پارس ناز پورتال

در بهار سال 96 موهای خود را چه رنگی کنیم؟

در بهار سال 96 موهای خود را چه رنگی کنیم؟

در بهار سال 96 موهای خود را چه رنگی کنیم؟ 

انواع مدل های مو زیبا و شیک که مد سال 2017 هستند را به شما معرفی می کنیم که می توانند شما را با حال و هوای بهاری ست کنند.حتما شما هم دوست دارید بدانید که چه رنگ مویی برای بهار 2017 مد می شود؟ خوشبختانه این فصل تنوع بالایی دارد و شما می توانید از میان چندین مدل متنوع، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. رنگ موهایی چون خاکستری، پلاتینه، مسی، رز گلد و… با تمام سلیقه ها جور در می آیند.

 

مسی
رنگ موی مسی یکی از رنگ هایی است که از ترکیب رنگ های بلوند و نارنجی ساخته شده و به عنوان یکی از جذاب ترین رنگ ها وارد بازار شده است. اگر چه تن تیره این رنگ را در سال گذشته دیده ایم اما امسال تونالیته های روشن تر آن را خواهید دید. این رنگ مو برای روزهای آفتابی بهار جان می دهد.
در بهار سال 96 موهای خود را چه رنگی کنیم؟خاکستری
رنگ موی خاکستری برای هیچ فصلی به اندازه بهار مناسب نیست. اگر علاقه ای به رنگ های پاستلی مو ندارید، این رنگ موی خنثی را امتحان کنید. شما می توانید تونالیته های مختلف این رنگ، به عنوان مثال خاکستری روشن یا تیره، را انتخاب کنید.
در بهار سال 96 موهای خود را چه رنگی کنیم؟زیتونی دودی
اگر رنگ خاکستری را دوست دارید اما دلتان می خواهد که رنگ موهایتان کمی طبیعی تر به چشم آید، ما رنگ زیتونی دودی را به شما پیشنهاد می دهیم. این رنگ یکی از رنگ های محبوب سال 2017 است و برای خانم هایی که پوست صورت شان به سفیدی یا صورتی می زند، مناسب است. شما می توانید این رنگ زیبا را هم برای رنگ زمینه و هم برای هایلایت استفاده کنید.
در بهار سال 96 موهای خود را چه رنگی کنیم؟بلوند پلاتینه 
بلوند پلاتینه یکی از رنگ هایی است که طرفداران زیادی دارد و هیچ گاه از مد نمی افتد. تنها تفاوت این رنگ با سالهای قبل این است که تن زردی آن کمتر و در نتیجه سفیدی آن بیشتر است. این رنگ سالها قبل در هالیوود محبوبیت زیادی داشته و جزو یکی از رنگ های لاکچری به حساب می آمد. اگر چه درآوردن

 

این رنگ نسبت به دیگر رنگ ها سخت تر است اما در نهایت می بینید که ارزشش را دارد. تنها یادتان باشد که چون این رنگ مو چهره شما را بی روح می کند، باید بیشتر از همیشه به خودتان برسید، در غیر این صورت زود از رنگی که انتخاب کرده اید، خسته و دلزده می شوید.
در بهار سال 96 موهای خود را چه رنگی کنیم؟بلوند طبیعی
اگر چه سال 2017 سال رنگ های خاص است، اما رنگ هایی چون بلوند طبیعی نیز همچنان جای خود را حفظ کرده است. شما می توانید این رنگ را بر سر بسیاری از ستاره ها ببینید. جذابیت این رنگ به خاطر طبیعی و ساده بودن آن است. بنابراین اگر شما هم دوست دارید که چهره ای طبیعی تر داشته باشید، رنگ بلوندتان را نه خیلی تیره و نه خیلی روشن انتخاب کنید. می توان گفت که این رنگ تقریبا خنثی است و با هر رنگ پوستی جور در می آید.
در بهار سال 96 موهای خود را چه رنگی کنیم؟بلوند تیره 
بلوند تیره نیز یکی از رنگ هایی است که می توانید در سال 2017 آن را امتحان کنید. این رنگ برای افرادی که پوستی تیره یا گرم دارند، بسیار مناسب است. اگر به این رنگ علاقه دارید اما پوست تان روشن است، بهتر است که در مورد تونالیته مناسب با پوست صورت تان با آرایشگری ماهر صحبت کنید.
در بهار سال 96 موهای خود را چه رنگی کنیم؟بالیاژ بلوند 
بالیاژ به معنی روشن کردن پایین موهاست. این مدل در سال 2017 طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. برای این کار باید ریشه موهایتان را رنگی تیره و پایین آن را روشن کنید. آنچه در این سال مد شده، رنگ بلوند برای پایین موها است. فرقی نمی کند که بالای موهایتان را چه رنگی می کنید، اگر می خواهید روی مد باشید، برای پایین موهایتان باید بلوند را انتخاب کنید.
در بهار سال 96 موهای خود را چه رنگی کنیم؟رنگ موی تیره 
یکی دیگر از رنگ های رایجی که در فصل پیش رو خواهید دید، رنگ موی تیره (بدون هایلایت) است. از آنجا که این رنگ طبیعی است، هیچگاه از مد نمی افتد و دل شما را نیز نخواهد زد. با انتخاب رنگ مویی مناسب که با پوست صورت تان سازگاری داشته باشد و همچنین نگهداری درست از موهایتان، ظاهری زیبا و جذاب خواهید ساخت که مورد پسند هر سلیقه ای خواهد بود. در حال حاضر، رنگ شکلاتی تیره محبوب ترین رنگ در میان رنگ موهای تیره است.
در بهار سال 96 موهای خود را چه رنگی کنیم؟بلوطی 

همانطور که گفتیم بالیاژ مو از مدهای سال 2017 است اما اگر علاقه ای به بلوند ندارید، رنگ بلوطی را امتحان کنید. اگر می خواهید رنگ بیشتری به موهایتان بدهید یا که از رنگ های روشن خسته شده اید، ما این مدل رنگ مو را به شما پیشنهاد می دهیم.
در بهار سال 96 موهای خود را چه رنگی کنیم؟قهوه ای تیره
برای توی چشم بودن، حتما نباید که رنگ مویی روشن داشته باشید، برخی از رنگ های تیره هم زیبا و چشمگیرند. قهوه ای تیره جزو آن دسته از رنگ هایی است که صورت شما را جذاب تر نشان می دهد. فقط آرایش چشم را فراموش نکنید. با خط چشم یا سایه تیره، بیشتر توی چشم خواهید بود.
در بهار سال 96 موهای خود را چه رنگی کنیم؟قهوه ای مایل به قرمز 
در سال 2017 تک رنگ ها به کنار رفته اند و جایشان را به رنگ های ترکیبی داده اند. رنگ قهوه ای مایل به قرمز از آن دسته رنگ های ترکیبی است که چهره شما را از حالت بی روح در آورده و به آن گرمای بیشتری می دهد. هنگام ترکیب این رنگ ها، پیشنهاد ما به شما این است که رنگ های روشن تر قهوه ای و قرمز را انتخاب کنید.
در بهار سال 96 موهای خود را چه رنگی کنیم؟قرمز و صورتی
دو رنگ قرمز و صورتی از رنگ های مد شده در فصل بهار است. با نگاهی به فشن شوها و بیلبوردهای تبلیغاتی، این دو رنگ را در کنار هم خواهید دید. اما گویا دامنه قرمز و صورتی به لباس ها و اکسسوری ها محدود نمی شود بلکه به عنوان رنگ مو نیز کاربرد دارد. اگر می خواهید به رنگ موهای خود تنوع دهید و در آن واحد منحصر بفرد باشید، این رنگ را به شما پیشنهاد می دهیم. برای این مدل، زمینه موهایتان را تیره و پایین آن را قرمز یا صورتی تیره کنید.
در بهار سال 96 موهای خود را چه رنگی کنیم؟رزگلد 
رزگلد رنگ محبوب دخترهاست، همانطور که می بینید این رنگ نه تنها روی گوشی و لباس، بلکه روی مو نیز دیده می شود. اگر رنگ آن را درست انتخاب کنید، چهره ای دخترانه و جذاب پیدا خواهید کرد. از ترکیب دو رنگ شکلاتی با صورتی گرم این رنگ به دست می آید. مطمئنا از این انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.
در بهار سال 96 موهای خود را چه رنگی کنیم؟