پارس ناز پورتال

بهترین بازیگران سینمای بالیوود در سال 2017

مجموعه : اخبار سینما
بهترین بازیگران سینمای بالیوود در سال 2017

بهترین ستاره های سینمای بالیوود در سال 2017 

ستاره هاي سرشناس بالیوودی درسال 2017 خوش درخشیدند و مثل همیشه آمار ساخت و فروش فیلم ها دراین کشور بالا بود. در لیست زیر بهترین ستاره هاي هندی سال 2017 معرفی شده اند و معیار این رنکینگ، چارت “ستاره سنج” هفتگی آی‌ام‌دی‌بی در طول سال 2017 بوده است و چهره هاي هندی معرفی شده در زیر درسال جاری میلادی به طور دائمی دراین چارت قرار گرفته اند.

 

10. کاترینا کیف

بهترین بازیگران سینمای بالیوود در سال 2017

سال جاري کاترینا کیف در فیلم سینمایی «کارآگاه جاگا» ساخته آنوراگ باسو، نقش شروتی، دستیار ماجراجوی کارآگاه را نقش بازی کرده ودر فیلم مهیج اکشن بین المللی «تایگر زنده است» نقش یک مأمور پنهان به اسم زویا را ایفا کرد که در لوکیشن هاي خوش منظره اي هم چون اتریش، مراکش، ابوظبی و یونان فیلم برداری شده است.

 

سال آینده کیف قرار است در طرح بعدی یاش راج فیلم با عنوان «تبهکاران هندوستان» نقش آفرینی نماید که پر هزینه ترین طرح این استودیو تا به این لحظه است.

 

9. ریتیک روشن

بهترین بازیگران سینمای بالیوود در سال 2017

درسال 2017 ریتیک روشن با نقش آفرینی در فیلم «قابل» در نقش روهان باتناگار، نابینایی که به دنبال انتقامجویی مرگ همسرش است، طرفدارانش رابه سالن هاي سینما کشاند. «قابل» نخستین فیلمی است که در آن روشن نقش یک کاراکتر نابینا را ایفا می‌نماید ودر آن با سانجای گوپتا «کارگردانی» همکاری میکند.

 

سال آینده هوادارانش می‌توانند منتظر بازگشت این ستاره مستعد به روی پرده سینما با فیلم «سوپر سی» ساخته ویکاس باهل، در نقش آناند کومار، نابغه ریاضیات، باشند. روشن فیلم سینمایی ابرقهرمانی «کریش 4» را نیز در برنامه اش دارد.

 

8. آنوشکا شِتی

بهترین بازیگران سینمای بالیوود در سال 2017

سال جاري سال پر کاری برای آنوشکا شتی بوده و او در فیلمهای پر هزینه اي هم چون «سنگام 3»، «Om Namo Venkatasaya» و از همه ی مهمتر در نقش پرنس کماندار شجاع و دلیری به اسم دواسنا در «باهوبالی 2: پایان» طرفدارانش را شیفته نموده است. در بین بازیگرانی که در لیست ده ستاره هندی برتر 2017 وجود دارند، شتی درسال میلادی جاری، بیشتر از همه ی صعود کرده ودر چارت ستاره سنج آی‌ام‌دی‌بی بیشترین افزایش رنکینگ را داشته است.

 

7. آنوشکا شارما

بهترین بازیگران سینمای بالیوود در سال 2017

در شروع سال 2017 میلادی، آنوشکا شارما به طور غیرمنتظره اي نقش شَشی، روحی که بین دو جهان گیر کرده بود، را در فیلم «فیلائوری» بدست آورد، که تهیه کننده این فیلم، استودیوی کلین اسلیت فیلمز بود. مدتی بعد وی برای نخستین بار با امتیاز علی «کارگردان» همکاری کرده ودر فیلم «وقتی هری سیجال را دیدار کرد» درکنار شاهرخ خان بازی کرد که داستانی درمورد زنی رابه تصویر میکشد که به دنبال حلقه نامزدی گم شده اش، اروپا را میگردد.

 

6. پرابهاس

بهترین بازیگران سینمای بالیوود در سال 2017

پرابهاس با نقش آمارندرا و ماهندرا باهوبالی در فیلم سینمایی پر هزینه «باهوبالی 2: پایان» که آخرین دنباله حماسه میان نسلی اس. اس. راجامولی «کارگردانی» است، تماشاگران و علاقمندان به فیلمهای هندی را شیفته و مسحور خود کرده است. پرابهاس برای بازی در نقش این جنگجوی افسانه اي،

 

ماه ها سخت تمرین کرده و می‌گویند 18 کیلو گرم وزن اضافه کرده تا به هیکل موردنظر کارگردان برای این نقش برسد. درسال 2018 شاهد بازی او در فیلم «ساهو» خواهیم بود.

 

5. عرفان خان

بهترین بازیگران سینمای بالیوود در سال 2017

عرفان خان که بازیگر تحسین شده و منعطفی است، طرفدارانش رابا نقش پدری دلسوز که موانع طبقاتی را می شکند در فیلم «طبقه متوسط هندی» ودر فیلم رمانتیک معاصر «غریب غریب مجرد» در طول سال جاری میلادی به خوبی سرگرم کرده است.

 

4. تمنا باتیا

بهترین بازیگران سینمای بالیوود در سال 2017

با بیش از 50 فیلمی که تمنا بازی کرد، در فیلم سینمایی «باهوبالی 2: پایان» در نقش آوانتیکا و همینطور در نقش رامیا در فیلم «مرد مهربان، مصمم و شکست‌‌‌ناپذیر» بود که به شهرت و محبوبیت رسید. درسال آینده میلادی، تمنا باتیا قرار است در نخستین طرح تلوگو زبان کونال کوهلی «کارگردان» در برابر ویکرام نقش آفرینی نماید.

 

3. سلمان خان

بهترین بازیگران سینمای بالیوود در سال 2017

از بازی در نقش برادری افسرده که میـــخواهد جنگ بین هندوچین را در «تیوب‌لایت» پایان دهد گرفته تا بازگشت به نقش مأمور پنهان تایگر پس از پنج سال در فیلم «تایگر زنده است»، سلمان خان سال جاري طرفدارانش را دلسرد نکرد ودر سال 2018 منتظر فیلمهای جذابتری از او هم چون «مسابقه خودرو رانی 3»، «نترس 2» و «پدر رقصنده» خواهیم بود.

 

2. عامر خان

بهترین بازیگران سینمای بالیوود در سال 2017

درسال 2017، عامر خان که بازیگر پیروز هم در باکس آفیس و هم نزد منتقدین است، در «سوپراستار پنهان» نقش کوتاهی بعنوان کارگردان موسیقی بازی کرد. به علاوه فیلم دیگر عامر با عنوان «دانگال» «2016» درسال 2017 با اکران بین المللی در کشور های چین،

 

تایوان و ترکیه، رکورد باکس آفیس را شکست. سال آینده میلادی باید شاهد حضور عامر خان و آمیتاب باچان در فیلم «تبهکاران هندوستان» ساخته ویجی کریشنا آچاریا و تهیه کنندگی یاش راج فیلمز باشیم که این نخستین باری است که این دو ستاره هندی دریک فیلم همبازی میشوند.

 

1. شاهرخ خان

بهترین بازیگران سینمای بالیوود در سال 2017

شاهرخ خان که سال جاري بیست و پنجمین سال حضور در سینمای هند را جشن گرفت، بعنوان ستاره برتر سینمای هند درسال 2017 نیز بر دل هاي کاربران آی‌ام‌دی‌بی حکومت کرد. سال جاري این ستاره محبوب، در فیلم «رئیس» نقش تاجری بیرحم را ایفا نمود ودر «وقتی هری سیجال را دیدار کرد» به کارگردانی امتیاز علی، نقش تور لیدری عجیب‌وغریب را بازی کرد. درسال آینده میلادی وی دو طرح در برنامه هایش دارد که هنوز عنوان هیچیک از انها فاش نشده است.