پارس ناز پورتال

بهترین اوقات برای برقراری رابطه جنسی با همسر

مجموعه : حذف شده است
بهترین اوقات برای برقراری رابطه جنسی با همسر

بهترین اوقات برای برقراری رابطه جنسی با همسر 

بنظر شما برترین وقت برای برقراری رابطه جنسی همسران چه موقعی هست؟ ما بشما دراین پست خواهیم گفت.ارتباط جنسی یکی از پایه هاي اصلی در زندگی زناشویی هست. سوالی که بیشتر بین همسران مطرح می شود برترین دوران برای برقراری ارتباط جنسی هست. با ما همراه شوید تا پاسخ این سئوال را بدانید.

 

بیشتر زوج هاي جوان به علت عدم آشنایی ودر پاره اي از موارد نبود آگاهی کا فی درمورد نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی روبه‌رو میباشند، که متاسفانه این مشکلات در بعضی از موارد تبدیل به بحران هاي خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی هم چون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و…. قابل دیدن می‌باشد .

 

پارس ناز با هدف پیشگیري از ایجاد اینگونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به التیام واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و عرضه مطلب زیر نموده هست

 

پزشک محمد حسین اخوان تقوی در ارتباط با برترین دوران رابط جنسی زوج ها اظهار داشت: زوج ها هر زمانی که هماهنگی داشته باشند می توانند ارتباط جنسی داشته باشند و نیاز به دوران خاصی نداشته و هر زمانی که هردو آمادگی داشته باشند برترین دوران برای برقراری این ارتباط بین زوج ها هست.

 

گفته شده که صبح ها گذشته از رفتن به محل کار و شروع فعالیت هر روز برترین دوران برای ارتباط جنسی زوج ها هست چرا که زوج ها هم به لحاظ ذهنی و فکری آرامش دارند و هم به علت این که میانجی‌هاي شیمیایی که در حین یک ارتباط کارساز زناشویی رخداد می‌افتد ایجاد آرامش می کند.

 

وی افزود: دوران برقراری ارتباط جنسی میان زوج ها بستگی کامل به آمادگی روحی و روانی و جسمی طرفین دارد که برای هر زوج متمایز هست و قاعده و دوران مشخصی ندارد اما مکان برقراری ارتباط جنسی و اتاق خواب تاثیر بسزایی در ایجاد یک آمیزش کارساز دارد.

 

این درمانگر اختلالات جنسی افزود : اتاق خواب دو کاربری دارد؛ یکی ایجاد افزایش آرامش و علاقه و صمیمیت بین زوج ها و دیگر این که ایجاد یک ارتباط جنسی مفید و به دور از پريشاني و مشخص می شود که اتاق خواب انباری، محل کار، یا محل تماشای تلویزیون و یا خواندن روزنامه نیست و این که بعضی افراد بعد از برگشت از محل کار، در اتاق خواب کارهای اداری خودرا انجام می دهند و یا در اتاق خواب به تماشای تلویزیون میپردازند اشتباه هست.

 

وی افزود : حتی اتاق خواب محل رفع و رجوع و حل اختلافات نیست و اینکار باید در اتاق دیگری انجام گیرد و اتاق خواب باید همه ی وقت یادآور خاطرات شیرین و دل چسب زندگی باشد و نصب تابلوی خویشاوندان فوت شده که سبب حزن و اندوه می شود به هیچ عنوان جایز نیست ودر اتاق خواب افراد بایستی حتماً قفل باشد.

 

پزشک اخوان گفت : بعضی زوج ها که دارای فرزند میباشند از این که در اتاق خواب خودرا قفل کنند به علت کنجکاوی فرزند خود شرم دارند در صورتی که زوج ها همانطوری که به فرزند خود تعليم میدهند که زمانی که کسی داخل حمام هست ابتدا در بزنند،همانگونه هم باید به انها تعليم دهند که بدون گرفتن اجازه ودر زدن وارد اتاق والدین خود نشوند.

 

مسئول تعليم کلینیک سلامت خانواده دانشگاه شاهد تصریح کرد : بنابر این زوج ها حتماً به هنگام برقراری روابط جنسی باید اتاق خواب خودرا ایمن کنند تا به دور از هرگونه پريشاني و تشویش بتوانند ارتباط خوبی داشته باشند و میتوانند از موسیقی ملایم بهرهگیری کنند تا هیچ صدایی به بیرون از اتاق خواب نرسد و اگر اتاق آن ها پنجره‌اي دارد حتماً آنرا پوشیده نگه دارند.

 

پزشک اخوان تصریح کرد : نکاتی که زوج ها برای برقراری یک ارتباط جنسی مفید باید درنظر داشته باشند این هست که از قراردادن هرگونه وسایل صوتی و تصویری مانند رادیو و تلویزیون و تلفن ثابت یا همراه در اتاق خواب خود خودداری کنند و اتاق خواب خودرا از لحاظ رنگ آمیزی و نصب تابلوهای تزئینی آراسته کرده و از رنگ‌هایي برای اتاق خواب خود بهرهگیری کنند که سبب آرامش روحی آن ها شده و از هرگونه قهر و کشمکش در اتاق خواب دوری کنند اوقات صمیمیت خودرا افزایش دهند.

 

وی خاطر نشان کرد : در میان گذاشتن مسایل دل چسب و خاطره انگیز و باهم خندیدن، نقش بسزایی در صمیمیت زوج ها دارد و برقراری ارتباط جنسی نیازی به دوران خاصی نداشته و هر زمانی که هردو آمادگی داشته باشند برترین دوران برای برقراری ارتباط بین زوج ها هست و مهم‌ترین هدف هم از روابط جنسی میان زن و شوهر ایجاد و افزایش همین صمیمیت و ثبات و دوام زندگی مشترک و فراهم کردن کانونی گرم برای تربیت و پرورش فرزندانی صالح برای جامعه هست.