پارس ناز پورتال

بلندگوهای شگفت انگیز معلق در هوا

بلندگوهای شگفت انگیز معلق در هوا

بلندگوهای شگفت انگیز معلق در هوا 

بلندگویی اختراع شده است که با پخش شدن موسیقی در هوا معلق می شود و حس بسیار شگفت انگیزی را به انشان منتقل می کند. بلندگوی معلق و قابل حمل که همزمان با پخش صدای با کیفیت، با حالتی جادویی در هوا شناور می‌ماند در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ آمریکا به نمایش درمی آید.

 

 کمپانی ال جی الکترونیکس در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ که جایی برای به نمایش گذاشتن فناوری‌های هیجان‌انگیز صنعت وسایل دیجیتالی است، بلندگوی پیشرفته و معلق خود را با مدل PJ۹ به نمایش خواهد گذاشت.

 

این بلندگوی بی‌سیم هیپنوتیزم‌کننده روی پایه خود در هوا شناور می‌ماند و علاوه بر کیفیت صدا دارای طراحی متفاوتی نیز است. این محصول چندکاره به کاربران امکان می‌دهد تا موسیقی را یکپارچه پخش کند و پادکست و دیگر محتوای صوتی را در خانه و بیرون از منزل نیز اجرا کند.

 

بلندگوی PJ۹ تأثیر دیداری بسیار شگرفی دارد که با استفاده از الکترومغناطیس قدرتمند داخل پایه به بلندگو امکان می‌دهد بدون تماس با هیچ چیزی، نه هیچ سطح خاص یا سیم خاصی، در هنگام پخش ویژگی منحصربه‌فرد خود را به نمایش گذارد.در مرکز این محصول یک بلندگوی تک‌سویه ۳۶۰ درجه قرار دارد که طراحی آن از پره توربین الهام گرفته شده

 

و صدای باس عمیق از ساب‌ ووفری را منتشر می‌کند که داخل پایه گنجانده شده است. بلندگوی معلق ال‌جی از فناوری Dual Passive Radiator برای بازتولید تون‌های دامنه متوسط و صداهای بالای واضح برخوردار است.وقتی باتری ۱۰ ساعته این بلندگو رو به اتمام رود، این بلندگوی هوشمند به صورت خودکار پایین می‌آید تا به پایه خود نزدیک شود،

 

روی آن بنشیند و در نهایت دوباره شارژ شود؛ البته، بدون اینکه اختلالی در تجربه شنیداری کاربر ایجاد شود و موسیقی را قطع کند. فناوری چندنقطه‌ای Multipoint نیز برای راحتی و کاربردهای متنوع افزوده شده تا کاربر بتواند بلندگوها را به طور همزمان به دو دستگاه بلوتوث متصل کند.

 

Brian Kwon رئیس و مدیرعامل بخش لوازم صوتی تصویری ال‌جی می‌گوید: آخرین محصول ما در دسته وسایل صوتی پیشرفته بدون‌سیم است و ما بشدت خود را متعهد می‌دانیم مفاهیم و طراحی‌های جدید را کشف کنیم تا محصولات پیشرفته صوتی برای مشتریانمان در سرتاسر دنیا ارائه دهیم.