پارس ناز پورتال

بررسی زیباترین ماشین های شاسی بلند 2017

بررسی زیباترین ماشین های شاسی بلند 2017

بررسی زیباترین ماشین های شاسی بلند 2017 

از برترین برندهای دنیا خودروهای شاسی بلند خوشگل و محبوب را انتخاب کرده ایم و قصد داریم آنها را با هم مقایسه کنیم تا برترین آنها را مشخص کنیم. در این مقاله می خواهیم ده خودروی کراس‌اوور و شاسی‌بلند زیبای معرفی شده در سال ۲۰۱۷ را مرور کنیم. مطمئنا مدل‌هاي دیگری هم هست که می‌توانست

 

در این لیست قرار بگیرد اما انتخاب سایت‌هاي معتبر بررسی اتومبیل به این ده مدل رسیده هست. متاسفانه تعداد زیادی از این خودروها در ایران یافت نمیشوند.

بررسی زیباترین ماشین های شاسی بلند 2017آکورا MDX

این شاسی‌بلند سه ردیفه به تازگی تغییراتی را تجربه نموده که با استایلی اخیر، تبدیل به یکی از زیباترین‌ها در این سگمنت شده هست. جلو پنجره الماس شکل و نشان بزرگ آکورا، و چراغ‌هاي جواهر شکل چهره زیبایی به آکورا MDX اخیر بخشیده‌اند. نسخه استاندارد این ماشین با یک موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر عرضه میشود

 

که می تواند 290 اسب بخار قدرت و 362 نیوتن متر گشتاور ساخت کند. نسخه هیبرید اسپرت این ماشین از همان موتور بهره میگیرد که با 3 موتور الکتریکی همراه شده و می تواند 321 اسب بخار قدرت و 392 نیوتن متر گشتاور ساخت کند.
بررسی زیباترین ماشین های شاسی بلند 2017آلفارومئو استلویو

اولین تلاش کمپانی ایتالیایی آلفارومئو برای ورود به بازار شاسی‌بلندها، استلویو بود که با چهره جذاب و توانایی فنی بالا توانست نظرات مثبت بسیاری دریافت کرده و جای خود را در قلب طرفداران ماشین باز کند. چهره تهاجمی و تناسب در طراحی از ویژگی‌هاي آن میباشند که نشان از توانمندی طراحان دارد. قیمت این ماشین هنوز مشخص نشده اما به هنگام عرضه در 3 نسخه در دسترس خواهد بود: استلویو، استلویو Ti و استلویو کوادریفولیو.

 

نسخه استاندارد یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر دارد که 280 اسب بخار قدرت و 415 نیوتن متر گشتاور دارد که با یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک همراه شده هست. اما قدرتمندترین نسخه، کوادریفولیو هست که از یک موتور 2.9 لیتری 6 سیبندر ساخت فراری بهره می گیرد و 505 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور ساخت میکند.
بررسی زیباترین ماشین های شاسی بلند 2017اینفینیتی QX70

اینفینیتی طیف گسترده‌اي از کراس اورها و SUVها ارائه می کند اما میتوان گفت که QX70 خوش استایل ترین آنها هست. طراحی آن کمی قدیمی هست اما هنوز هم بسیار جذاب هست. بسیاری آن را شبیه به یوزپلنگ میدانند که با وجود چراغ‌هاي خاصش، زیباتر هم شده هست. در زیر کاپوت این ماشین یک موتور 3.7 لیتری 6 سیلندر خفته هست که 325 اسب بخار قدرت و 362 نیوتن متر گشتاور تولی میکند.
بررسی زیباترین ماشین های شاسی بلند 2017جگوار اف-پیس

به جرات می توان گفت که جگوار اف-پیس زیباترین SUV حال حاضر دنیا هست. اولین شاسی‌بلند این خودروساز بریتانیایی به علت بهره گیری از یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ بسیار مقرون به صرفه هست. برای قوای محرکه این ماشین انتخاب‌هاي دیگری چون موتور 2.0 لیتری توربوشارژ دیزلی، موتور 3.0 لیتری توربوشارژ با 340 اسب بخار قدرت و نسخه دیگری از همین موتور با 380 اسب بخار قدرت هم در دسترس هست.
بررسی زیباترین ماشین های شاسی بلند 2017لندرور رنج‌رو اسپرت

لندرور دهه‌هاست که در حال ساخت SUV هست اما مدل اخیر رنج‌رور اسپرت آن را می توان زیباترین شاسی‌بلند تاریخ آن دانست. اتومبیل با ابهت بوده و کاپوت صاف و سقف پویای آن، باعث خوشنودی شما خواهد شد. نسخه استاندارد رنج‌رو اسپرت موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر دارد که در برترین حالت توانایی ساخت 340 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور دارد. قیمت این ماشین از 66645 دلار آغاز میشود بنابراین یکی از گرانترین‌ها در این لیست هست.
بررسی زیباترین ماشین های شاسی بلند 2017مازراتی لوانته

لوانته هم اولین SUV کمپانی مازراتی محسوب می شود که می تواند موفقیت‌هاي آن را تکرار کند. این خودروساز ایتالیایی همواره به طراحی فوق‌العاده خودروهایش سرشناس بوده و لوانته هم از این قاعده مستثنی نیست. جلو پنجره زیبای مازراتی و سوراخ‌هاي هواکش در کنار بدنه، این ماشین را اکثر به سوپر اسپرت‌ها شبیه می‌سازد

 

تا یک شاسی‌بلند. نسخه استاندارد لوانته موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر با 350 اسب بخار قدرت در خود گنجانده که 0 تا 100 را در زمانی کمتر از 6 ثانیه طی میکند. نسخه قدرتمند لوانته S اما موتور دیزلی 430 اسب بخاری دارد.
بررسی زیباترین ماشین های شاسی بلند 2017مزدا CX-9

میتوان گفت که مزدا CX-9 یکی از مقرون به صرفه ترین خودروهای موجود در این لیست هست که گرچه زیبایی خاصی هم دارد. خطوط شکسته و جلو پنجره آن، حسی القا می کند که انگار این ماشین بسیار گران‌قیمت هست. این اتومبیل یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ دارد که 250 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور ساخت می کند.

بررسی زیباترین ماشین های شاسی بلند 2017مرسدس AMG GLC 63

مرسدس بنز با همکاری AMG با سرعت زیادی در حال عرضه شاسی‌بلندها و کراس اورها هست. اما میتوان گفت که زیباترین SUV آن، AMG GLC 63 هست که جلو پنجره‌اي نمونه AMG GT دارد و با عملکرد بالای آن هماهنگی خوبی دارد. در زیر کاپوت آن یک موتور 4.0 لیتری بای توربو 8 سیلندر قرار گرفته

 

در مدل استاندارد 469 و در نسخه S، 503 اسب بخار قدرت ساخت می کند. گرچه نسخه S این ماشین، یک شاسی‌بلند کوپه هست و به عقیده ما زیبایی مدل استاندارد را ندارد.
بررسی زیباترین ماشین های شاسی بلند 2017تویوتا C-HR

شاید طراحی و چهره تویوتا C-HR به مذاق هر شخصی خوش نیاید اما با اصالت هست و به همین علت در لیست ما جای گرفته هست. این ماشین اغراق آمیزترین و گرچه ارزان‌ترین ماشین در بین 10 خودروی معرفی شده هست.تویوتا C-HR ثابت میکند که خودروهای ارزان، لزوما نباید کسل کننده باشند. نسخه استاندارد C-HR، با موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر عرضه میشود که 144 اسب بخار قدرت و 188 نیوتن متر گشتاور ساخت میکند.
بررسی زیباترین ماشین های شاسی بلند 2017ولوو XC90

کمپانی ولوو پس از چند سال ناکامی، با عرضه XC90 توانست مجددا خود را به بازار خودروهای لوکس بازگرداند. این اتومبیل را اکثر به علت سادگی در طراحی و موفقیت‌هاي بی‌شمار آن در لیست خود قرار دادیم که در کنار ایمنی بسیار بالا، امکاناتی چون موتور 4 سیلندر توربوشارژ 250 اسب بخاری و طراحی داهلی دوست داشتنی هم در اختیار شما قرار می دهد.
بررسی زیباترین ماشین های شاسی بلند 2017