پارس ناز پورتال

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

مجموعه : اخبار سینما
بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

  امسال بعضی ابرقهرمان ها کار سخت تری در پیش دارند در برابر ابرقهرمان های سینمایی دیگر باید بایستند. در این مطلب می خواهیم بزرگترین پروژه های سینمایی که قرار است امسال بر روی پرده های سینمایی بدرخشند به شما معرفی خواهیم کرد.

 

هر سال در ژانر فانتزی و علمی – تخیلی انواعی از ابرقهرمان ها را می بینیم که برای نجات مردم شهرهای آشوب زده، نهایت تلاش خود را به کار می گیرند. «بت من» باید با «سوپرمن» بجنگد و «کاپیتان آمریکا» و تیمش باید در برابر «مرد آهنی» و طرفدارانش قرار بگیرند.

 

رویارویی هایی که ممکن است گاهی باعث شوند مرز بین خوب و بد را گم کنیم ولی نفس گیرتر از این رویارویی ها، شاید دیدار مجددمان با شخصیت «جوکر» باشد.

 

از آن طرف افسوس پایان مجموعه فیلم های آخرالزمانی را خواهیم خورد و در نبود قسمت دیگری از مجموعه «بازی های گرسنگی» با اشتیاق به تماشای آخرین قسمت «دونده هزاره تو» و قسمت یکی مانده به آخر سری های «واگرا» خواهیم نشست.

 

امسال نیز به رسم سال های گذشته، در دانستنیها به استقبال مهم ترین فیلم های علمی – تخیلی و فانتزی سال آینده رفته ایم و راهنمایی به نسبت جامع برای گیک های فانتزی باز سینما تدارک دیده ایم.

 

Batman v Superman, Dawn of Justice

… و عدالت برای همه

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

به زودی شاهد نبرد بزرگی خواهیم بود: «بت من علیه سوپرمن، طلوع عدالت» در یک گوشه رینگ، کسی ایستاده که توانایی نابود کردن تمامی نژاد بشر را دارد، مبارزی با نام سوپرمن.

 

در گوشه دیگر رینگ، خفاش پارتیزانی است که به تنهایی بر قلمروی شب فرمانروایی می کند. مبارزی به نام بت من. قوی ترین ابرقهرمانان جهان. سرانجام در بهار امسال روبروی هم می ایستند تا تکلیف دشمنی حماسی شان معلوم شود. داوتی که ریشه در اختلاف دیدگاه های آنها دارد.

 

تمن فکر می کند که قدرت سوپرمن زیادی زیاد است و نباید از کنترل خارج شود، سوپرمن اما معتقد است که بتمن نباید شب ها در شهر بپلکد و شهروندان «متروپلیس» و «گاتهام سیتی» زندگی بهتری خواهند داشت اگر اصلا هیچ ابرقهرمانی وجود نداشته باشد. 

 

کارگردان: زک اسنایدر

بازیگران اصلی: بن اَفلک، هنری کاویل

تاریخ نمایش: 6 فروردین 1395

 

 

Avenger’s Infinity War – Part 1&2

جنگ بر سر سنگ های قدرت

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

تاریخ و خاستگاه «سنگ های بی نهایت» (Infiniyt Stones) در مجموعه فیلم های مارول، مثل مک گافین هر مجموعه کامیک بوک دیگری، پیچیده و نامشخص است اما چیزی نمانده تا بتوانیم دستکش قدرت مان را کامل کنیم.

 

به نظر می رسد بخش های اول و دوم «انتقام جویان جنگ بی نهایت»، دقیقا بر سر همین سنگ ها و تکمیل دستکش قدرت باشد.

 

تاکنون سنگ های واقعیت، فضا، ذهن و قدرت را در فیلم های مارول دیده ایم احتمالا تا زمان اکران «جنگ بی نهایت» سنگ روح را هم خواهیم دید و ابرقهرمانان ما در آن جنگ به دنبال کامل کردن دستکش قدرت خواهند بود؛

 

دستکشی که برای فعال شدن به همه سنگ های بی نهایت نیاز دارد.
 
کارگردان: آنتونی و جوراسو

بازیگران اصلی: کریس اوانس، اسکارلت یوهانسون

تاریخ نمایش: بخش اول: 7 اردیبهشت 1397، بخش دوم: 6 اردیبهشت 1398

 

Mad Max: Fury Road2

بازگشت مکس دیوانه

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

اکنون که شاهد بازگشت پر زرق و برق «جورج میلر» به سری فیلم های «مکس دیوانه» بوده ایم، طبیعی ترین سوال این است که فیلم بعدی کِی از راه می رسد؟

 

از همان لحظه که «مکس دیوانه، جاده خشم»، نخستین بار در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد، به گوش مان رسید که میلر مشغول ایده پردازی برای پنجمین فیلم این مجموعه است. گفته می شد عنوان این فیلم «زمین هرز» (Wasteland) خواهد بود که اکنون تکذیب شده است.

 

همچنین می دانیم که تام هاردی نقش «مکس» را در آن بازی می کند اما هنوز نشانه ای از حضور «شارلیز ترومن» در مکس دیوانه بعدی نیست.

 

کارگردان: جورج میلر

بازیگران اصلی: تام هاردی

تاریخ نمایش: 1396

 

Capitan America: Civil War

جنگ داخلی به سبک مارول

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

کمی پس از سرشاخ شدن بتمن و سوپرمن، قرار است کاپیتان آمریکا با بازی «کریس اوانس» (Chris Evans) و مرد آهنی با بازی «رابرت دوانی جونیور» (Robert Downey Jr» نیز با هم مبارزه کنند.

 

آنتونی و جو روسو بار دیگر پت دوربین این فیلم قرار گرفته اند و انتظار می رود محصول شان یکی دیگر از درام های سرگرم کننده استودیو مارول باشد.

 

در «جنگ داخلی»، کاپیتان «باکی بارنس» (با بازی «سباستین استن»)، «مرد مورچه ای» (با بازی «پل راد»)، «مامور شماره 13» (با بازی «امیلی ون کمپ» / Emily Van Camp)، «فالکون» («آنتونی مکی»/ Anthony Makie) و «چشم عقابی» («جرمی رنر»)، گروهی را علیه مرد آهنی تشکیل داده اند.

 

در آن طرف هم «ماشین جنگی» (با بازی «دان چیدل»)، «ویژن» (پل بتانی») و یکی دو ابرقهرمان دیگر در کنار مرد آهنی می جنگند. نتیجه کار، احتمالا بزرگترین رویارویی ابرقهرمانان در یک فیلم واحد خواهد بود.

 

قرار است «ویلیام هارت» نقش وزیر خارجه ایالات متحده را بازی کند که افسر سابق ارتش بوده و ماموریت دستگیری هالک را سرپرستی کرده.

 

«دانیل برول» هم نقش آبربدمن داستان یعنی «بارونزمو» (Baron Zemo) را دارد و «مارتین فریمن» برای بازی در نقشی که هنوز معلوم نیست، انتخاب شده.

 

فریمن در توصیف نقشش در جنگ داخلی گفته: «نقش کسی است که هم با دولت در ارتباط است و هم رابطه نزدیکی با ابرقهرمان ها دارد. او همچنین با گروه ویژه ای همکاری می کند که کارشان رام کردن ابرقهرمان هاست.»

کارگردان: آنتونی و جوراسو

بازیگران اصلی: کریس اوانس، بابرت داونی جونیور

تاریخ نمایش: 10 اردیبهشت 1395

 

Gambit

از دل مردان ایکس

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

«گمبیت» دومین فیلم مردان ایکسی سال 1395 خواهد بود.

 

قرار است در این فیلم، نقش گمبیت (با نام واقعی «رمی لیبو» / Remy LeBeau را «چنینگ تاتوم» (ChanningTatum) بازی کند. پیش تر در فیلم «خاستگاه مردان ایکس: ولورین» شخصیت رمی لیبو را دیده بودیم که نقشش را «تیلور کیش» (Taylor Kitsch) بازی می کرد.

 

ابتدا بنا بود فیلم را «روپرت ویات» (Rupert Wyatt)، کارگردان فیلم «خیزش سیاره میمون ها»، کارگردانی کند اما او از این پروژه کناره گیری کرد تا «دوج لیمان» (Doug Liman)، کارگردان «لبه فردا» جای او را بگیرد.

 

این تغییر و تحولات و برخی مسائل دیگر باعث شده تا عده ای احتمال بدهند تاریخ اکران عمومی فیلم عقب بیفتد. به هر حال قرار است فیلمبرداری گمبیت در بهار امسال انجام شود.

 

کارگردان: دوج لیمان

بازیگران اصلی: چنینگ تانوم، لیاسیدو

تاریخ نمایش: 16 مهر 1395

 

Suicide Squad

بازگشت جوکر

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند
بعداز «انتقام جویان» که در سال 2012/1391 توانست قهرمان های مارول را کنار هم جمع کند، «جوخه انتحاری» پر سروصداترین فیلم کامیک بوکی بوده است. نخستین تریلر که سال گذشته منتشر شد و به سرعت تمام اینترنت را درنوردید، دیوانه کننده بود.

 

گروه «تسک فورس ایکس» (Task Force X) همگی جمع بودند و حضور پنج ثانیه ای «جوکر» در این تریلر (با بازی «جرد لتو» Jared Leto)، موی طرفداران فیلم های کامیک بوکی را به تن شان سیخ کرد.

 

البته مهمترین موضوع بحث گیک ها این است که آیا لتومی می تواند جوکری به خوبی جوکر «هیت لجز» باشد یا نه. آخرین بار در سال 2008/1387 بود که جوکر (با بازی لجر) را در بتمن «نولان» دیدیم، جوکری که اسکار بهترین نقش مکمل را برد.

 

کارگردان: دیوید آیر

بازیگران اصلی: تام هاردی، جرد لتو، مارگوت رابی

تاریخ نمایش: 15 مرداد 1395

 

Maze Runner: The Death Cure

جهنمی به وسعت جهان

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

سه گانه های مبتنی بر رمان های پسا – آخرالزمانی، یکی از مهمترین گونه های فیلم های فانتزی در سال های اخیر بوده است. سری «دونده هزارتو» یکی از همین سه گانه هاست که تاکنون دو قسمت آن پخش شده و قرار است در زمستان 1395 هم قسمت بعدی اش نمایش داده شود.

 

داستان نخستین فیلم این مجموعه، درباره نوجوانانی است که جایی در میان هزارتویی عظیم گیر افتاده اند و گذشته را فراموش کرده اند.

 

اما «توماس» (با بازی دیلن اوبراین) که تازه به این جمع اضافه شده، تصمیم می گیرد هر طور شده بر خطرهای هزارتو غلبه کند و راهی به دنیای بیرون بیابد هر چند در انتها معلوم می شود دنیای بیرون جهنمی است بدتر از هزارتویی که در چنگالش اسیر بوده اند.

کارگردان: وس بال (Wes Ball)

بازیگران اصلی: دیلن اوبرایان، کایا اسکودلاریو

تاریخ نمایش: 8 بهمن 1395

 

Star Trak Beyond

سریع و خشمگین در فضا

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

«پیشتازان فضا» («Star Trek» عنوان مجموعه مشهوری از فیلم هاست که تاکنون 12 فیلم بلند از آن به نمایش درآمده و قرار است در سال 1395، سیزدهمین فیلمش با عنوان «Star Trek Beyond» به روی پرده برود. کارگردانی این قسمت به عهده «جاستین لین» است که انتخاب او برای کارگردانی یک فیلم علمی تخیلی (با توجه به سابقه کارگردانی اش در چند فیلم آخر از مجموعه فیلم های «سریع و خشمگین») شاید کمی عجیب به نظر برسد اما یادمان نرود که لین، کسی بود که توانست سری سریع و خشمگین را به تنهایی از بن بست بیرون بیاورد. شاید لین بتواند همین کار را با پیشتازان فضا هم بکند و روح تازه ای به این مجموعه بدمد.

کارگردان: جاستین لین

بازیگران اصلی: کریس پاین، زویی سالداتاتا، زاخاری کوئینتو

تاریخ نمایش: اول مرداد 1395

 

Alien Covenant

در فضا کسی صدای شما را نمی شنود

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

پس از قیل و قال های فراوان بر سر این که آیا فیلم «پرومتئوس» (Prometheus) دنباله ای خواهد داشت یا نه، بالاخره کاسه صبر ریدلی اسکات لبریز شد و درباره فیلم بعدی «بیگانه» (Alien) حرف زد؛ فیلمی که این بار قرار است واقعا به مجموعه اصلی بیگانه ها ارتباط داشته باشد.

 

به نظر می رسد که اسکات بخش زیادی از انتقادها علیه پرومتئوس را به دل گرفته چون این بار واژه «Alien» در عنوان فیلم هم به چشم می خورد.

 

جزییاتی که تاکنون از فیلمنامه لو رفته نشان می دهد که این بار با گروه کاملا جدیدی سر و کار داریم که کورمال کورمال در جهانی تیره و خطرناک جلو می روند. گفته می شود نائومی راپاس قرار است نقش کوچکی در این «بیگانه» داشته باشد.

کارگردان: ریدلی اسکات

بازیگران اصلی: مایکل فاسبیتدو

تاریخ نمایش: 14 بهمن 1395

 

X-Men: Apocalypse

جهش یافته ها متحد می شوند

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

شاید خیال کنید فیلم قبلی «مردان ایکس» (X-Men) – که عنوان دیگرش «روزهای گذشته آینده» (Days of Future-Past) بود – گروه بازیگران قابل توجه و فوق العاده ای داشت اما باید پذیرفت که مردان ایکس بعدی (یعنی «مردان ایکس؛ آپوکالیپس») گروه بازیگران بسیار جالب تری دارد؛

 

قرار است برای متوقف کردن بدمن ماجرا، یعنی آپوکالیپس (با بازی «اسکار ایزاک»)، قدرتمندترین جهش یافته های این دنیا، یعنی «سیستیک» (با بازی «جنیفر لارنس») و «پروفسور ایکس» (با بازی «جیمز مک آوی») گروهی از مردان ایکس جوان را رهبری کنند.

 

در کنار اینها شخصیت های آشناتری از قبیل «مگنتو» (با بازی «مایکل فاسبیندر»)، «بیست» (با بازی «نیکولاس هولت») و «کوئیک سیلور» (با بازی «یوان پیترز») نیز حضور خواهند داشت.

 

همچنین قرار است نسخه های جوان تری از شخصیت های قدیمی را ببینیم. مجموعه فیلم های مردان ایکس دنباله ای از فیلم های ابرقهرمانی اند که بر اساس کامیک بوک های مردان ایکس کمپانی «مارول کامیکس» ساخته می شوند.

 

البته حقوق سینمایی شخصیت های این مجموعه را کمپانی «فاکس قرن بیستم» خریده و به همین دلیل استودیو مارول اجازه استفاده از این شخصیت ها را در جهان سینمایی اختصاصی اش (از قبیل انتقام جویان یا کاپیتان آمریکا) ندارد.

 

کارگردان: برایان سینگر

بازیگران اصلی: جنیفر لارنس، اسکار ایزاک، اولیویامان، مایکل فاسبیندر

تاریخ نمایش: 20 اردیبهشت 1395

 

Warcraft

دنیا به کام بازیکن ها خواهد شد؟

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

به جهان شگفتی انگیز «وارکرافت» خوش آمدید! قلمرویی فانتزی اما پر از خیانت که هر اتحادی، در چشم بر هم زدنی فرو می پاشد و اتحادی تازه جایش را می گیرد.

 

قلمرویی که در آن، افراد می آموزند برای رسیدن به اهداف بزرگتر باید روی بقیه حساب کنند و کمک های قهرمانانه شان به دیگران، لزوما پاداشی در پی نخواهد داشت!

 

احتمالا بسیاری از طرفداران بازی وارکرافت بی صبرانه منتظرند شخصیت های محبوب شان را روی پرده نقره ای سینما ببینند اما راستش را بخواهید ما کمی محتاط تریم چون معمولا نسخه های سینمایی بازی های موفق چجیز خوبی از آب درنمی آید.

 

البته حضور «دانکن جونز» (Duncan Jones)، کارگردان فیلم های «ماه» در سال 2009/1388 و «کد اصلی» در سال 2011/1390، به عنوان کارگردان وارکرافت باعث شده خیال مان تا حدی راحت باشد.

 

اگر یک نفر بتواند انسان ها و «اُرک ها» را کنار هم جمع کند تا برای بقای خودشان بجنگند، آن یک نفر دانکن جونز است.

 

کارگردان: دانکن جونز

بازیگران اصلی: تراویس فیمل، توبی کبل، بن فوستر

تاریخ نمایش: 14 خرداد 1395

 

Ready Player One

اسپیلبرگ، انیمیشن خود را می سازد

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیندفیلمی مبتنی بر یکی از موفق ترین رمان های ژانر علمی – تخیلی با کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» بدون شک فیلم مهمی خواهد بود.

 

این رمان در سال 2011/1390 منتشر شد و داستانش، در آینده ای نزدیک می گذرد که در آن، اینترنت سیمای جهان را تغییر داده و جهانی مجازی به نام «اوسیس» پدیدار شده؛

 

جهانی فراواقعی که آدم ها در مقایسه با جهان واقعی شان زندگی راحت تری در آن دارند. داستان زیادی آشناست و انگار از پیوند «اینسِپشن» با فضایی آخرالزمانی ساخته شده.

 

شاید به خاطر فضای اینچنینی رمان بود که قبل تر، «کریستوفر نولان» هم برای ساختنش ابراز علاقه کرده بود.

 

کارگردان: استیون اسپیلبرگ

بازیگران اصلی: اولیویا کوک

تاریخ نمایش: 15 بهمن 1395

 

Independence Day 2

زمین و فضا دوباره به هم می رسند

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

گویا قرار است انسان ها در دومین قسمت «روز استقلال» – که عنوان فرعی اش «خیزش دوباره» است – با مهندسی معکوس بخشی از فناوری های موجودات فرازمینی را به دست بیاورند.

 

از آن طرف موجودات فرازمینی با هدف نابودی انسان ها به زمین حمله کنند اما مهمترین افسوس علاقه مندان به روز استقلال در این دنباله، غیبت «ویل اسمیت» بازیگر نقش «کلنل استیوهیلر») است.

 

در واقع چند روز پس از انتشار نخستین تریلر فیلم، سازندگان آن برای توجیه عدم حضور ویل اسمیت اعلام کردند شخصیت کلنل هیلر، پس از داستان اول و هنگام آزمایش یکی از جنگنده های موجودات بیگانه کشته شده است.

 

کارگردان: رولند امریش

بازیگران اصلی: لیام همسورت، جف گلدبلوم، بیل پلمن

تاریخ نمایش: 6 تیر 1395

 

Assassin’s Creed

مکبت دنیای بازی ها

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

صادقانه بگوییم؛ اگر یک فیلم بتواند طلسم «اقتباس های سینمایی بد» از «بازی های کامپیوتری خوب» را بشکند، آن فیلم چیزی نیست جز همین «فرقه اساسین».

 

تیم خلاقی که سال گذشته پشت آخرین اقتباس سینمایی از «مکبت» حضور داشت امسال سراغ فرقه اساسین رفته تا نسخه سینمایی این مجموعه را بسازد.

 

گروهی که «مایکل فاسبیندر» و «ماریون کوتیارد» (به عنوان بازیگران) و «جاستین کروزل» (به عنوان کارگردان اعضای اصلی آن اند. قانونی نانوشته می گوید درباره فیلم های مبتنی بر بازی های ویدیویی با احتیاط حرف بزنید اما این یکی می تواند موردی استثنایی باشد.

 

کارگردان: جاستین کورزِل

بازیگران اصلی: مایکل فاسبیندر، ماریون کونیارد برتدن گلیسون

تاریخ نمایش: 7 دی 1395

 

Niss Peregrine’s House for Pecular Children

بازگشت به ریشه های برتونی

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

به نظر می رسد «تیم برتون» می خواهد به ریشه های خودش برگردد و دوباره به دنیای کودکان توجه کند. آخرین پروژه سینمایی برتون، اقتباسی است از یک رمان کودکان به نام «خانه خانم پرگرین برای بچه های خاص»، نوشته «رنسام ریگز» (Ransom Riggs).

 

داستان درباره پسربچه ای است که با کشف یتیم خانه ای شبیه ویرانه ها، با کودکانی مواجه می شود که استعدادهایی ویژه و فراطبیعی دارند.

 

فیلمنامه را «جین گلدمن» (Jane Goldman) نوشته که ذائقه ای تلخ دارد ولی امیدواریم برتون بتواند با طراحی های منحصر به فردش برای صحنه و لباس، از تلخی احتمالی فیلمنامه بکاهد.

 

کارگردان: تیم برتون

بازیگران اصلی: آساباترفیلد، اِوا گریان

تاریخ نمایش: 5 دی 1395

 

Death Note

قبل از نوشتن، بسوزان!

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

اگر اهل دنبال کردن انیمه ها و مانگاهای ژاپنی باشید، بدون تردید عنوان «دفترچه مرگ» را هم می شناسید.

 

انیمه دفترچه مرگ، درباره پسری است که دفترچه یک «شینی گامی» (الهه مرگ در این داستان) را پیدا می کند و متوجه می شود با نوشتن اسم هر کس در این دفترچه، می تواند به زندگی او خاتمه دهد.

 

ساخته شدن نسخه سینمایی چنین داستانی به خودی خود هیجان انگیز است اما هیجان مان زمانی بیشتر خواهد شد که بدانیم کارگردانی این فیلم را «آدام وینگارد» به عهده دارد که پیش از این فیلم های «شما بعدی هستی» (You’re Next) و «میهمان» (The Guest) را از او دیده بودیم؛ فیلم هایی در ژانر وحشت که در نوع خودشان موفق بوده اند.

 

کارگردان: آدام وینگارد

بازیگران اصلی: مارگارت کوالی، نت ولف

تاریخ نمایش: 22 شهریور 1395

 

فیلم های سال بعد

 

Star Wars Episode VIII

بیداری تیر و ادامه دارد

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

گرچه سروصدای نمایش عمومی و نقل موفقیت های هفتمین اپیزود از «جنگ ستارگان» به تازگی فروکش کرده اما شایعات و حرف های در گوشی درباره اپیزود هشتم آغاز شده است.

 

در حالی که بعد از تماشای قسمت آخر یعنی «نیرو برمی خیزد»، مشغول بحث بر سر این بودیم که چه کسی یا کسانی همچنان در فیلم های بعدی حضور خواهند داشت، خبر رسید که حضور «بنیسیو دل تورو» در اپیزود هشتم قطعی شده و احتمالا نقش یکی از آدم بدها را در این فیلم بازی خواهد کرد.

 

همچنین گزارش شده که «گوگوامباتا – را» (Gugu Mbatha-Raw) و «مارک همیل» نیز سر صحنه های فیلمبرداری هشتمین اپیزود در ایرند دیده شده اند.

 

کارگردان: ریان جانسون

بازیگران اصلی: بنیسیو دل توروف گوگوام باتا- را

تاریخ نمایش: 5 خرداد 1396

 

Jumanji

این بار بدون رابین ویلیامز

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

زمانی که «سونی پیکچرز» اعلام کرد می خواهد فیلم فانتزی و ماجراجویانه جومانجی را دوباره بسازد، عده زیادی واکنش منفی نشان دادند.

 

مخالفان می گویند آن فیلم که در سال 1995/1374 ساخته شد و «رابین ویلیامز» فقید نقشی به یادماندنی در آن بازی کرد، فیلم کاملی به حساب می آید و نباید چنان کمالی را با دوباره ساختنش آشفته کرد.

 

در عین حال عده دیگری نیز معتقدند جومانجی آنقدرها هم فیلم کاملی نیست و حالا که جلوه های ویژه پیشرفت کرده و کامپیوترها قدرتمندتر شده اند، می شود نسخه بهتری از آن را ساخت.

 

کارگردان: جیک کسدان

بازیگران اصلی: هنوز نامشخص

تاریخ نمایش: 6 مرداد 1396

 

War for the Planet of the Apes

نوادگان کینگ کنگ، روی زمین

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

سومین فیلم از مجموعه جدید «سیاره میمون ها» – همانطور که از عنوانش برمی آید – مملو از صحنه های نبرد و درگیری خواهد بود؛ نبرهایی که از نظر زمانی، بعد از نبرد نهایی فیلم قبلی یعنی «ظهور سیاره میمون ها» اتفاق می افتند.

 

«نبرد برای سیاره میمون ها»، در کل نهمین فیلم از این مجموعه به شمار می آید و عنوانش با فیلمی از این مجموعه که در سال 1973/1352 به کارگردانی «جی. لی تامپسون» (J. Lee Thompson) ساخته شد، دقیقا یکی است.

 

داستان مجموعه از جایی آغاز می شود که پزشکی به نام «ویل رادمن» دارویی برای درمان آلزایمر می سازد و آن را روی میمون ها آزمایش می کند. این دارو نهایتا منجر به پیدایش نسلی از میمون ها می شود که به اندازه انسان باهوش اند.

 

کارگردان: مت ریوز

بازیگران اصلی: اندی سرکیس، وودی هارلسون، جودی گریر

تاریخ نمایش: 30 تیر 1396

 

Avatar 2

رکوردشکنی های تازه ای در راه است

بزرگترین پروژه های سینمایی که امسال می آیند

پس از رکوردشکنی شگفت انگیز فیلم «آواتار» در سال 2009/1388، هنوز هیچ فیلمی نتوانسته به مرز این رکورد نزدیک شود (البته شاید اپیزود هفتم جنگ ستارگان بتواند چنین کاری بکند).

 

فروش 2.8 میلیارد دلاری فیلم جیمز کامرون در آن سال، تضمینی بود بر حضور موفق آواتار بعدی در گیشه، که قرار است کریسمس 2017/1396 روانه سالن های سینما شود.

 

در ابتدا قرار بود آواتار 2 امسال به نمایش دربیاید ولی تولید فیلم بسیار کُندتر از آنچه تصور می شد پیش رفت.

 

همانطور که می دانید، داستان نخستین آواتار در جنگل های سیاره «پاندورا» می گذشت اما قرار است دومین آواتار، ما را به اقیانوس های این سیاره ببرد.

 

برای این سفر اقیانوسی، گروه جلوه های کامپیوتری فیلم، شاخه جدیدی از فناوری موشن کپچر در زیر آب را توسعه داده اند.

کارگردان: جیمز کامرون

بازیگران اصلی: روبی سالدانا، سیگوزنی ویور، سم ورتینگتون

تاریخ نمایش: 4 دی 1396