پارس ناز پورتال

بهترین تیپ های مردانه با کفش های کانورس

مجموعه : مدل کیف و کفش
بهترین تیپ های مردانه با کفش های کانورس

بهترین تیپ های مردانه با کفش های کانورس 

کفش های کانورس با مدل های خاص خودشان سال هاست که در میان جوانان جایگاه ویژه ای دارند و هیچ گاه هم از مد نمیفتند. اگر چه برندهایی چون نایک و آدیداس همه دنیا را گرفته اند اما برندی هست که همتا ندارد و همیشه جای خود را در میان هوادارانش حفظ کرده است: کانورس.

 

کانورس یکی از متمایزترین برندهای کفش کتانی در دنیاست. کانورس در گذر زمان موفق بوده و بدون شک یکی از شیک‌ترین و برجسته‌ترین کفش‌های کتانی است که یک نفر تا به حال داشته است. بدون داشتن یک جفت از این کفش‌های متنوع، جا کفشی هیچ‌کس کامل نمی شود.

 

این برند آمریکایی مشهور که از صد سال پیش تاکنون فعالیت می کند، با سبک خاص کلاسیک خود توانسته رقبایش را به کنار بزند و همیشه در صدر پر فروش ترین ها باشد.کفش های کانورس در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند، به همین دلیل هر کسی با هر سلیقه ای را می تواند به سمت خود جلب کند.
بهترین تیپ های مردانه با کفش های کانورسنکات کلی که باید هنگام پوشیدن این کفش رعایت کنید:

 

• هنگام پوشیدن کفش های کانورس، تیپی غیر رسمی انتخاب کنید که با کفش هایتان جور در آید.

 

• شلواری که به تن می کنید گشاد نباشد.

 

• در تابستان رنگ های روشن و در زمستان رنگ های تیره تر به پا کنید.

 

• هر چند وقت یک بار آنها را بشویید تا همیشه جذاب به نظر برسند.

 

با توحه که تنوعی که در کفش های کانورس وجود دارد، اگر در پوشیدن یا ست کردن آنها دچار مکشل شده اید، ما شما را راهنمایی می کنیم تا جذاب ترین تیپ خود را ارائه دهید.

 

کانورس سیاه و سفید ساق بلند
بهترین تیپ های مردانه با کفش های کانورسکانورس سیاه و سفید برای بسیاری از موقعیت ها مناسب است. چه بخواهید آن را برای رفتن به اداره بپوشید یا اینکه آن را با ظاهری غیررسمی کامل کنید. یک جفت کانورس سیاه و سفید بدون در نظر گرفتن موقعیت، کار شما را راه خواهد انداخت.

 

کانورس سیاه و سفید از آن جهت که هم ساده است و هم با هر رنگ لباسی جور در می آید، باید حتما در کلکسوین کفش های آقایان وجود داشته باشد. اگر می خواهید این رنگ کانورس را به پا کنید، شلوار جین بهترین انتخاب برای همنشینی با این مدل کفش خواهد بود. برای قسمت بالا تنه هم بهتر است که لباس هایتان را به صورت لایه لایه روی هم به تن کنید تا جذابیت ظاهرتان دو برابر شود.

 

کانورس مشکی ساق بلند
بهترین تیپ های مردانه با کفش های کانورساگر سبک راک اند رول را می پسندید، کانورس های مشکی را نیز خواهید پسندید. شلواری که با این مدل کفش به تن می کنید بهتر است شلواری مشکی و دمپا تنگ باشد تا کفش خودش را بیشتر نشان دهد. برای بالاتنه تان هم سعی کنید بلوزی کلاسیک به تن کنید که به تیپ مشکی تان نیز بیاید. رنگ آن نیز بهتر است که روشن باشد. به عنوان مثال یک تی شرت سفید می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

 

کانورس قرمز ساق بلند
بهترین تیپ های مردانه با کفش های کانورساگر عاشق تنوع و توی چشم بودن هستید، کانورس قرمز می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. این رنگ کانورس چشمگیر است و توجه همگان را به سمت پاهای شما جلب می کند. در مورد رنگ لباس هایتان، سعی کنید از رنگ های خنثی و مشکی بپرهیزید، به جای آن رنگ های سورمه ای یا سبز،

 

به عنوان یک رنگ مکمل برای قرمز، می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد. اگر هم دوست ندارید که دست از رنگ های خنثی بکشید، رنگ قهوه ای می تواند بهترین انتخاب در این میان باشد.

 

کانورس سفید ساق بلند
بهترین تیپ های مردانه با کفش های کانورساگر به دنبال سادگی هستید، کانورس سفید گزینه مناسبی برای شماست. تی شرت سفید به همراه ژاکت یا کت تیره رنگ، بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. فقط یادتان باشد که هر چه کانورس تان سفیدتر باشد، در پاهایتان جذاب تر خواهد بود، به همین دلیل هر چند وقت یک بار آن را به خوبی بشویید تا رنگ آن تغییر نکند.

 

کانورس سفید ساق کوتاه
بهترین تیپ های مردانه با کفش های کانورسکانورس های سفید ساق کوتاه یکی از بهترین انتخاب های برای روزهای گرم تابستان هستند. با پوشیدن این کفش، احساس راحتی و سبکی خواهید کرد. اگر می خواهید جذاب ترین تیپ خود را بزنید، کانورس سفیدتان را با یک شلوار رنگ روشن، مانند جین روشن، ست کنید. اما از آنجا که تضاد رنگی نیز اهمیت زیادی دارد، سعی کنید بلوز یا حتی کت تان را تیره تر انتخاب کنید تا رنگ های روشن خیلی توی ذوق نزنند.

 

کانورس مشکی ساق کوتاه
بهترین تیپ های مردانه با کفش های کانورساگرچه کانورس سفید ساق بلند مخصوص روزهای گرم تابستان است اما کانورس مشکل ساق کوتاه تنها برای روزهای سرد زمستان جان می دهد. سعی کنید لباس هایی که به همراه این کفش به تن می کنید، به رنگ تیره باشد. این تیپ معمولا غیر رسمی است، بنابراین از پوشیدن این مدل کفش با تیپی رسمی به شدت خودداری کنید.

 

چگونه کانورس هایتان را تمیز کنید؟
کفش ها به سرعت کثیف می شوند و کانورس ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگر کانورس سفید داشته باشید که کارتان سخت تر هم می شود. انداختن کفش هایتان در ماشین لباس شویی، شاید از نظر شما کار راحتی باشد اما این نکته را هم در نظر بگیرید که بعد مدت کوتاهی خراب خواهند شد. پیشنهاد ما به شما این است که برای تمیز کردن کانورس هایتان مراحل زیر را دنبال کنید.

 

برای تمیز کردن کانورس به موارد زیر نیاز دارید:

• یک کاسه آب گرم
• پودر ماشین لباس‌شویی
• برس زبر
• پارچه تمیز
• مسواک
• خمیردندان

 

هنگامی که پودر ماشین لباس‌شویی را درون کاسه آب ریختید و هم زدید، با استفاده از برس زبر تا می‌توانید کثیفی کفش را بشویید. از پارچه تمییز برای پاک کردن کف اضافی بر روی کفش کتانی استفاده نمایید. اگر رنگ کفش سفید است و هنوز بر روی آن لکه می‌بینید، از مسواک و خمیردندان برای برطرف کردن لکه‌ها استفاده کنید.