پارس ناز پورتال

برنامه جلوگیری از خیره شدن دیگران به گوشی شما

برنامه جلوگیری از خیره شدن دیگران به گوشی شما

برنامه جلوگیری از خیره شدن دیگران به گوشی شما 

مشکلی که بسیاری از ما در مکان های عمومی داریم این است که دیگران هنگامی که با گوشی کار می کنیم به صفحه موبایل ما خیره می شوند. حتما برایتان پیش آمده که حین چک کردن گوشی‌تان در مترو یا سایر مکان‌های عمومی این حس ناخوشایند را داشته باشید که فردی غریبه به نمایشگر گوشی شما خیره شده

 

و در تلاش است تا ببیند شما مشغول انجام چه کاری هستید. برای حل این مشکل شرکت بلک بری به فکر ارایه یک راهکار جدید افتاده است.

برنامه جلوگیری از خیره شدن دیگران به گوشی شما

به گزارش تک شات، بلک بری راهکار خود برای حل این مشکل را در قالب یک اپلیکیشن به نام Privacy Shadee ارایه کرده که مخصوص دستگاه‌های اندرویدی است. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد که بخش‌های از نمایشگر گوشی خود را تیره کرده و در واقع این بخش‌ها را پوشش دهید تا هیچ کس نتواند مخفیانه به گوشی شما نگاه کنید و اطلاعات خصوصی‌تان را ببیند.

 

این اپلیکیشن با قابلیت Quick Settings در نسخه نوقای اندروید کار می‌کند. علاوه بر این کاربران می‌توانند Privacy Shade را به Convenience Key در گوشی بلک بری خود اختصاص دهند. همان طور که در تصویر می‌بینید کاربر می‌تواند بخش عمده‌ای از نمایشگر دستگاه خود را در هاله‌ای تیره رنگ بپوشاند. امکان انتخاب میزان تیره یا روشن بودن این هاله نیز مبتنی بر موقعیت‌های مختلف وجود دارد.

 

شرکت بلک بری از سال‌های قبل به عنوان تولیدکننده محصولات با قابلیت‌های امنیتی بالا شناخته می‌شود و این اپلیکیشن اقدام دیگری است که نشان می‌دهد این شرکت هم چنان به امنیت کاربران اهمیت زیادی می دهد، البته این بار کاربران اندرویدی نیز مخاطب هدف اصلی بلک بری هستند.

 

می‌توانید اپلیکیشن Privacy Shade را هم اکنون از این لینک از گوگل پلی استور دانلود کنید. البته این اپلیکیشن تنها روی نسخه‌های اندرویدی محصولات بلک بری قابل نصب است که شامل بلک بری Priv، بلک بری DTEK50، بلک بری DTEK60 و بلک بری KEYone می‌شود.