پارس ناز پورتال

بهترین رفتارهای جنسی از نظر زنان و مردان

مجموعه : حذف شده است
بهترین رفتارهای جنسی از نظر زنان و مردان

بهترین رفتارهای جنسی از نظر زنان و مردان 

زنان و مردان نسبت به بعضی از رفتارهای جنسی علاقه خاصی نشان میدهند که باید آنها را بدانید تا در زندگی جنسی خود بیشترین لذت را ببرید. غالباً مردان رفتارهای جنسی احساسی و عاشقانه تر را ترجیح میدهند. تحقیقات نشان داد مردان و زنان در تمام سنین رفتارهای جنسی احساسی مثل بوسیدن

 

ودر بغل گرفتن رابه سایر رفتارها ترجیح می‌دهند.قبل از این‌که بشر از ابتدای آفرینش ارتباط جنسی داشته هست, ولی امیال حقیقی همسرمان در اتاق خواب هنوز هم برای شمار زیادی از افراد در پرده ابهام هست.خوشبختانه گروهی از دانشمندان دانشکده دکتری ایندیانا «Indiana University» , بعضی از این رمز و رازها راکه نشان میدهد

 

مردان و زنان بیشتر از همه ی در اتاق خواب چه میخواهند را محرز نموده اند. تعدادی از رفتارهای جنسی در لیست این نظر سنجی وجود داشت از قبیل استمنا «ارضاء شدن» و ارتباط جنسی دهانی «که برای سلامت زیان آور هست و بیماریهای خطرناکی را باعث میشود», اما اکثر جواب دهندگان اذعان داشته اند که احساس و رفتار عاشقانه بیشتر در ارتباط جنسی را می پسندند.

 

به گفته شهر دبی هربنیک «Debby Herbenick», نویسنده مطالعه در بیانیه اي در «ScienceDaily» “در برابر بعضی از کلیشه ها, جذاب ترین رفتار ها, حتی برای مردان, رفتار احساسی و عاشقانه هست. این رفتارها حاوی: بوسیدن بیشتر حین ارتباط جنسی, در بغل گرفتن, گفتن حرفهای شیرین و عاشقانه حین ارتباط جنسی, حاضر سازی یک محیط رمانتیک در اتاق خواب برای ارتباط جنسی میباشند.”

 

همینطور این نظر سنجی نشان داد چه نوع رفتار جنسی اي جذابیت بیشتری برای افراد داشته هست. افرادی که دراین نظر سنجی کمپانی کرده بودند در مورد بیش از 30 رفتار در ارتباط جنسی و میزان جذابیت آن مورد سئوال قرار گرفتند.

 

این یافته ها با تحقیقات قبل مطابقت دارد که نشان میدهد غالباً افراد بر این باورند که برترین بخش ارتباط جنسی لذت بردن از لحظه نیست, بلکه هم آغوشی و احساس صمیمیتی هست که پس ازآن به دنبال دارد.

 

شمار زیادی از مطالعات نشان داده اند که یک زندگی جنسی تندرست و فعال بطور کلی با شادی و رضایت در زندگی همراه هست. با این حال تحقیقاتی که در اوایل سال جاری توزیع شد نشان داد که احساس رضایت ناشی از ارتباط جنسی فقط در صورتی بوجود می‌آید که به دنبال ارتباط جنسی احساسات مثبت بوجود بیایند.

 

به گزارش انجمن روان شناسی انگلیس «The British Psychological Society»: “زمانی که یک فرد وارد ارتباط جنسی میشود فقط به دنبال برقراری یک تماس صمیمی نیست بلکه خواستار سنجیدن احساسات بیشتر حین و چند ساعت بعد از ارتباط هست.

 

از این رو بنظر می‌رسد ارتباط جنسی نه تنها به خاطر اثرات فیزیولوژیکی و لذت بخش آن به سود ماست بلکه تاثیر عمیق و مثبتی که روی تماس شما با همسرتان میگذارد غیرقابل انکار هست.”

 

با این حال تنها رفتارهای خواستنی در ارتباط جنسی بوسیدن ودر بغل گرفتن نیست. پژوهش دیگری که در وب سابت ویکتوریا میلان «Victoria Milan» در مورد خیانت انجام شده نشان می‌دهد که ارتباط جنسی دهانی هم رتبه بالایی در لیست موارد مطلوب افراد بدست آوده هست. به گزارش مترو Metro بهمین علت بعضی از زوج ها به علت احساس کردن این لذت

 

به شریکشان خیانت میکنند. این سایت نشان داد که 65 درصد از زنان و 68 درصد از مردان خیانتکار, ارتباط جنسی دهانی و عدم جود آن در ارتباط فعلی و سنجیدن آنرا علت تمایلشان به شخصی دیگر اعلام کرده اند.اطلاع از خواسته هاي جنسی فقط برای نوشتن مقاله هاي سرگرم کننده نیست بلکه به محققان کمک می‌کند

 

درک بهتری از خوشبختی بشر و راه هاي التیام آن داشته باشند. محققین ایندیانا امیدوارند که اطلاعات انها بتواند به زوج ها راه هایي اخیر و هیجان انگیز برای داشتن صمیمیت و ارتباط جنسی بهتر عرضه دهد که در انتها منتهی به التیام رضایت جنسی و احساس خوشبختی در ارتباط زوج ها شود.