پارس ناز پورتال

رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکس

مجموعه : اخبار سینما
رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکس

رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکس 

بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که راه های موفقیت را به سرعت در سینمای ایران طی نمود. وی در زمینه هنر نقاشی نیز مهارت دارد. 

 

بیوگرافی و عکسهای بهاره افشاری و خانواده اش

نام : بهاره
نام خانوادگی : افشاری
تاریخ تولد : 4 تیر 1363
محل تولد : شاهرود، سمنان
پیشه : بازیگر، طراح لباس، نقاش
تاهل : مجرد

 

 به گزارش پارس ناز بهاره افشاری متولد 4 تیر 1363 در شاهرود سمنان، بازیگر است .دارای دیپلم بازیگری است و فارغ‌ التحصیل رشته نقاشی میباشد پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام میداد او پیش از آنکه یک بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه ای است

رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکس

کودکی بهاره افشاری

 

زندگی شخصی بهاره افشاری

وی پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال 83 مجله چلچراغ در گفتگو او را جوانترین طراح لباس ایران معرفی کرد.

رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکس

بهاره‌ افشاری‌ در گذر زمان

 

پدرم تولیدی لباس داشت و من از کودکی به مدلهای لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بودم .دوست داشتم طراح لباس شوم از مدرسه سوره در رشته تئاتر دیپلم گرفتم. از سویی روز به روز علاقه ام به طراحی لباس هم بیشتر میشد بنابراین معلم گرفتم و پیگیر این موضوع یعنی صنعت مد، شدم. کارم را به صورت جدی شروع کردم.بهاره افشاری یک‌ برادر دارد.

رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکس

بهاره افشاری و مادرش

 

بابک افشاری برادر بهاره با دختر آقای سهیلی صبا سهیلی ازدواج کرده است. به گفته وی من در عروسی برادرم یک ساعت نشستم، چون نمیخواستم دیگران را معذب کنم.

رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکس

بابک افشاری

 

شرکت طراحی بهاره افشاری

افشاری در حال حاضر به همراه تنها برادرش یک شرکت طراحی دارند مدیر بخش طراحی لباس را خودش بر عهده دارد که البته به خاطر مشغله کاری دیگر مثل سابق نمی تواند کار طراحی انجام دهد و بیشتر کارهای معماری در شرکت انجام می شود در این شرکت کاری گرافیک ، معماری و طراحی صنعتی انجام می شود .بهار و برادرش بابک و صبا سهیلی هیئات مدیره و شریک در این شرکت هستند.

رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکس

عکس بهاره افشاری

 

فعالیت هنری بهاره افشاری

افشاری فعالیت‌ هنری‌ اش‌ را سالها قبل با یک‌ سریال‌ آغاز کرد. اما به‌ علت تجربه‌ بد در آن‌ کار دوست‌ ندارد از آن‌ کار در کارنامه‌ هنری‌ خود نام‌ ببرد و تصمیم‌ گرفت‌ تا برای‌ همیشه‌ از دنیای‌ بازیگری‌ کنار برود.

رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکس

بهاره افشاری

 

اما کیانوش‌ عیاری‌ توانست‌ بعد از گذشت‌ چندسال‌ این‌ بازیگر جوان‌ را راضی‌ به‌ همکاری‌ کند تا در جدیدترین‌ ساخته‌ اش‌ که‌ سرگذشت‌ دکترمحمد قریب‌ است‌ به‌ ایفای‌ نقش‌ بپردازد.وی در این‌ کار در دو نقش‌ بازی‌ میکند و پس‌ از آن‌ یک‌ پیشنهاد ناب‌ و جدید سومین‌ کار هنری‌ او رارقم‌ زد. نقش‌ فرشته‌ برای‌ او به‌ قدری‌ خاص‌ بود که‌ برای‌ لوث‌ شدنش‌ حاضر نیست‌ هر نقش‌ دیگری‌ را بپذیرد.

رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکس

تصاویر بهاره افشاری

 

بهاره افشاری با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال 1381 وارد سینما شد. او پس از آن در فیلم های صد سال به این سالها و تسویه حساب به ایفای نقش پرداخت.او در سال 1392 در فیلم معراجی ها به ایفای نقش پرداخت. معراجی‌ ها فیلمی به کارگردانی مسعود ده‌ نمکی و محصول سال ۱۳۹۲ است.افشاری در سال 1393 در سریال آخرین بازی به کارگردانی حسین سهیلی بازی کرده است.

 

شایعه ازدواج بهاره افشاری

مدتی شایعه ازدواج او با بنیامین بهادری به گوش می رسید و این شایعه با ازدواج بنیامین دروغ از آب درآمد و توسط فن پیج شایعه شد.وی با انتشار عكس صفحه دوم شناسنامه خود، اين شايعات را تكذيب كرد.

رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکس

بهاره افشاری و بنیامین بهادری

 

جنجال و ماجرای ممنوع الکاری

بهاره افشاری که از سال بعد از اکران فیلم پایان نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع الکار شده بود، در برنامه دید در شب در این مورد گفت: چطور من میتوانم روبروی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده اند. ابتدا به عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرار داد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد در حالی که چنین پولی را نداشته است.او گفت پلان هایی بوده که بیست بار اشتباه بازی کرده و در نهایت مجبور به تن دادن به بازی شده است.

رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکس

درباره بهاره افشاری

 

هویت بازیگر زنی که تهدید به قتل شده بود افشا شد

در حالی که در خبرها نامی از این بازیگر برده نشده بود در اخبار بیست وسی نام این بازیگر مشخص شد و این بازیگر یعنی بهاره افشاری در گفت‌ و گویی با خبرنگار این برنامه، جزییات بیشتری از این ماجرا را بازگو کرد.مدتها بود که در یکی از شبکه‌ های اجتماعی فعالیت داشتم تا این که چندی پیش فردی که صفحه‌ مرا دنبال میکرد و مدعی بود که از علاقه‌ مندان من است، برایم پیام فرستاد و پیشنهاد ازدواج داد.

 

ابتدا پیام او را جدی نگرفتم اما از همان زمان مزاحمت‌ هایش شروع شد و مدام پیام میفرستاد و درخواستش را تکرار میکرد.سرانجام به او جواب منفی دادم اما پس از این ماجرا تهدیدهای او شروع شد.

 

او در شبکه‌ های اجتماعی به من توهین میکرد و حتی تهدید میکرد که مرا به قتل میرساند یا اینکه رویم اسید میپاشد.مزاحمت‌ های او باعث شده بود که آرامش و آسایش نه از من که از خانواده‌ام نیز سلب شود و درنهایت تصمیم گرفتیم از این فرد شکایت کنیم.مأموران با بررسیهای تخصصی موفق شدند محل زندگی این مرد را در یکی از مناطق غربی شهر کرج شناسایی و او را دستگیر کنند.

 

متهم پس از انتقال به اداره پلیس به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد که از مدت‌ ها قبل به خانم بازیگر علاقه‌ مند شده و قصد ازدواج با او را داشته اما وقتی جواب رد شنیده عصبانی شده و شروع به تهدید او کرده است.
رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکس

 

بهاره افشاری در فیلم تسویه حساب

تسویه‌ حساب نام فیلمی از تهمینه میلانی است که در سال 1386 ساخته شده‌ است. این فیلم در ژانر درام فمینیسمی و به طرافداری از حقوق زنان ساخته شد.این فیلم به دلیل افراط در فمنیسم از فیلم های ضعیف ایرانی در این مورد به شمار می آید.
رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکس

عکس های بهاره افشاری،عکس لورفته بهاره افشاری

 

بهاره افشاری در فیلم ازدواج در وقت اضافه

ازدواج در وقت اضافه دهمین فیلم سعید سهیلی و دومین اثر کمدی او می باشد. این فیلم در سال 1388 کارگردانی شده و افشاری و ماهایا پطروسیان که در آن نقش یک پیرزن سالخورده را بازی می کند.به ایفای نقش می پردازند
رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکس

فیلم ازدواج در وقت اضافه

 

بهاره افشاری در فیلم خیابان بیست و چهارم

این فیلم سعید اسدی که «فرشید کیانی» (مهدی ماهانی) یک «سایکوپات سادیستیک» جنون آدمکشی دارد. «شیرین» (شیلا خداداد) که از همسر اولش دختری به نام «نازنین» دارد به عقد «فرشید» در می‌آید، بی‌آن‌ که از گذشته وی چیزی بداند. «فرشید» که دچار اختلال شخصیتی آنتی سوشیال (ضد اجتماعی) است.

 

دکتر معالج «نازنین» (نیکی کریمی) را وحشیانه می‌کشد. «آرزو حکمی» (بهاره افشاری) که خواهرش به دست «فرشید» در گذشته به قتل رسیده می‌کوشد تا با همکاری خبرنگار روزنامه «خبر حوادث» (حمید گودرزی) و جلب حمایت سرهنگ اداره آگاهی (جمشید هاشم‌پور)، قاتل خواهرش را به دام اندازد. «فرشید»، «آرزو» را از سر راه بر می‌دارد اما خود به دست «شیرین» و «نازنین» کشته می شود.

رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکسفیلم خیابان بیست و چهارم

 

بهاره افشاری در فیلم معراجی‌ ها

معراجی‌ها فیلمی به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و محصول سال ۱۳۹۲ است. این فیلم از ۲ اسفند ۱۳۹۲ در سینماهای تهران به سرگروهی سینما قدس، اکران شد.و افشاری در آن به ایفای نقش پرداخته

رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکس

بیوگرافی بهاره افشاری،زندگی شخصی بهاره افشاری،بهاره افشاری ازدواج

 

بهاره افشاری در فیلم دردسر بزرگ

دردسر بزرگ فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور ساختهٔ سال ۱۳۸۹ است.و حامد کمیلی ,لیلا اوتادی ,سحر قریشی , و بهاره افشاری در آن به ایفای نقش پرداختند.

رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکسفیلم دردسر بزرگ

 

بهاره افشاری در سریال فاصله ها

فاصله‌ها نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است این مجموعه به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در ۳۷ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تولید شد. دانیال حکیمی و شاهرخ استخری و بهاره افشاری از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.
رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکسسریال فاصله ها

 

بهاره افشاری در سریال او یک فرشته بود

او یک فرشته بود، سریالی است به کارگردانی علیرضا افخمی است که در ماه رمضان سال ۱۳۸۴ از شبکه دو سیما پخش شد. “او یک فرشته بود” آغازگر ژانری جدید در سینمای ایران به نام ژانر ماورائی بود.بهزاد با توجه به رهنمودهای روحانی محل و سخنان فرزندانش متوجه می‌شود که فرشته (بهاره افشاری)، شیطان (ابلیس) است و پسرش را در حالی که فرشته قصد کشتن او را دارد، نجات می‌دهد و سپس به درگاه خدا توبه کرده و از گناهانش اظهار پشیمانی می‌کند.
رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکسسریال او یک فرشته بود

 

بهاره افشاری در سریال آخرین بازی

قباد که در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، بنا براین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر، اتفاقات جالبی برای او رخ می‌دهد.
رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکسسریال آخرین بازی

 

فیلم های سینمایی بهاره افشاری

معراجی‌ها (۱۳۹۲)
سه درجه تب (۱۳۸۹)
دردسر بزرگ (۱۳۸۹)
پایان‌نامه (فیلم) (۱۳۸۹)
ازدواج در وقت اضافه (۱۳۸۸)
خیابان بیست و چهارم (۱۳۸۷)
زندگی شیرین (۱۳۸۷)
کلبه (فیلم) (۱۳۸۷)
تسویه حساب (۱۳۸۶)
صد سال به این سال‌ها (۱۳۸۶)
ناف (فیلم) (۱۳۸۱)
رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکسبهاره افشاری و ابوالفضل پورعرب

 

سریال های بهاره افشاری

نیاز (۱۳۹۴)
آخرین بازی (۱۳۹۳)
معراجی‌ها (۱۳۹۳)
دست بالای دست (۱۳۹۰)
مرد نقره‌ای (۱۳۹۰)
فاصله‌ها (۱۳۸۹)
روزگار قریب (۱۳۸۶)
او یک فرشته بود (۱۳۸۴)
رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکسسریال نیاز

 

بهاره افشاری در برنامه دورهمی

وی با اشاره به بخشی از خصوصیات اخلاقی خود در این برنامه گفت: من بسیار رک هستم و تا کنون پشت سر کسی صحبت نکردم. تا جایی که بتوانم دروغ نمی گویم، همچنین برای مردم خوش اخلاقم اما در خانواده معتقدند که من بداخلاق هستم. مادرم می‌گوید کسی که با تو ازدواج کند، به او چک سفید امضا می‌دهم. در پایان افشاری کتاب «حافظ» خود را به موزه «دورهمی» اهدا کرد.
رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکسبرنامه دورهمی

 

بهاره افشاری در دید در شب

وی در بخشی از این برنامه میگوید در 35 سالگی ازدواج خواهد کرد. برای زندگی‌ اش برنامه دارد. در ۲۰ سالگی می‌ دانست که پروسه‌ ای را باید طی کند که در ۳۰-۳۲ سالگی باید خانه‌دار باشم. که الان شده‌ ام.این ربطی به بازیگری ندارد و هر شغلی که داشت باید این کار را میکرد. او میگوید در میانه ۳۰ تا ۳۵ سالگی سیمرغ میگیرد.

رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکسبهاره افشاری در دید در شب

 

نمایشگاه دچار بهاره افشاری

نمایشگاه دچار با هنرمندی و مدیریت بهاره افشاری در الهیه در گالری آریانا از ۲۹ بهمن ۹۵ تا ۶ اسفند ۹۵ برگزار شد. بازیگران و هنرمندان و ورزشکاران مشهوری در این نمایشگاه دچار شرکت کرده اند.در بخشی از بروشور این نمایشگاه آمده: همه ما روزی دچار میشویم، دچار که شدیم به دچارشدگان می‌اندیشیم. شما به این دچار دعوتید.

رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکسبازیگران در نمایشگاه دچار

 

دوستان صمیمی بهاره افشاری

صمیمیترین دوست های بهاره افشاری و نرگس محمدی و الناز حبیبی هستند و اکثر اوقات تفریحی خود را با این دوستانش سپری میکند و او مجرد است

رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکسنرگس محمدی و بهاره افشاری

 

شغل همیشگی

شاید بدانید که بهاره افشاری قبل از اینکه وارد تلویزیون شود، طراح لباس بوده. او در تمام این سال‌ها این کار را رها نکرده و آن را ادامه داده. حتی در تمام این مدتی هم که از او خبري نبوده همچنان کارش را ادامه داده و به آن به عنوان یک شغل همیشگی نگاه می‌کند؛

 

«من قبل از اینکه بازیگر شوم طراح لباس بودم و شغل من همین بود و سال‌هاست که این کار را انجام می‌دهم. من «شو» دائمی دارم و کارهای فصلی را انجام نمی‌دهم، تبلیغات زیادی برای آن نمی‌کنم چرا که مشتری‌های ثابت و همیشگی خودم را دارم

 

شما دیپلم تئاتر دارید؛ آیا هیچ وقت کار تئاتر انجام ندادید؟

 

من اصلاً در این سال ها تئاتر کار نکردم و فکر می کنم حد و اندازه من کار تئاتر نیست! کار تئاتر به پختگی نیز دارد که من آن را ندارم

رازهای زندگی خصوصی بهاره افشاری +عکس

به نظرم این روزها خیلی‌ها، از جمله خود من تلویزیون نگاه نمی‌کنند. با وضعیتی که حال پیش آمده، ترجیح می‌دهم که سهمی در تلف کردن وقت مردم نداشته باشم. حالا در سینما مردم می‌توانند فیلم مورد نظرشان را انتخاب کنند، یا فیلمی را ببینند یا نه، اما در تلویزیون این قدرت انتخاب را ندارند، به همین دلیل ترجیح می‌دهم که سهمی در این تلف کردن نداشته باشم.