پارس ناز پورتال

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

مجموعه : اخبار سینما
برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند

 

برد دوبار نامزد کرد، این تیتر تبدیل بـه یکی از مهم‌ترین اخبار دنیای بازیگران ایالات امریکا شده اسـت. برد و شارلیز ترون نامزد شده اند و اینبار پای شان پن همسر قبلی خانم ترون در بین اسـت. وقتی برد پیت جنیفر آنیستون را ترک کرد و با آنجلینا جولی ازدواج کرد، خیلی ها جولی را خانه خراب کن خطاب کردند اما اینبار بنظر میرسد کـه خانم ترون خانه خراب کن خانم جولی شده اسـت. با پارس ناز همراه باشید.

 

برد پیت پس از جدایی اش از آنجلینا جولی اکنون عشق جدید خودرا در یکیدیگر از زیبارویان هالیوود پیدا کرده اسـت. بـه گزارش روزنامه The Sun، این بازیگر هالیوودی ۵۵ ساله با شارلیز ترون، دیگر ستاره هالیوود کـه ۴۳ سال دارد نامزد شده و تمام هفته پیش را درکنار هم بوده اند. بر اساس این خبر، این دو از طریق شان پن، همسر سابق ترون، باهم آشنا شده و سپس رابطه آنها بـه یک رابطه عاشقانه تبدیل شده اسـت.

 

نامزدی برد پیت و شارلیز ترون

شارلیز ترون دراین مراسم حضور داشته و برد پیت نیز پس از نمایش فیلمش، «اگر خیابان بیل بـه حرف می آمد» If Beale Street Could Talk دراین مراسم حضور یافت. بر اساس ادعاهای این روزنامه، برد پیت دراین مراسم از نوشیدن مشروبات الکلی خودداری کرده و تنها بـه یک آب معدنی قناعت کرده اسـت زیرا پیت ادعا کرده کـه پس از جدایی از آنجلینا جولی، اعتیاد خود بـه مصرف مشروبات الکلی را ترک کرده اسـت.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

گفته میشود کـه این دو در مراسم مذکور درکنار هم بوده و رابطه بسیار صمیمی و نزدیکی داشته اند. این منبع خبری ادعا کرده کـه پیت در شرایط بسیار خوبی بوده و بنظر می رسیده کـه همراه با عشق جدیدش اوقات خوشی را سپری می‌کند. گفته می‌شود کـه این دو در تعطیلات کریسمس رابطه جدی خودرا آغاز کرده و بخش زیادی از تعطیلات خودرا درکنار هم در عمارت Los Feliz متعلق بـه برد پیت در کالیفرنیا گذرانده اند.

 

البته ادعا شده کـه ترون هنوز بـه دیدار فرزندان پیت- زهرا، 13 ساله؛ شیلو، ۱۲ ساله، دوقلوهای ویوین و ناکس، ۱۰ ساله؛ مدوکس، ۱۶ ساله و پکس، ۱۴ ساله نرفته و انتظار میرود کـه با توجه بـه جدی شدن رابطه این دو، ترون بزودی این دیدار و آشنایی را انجام دهد. شارلیز ترون نیز خود دارای دو فرزند بنام هاي آگوست و جکسون اسـت کـه هردو رابه فرزند خواندگی قبول کرده اسـت.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

ظاهرا برد پیت و شارلیز ترون اکنون نزدیک بـه یک ماه اسـت کـه بطور مداوم هم دیگر را ملاقات کرده و باهم نامزد شده اند. البته بر اساس ادعاهای این منبع خبری کـه روزنامه The Sun بنام او اشاره اي نکرده اسـت، این دو قبلاً از طریق شان پن کـه همسر ترون بوده باهم آشنا شده و دوستی چندین ساله داشته اند تا این‌کـه اخیراً بـه هم علاقمند شده و رابطه اي جدی را شکل داده اند.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

گرچه پیت و ترون تا کنون در هیچ فیلمی باهم همکاری نداشته اند اما ترون درسال ۲۰۰۰ با بهترین دوست پیت، مت دیمون، در فیلم «افسانه بگر ونس» «The Legend Of Bagger Vance» همبازی بوده اسـت. پیش از این گفته می شد کـه ترون با الکساندر اسکارشگارد، بازیگر سوئدی سریال موفق «دروغ هاي بزرگ کوچک» «Big Little Lies» وارد رابطه شده اسـت.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

شناخته شده ترین شریک زندگی اخیر برد پیت نیز آنجلینا جولی بوده اسـت گرچه شایعات بسیاری در مورد رابطه او با همسر سابقش، جنیفر آنیستون، و برخی دیگر از سلبریتی ها شنیده می شد کـه همگی تکذیب شدند. برد پیت درسال ۲۰۱۶ پس از سال‌ها زندگی با جولی از وی جدا شد «البته با تقاضای جولی برای جدایی» . ترون نیز درسال ۲۰۱۵ از همسرش شان پن طلاق گرفت.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

برد پیت در ۲ سال گذشته شرایط روحی بسیار سختی را تجربه کرد زیرا تقاضای جدایی ناگهانی همسرش او را شوکه کرده بود. پس از ماه ها عدم دسترسی بـه فرزندان مشترکشان، در نهایت خبر رسید کـه در آوریل سال گذشته، جولی اجازه ملاقات با فرزندان مشترکشان رابه برد پیت داده اسـت و هردو در حال رسیدن بـه توافقی برای طلاق هستند.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

ترون قبلاً بطور رسمی با کیانو ریوز، رایان رینولدز، شان پن و الکساندر اسکارشگارد زندگی کرده و برد پیت نیز در گذشته با زنان معروف زیادی از جمله جنیفر آنیستون، گوینث پالترو و آنجلینا جولی رابطه رسمی داشته اسـت. بـه هر ترتیب بنظر می‌رسد کـه می‌توان با قاطعیت از رابطه برد پیت و شارلیز ترون گفت کـه هردو قبل از این رابطه هاي عاشقانه متعددی داشته و با رابطه اخیرشان بـه تمامی شایعات پایان داده اند.

 


 

در ادامه معرفی تمام 16 زن مشهوری که همسر برد پیت بودند

 

در ۲۰ سپتامبر سال ۲۰۱۶ دنیای هالیوود با خبر تقاضای طلاق آنجلینا جولی از برد پیت شوکه شد. دراین زمان ۱۲ سال از نخستین باری کـه شایعاتی از آغاز رابطه ي این دو در هنگام فیلمبرداری فیلم «آقا و خانم اسمیت» سرزبان ها افتاده بود می گذشت؛ رابطه اي کـه درسال ۲۰۰۶ بطور رسمی اعلام شد و خیلی زود آنجلینا جولی اعلام نمود کـه حامله اسـت.

 

این دو همراه با ۶ فرزندی کـه عمدتاً بـه فرزند خواندگی قبول شان کرده بودند مانند یک خانواده ي شاد و خوشبخت بـه دور دنیا سفر میکردند و خبر از هم پاشیدن چنین خانواده اي بعد از بیش از یک دهه زندگی مشترک برای علاقمندان بـه دنیای هالیوود غیرمنتظره بود. اکنون کـه حدود ۶ ماه از جدایی رسمی این دو می گذرد مشخص شده کـه برد پیت با این موضوع کنار آمده و قصد دارد روابط عاطفی جدیدی را تجربه کند.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

بر اساس شایعات تعدادی از کسانی کـه در گذشته با پیت رابطه داشته اند بـه او نزدیک شده اند کـه علاوه بر یک چهره ي جدید بنام سینا میلر، میتوان بـه بازیگران سرشناسی مانند کیت هادسون، ژولیت لوییس، کریستینا اپلگیت، ثاندی نیوتون و گوینث پالترو اشاره کرد. برد پیت سابقه ي طولانی در نامزدی با زیباترین و دوست داشتنی ترین زنان شاغل در هالیوود دارد.

 

جیل شولن و برد پیت

نخستین دختری کـه برد پیت از او خواستگاری کرد بازیگری نوجوان بنام جیل شولن بود کـه بیشتر با خاطر بازی اش در فیلمهای «پدرخوانده» «The Stepfather» ، «ذرت بو داده» «Popcorn» و «شبح اپرا» «Phantom of The Opera» شناخته می‌شود. این دو رابطه ي عاشقانه ي خودرا درسال ۱۹۸۹ و زمانی کـه در فیلم «کلاس بریدن» «Cutting Class» همبازی شدند اغاز کردند.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

این فیلم یکی از فیلم هایي بود کـه برد پیت رابه شهرت رساند و شولن ازآن بـه بعد هیچگاه نتوانست شهرتی بـه اندازه ي برد پیت کسب کند. گرمی رابطه ي این دو خیلی زود و بـه همان سرعتی کـه روشن شده بود نیز خاموش شده و تنها سه ماه بعد از آغاز رابطه، این دو از هم جدا شدند.

 

راستش را بخواهید عامل این جدایی جیل شولن بود کـه برد پیت رابه خاطر یک مرد دیگر تنها گذاشت. برد پیت در مورد رابطه اش با جیل چنین گفته اسـت:” مـن در لس آنجلس بودم کـه او [جیل] بـه مـن زنگ زد و پشت تلفن گریه می‌کرد. او تنها بودو داستان غم انگیزی داشت. در آن برهه زمانی مـن تنها ۸۰۰ دلار داشتم و ۶۰۰ دلار آنرا صرف خرید بلیط و سفر از لس آنجلس بـه مجارستان کردم تا او را ببینم.

 

برد پیت و جینا دیویس

قبل از این‌کـه بیشتر از قبل وارد روابط عاشقانه ي برد پیت شویم باید نکته اي رابه شـما بگوییم و آن این‌کـه برد پیت برای روابطش طبق معمولً یک الگوی خاص داشت و طبق معمولً با زنانی کـه همبازی می شد نامزدی میکرد. بنابر شایعات برد پیت و جینا دیویس بیش از یکسال باهم رابطه داشته اما آنرا از چشم رسانه ها دور نگه داشته بودند.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

این دو هیچگاه باهم روی فرش قرمز راه نرفتند و حتی رابطه ي خودرا علنی نکردند. این دو درسال ۱۹۹۱ در فیلم پر سر و صدا و جذاب «تلما و لوییز» «Thelma and Louise» همبازی بودند کـه باعث شد برد پیت بعنوان یک سمبل مردانه جذاب مطرح شود. گرچه بازی دراین فیلم باعث شد کـه برد پیت بـه شهرت برسد اما وی برای بازی در آن تنها ۶٫۰۰۰ دلار دست مزد دریافت کرد.

 

برد پیت و سینیتا

شاید باور نکنید اما برد پیت تنها با بازیگران نامزد نمی شد؛ برای مثال در دهه ي ۸۰ وی با یک خواننده ي سرشناس موسیقی پاپ اهل بریتانیا بنام سینیتا نامزد شد. گرچه بسیاری او را بخاطر این‌کـه مدتی نامزد سایمون کاول «تهیه کننده و مجری معروف تلویزیونی» می شناسند.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

اما باید بدانید کـه وی خواننده ي بااستعدادی نیز بود. این سوپراستار بریتانیایی توسط کاول کشف شده بود ولی پس از جدایی از او، سینیتا با برد پیت نامزد کرده و رابطه ي انها حدود دو سال ادامه داشت. در آن دوران برد پیت هنوز بـه شهرت نرسیده بود. سینیتا هنوز نیز گفته کـه برد پیت را دوست دارد و آن زمان از بودن با او لذت می برده اسـت.

 

برد پیت و شیلین مک کال

برد پیت در روابط عاطفی اش نیز گاه انتخاب هاي بحث برانگیزی داشته اسـت کـه شیلین مک کال یکی ازآن هاست. دلیل این‌کـه این رابطه را بحث برانگیز می‌دانیم زیبا نبودن یا وجود مشکلی از جانب مک کال نیست بلکه نکته ي عجیب این اسـت کـه زمانی کـه پیت و مک کال نامزد بودند، مک کال تنها ۱۵ سال و برد پیت ۲۵ سال سن داشت.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

برد درسال ۱۹۸۷ دریک سریال با مک کال آشنا شده ودر کنار هم در آن بازی کرده بودند. این سریال کـه «دالاس» نام داشت بسیار موفقیت آمیز بوده و رابطه ي پیت و مک کال نخستین رابطه ي بزرگ برد پیت بـه شمار می آمد. اما این رابطه دوام چندانی نداشت و جزییات بسیار کمی در مورد رابطه ي انها و دلیل جدایی شان مطرح شده اسـت.

 

برد پیت و ژولیت لوییس

زولیت لوییس یکیدیگر از نوجوانانی بود کـه برد پیت با آنها نامزد شد. در آن دوران ژولیت ۱۷ ساله حدود ۱۰ سال از برد پیت جوان تر بود.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

این دو در دهه ي نود بـه مدت ۳ سال باهم بودند. این دو هنوز هم رابطه ي دوستانه اي دارند ودر سال ۲۰۱۴، لوییس با انتشار عکسی از گذشته ي این دو درکنار هم تولد «دوست قدیمی اش» رابه او تبریک گفت. لوییس از زمان جدایی از برد پیت در نقش هاي بسیار کمی بازی کرده اسـت.

 

برد پیت و ای جی دیلی

تعداد زیادی از شـما نامزد دیگر برد پیت یعنی اي جی دیلی رابا صدایش و نه ظاهرش می شناسید زیرا وی بیشتر در زمینه ي صداپیشگی فعالیت داشته اسـت. وی امروز نیز دراین حرفه فعالیت دارد اما بـه اندازه ي نامزد سابقش معروف نیست. این دو درسال ۱۹۸۹ باهم نامزد شدند و رابطه ي آنها آنقدر کوتاه بود کـه نتوانستند مدت زیادی در انظار عمومی درکنار هم ظاهر شوند.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

گرچه اطلاعات زیادی در مورد رابطه ي این دو وجود ندارد و دیلی نیز در مورد رابطه اش با برد پیت سکوت کرده اسـت اما با توجه بـه تصاویر فراوانی کـه از این دو وجوددارد باید گفته کـه بی شک این دو رابطه اي فراتر از دو دوست باهم داشتند.

 

برد پیت و جولیا اورموند

درسال ۱۹۹۴، برد پیت با یک بازیگر با استعداد و خوش آتیه بنام جولیا اورموند نامزد شد. این دو در فیلم موفق «افسانه هاي خزان» «Legends of The Fall» همبازی بودند.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

گرچه اورموند بـه ندرت در مورد نامزدی اش با برد پیت صحبت می‌کند اما همواره او را بخاطر استعداد بازیگری و ظاهر جذابش ستوده اسـت.

 

برد پیت و ثاندی نیوتون

ثاندی نیوتون یک بازیگر زیبا و سرشناس بریتانیایی اسـت کـه بیشتر بخاطر بازی فوق العاده اش در فیلم «در جستجوی خوشبختی» «The Pursuit of Happyness» شناخته میشود. نیوتون و برد پیت درسال ۱۹۹۴ در سر صحنه ي فیلم «گفت‌وگو با خون آشام» «Interview with a Vampire» باهم آشنا شدند.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

جالب این‌کـه برد پیت در همان سال نیز برای مدت کوتاهی با جولیا اورموند رابطه داشت و ثاندی نیوتون نیز در آن زمان شخصیت جدید و ناشناسی در دنیای هالیوود بود. رابطه ي این دو حدود یکسال بـه طول انجامید و بـه رغم این‌کـه این دو بدون درگیری و با تفاهم کامل از هم جدا شدند اما دلیل این جدایی هنوز مشخص نشده اسـت.

 

برد پیت و رابین گیونز

رابین گیونز کـه با نام دارلین مریام نیز شناخته میشود یکی از زنان متعددی اسـت کـه در دهه ي ۸۰ میلادی برد پیت با آنها وارد رابطه ي عاطفی شد. گرچه مدت زمان دقیق رابطه ي این دو مشخص نیست اما میتوان گفت کـه این رابطه حدود یکسال دوام داشت.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

نکته ي جنجالی در مورد رابطه ي این دو این بود کـه گیونز قبل از رابطه با پیت، با مایک تایسون، بوکسور معروف آمریکایی ازدواج کرده بودو در زمانی کـه رابطه اش رابا پیت آغاز کرد هنوز طلاق وی از تایسون رسمی نشده بود. بهمین دلیل تایسون در انظار عمومی بارها بـه خیانت همسر سابقش اعتراف کرده و برد پیت را ملامت می‌کرد.

 

برد پیت و کلر فورلانی

درسال ۱۹۹۸، کلر فورلانی در فیلم فانتزی «ملاقات با جو بلک» «Meet Joe Black» با برد پیت همبازی شد. این دو کـه علاقه اي بـه مخفی کردن رابطه ي خود نداشتند در نخستین اکران رسمی این فیلم دست در دست هم حاضر شدند.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

این دو حدود یکسال باهم بودند و برد پیت پس از جدایی از فورلانی بطور رسمی با جنیفر آنیستون ازدواج کرد. اطلاعات زیادی در مورد رابطه ي این دو و دلیل جداییشان در دست نیست.

 

برد پیت و کاتیا وون کارنیه

در بین زنانی کـه برد پیت با آنها رابطه داشته بی شک کاتیا وون گارنیه یکی از زیباترین انها بوده اسـت. برد پیت برای مدتی بسیار کوتاه در دهه ي ۹۰ با این کارگردان آلمانی زیبا و با استعداد نامزد شد. رابطه ي این دو درسال ۲۰۰۹ نیز بار دیگر جنجالی شد زیرا عکس هایي از انها در نخستین اکران عمومی فیلم «حرام زاده هاي بی شرف» «Inglourious Basterds» در حال حرف زدن باهم رسانه اي شد.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

بزودی شایعاتی در مورد خیانت پیت بـه آنجلینا جولی و رابطه اش با وون کارنیه بر سرزبان ها افتاد اما هیچ رابطه ي علنی بین این دو برقرار نشد. این دو بـه رغم رابطه ي بسیار کوتاهی کـه داشتند همیشه بـه نیکی از هم یاد میکنند و بـه هم دیگر احترام می گذارند.

 

برد پیت و دمی مور

در اواخر دهه ي ۹۰، شایعاتی مبنی بر رابطه ي دمی مور و برد پیت بر سرزبان ها افتاد. این رابطه هیچگاه تایید نشد اما بسیاری بر این باورند کـه مور و پیت بطور مخفیانه مدتی باهم رابطه داشته اند. مور یکی از تنها زنانی در دنیای هالیوود اسـت کـه در زمان نامزدی با پیت از شهرت نسبتاً یکسانی نسبت بـه او برخوردار بود.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

مور کـه یکی از زیباترین و بااستعداترین ستاره هاي زن هالیوود اسـت قبل و بعد از رابطه با پیت، مدتی نیز با سوپراستارهای هالیوود از جمله اشتون کوچر، بروس ویلیس و رایان رینولدز نامزد بوده اسـت.

 

برد پیت و کریستینا اپلگیت

کریستینا اپلگیت نیز یکی از زیباترین بازیگران هالیوود اسـت کـه درسال ۱۹۸۹ و زمانی کـه برد پیت هنوز با شهرت امروزی فاصله ي زیادی داشت با او نامزد بود. جالب این‌کـه در آن زمان اپلگیت هنرمند مشهورتری بودو زمانی کـه این دو برای شرکت در مراسم اهدای جوایز ام تی وی درکنار هم روی فرش قرمز رفتند بسیاری نمیدانستند نامزد جدید اپلگیت کیست.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

جالب این‌کـه اپلگیت در همین مراسم برد پیت را رها کرده و با مرد دیگری مراسم را ترک نمود. سال‌ها بعد اپلگیت فاش کرد کـه از تصمیمی کـه ان شب گرفته پشیمان اسـت.

 

برد پیت و گوینث پالترو

مانند همیشه، اینبار نیز برد پیت با یکی از همبازی هایش آشنا شده بود. در واقع پیت و گوینث پالترو در فیلم «هفت» همبازی بوده و رابطه ي این دو از همان زمان آغاز شد. در ان موقع برد پیت ۳۲ سال داشت و پالترو هنوز ۲۲ ساله بود. این دو رابطه ي پر سر و صدایی داشتند کـه حدود سه سال نیز بـه طول انجامید.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

رابطه ي این دو کـه بسیار نیز بـه هم می آمدند درسال ۱۹۹۴ آغاز شده و حتی گفته میشود کـه برد پیت از پالترو تقاضای ازدواج کرده بود. پالترو در یکی از گفت‌وگو هاي تلویزیونیش در مورد رابطه اش با برد پیت گفته اسـت:” مـن واقعاً عاشق او شده بودم. او بسیار جذاب و دوست داشتنی بود. مـن آمادگی اش را نداشتم و او نیز بیش از حد برای مـن خوب بود”.

 

برد پیت و جنیفر آنیستون

آنیستون و برد پیت بـه مدت هفت سال باهم زندگی می‌کردند کـه ۵ سال آن بطور رسمی زن و شوهر بودند. این رابطه درسال ۲۰۰۵ بـه پایان رسید و دلیل آن نیز خیانت پیت بـه آنیستون بخاطر آنجلینا جولی اعلام شد. برد پیت گفته اسـت کـه رابطه ي او و آنیستون دیگر مانند قبل نبوده و انها چاره اي جز پایان دادن بـه آن نداشته اند.

برد پیت دوباره نامزد کرد | برد پیت و شارلیز ترون نامزد شدند + عکس

آنیستون بطور تلویحی اعلام کرده کـه آنجلینا جولی مسبب جدایی او و برد پیت بوده اسـت و کورتنی کاکس کـه دوست صمیمی آنیستون اسـت بطور علنی اعلام کرده کـه پیت علاقه اش بـه آنجلینا جولی رابا آنیستون در بین گذاشته بود. اکنون کـه پیت و جولی از هم جدا شده و برد پیت تنها مانده اسـت، تمام دنیا دوست دارند کـه نظر آنیستون را دراین مورد بدانند!