پارس ناز پورتال

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

مجموعه : اخبار سینما
بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی 

در اینبخش با بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت آشنا می شویم و نکاتی جالب و خواندنی در مورد انها رابه شـما می‌گوییم. اگر از بینندگان این سریال دیدنی باشید حتما برای تان جالب اسـت بدانید این بازیگران چگونه بـه نقش هاي خود رسیده اند ودر دنیای واقعی چگونه زندگی میکنند، فصل آخر بازی تاج و تخت اسـت و بازیگران حرف هاي زیادی برای گفتن دارند، با مجله پارس ناز همراه باشید.

 

چارلز دنس بازیگر سریال بازی تاج و تخت

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

برگشت بـه تاریخچه ي بازیگری هر بازیگر همیشه بهترین روش برای یافتن نکاتی تاریک یا مبهم در مورد او بوده اسـت. برای مثال، چارلز دنس کـه دراین سریال نقش بـه یاد ماندنی تایون لنیستر را بازی می کند در نخستین نقش دوران حرفه اي خود درسال 1981 در فیلم «تنها برای چشمان تـو»، نقشی کوتاه و حاشیه اي داشت. وی دراین فیلم نقش یک شخصیت شرور بنام کلاوس را در یکی از صحنه هاي فیلم بازی کرد.

 

لنا هیدی بازیگر سریال بازی تاج و تخت

لنا هیدی بازیگر نسبتاً سرشناسی بود کـه دراین سریال نقش سرسی لنیستر رابه زیبایی هر چـه تمام تر ایفا می کند. وی علاقه ي فراوانی بـه تتو کردن دارد و این موضوع باعث شده کـه تتوهای بسیاری روی بدن خود داشته باشد.

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

اما در سریال «بازی تاج و تخت» این تتوها با استفاده از برنامه هاي کامپیوتری حذف شده اند. علاوه بر این‌کـه وی تتوهای زیادی روی بدن خود دارد و بیشترشان نقش گل ها یا پرندگان هستند وی گفته کـه از تتو کردن نیز لذت میبرد زیرا اینکار آرامش خاصی بـه او می دهد.

 

اونا چاپلین بازیگر سریال بازی تاج و تخت

همانگونه کـه ممکن اسـت از اسم او حدس زده باشید، اونا چاپلین کـه دراین فیلم نقش همسر راب استارک با نام تالیسا میگیر را بازی می کرد نوه ي چارلی چاپلین بزرگ اسـت.

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

از طرف دیگر یوجین اونیل، نمایشنامه نویس برجسته ي آمریکایی نیز از طرف دیگر پدربزرگ او بـه شمار می‌آید زیرا چارلی چاپلین درسال 1943 با دختر یوجین اونیل ازدواج کرد. داشتن چنین شجره نامه ي پرباری برای اونا چاپلین یک مزیت بـه شمار می‌آید.

 

رُز لزلی بازیگر سریال بازی تاج و تخت

رُز لزلی، بازیگر نقش دوست داشتنی ییگریت وحشی کـه یکی از دردناک ترین صحنه هاي سریال «بازی تاج و تخت» مربوط بـه مرگ او بود، برخلاف داستان سریال در دنیای واقعی در قصر لیلکی هد در آبردین شایر اسکاتلند بدنیا آمده و بزرگ شده اسـت.

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

این قصر از قرن پانزدهم میلادی خانه ي اجدادی خاندان لزلی بوده اسـت. قصر لیکلی هد هفت اتاق خواب، یک سالن بزرگ، یک سالن نقاشی و یک اتاق پذیرایی با دیوارهای تزیین شده با صفحات چوبی دارد. پس ییگرت در دنیای واقعی برخلاف داستان سریال یک نجیب زاده اسـت.

 

سوفی ترنر بازیگر سریال بازی تاج و تخت

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

سوفی ترنر بازیگر نقش سانسا استارک در سریال «بازی تاج و تخت» از سن 3 سالگی وارد دنیای بازیگری شده اسـت و یکی از نخستین فعالیت هاي او در حوزه ي سینما بازی در نقش مترسک در فیلم «جادوگر شهر اُز» «Wizard of Oz» بود. پس سانسا با دنیای فانتزی چندان بیگانه نیست.

 

جروم فلین بازیگر سریال بازی تاج و تخت

جروم فلین کـه دراین سریال نقش یک جنکجوی شوخ و بددهن اما دوست داشتنی و واقع گرا بنام برَن را بازی می کند در گذشته در دنیای موسیقی و خوانندگی فعالیت داشته اسـت.

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

وی همراه با رابسون گرین کـه هردو در سریال تلویزیونی بریتانیایی «سرباز سرباز» «Soldier Soldier» حضور داشتند چندین آلبوم ضبط کرده بودند و یکی از موزیک هاي آنان درسال 1995 با عنوان «ملودی رها شده» «Unchained Melody» در صدر جدول فروش موسیقی بریتانیا قرار گرفت.

 

هری لوید بازیگر سریال بازی تاج و تخت

هری لوید بازیگر نقش ویسریس تارگرین، برادر دینریس تارگرین، از نوادگان چارلز دیکنز، نویسنده ي افسانه هاي بریتانیا اسـت. وی در سریالی با عنوان «آرزوهای بزرگ» «Great Expectations» کـه درسال 2011 از شبکه ي بی بی سی و بر اساس یکی از رمان هاي چارلز دیکنز بهمین نام ساخته شد حضور داشت.

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

هری لوید درسال 1999 در فیلم دیگری نیز با نام «دیوید کاپرفیلد»کـه آن هم بر اساس رمانی از پدربزرگش ساخته شده بود بازی کرده اسـت.

 

پیتر دینکلیج بازیگر سریال بازی تاج و تخت

بی شک پیتر دینکلیج در نقش تیریون لنیستر یکی از ستارگان بی چون و چرای سریال «بازی تاج و تخت» و از محبوب ترین شخصیت هاي سریال اسـت.

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

علاوه بر این‌کـه وی یک کوتوله اسـت نکته ي جالب دیگر در مورد او این اسـت کـه دینکلیج از سن 16 سالگی بـه گیاهخواری روی آورده اسـت. علاوه بر این وی با یک موسسه ي حفاظت از حیوانات در ایالات متحده با نام «Farm Sanctuary» نیز همکاری می کند.

 

توماس برودی سنگستر بازیگر سریال بازی تاج و تخت

فکر می‌کنید شخصیت جوجن رید کـه در سریال «بازی تاج و تخت» برای مدتی همراه برن استارک در سفر بودو جان خود رابه خاطر دفاع از او از دست داد چند سال سن دارد.

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

شاید باور کردنی نباشد اما این بازیگر کـه توماس برودی سنگستر نام دارد 25 ساله اسـت. وی قبلاً نیز در فیلم «عشق واقعی» «Love Actually» در نقش یک نوجوان بازی کرده اسـت. جالب این‌کـه وی نسبت خانوادگی نزدیکی نیز با هیو گرانت بازیگر سرشناس هالیوود دارد.

 

امیلیا کلارک بازیگر سریال بازی تاج و تخت

امیلیا کلارک بازیگر نقش دوست داشتنی و محوری دینریس تارگرین بعد از بازی دراین سریال بـه شهرت فراوانی رسیده اسـت. اگر عکس هاي او قبل از بازی دراین سریال را دیده باشید درمی یابید کـه مو هاي او اصلاً بلوند نیستند.

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

مو هاي زیبایی کـه وی در سریال دارد در واقع کلاه گیسی اسـت کـه بـه گفته ي خودش هر صبح می‌پوشد و پوشیدن آن بـه وی کمک می کند کـه بیشتر در نقشش فرو برود.

 


 

حقایقی که نظرتان را درباره بازیگران بازی تاج و تخت تغییر می‌دهد

 

در چند سالی کـه این سریال پخش می شود با شخصیت‌هاي اصلی آن انس زیادی گرفتیم و برای مصیبت‌هایي کـه بر سر خاندان استارک آمد غصه‌ها خوردیم، گاهی اوقات نیز دلمان از لنیستر‌ها حسابی خون میشد و می خواستیم سر بـه تن بعضی ازآن‌ها نباشد. اما از آنجایی کـه هر آغازی دراین دنیا پایانی هم دارد، بـه انتهای سریال بازی تاج و تخت نزدیک میشویم و آخرین فصل از این سریال جذاب درسال آینده قرار اسـت روی آنتن برود.

 

اما جالب اسـت بدانید چیز‌هاي از هنرپیشه‌هاي این سریال میدانیم کـه مطمئن هستیم از وجود آن‌ها بی‌خبر هستید. با این حساب نزدیک‌شدن فصل پایانی سریال بازی‌هاي تاج و تخت رابه فال نیک می گیریم ودر ادامه برای شـما از چیز‌هایي خواهیم گفت کـه نظر شـما را در خصوص بازیگران سریال بازی تاج و تخت تغییر می دهد.

 

امیلیا کلارک به عشق بازی در نقش مادر اژد‌ها هـمه‌ چیز را زیر پا گذاشت

 

امیلیا کلارک قبل از این‌کـه در سریال بازی تاج و تخت حاضر شود و نقش طوفان‌زاد، مادر اژد‌ها و شکننده زنجیر‌ها را بازی کند. هنرپیشه چندان معروفی نبود و پیش ازآن نقش فرعی در چند سریال بر عهده داشت. این هنرپیشه بریتانیایی اصول اخلاقی خاص خودش را داشت و بـه این اصول هم پایبند بود.

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

همین موارد باعث شده بود تا قبل از بازی‌هاي تاج و تخت، صحنه غیراخلاقی از امیلیا کلارک شاهد نباشیم. پایبندی امیلیا بـه اخلاق و عرف اجتماع ادامه پیدا کرد تا بـه او پیشنهاد بازی در نقش دنریس تارگرین داده شد. این پیشنهاد بـه اندازه‌اي وسوسه‌برانگیز بود کـه امیلیا کلارک حاضر شد بـه تمام اصول اخلاقی کـه بـه آن‌ها پایبند بود پشت‌پا بزند ودر سریال بازی تاج و تخت ایفای نقش کند.

 

امیلیا کلارک در خصوص بازی دراین سریال و ایفای نقش صحنه‌هاي غیر اخلاقی بـه رسانه‌هاي خبری گفت: بـه اندازه‌اي در اجرای نقش دنریس تارگین مصمم بودو میخواست این نقش بـه بهترین نحو ممکن اجرا شود کـه حتی اجازه نداد برای بعضی از صحنه‌هاي این سریال از بازیگر بدل‌کار کمک گرفته شود و ترجیح داد تا اخلاق را زیر پا بگذارد و بازی تمامی قسمت‌ها را شخصاً بر عهده بگیرد.

 

لینا هدی که در انتهای فصل پنجم دیدیم، لینا هدی واقعی نبود

 

بیشتر هواداران، لینا هدی رابا سریال بازی تاج و تخت می‌شناسند. دراین بین اگر تمامی قسمت‌هاي این سریال را لحظه بـه لحظه دنبال کرده باشید حتما خاطرتان هست کـه در آخرین قسمت از فصل پنجم این سریال، لینا هدی در نقش سرسی لنیستر وادار شد در بین مردم عریان راه برود و آبروی ملکه لنیستر‌ها بـه باد فنا رفت.

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

در حین این‌کـه سرسی لنیستر در بین مردم راه می‌رفت و دشنام می‌شنید، راهبه‌اي هم فریاد شرم سر می‌داد تا آبروی برای سرسی باقی نماند. از قرار معلوم لینا هدی در حین فیلم برداری این قسمت باردار بودو کارگردان برای این‌کـه حاملگی او مشخص نشود، بجای حضور لیندا هدی واقعی در فیلم برداری این صحنه از بازیگر بدل‌کاری با نام ربکا ون کلیو «Rebecca Van Cleave» استفاده کردند.

 

مدتی بعد از کـه این قسمت از سریال پخش شد، لینا هدی در گفتگو‌اي با اینترتینمنت ویکلی «Entertainment Weekly» گفت، بازی در چنین صحنه حساسی برای او بسیار دشوار بودو از آنجایی کـه بارداری نیز بـه شرایط او اضافه شده بود، بـه هیچ‌وجه امکان حضور مستقیم در چنین صحنه‌اي را نداشت، بهمین دلیل از بازیگر بدل کمک گرفته شد.

 

عدم حضور سرسی و بران در کنار هم

اگر ازآن دسته تماشاچیان تیزبینی هستید کـه هیچ چیزی را دریک سریال از قلم نمی اندازند حتما دقت داشته‌اید کـه جروم فلین، بازیگر نقش بران در هیچ کدام از قسمت‌هاي سریال بازی تاج و تخت صحبت مستقیمی با سرسی لنیستر نداشت و کمتر پیش آمد کـه این دو بازیگر حتی نگاهشان هم بـه یک دیگر بیافتد.

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

جالب اینجاست این اتفاق در حالی صورت گرفت کـه بران بـه برادران سرسی کمک‌هاي زیادی کرد و رابطه نزدیکی با خاندان لنیستر‌ها داشت. اما هیچ دیالوگ مستقیمی میان سرسی و بران دراین سریال رد و بدل نشد. ظاهرا چنین اتفاقی بی‌دلیل نیست و ریشه‌اي در رابطه گذشته جروم فلین و لینا هدی دارد.

 

آن گونه کـه پیداست این دو هنرپیشه هرگز دریک صحنه درکنار هم حضور پیدا نمی کند چرا کـه لینا هدی و جروم فلین سالها پیش باهم ارتباط داشتند و رابطه آن‌ها ختم بـه‌خیر نشد و با مشکلات زیادی از هم جدا شدند. از قرار معلوم رابطه میان جرمی و لینا بـه اندازه‌اي شکر آب اسـت کـه در تمامی چندین سال ساخت سریال، این هنرپیشه‌ها حتی دریک اتاق هم درکنار هم حاضر نشدند.

 

هر زمان کـه یکی ازآن‌ها در قسمتی حضور داشت، نفر دیگر آن مکان را ترک میکرد. تنها جاییکه این دو هنرپیشه را دریک صحنه دراین سریال دیدیم بـه فصل سوم باز میگردد کـه این صحنه نیز گفتگوی بسیار کوتاهی بودو پس ازآن هرگز سرسی و بران درکنار هم در بازی تاج و تخت حضور پیدا نکردند.

 

امیلیا کلارک و کیت هرینگتون دوستان بسیار صمیمی هستند

 

انصافاً باید اعتراف کرد سریال بازی تاج و تخت سرشار از اتفاق‌هاي غیرمنتظره بودو زمانی کـه قسمت‌هاي اول این سریال را میدیدیم کسی باورش نمی شود چـه سرگذشتی در انتظار شخصیت‌هاي این سریال اسـت. اما دراین بین کاملاً مشخص بود دنریس تارگرین و جان اسنو، آینده‌اي روشن را دراین سریال در پیش‌رو دارند.

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

دنریس و جان هردو دراین سریال سختی‌هاي زیادی تحمل کردند ودر بیشتر مواقع از یک دیگر دور بودند تا این‌کـه در نهایت در فصل هفتم شاهد رویارویی مادر اژد‌ها و جان اسنو بودیم. از آنجایی کـه هردو بازیگر از ابتدای سریال حضور داشتند رابطه‌اي دوستانه میان کیت هرینگتون و امیلیا کلارک ایجاد شده بودو رفاقت این دو در زندگی واقعی باعث شد تا رویارویی و عشق و عاشقی آن‌ها در سریال برای هردو بازیگر دشوار باشد.

 

در همین زمینه کیت هرینگتون بـه پایگاه خبری وَنیتی فِیر «Vanity Fair»، گفت: امیلیا کلارک را حدود شش سال بود کـه می‌شناخت و با یک دیگر دوستان خوبی شده بودند، از طرف دیگر امیلیا دوست نزدیک رز لزلی، همسر کیت هرینگتون بودو تمامی این موارد باعث شده بود تا عشق آن‌ها تنها بـه سریال ختم شود ودر دنیای واقعی، برای یک دیگر دوستان صمیمی باقی بمانند.

 

بازیگر نقش دُران مارتل فکر می‌کرد عمر بیشتری در بازی تاج و تخت داشته باشد

 

الکساندر صدیق بازیگر انگلیسی سودانی اسـت کـه تا کنون فیلم‌هاي مختلفی از او دیده‌ایم ودر سریال بازی تاج و تخت نیز نقش دُران مارتل را برعهده داشت. الکساندر صدیق هنرپیشه خوبی اسـت و انصافاً هم باید گفت: نقش دران مارتل را بی‌عیب و نقص اجرا کرد و حتی فکرش را نمیکردیم این هنرپیشه پس از حضور در چند قسمت، بـه‌ سرعت از سر راه برداشته شود.

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

جالب اینجاست کـه حتی الکساندر صدیق هم فکر نمی کرد کـه قرار اسـت بـه این زودی نقش‌اش در بازی تاج و تخت خاتمه پیدا کند، جالب‌تر این‌کـه عوامل سازنده این سریال با الکساندر صدیق برای بازی در نقش دران مارتل جهت ۴ فصل قرار داد بسته بودند، اما همان‌ طور کـه در سریال دیدید، دران مارتل زودتر از چیزی کـه فکرش را میکردیم با بی‌رحمی تمام بـه قتل رسید.

 

دراین بین گفته می شود از آنجایی کـه دران مارتل و خاندان او در کتاب‌هاي این مجموعه نقش مهمی داشتند و شعار آن‌ها نیز» سرکوب نشده، سر خم نکرده، شکسته نشده» بود. هوادارن فکر می کردند دران مارتل نقش پررنگ‌تری در سریال هم داشته باشد و سازندگان بازی تاج و تخت کـه سابقه درخشانی در از بین بردن ناگهانی شخصیت‌ها دارند، برای غافلگیری هواداران ترجیح دادند تا دران مارتل را قربانی کنند.

 

سوفی ترنر موفقیت خودش را مدیون بازی تاج و تخت است

 

اگر این سریال را از ابتدا دیده باشید حتما بخاطر دارید زمانی کـه سوفی ترنر در نقش سانسا استارک در فصل اول بازی تاج و تخت حضور پیدا کرد تنها ۱۳ سال داشت و دختربچه‌ا‌ي بیش نبود. خوشبختانه سوفی ترنر بـه‌رغم سن و سال بسیار کم توانست بـه‌خوبی از عهده اجرای نقش سنگین سانسا بر آید و سازندگان سریال و تماشاچیان را راضی نگه داشت.

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

این روز‌ها سوفی ترنر بواسطه بازی دراین سریال اسم و رسم خوبی برای خودش دست و پا کرده اسـت و شاهد حضور او در فیلم پرطرفدار «مردان ایکس ققنوس تاریک» نیز هستیم. در سریال بازی تاج و تخت هم امید زیادی بـه او داریم و آرزو می کنیم بـه‌خوبی بتواند از عهده مدیریت خاندان استارک برآید.

 

میسی ویلیامز رابطه خوبی با بازیگر نقش هاند در بازی تاج و تخت دارد

 

طرفداران بازی تاج و تخت بـه‌خوبی میدانند کـه هیچ‌کدام از اعضای خاندان استارک روی خوش ندیدند و بعضی ازآن‌ها کشته شدند و بعضی دیگر نیز مشکلات زیادی را تحمل کردند. دراین بین انصافاً باید گفت: آریا استارک کـه نقش وی را میسی ویلیامز بازی می کند، یکی از بااراده‌ترین فرزندان ند استارک بودو بـه‌رغم این‌کـه با مشکلات زیادی روبه‌رو شد بازهم خم بـه ابرو نیاورد و بـه مبارزه ادامه داد.

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

آریا توانست بـه داخل لنیستر‌ها نیز نفوذ کند و نیش خودش رابه این خاندان بزند. آریا بیشتر این دستاورد‌ها را مدیون اراده قوی خودش اسـت، اما از حق نباید گذشت کـه هاند کـه نقش وی را روری مک‌کین دراین سریال بازی می کند، کمک‌هاي زیادی بـه آریا استارک کرد و بـه‌رغم این‌کـه آریا وی را در لیست افرادی کـه باید بکشد قرار داده بود بازهم این دو شخصیت بار‌ها درکنار هم قرار گرفتند و آریا کمک‌هاي زیادی از هاند دریافت کرد.

 

جالب اینجاست کـه این رابطه نزدیک میان میسی ویلیامز و روری مک‌کین تنها در سریال وجود نداشت و این دوبازیگر در صحنه فیلم برداری نیز دوستان خوبی برای هم هستند. در همین زمینه روری مک‌کین در گفت‌وگو‌اي با روینگ استون مدعی شد کـه بی شک میسی ویلیامز هوش بیشتری نسبت بـه او دارد ودر بیشتر صحنه‌هاي فیلم برداری، این میسی ویلیامز بود کـه بـه روری مک‌کین برای بهتر بازی کردن کمک می کرد.

 

روری مک‌کین در ادامه صحبت ها‌ي خود اعتراف کرد کـه آدم دست و پا چلفتی اسـت و میسی ویلیامز تعداد زیادی از اشتباه‌هاي وی را در فیلمبردای جبران میکند. رودی بـه قسمت‌هاي زیادی از این سریال اشاره کرد کـه دیالوگ‌هایش را فراموش میکرد و این میسی ولیامز بود کـه دیالوگ‌ها بخاطر او می‌آورد. با این حساب می توان گفت: از آنجایی کـه خصومت‌ها و رفاقت‌هاي آریا استارک و هاند هنوز بـه اتمام نرسیده، امیدواریم در آخرین فصل بازی تاج و تخت بازهم ماجرا‌هاي جالبی را از این دو شخصیت ببینیم.

 

پیتر دینکلیج اصرار زیادی داشت که نقش یک کوتوله بی‌ دست و پا را بازی نکند

 

جالب اسـت بدانید این هنرپیشه ۴۹ ساله، سابقه درخشانی در سینما و تلویزیون دارد و بیشتر از ۳۰ اثر بلند سینمایی را در کارنامه او مشاهده می کنیم. پیتر دینکلیج بـه‌رغم قد کوتاهی کـه دارد، مرد بسیار موفقی در زندگی و کارش شناخته می شود ودر سریال بازی تاج و تخت نیز نقش تیریون لنیستر را بازی میکرد کـه بدلیل قد کوتاهش بار‌ها مورد تحقیر و خشم سایرین قرار گرفته بود.

بهترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت + حقایق جالب و خواندنی

شوخ‌طبعی و ذکاوت تیریون لنیستر وی را بـه یکی از زیرک‌ترین شخصیت‌هاي بازی تاج و تخت تبدیل کرد و بـه‌رغم این‌کـه در کتاب و فیلمنامه این سریال تأکید زیادی بـه ذکاوت و هوشمندی تیریون شده بود، شخص پیتر دینکلیج نیز اصرار زیادی داشت تا تیریون هرگز دست‌مایه بزرگان وستروس نشود و نقش یک کوتوله بی‌دست و پا را دراین سریال بازی نکند.

 

در همین راستا پیتر دینکلیج در گفت‌وگو‌اي با گاردین گفت: ایفای نقش در سریال بازی تاج و تخت را تنها بـه این دلیل قبول کرده بود کـه شخصیت تیریون لنیستر شخصیتی بود کـه ظاهر جسمانی‌اش، شخصیت وی را تعریف نمیکرد و این اراده و خواست تیریون بود کـه وی را از بسیاری دیگر از چهره‌هاي سرشناس این مجموعه بالاتر قرار می‌داد.

 

وی در ادامه صحبت‌هاي خود گفت: مـن عاشق کتاب‌هاي ارباب حلقه‌ها هستم، اما دراین کتاب‌ها کوتوله‌ها بـه‌عنوان مخلوقاتی بـه‌غیر از انسان‌ها بـه‌ تصویر کشیده شده اند ودر‌ واقع کوتوله‌ ها دراین داستان‌ها، انسان نیستند. اما در زندگی واقعی کوتوله‌ها وجود دارند.

 

مـن بـه‌عنوان یک کوتوله از این نکته خوشحالم کـه برای یک‌بار هم کـه شده، جی. آر. آر مارتین در مجموعه کتاب‌هاي خود کوتوله‌ها را مخلوقاتی جدای انسان‌ها بـه تصویر نکشید و وجود کوتوله‌ها را درکنار انسان‌ها نمایش داد. پیتر دینکلیج دراین گفت‌وگو تأکید کرد پیشنهاد بازی در نقش‌هاي کلیشه‌اي برای کوتوله‌ها را هرگز قبول نمیکند.