پارس ناز پورتال

روش های قطعی برای بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی آقایان

مجموعه : حذف شده است
روش های قطعی برای بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی آقایان

روش هاي قطعي براي بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلي 

مردان به داشتن آلت تناسلي بزرگ و کلفت تر علاقه دارند تا بتوانند اعتماد به نفس بيشتري در رابطه جنسي داشته باشند.تعداد زيادي از مردان بابت سايز و قد آلت تناسلي خود نگرانيهايي دارند و تصور ميکنند طول آلت آنها به اندازه کافي نيست ! اين افراد براي بزرگ کردن آلت تناسلي خود دست به امتحان عملهاي جراحي مختلف و استفاده از داروها و روشهاي متفاوت فيزيکي مي‌زنند .

 

به احتمال زياد آلت تناسلي شما خوب است و اندازه اي طبيعي دارد ولي اگر در مورد افزايش سايز و روشهاي بزرگ کردن آلت تناسلي کنجکاو هستيد چند گزينه دردناک و البته گرانقيمت پيش رو داريد که عده اي از انها از سوي متخصصين تضمين شده هم نيستند.

روش های قطعی برای بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی آقایان

بهترين راه بزرگ کردن آلت تناسلي مردان

مردان اغلب تصور مي‌کنند آلت تناسليشان خيلي کوچک است. که البته بايد بدانيد که اين مسئله کاملا طبيعي بوده و اغلب مردان چنين نگراني اي را دارند.متاسفانه تصور غلطي که توسط فيلمهاي غيراخلاقي رواج پيدا کرده است اين است که براي لذت بردن از رابطه جنسي بايد آلت بزرگي داشته باشيد. ولي اين تصور کاملا اشتباه است.

 

در مطالعه اي که درسال 2017 نشان داد که ترکيبي از بوسه هاي عميق، تحريک ناحيه تناسلي و رابطه دهاني بيشتر و بهتر از دخول مي‌تواند يک زن رابه ارگاسم برساند.به احتمال زياد آلت تناسلي شما خوب است و اندازه اي طبيعي دارد ولي اگر در مورد افزايش سايز و روشهاي بزرگ کردن آلت تناسلي کنجکاو هستيد چند گزينه دردناک و البته گرانقيمت پيش رو داريد که عده اي از انها از سوي متخصصين تضمين شده هم نيستند.

 

دراين مقاله روش هايي که در حال حاضر براي بزرگ شدن آلت تناسلي مورد استفاده قرار ميگيرد رابه ترتيب از بدترين روش تا روش هايي که درد و ناراحتي کمتري دارند رابه ترتيب با شما در بين مي‌گذاريم.دکتر جيمز اليست Dr. James Elist ، جراحي در لس آنجلس ادعا ميکند که تنها جراح جهان است که با استفاده از ايمپلت سيليکوني ميتواند طول و ابعاد آلت تناسلي را افزايش دهد.

 

اليست ادعا ميکند که با اين جراحي مي‌تواند 1.5 اينج طول و 2.5 اينچ دور آلت نناسلي را افزايش دهد ودر حال حاضر 1300 ايمپلنت جاگذاري کرده است. مشکل اين روش قيمت 13 هزار دلاري جراحي و خطر عفونت يا شکستگي ايمپلنت است.

 

برخي جراحان مي‌توانند با با برش يک رباط، طول آلت تناسلي مردان را افزايش دهند. اينکار کمک ميکند آلت تناسلي بيشتر به سمت بيرون متمايل شود. البته اين جراحي ممکن است با خطرات جدي از جمله ايجاد بافت اسکار و نعوظ دردناک ، عفونت يا از دست دادن حساسيت و عملکرد همراه باشد.به علاوه هزينه آن 9 هزار دلار است و مطالعات نشان داده است که دراين روش تقريباً نيم اينچ به اندازه طول آلت تناسلي اضافه ميشود که بسيار کمتر از انتظارات بيمار است.

روش های قطعی برای بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی آقایان

با استفاده از اين روش جراحان ، چربي بدن خود فرد رابا ليپوساکشن liposuction خارج کرده و با استفاده از سرنگ به بدنه آلت تناسلي تزريق کنند. دراين روش احتمالا افزايش طول حدود 1 اينچي در طول و دور آلت تناسلي را تجربه خواهيد کرد. نتيجه آن دائمي نيست و بعد از مدتي به اندازه اوليه باز خواهيد گشت. البته اين روش هم با عوارضي همراه است.

 

در يکي از موارد ثبت شده بيماري 30 ساله بعد از اين جراحي به خاطر منتقل شدن چربي از آلت تناسلي به بافت ريه بر اثر عدم توانايي تنفس از دنيا رفت.

 

بزرگ کردن آلت تناسلي، تزريق پلاسماي غليظ غني از پلاکت PRP يک روش نسبتا جديد است که در آن پلاسماي غني از پلاکت خودتان رابه آلت تناسلي تزريق مي‌کنند که با تحريک جريان خون باعث بزرگتر شدن آلت مي‌شود. در حال حاضر تحقيقات کافي براي اثر گذاري بلند مدت اين روش وجود ندارد.

 

بزرگ کردن آلت تناسلي، استفاده از دستگاه هاي کشنده يا extenders

دستگاه هاي کشنده وسايلي هستند که مردان در طول روز ميتوانند زير لباس خود بپوشند تا بتدريج آلت تناسلي را بکشند.عده اي از کارشناسان معتقدند اين دستگاه ها ممکن است موثر باشند ولي ساير متخصصين معتقدند که استفاده از اين دستگاه ها ارزش ناراحتي و حساسيت هاي احتمالي در آينده را ندارد.

 

تحقيقاتي که دراين زمينه انجام شده جواب محکمي ارائه نکردند به علاوه اين‌که استفاده از اين دستگاه ها در طول روز روي حساس ترين قسمت بدن به هيچ وجه آسان نيست. اگر بزرگي طول آلت تناسلي مردان کمتر از ؟؟ سانتي متر بود مي توان گفت اين فرد از کوچکي آلت رنج مي‌برد .اين شخص ممکن است جهت انجام اعمال زناشويي با مشکل مواجه گردد .

 

دقت شود که ملاک کوچکي و برزگي آلت تناسلي مردان را به هيچ وجه فيلمهاي مبتذل خارجي قرار نداهيد و خودتان رابا آنها مقايسه ننماييد .چرا که اين افراد از ميان همان ؟ ذرصد انتخاب ميشونذ و صرفا هدف را فروش فيلمهاي کمپاني قرار مي دهند .متاسفانه در حال حاضر اکثر آقايان و خانم با مشاهده اين فيلم ها اقدام به مقايسه خود با هنرپيشه ها مي نمايند .

 

اين مقايسه کاملا اشتباه است .آنها نمي دانند علاوه بر اين‌که تعداد معدودي افراد از اين سيکلشن و شماتيک بدني برخوردارند و بکار گرفته مي‌شوند .تکنيک هاي گريم و نور پردازي نيز بساير موثر است تا از نظر شما خاص بنظر آيند .در حال حاضر تعداد زيادي از افراد به دليل همين مقايسه در افکار خود زندگي شيرين خودرا تلخ مينمايند .

 

سوم روش اندازه گيري آلت تناسلي آقايان مي‌باشد ؛ آلت تناسلي ميبايست در حالت ايستاده يا به عبارتي نعوظ گرفته شود .اندازه گيري از قسمتي که اصطلاحا به آن شرمگاه « محل رويش مو در زير ناف » تا نوک آلت ميبايست انجام پذيرد .

 

آيا اندازه سايز الت تناسلي مردان براي خانم ها اهميت دارد ؟

سوالي که تعداد زيادي از افراد به دنبال آن هستند و هيچ منبعي براي پاسخگويي به آن تحقيقي به عمل نيامده اين است که :در حاليکه ذر ظاهر تعداد زيادي از زنان ادعا ميکنند که اندازه آلت تناسلي آقايان برايشان اهمييتي ندارد اين نصفي از ماجراست .درنظر سنجي ايالات امريکا درسال ؟؟؟؟ که يک نظر سنجي به‌ صورت ناشناس از ميان ؟؟؟ هزار نفر خانم مجرد و متاهل صورت گرفت حدود ؟؟؟ هزار نفر سايز آلت تناسلي را معيار بسيار مهمي دانستند .

روش های قطعی برای بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی آقایان

اين مساله بدين معنا نيست که آلت تناسلي کوچک نمي‌تواند نياز هاي زنان را برطرف کند و يا بدين معنا نيست که با سايز آلت تناسلي کوچک نمي توانيد رابطه لذت بخش ؟ طرفته را تجربه نماييد .

 

اما واقعيت تلخ است !

اندازه مهم است .

حدالقل براي برخي زنان .

اما خوب جاي نگراني نيست !

طبق تخقيقات به عمل آمده در دانشگاه کامبريج نشان داده است :

؟؟ درصد از زنان از رابطه جنسي خود راضي هستند .

؟؟ درصد ديگر راضي نيستند که فقط ؟.؟ درصد از آنها کوچک بودن آلت همسر را علت عنوان کردند .

 

آيا بزرگي بيش از حد آلت تناسلي آقايان خوب است ؟

در پاسخ بايد قاطعانه بگوييم خير .بزرگي بيش از حد ميتواند انعطاف بيشتري به آلت تناسلي مردانه بدهد که اين امر خود سبب خم شدگي و برخي مواقع شکستن آلت تناسلي مي‌گردد .يا در مواقعي که عمق هر واژن حدود ؟.؟ اينچ است .در صورتي که آلت تناسلي مردان بيش از معمول بزرگ باشد مي‌توانيد مشکلاتي را هم چون عفونت واژينال همسر ودر برخي موارد مرگ را در پي داشته باشد .بخصوص زماني که زنان رابطه مقعدي را امتحان ميکنند .

 

آيا انداره آلت تناسلي با ژنتيک قابل تخمين است ؟

بايد بگوييم بله ، اندازه آلت تناسلي مردان با بررسي هاي علمي ژنتيکي قابل تخمين است .اگر شما داراي آلت تناسلي بزرگي هستيد قطعا فرزند شما نيز داراي آلت تناسلي بزرگ خواهد شد .همين طور برعکس اگر شما داراي آلت تناسلي کوچکي هستيد فرزند شما قطعا آلت کوچکي خواهد داشت .ژن ها پر اهمييت ترين نقش را بازي ميکنند .البته فراموش نشود که در مورد انتقال ژن هميشه ؟؟ احتمال بوجود آمدن موارد خاص ميباشد .

 

آيا غذا ها ميتوانند در بزرگ کردن آلت تناسلي مردان نقشي را ايفا نمايند ؟

هيچ غذا و هيچ مکملي نمي‌تواند بر روي بزرگ کردن آلت تناسلي مردان تاثيري بگذارد .بهمين دليل است که اکثر قرص ها مکمل هايي که به فروش مي رسند فاقد اثر درماني ميباشند و صرفا جهت کسب سود به فروش ميرسد .اکثر قرص ها که از شبکه هاي ماهواره اي تبليغ مي شوند بيشتر جنبه درماني موقتي را دارند .

روش های قطعی برای بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی آقایان

يعني به مجض استفاده جريان خون را در آلت تناسلي بالا برده و موقتي حجم مي‌دهند .حال اين‌که به محض ترک اين دارو آلت تناسلي به شکل اوليه باز خواهد گشت .حتي بدتر از همه ي اين خواهد بود که اين محصولات حاوي مواد غير قانوني undeclared substances ميباشند .تا خريدار را قانع نمايند که اين مواد تاثير گزار است .دارو هايي ديگر نيز وجوددارد مانند :

 

سيدنافيلد « Sildenafil »
تادافيل « Tadafil »
واردنافيل « Vardenafil »

 

که غالبا براي نعوظ بيشتر مورد استفاده قرار ميگرد نيز از همين دسته هستند .اين قرص ها در کوتا مدت عملکرد بسيار خوبي بر روي بازرسي نعوظ خواهند داشت .اما پس از چند با استفاده اول اين‌که ديگر تاثيري از خواص اين قرص ها نخواهيد ديد و همين طور سردي جنسي را در آقايان تفويت مينمايد .تعداد زيادي از افراد هستند که مقدار بسيار زيادي سرمايه خود رابه جهت رسيدن به حداقل انتطار هدر داده اند .اما متاسفانه ذره احساس حجيم شدن يا بزرگ شدن آلت تناسلي خودرا احساس نکردند .اين بدان معنا نيست که هيچ راه حلي براي افزايش حجم وجود ندارد .

 

آيا عمل جراجي ميتواند در بزرگ کردن آلت تناسلي مردان موثر باشد ؟

بله ، امکانپذير است .اما دقت نماييد که عمل جراحي براي بزرگ کردن آلت تناسلي مردان هميشه به همراه ريسک خواهد بود .اين ريسک ها عبارتند از :

 

بيهوشي و اثرات داروهاي بيهوشي « anesthesia »‌
امکان عدم التيام زخم و ايجاد اسکار دائمي
درد بوجود آمده ناشي از اسکار

 

اينها همه ي نمونه اي از ريسک هايي است که بابت اين عمل جراحي بايد درنظر گرفت .حال مهمتر از همه ي اين‌که بخت و مهارت دکتر نيز با شما يار باشد ؛ زيرا اين عمل ، يک عمل ساده نيست اين جهت بزرگ کردن آلت تناسلي مردان عمل بدون ترديد موثر است اما از نظر دکتر هايک آخرين راهکار است .

 

دقت شود که براي مرداني که آلت تناسلي آنها کوچک تر از ؟ اينچ يا ؟؟ سانتيمتر است تنها راهکاري که ؟؟؟؟ موثر خواهد بود عمل جراحي است .با اين حال فراموش نکنيد که در بالا خدمت شما عرض کرديم فقط ؟؟ از مردان آلت تناسلي زير ؟؟ سانتي متر در حالت نعوظ دارند .علاوه بر اين اين راه گران ترين راه براي افزايش سايز آلت تناسلي اقايان ميباشد .بر اساس مقاله About health اين عمل در کاليفرنيا چيزي درحدود چهار هزار دلار تا ؟؟ هزار دلار « مطابق با براورد هزينه هاي سال ؟؟؟؟ » هزينه در بردارد .

روش های قطعی برای بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی آقایان

آيا با آموزش ميشود راه بزرگ کردن آلت تناسلي مردان را آموخت ؟

بله تا حدودي مي‌توان راهي را يافت که شما بتوانيد خودتان نيز با افزايش سايز آلت تناسلي خود بپردازيد .يکي از راههاي که پيشنهاد مي گردد Jelghinae يا ماساژ آلت تناسلي به‌ صورت روزانه ميباشد .اين عمل در صورتي که ؟ ماه به‌صورت مکرر قبل از خواب انجام شود .در مصر باستان از اين روش يعني ماساژ تناسلي بعنوان روشي کارامد در بزرگ کردن آلت تناسلي مردان بسيار استفاده ميگرديده است .

 

طريقه ماساژ به روش Jelgingae

روش اين ماساژ بدين ترتيب است که ترجيجا با يک روغن چرب گردد و هرشب قبل از خواب ماساژ Jelghingae انجام شود .طبق معمول پس از گذشت ؟ ماه تاثيرات خودش را خواهد گذاشت .دقت نماييد که درصورت تمايل به مطالعه روشهاي افزايش سايز آلت بوسيله ماساژ مي‌توانيد بر روي مقاله زير کليک کنيد :

 

آيا استفاده از کپسول هاي جنسينگ ميتواند بر روي بزرگ کردن آلت تناسلي مردان تاثيرگذار باشند ؟همانگونه که در بالا خدمت شما عرض شد هيچ ماده اي نمي تواند به‌صورت خوراکي افزايش حجم آلت تناسلي را زياد نمايد .اما بر نظر داشته باشيد که ريشه گياه جين سين يا جنسينگ يک ماده بسيار مقوي براي افزايش فدرت جنسي در دراز مدت مي‌باشد

 

آيا روغن يا پمادي وجوددارد که به بزرگ کردن آلت تناسلي مردان کمک کند ؟

 

در پاسخ بايد گفت هم بله .بله وجوددارد روغن هايي که از کرم ايزينفتيدا گرفته ميشود ميتواند در روند افزايش حجم و بزرگ کردن آلت تناسلي مردان موثر باشد .روغن کرم ايزينفتيدا که همان روغن کرم خاکي ناميده ميشود .اين روغن به خراطين شهرت دارد ميتواند هم به طول آلت تناسلي و هم به قطر آن بيافزايد .در حال حاضر خراطين تنها روغن تست شده در بازار است که براي بزرگ کردن آلت تناسلي مردان پيشنهاد گرديده است .

روش های قطعی برای بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی آقایان

متاسفانه ؟؟؟ کرم ها و روغن هاي موجود در بازار کشور هيچ گونه ماده الانتين داري « ماده موثر حجم دهنده » را دارا نميباشند .در صورتي که بتوان روغن خراطين اصل را يافت درمان آن قطعي است .اگر درباره روغن خراطين سوالي داريد به اين صفحه مراجعه نماييد .

 

آيا راهي ساده وجوددارد براي بزرگ کردن آلت تناسلي مردان در خانه ؟

اگر تصميم به درمان نداريد يا وقت کافي براي درمان نداريد مي توانيد با راهکار هاي زير آلت تناسلي را بزرگتر جلوه دهيد :

 

؟- از بين بردن مو هاي زائد اطراف دستگاه تناسلي

؟-نپوشيدن شورت هاي تنگ و فاق کوتاه

؟-ماساژ

؟-هواي گرم

؟-چرب نمودن روغن زيتون

؟-استحمام

 

اين دو روش درمان محسوب نمي شوند اما يک راه سايده براي بزرگنمايي آلت تناسلي به شمار مي‌آيند .بزرگ کردن آلت تناسلي مردان يک اتفاق ؟ روزه نيست .بر اساس پوست هرکس نيازمند زمان است .

 

متاسفانه آلت تناسلي بنده انحراف پيدا کرده است و مقداري قوس دارد آيا اين مساله ميتواند خطرناک باشد ؟کجي آلت تناسلي در آقايان مبحث بسيار پيچيده اي است.در ؟ الي ؟ مقاله آتي به آن به طور کامل پرداخته ميشود حتماً بخوانيد .ولي اگر به طور خلاصه بخواهيد بدانيد :کجي و انحراف آلت تناسلي ميتواند در اثر :

 

شکستگي
فشار آوردن در حالت نعوظ
بيماري مادرزادي
مقاربت جنسي در حالت هاي نامناسب
و .. باشد .

 

بله درست متوجه شديد !يکي از عواملي که ميتواند باعث کجي آلت تناسلي شود مقاربت در پوزيشن هاي خطرناک ميباشد .هميشه سعي کنيد نزديکي را هنگامي انجام دهيد که هيچ گونه فشاري را بر روي آلت خود حس نميکنيداين انحراف درمان دارد « علاوه بر عمل جراهي » .

 

 

من از تمام روشهاي بزرگ کردن آلت تناسلي استفاده نموده ام و نتيجه نگرفتم راهکار چيست ؟افزاد انگشت شماري هستند که با رويکا ، مطالب و روش و راهکار هاي ما همراه بودند و نتيجه نگرفته اند « شايد کمتر از ؟؟ » !پس شک نکنيد اگر مطالب مارا درست بخوانيد و اجرا کنيد به اساني مشکل کوچکي آلت را مي توانيد برطرف نماييد .

 

اما اگر از تمامي روشهاي افزايش سايز آلت تناسلي استفاده کرده‌ايد و اين استفاده در حالت صحيح بوده است و تمامي نکات ريز را رعايت نموده باشيد بازهم نگران نباشيد !تکنولوژي با سرعت خيره کننده اي در حال نو آوري ميباشد .

 

فقط شما نيستيد که از مسئله رنج مي‌بريد .حدود ؟؟؟ هزار نفر در ايراناز کوچکي آلت تناسلي خود رنج مي برند ودر مقاربت دچار مشکل مي شوند همين طور در ساير کشور ها .بهمين سبب دانشمندان در سراسر دنيا به فکره ايجاد راهکار هاي متفاوت و موثر تر علاوه بر راهکار هاي بالا مي باشند .