پارس ناز پورتال

بهاره رهنما به جای مهریه اش این هدیه را گرفت (همه چیز درباره بهاره رهنما)

مجموعه : اخبار سینما
بهاره رهنما به جای مهریه اش این هدیه را گرفت (همه چیز درباره بهاره رهنما)

بهاره رهنما به جای مهریه اش این هدیه را گرفت 

بهاره رهنما با ازدواج مجدد خود همه ی را شوکه کرد چون عکسهای ازدواجش به یک‌باره در تمامی خبرگزاری ها منتشر شد و بارها دیده شد. بهاره رهنما که سال گذشته برای بار دوم ازدواج کرد . این بازیگر در جدید ترین گفت و گو اش درباره عطری که بانام او تولید شده است صحبت کرده . در ادامه به ماجرای تولید عطر بهاره رهنما و مهریه اش می‌پردازیم.

بهاره رهنما به جای مهریه اش این هدیه را گرفت (همه چیز درباره بهاره رهنما)

عطر بهاره رهنما

قرار است به‌زودی بهاره رهنما هم در حیطه تبلیغات به‌طور جدی فعالیت کند.ظاهراً این چهره آشنا با همراهی همسرش قرار است به‌زودی ۶ عطر و ادکلن رابا نام خود به بازار عرضه کند.این بازیگر گفت‌وگویی در همین مورد انجام داده که در ادامه خواهید خواند.

بهاره رهنما به جای مهریه اش این هدیه را گرفت (همه چیز درباره بهاره رهنما)

اسم عطرتان چیست و ساخت کدام کمپانی است؟

 

کریستین دو سولویه که یکی از سازندگان عطر دیور است، ساخت برند سلتون را به عهده گرفته است؛ برند عطر و ادکلنی است که به نام من تولید می‌شودو ازآن رونمایی کردیم. این عطر و ادکلن‌ها در ۶ رایحه برای سنین مختلف و ساخت فرانسه و شیشه‌هاي آن متعلق به کشور ایتالیا است.

 

این عطر و ادکلن‌ها از چه زمانی به بازار عرضه می شود؟

 

از ماه آینده فروش به صورت اینترنتی و احتمالا در عده اي از عطر و ادکلن‌فروشی‌هایمعتبر سطح تهران و شهرستان‌ها شروع و توزیع می شود؛البته ما فروش شبکه‌اي و اینترنتی را درنظر داریم. بهمین جهت ابتدا محصولاتخود رابا فروش اینترنتی آغاز میکنیم؛ سپس تصمیم میگیریم بنا بر سیاست‌هاي شرکت آیا فروش در شعبه‌هاي عطر و ادکلن‌فروشی داشته باشیم یا نه!

 

البته در حال حاضر با درخواست تعداد زیادی از مغازه‌هاي معتبر عطر و ادکلن مواجه شده‌ایم ودر دست بررسی است.

بهاره رهنما به جای مهریه اش این هدیه را گرفت (همه چیز درباره بهاره رهنما)

تولید عطر بهاره رهنما با نام زن باران

می دانستید قبل از شما هم افرادی بودند که عطر‌هایي به نام خودشان داشتند ودر این زمینه موفق بوده‌اند؟

 

این اقدام برای نخستین‌بار است که در کشور ما به این گستردگی رخ میدهد که عطر و ادکلنیبه نام سلبریتی خاص تولید میشود. در دنیا تعداد زیادی از آرتیست‌هاي ‌هالیوودو سینمای اروپا از نام خود در عطرها استفاده می کنند. عطر من ساخت کشور فرانسهو در ۶ رایحه مختلف است.

 

البته قبل از من خانم لیلا حاتمی عزیز از عطر خود رونمایی کردند که ساخت کشور فرانسه استو از قیمت نسبتا بالایی دارد. قیمت عطر و ادکلن سلتون قیمت متوسطی داردبا وجود اینکه عطر فرانسه است اما سعی کردیم قیمت‌گذاری به گونه‌اي باشد که طبقهمتوسط هم امکان خرید این عطر را داشته باشد.

 

در مورد موفقیت اینکار هم نمی توان از همین حالا چیزی گفت چون تنها پیش از من عطر خانم لیلا حاتمیآن هم در فرانسه موجود بوده و قیمتی بالای یک‌میلیون تومان داردو کمی متفاوت از قضیه ما بنظر میرسد.

 

در بخشی از لایو اینستاگرام گفتید قولی که همسرتان بشما داده؛ اصلا استارت اینکار از کجا خورد؟ چه شد که چنین قولی را داد؟

 

از آنجا که به مهریه اعتقاد ندارم و معتقدم که دختر ایرانی باید ۵ حق مربوط بهطلاق را داشته باشد، مهریه به معنای عرف نخواستم. برای همین همسرم گفتنددوست دارم از کاری که بلدم برای تو به یادگاری بگذارم و آن عطری با نام تو است.

 

آن موقع مخالفت کردم، زیرا کار بسیار سختی بود؛ به ‌طوری‌که یک شرکت فرانسوی۵‌ سال پیش در ایران سعی کرد چنین اقدامی کند ولی موفق نشداما همسرم بر کار خود پافشاری کرد و موفق شد.

 

فعالیت اخیر بهاره رهنما : بازی در نمایش مونولوگ «چشم هایي که مال توست»

 

بهاره رهنما در اینستاگرامش نوشت:عاشقانه ترین نمایش مونولوگ ایران بعد از هفت سال هنوز هم به روی صحنه می رودفقط شنبه ها در تیاتر شهرزادگرافیست و مجری طرح :امیر علی رادی. پی نوشت:کمدی”بلافیگورا”از یکشنبه به مدت کمتر از یکماه به روی صحنه می رود.#زن_باران #چشم_هایي_که_مال_توست

 

سوتی عجیب بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از بازیگرانی است که تحصیلات بالایی داردو چند مدرک تحصیلی دارد اما در پست هایش نادرست هاي املایی زیادی دارد و نمونه دیگری از سوتی بهاره رهنمارا در ادامه می‌بینید که به مناسبت تبریک گفتن نیمه شعبان منتشر کرده بود.بهاره رهنما، به نادرست‌هاي املایی‌اش، حتی در مناسبت‌هاي مذهبی ادامه میدهد!

بهاره رهنما به جای مهریه اش این هدیه را گرفت (همه چیز درباره بهاره رهنما)

بهاره رهنما برای تبریک نیمه شعبان در توییتر نوشت: تولد منجی عالم بشریت، قائم عالم محمد مبارک…همان طور که مشاهده میکنید قائم آل محمد به اشتباه قائم عالم محمد نوشته شده است.وی از جمله بازیگرانی است که تقریباً در هر گفت و گو‌اي به تعداد مدارک متعدد تحصیلی‌اش اشاره می کند.

 

این هنرپیشه زن دراین گفتگو به فعالیت هاي هنری و علاقه هاي ادبی اش اشاره کردو از فمینیست بودنش سخن به میان آورد. در ادامه با متن گفت و گو با این هنرمند آشنا خواهید شد.«بهاره رهنما» در مصاحبه با ما از تئاتر، رابطه‌اش با اجتماع، فمنیسم و علاقه‌هاي ادبی‌اش گفت.

 

در آغاز بسیار مایلم از شما که اصولاً مشارکت‌هاي اجتماعی‌تان هم‌راستا با فعالیت‌هایهنری‌تان منعکس می شود، بپرسم که آیا هنر نمایش را هم چون برخی تئوریسین‌هاي این حوزهامری اجتماعی می دانید؟صددرصد اجتماعی است. اما در شرایط اقتصادی و اجتماعی و سیاسی کشور ما اصولاًهر اتفاق و فرآیندی یک بخش سیاسی دارد.

 

فکر میکنید اگر ما از ابتدایی‌ترین حقوق اجتماعی و مدنی در کشور بهره‌مند بودیم،بازهم این نظر را داشتید که نمایش هنری اجتماعی است؟بنظر شخص من، تئاتر اصولاً امری اجتماعی است؛ چه در جامعه‌اي کهاز آسانی زندگی شهروندی برخوردارند، چه در جامعه‌اي که مثل جامعه ما مشکلات زیادی دارند.

 

با این حساب میتوانم بگویم که نگاه شما به نمایش هنر، تهییج‌کننده اجتماعی استو یا این که مثلا انعکاس‌دهنده مسائل اجتماعی.اینها جملات شماست. بنظر من تئاتر فقط یک امر اجتماعی است، نه بیشتر.پس با این حساب آنرا تهیه کننده نمی بینید.تاثیر اجتماع در نمایش و تاثیر نمایش در اجتماع یک تاثیر متقابل است که تاریخ نشان داده که موثر بوده است.

 

دو رویکرد اجرامحور و متن‌محور بودن تئاتر را چگونه محاسبه می کنید؟ برخی معتقدند امروزهباید متن را از اجرا گرفت و برخی دیگر اجرای بدون متن را تئاتر محسوب نمی کنند.بنظر من به نمایش‌نامه مربوط است. یعنی بن‌مایه از نمایش‌نامه گرفته میشود و بعد به نمایش تزریق می شود.یعنی نمایش‌نامه دراین مورد ارجح است.

 

دغدغه واقعی شما چیست؟ ورودتان به حوزه‌هاي مختلفی مثل نویسندگیکارگردانی، بازیگری،و غیره، گویی نوعی سراسیمگی را در روحیات شما نشان میدهد؟درست نیست؟

 

تئاتر زندگی اصلی من است. از زندگی واقعی من هم مهم‌تر است. من بعضی وقت‌ها فکر می‌کنموقتی روی صحنه نیستم، زندگی‌ام مَجازی است.تئاتر برای من بسیار مهم است. انتخاب من تئاتر است ولی زندگی اجتماعی ما در شرایطجامعه ما کاملاً روی دغدغه‌هاي فکری من تاثیر گذاشته است.

 

مسئله عشق و رابطه متقابل از زبان بهاره رهنما

به‌خصوص مسئله عشق و رابطه متقابل؛ جزو موضوعاتی است که من در نوشتن آن سبکخاص خودم را دارم وادامه داده‌ام. دغدغه ذهنی من هم بوده. در وهله اول، تئاتر دغدغه زندگیمن استو بعد ازآن دغدغه‌هاي اجتماعی برایم بسیار مطرح است.

 

دراین میان تاثیر کدام بر آن یکی بیشتر است؟ دغدغه‌هاي اجتماعی یا تئاتر که زندگیتان است؟

 

طبیعتاً هر چیزی روی هر چیزی تاثیر میگذارد. سوالاتتان بسیار کلی است.شرایط اجتماعی روی مرگ،روی عشق، روی دستشویی رفتن و… تاثیر میگذارد.

 

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ درروستای هزاوه اراک، بازیگر استفارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی از دانشگاه آزاد اسلامی است، علاوه بر بازیگری، داستان نویس، روزنامه نگار، سفیر دوستی، کافه و رستوران دار، نقاله خوان نیز می باشداز ۱۷ سالگی بازیگری واساسا بودن در دنیای هنر را تجربه کرده است و بعد ازآن شروع به نوشتن کرد و وارد دنیای نویسندگی هم شد اما بازهم این کارها جوابگوی انرژی و بلند پروازی هاي او نبود

بهاره رهنما به جای مهریه اش این هدیه را گرفت (همه چیز درباره بهاره رهنما)

برای همین نمایش نامه نوشت ودر کنار آن کارگردانی تئاتر را هم نیز تجربه کرد اما بیشتر از همه ی این ها به زن بودن و مادر بودنش افتخار می کند

 

نحوه ازدواج اول بهاره رهنما

روزی که پیمان را برای نخستین بار دیدم کاملا به یاد می‌آورمهفده ساله بودم و دانشجوی سال اول دانشگاه به خاطر سال‌ هایي که در دبیرستان جهشی خوانده بودم، زودتر وارد دانشگاه شدم یک روز وقتی از دانشگاه برمی‌ گشتم در خیابان ولی‌ عصر بطور اتفاقی باهم آشنا شدیم و این آشنایی درسال‌ هاي بعد، یعنی سال ۱۳۷۳، شکل جدی‌ تری بخود گرفت و ما باهم ازدواج کردیم

بهاره رهنما به جای مهریه اش این هدیه را گرفت (همه چیز درباره بهاره رهنما)

پریا قاسم خانی در حال حاضر در موسیقی فعالیت دارد، او رابطه بسیار گرم و صمیمی با مادرش دارد، بهاره رهنما بخاطر علاقه اش اسم پریا را در دست خود خالکوبی کرده است

 

خانه اي از بادکنک

یک‌ بار برای پریا تمام بادکنک‌ هاي یک بادکنک‌ فروش را خریدمحدود یک هفته اتاقش پر از بادکنک بود که البته یکی یکی می ترکیدند و ما از صدایشان کلی وحشت می‌کردیم. خودم وقتی بچه بودم، همیشه دوست داشتم یک دنیا بادکنک داشته باشم برای همین اینکار فانتزی را برای پریا انجام دادم

 

خانه اي سینمایی پر از پوستر فیلم و …

خیلی‌ ها وقتی برای نخستین بار به خانه ما می‌‌ آیند با تعجب می‌ گویند چقدر خانه شما سینمایی است به نظرم خیلی طبیعی است وقتی شما در حرفه‌ اي فعالیت می‌ کنید و به نوعی هم به آن علاقه‌ مندید دوست دارید که این موضوع را در چیدمان خانه‌ تان هم لحاظ کنید

 

بهمین خاطر، من پوستر فیلم محبوبم، عاشقانه راکه برای من سراسر پر از خاطره است قاب کرده‌ام و به دیوار آویخته‌ ام تابلویی از عکس کاراکترهای محبوب و اثرگذار در سینما را هم درست کرده‌ ام و البته طبیعی است که بدلیل علاقه من و پیمان به کتاب، جاهای گوناگونی در خانه برای کتاب تعبیه شده باشد

بهاره رهنما به جای مهریه اش این هدیه را گرفت (همه چیز درباره بهاره رهنما)

بهاره رهنما و خانواده ای بازیگر

بهاره رهنما یک خانواده بازیگر تمام عیار دارد، اول خودش سپس همسرش پیمان قاسم خانی که هم کار بازیگری و هم کارگردانی و نویسندگی میکندسپس برادر شوهرش مهراب قاسم خوانی که هم نویسنده و کارگردانه و هم بازیگر سپس نوبت به شقایق دهقان همسر مهراب قاسم خوانی می رسد که او نیز از بازیگران قابلی است ودر آخر مادرش پروین قائم‌ مقامی که دراین سال ها کم بازیگری نکرده است البته دخترش دراین وادی حضور داشته است

 

بهاره رهنما وقتی مدل شد

بهار رهنما درسال ۹۴ به عنوان مانکن لباس برای برند RIMAAH چند کار تبلیغاتی انجام داد

بهاره رهنما به جای مهریه اش این هدیه را گرفت (همه چیز درباره بهاره رهنما)

طلاق بهاره رهنما از همسر اولش

در ماه هاي گذشته شایعات مختلفی درباره پایان زندگی مشترک بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون و پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و تلویزیون شنیده می شدبا این حال قاسم خانی و همسرش که یک فرزند به نام پریا دارند دراین باره اظهار نظر شفاف نکردند، بهاره رهنما در جدید ترین گفتگوی خود در مورد طلاق از همسرش گفت : پیمان قاسمخانی قدیمی‌ ترین دوست زندگی من است و ما ۲۴، ۲۵ سال است که باهم دوستیم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی‌ شود که دوستیمان لطمه ببیند

 

ازدواج دوم بهاره رهنما

در 4 شهریور 1396 خبر ازدواج دوم بهاره رهنما رسانه اي شد، انتشار عکسهای عروسی دوم بهاره رهنما با شخصی بنام امیرخسرو عباسی باعث شوک هواداران وی شد این خبر خیلی زود تایید شدامیر خسرو عباسی مالک برند آرایشی – بهداشتی هاینس و ژاکسیاست می باشد که باب آشنایی این دو از زمانی که خانوم رهنما مدل تبلیغاتی این برند بود شروع شد، واکنش هاي تندی علیه این ازدوج در فضای مجازی به راه انداخته شده است

بهاره رهنما به جای مهریه اش این هدیه را گرفت (همه چیز درباره بهاره رهنما)

رستوران داری بهاره رهنما

رهنما به عنوان شغل دوم مثل اکثر بازیگران به رستوران داری روی آورده است، این رستوران که گوزن نام دارد، در سعادت آباد قرار گرفته و بهاره رهنما در روزهای مختلف در آنجا به نمایشنامه خوانی میپردازد

بهاره رهنما به جای مهریه اش این هدیه را گرفت (همه چیز درباره بهاره رهنما)

خیریه در گوزن

بهاره رهنما خودش یکی از مشتریان پر و پا قرص گالری هاي عکس و نقاشی استبرای همین هم دراین کافه رستوران دست بکار جالبی زده که استفاده از تابلوهای متغیر روی دیوار است. او هرماه از هنرمند جوانی که کارهای قابل توجهی ارائه داده کارهایش را می‌گیرد و روی دیوار کافه رستوران نصب می کند و قیمتش را هم زیر آن مینویسد تا هر شخصی تمایل داشت آنرا خریداری کن …سود اینکار هم به نفع بچه هایي است که درگیر بیماری هاي خاص هستند

 

فیلم شناسی بهاره رهنما

او فعالیت بسیار گسترده اي در حوزه هاي مختلف سینما، تئاتر، شبکه نمایش، مجموعه تلویزیونی داشته ودر این سال‌ها در بیش از صد اثر نمایشی و تصویری حضور داشته ودر این بین به عنوان نویسنده در چند سریال هم کار کرده است

 

فوتبالی هستید ؟

من حتی اگر فوتبال را دوست نداشته باشم هم مجبورم با آن کنار بیایم و به صورت اتوماتیک وار به روز میشوم ! «خنده» مگر می شود که همسر پیمان قاسم خانی باشم و از فوتبال بی خبر باشم ؟ «قسمتی از گفتگو با بهراه رهنما قبل از طلاق»در خانه ما آن قدر در مورد فوتبال بحث می شود و حرف می‌زنند که آدم خود بخود در جریان همه ی چیز قرار میگیرد و من مستثنی از این اخبار و بروز بودن نیستم

 

طرفدار استقلال یا پرسپولیس

چون من آن اوایل پرسپولیسی بودم و حتی جند بار آقای فرشاد پیوس را دیدموقتی دبیرستان بودم. به خاطر دوستی و معاشرت یکی از نزدیکانم با آقای پیوس ایشان را دیدم و چون خوب گل می زد، بیشتر پرسپولیسی بودم اما وقتی ماجرای آقای حجازی پیش آمد تحت تاثیر شجاعت و حمایت او از مردم قرار گرفتم. خیلی زود یک نامه برای آقای حجازی نوشتم و گفتم که استقلالی شده ام همین حالا هم گیج می‌زنم و هنوز نمی‌دانم که آبی باشم یا قرمز !

بهاره رهنما به جای مهریه اش این هدیه را گرفت (همه چیز درباره بهاره رهنما)

کتاب هایش

– چهار چهارشنبه و یک کلاه‌گیس
– مالیخولیای محبوب من
– زن باران
– ماه هفت شب

 

تهیه کننده موسیقی

رهنما، بازیگری که سالهاست در عرصه سینما و تئاتر کشور فعال است تهیه کنندگی آلبوم علی شوکت، خواننده جوان موسیقی راک را در کارنامه خود دارد، آلبومی که چند ترانه آن نیز از کتاب زن باران رهنما استسفیر دوستی انجمن هموفیلی ایران و سفیر انجمن حمایت از حقوق کودکان هم می باشد

 

بهاره رهنما و ماجرای عمل و گذاشتن بالون معده

بعد از تولد پریا طی یکسال ۳۰ کیلو گرم وزنم را کم کردمورزش و پیاده‌ روی را هم فراموش نمی‌ کردم ولی این کارها موثر نبود تا این که به فکر گذاشتن بالون معده افتادم، بالون گذاشتم ولی اینکار باعث شد مسیر کاهش وزن دشوارتر شود. ۱۰ کیلو گرم با گذاشتن بالون وزن کم کردم ولی با خروج بالون دچار ۱۸ کیلو گرم اضافه وزن شدم این روش نه‌تنها موثر نبود، بلکه در طول مدتی که بالون داخل معده من بود، درد زیادی داشتم. از آنجا که آدم صبوری هستم، سعی میکردم تحمل کنم

 

سریال های تلویزیونی بهاره رهنما

– کشیک قلب «١٣٩۵»
– غیرعلنی «۱۳۹۴»
– خوب بد زشت «۱۳۹۳»
– پژمان «۱۳۹۲»
– خدانگهدار بچه «۱۳۹۱»
– چک برگشتی «۱۳۹۰»
– گاوصندوق «۱۳۸۸»
– مأمور بدرقه «۱۳۸۷»
– مرد هزار چهره «۱۳۸۶»
– کتاب فروشی هدهد «۱۳۸۵»
– زیر زمین «۱۳۸۵»
– من یک مستأجرم «۱۳۸۲»
– روشنتر از خاموشی «۱۳۸۲»
– داستان یک شهر۲ «۱۳۷۹»
– بازگشت به خانه «۱۳۷۵»

 

فیلم های سینمایی بهاره رهنما

– خوب، بد، جلف – ۱۳۹۵
– آس و پاس – ۱۳۹۵
– ۳۶۰ درجه – ۱۳۹۳
– طبقه حساس – ۱۳۹۲
– آشنایی با لیلا – ۱۳۹۲
– بچگیتو فراموش نکن – ۱۳۹۰
– خنده در باران – ۱۳۹۰
– جرم – ۱۳۸۹
– زنان ونوسی، مردان مریخی – ۱۳۸۹
– زن‌ها شگفت انگیزند – ۱۳۸۹
– هرچی خدا بخواد – ۱۳۸۹
– ورود آقایان ممنوع – ۱۳۸۹
– عروسک – ۱۳۸۸
– بعد از ظهر سگی سگی – ۱۳۸۸
– پوپک و مش ماشاالله – ۱۳۸۸
– سن پطرزبورگ – ۱۳۸۸
– ورود زنده‌ها ممنوع – ۱۳۸۸
– چارچنگولی – ۱۳۸۷
– ده رقمی – ۱۳۸۷
– توفیق اجباری – ۱۳۸۶
– دایره زنگی – ۱۳۸۶
– شبانه – ۱۳۸۳
– ماجراهای اینترنتی «چای نت» – ۱۳۸۳
– گاوخونی – ۱۳۸۱
– نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ – ۱۳۸۰
– بچه‌ هاي بد – ۱۳۷۹
– بادام‌ هاي تلخ – ۱۳۷۶
– عاشقانه – ۱۳۷۴
– غزال – ۱۳۷۴
– افعی – ۱۳۷۱

 

شبکه نمایش خانگی بهاره رهنما

– شام ایرانی – ۱۳۹۰
– ساخت ایران – ۱۳۹۰
– شرف خانواده فاضل – ۱۳۹۲

 

فیلمنامه

– شبهای برره «یکی از نویسندگان» – ۱۳۸۴
– باغ مظفر «یکی از نویسندگان» – ۱۳۸۵
– شمس العماره «یکی از نویسندگان» – ۱۳۸۸

بهاره رهنما بجای مهریه اش این هدیه را گرفت «همه ی چیز درباره بهاره رهنما»