پارس ناز پورتال

بهترین روش برای داشتن دستانی نرم و زیبا

بهترین روش برای داشتن دستانی نرم و زیبا

بهترین روش برای داشتن دستانی نرم و زیبا 

اگر می‌خواهید دستانی نرم و جذاب و جذاب داشته باشید ما برای شما برترین راهنمایی ها را در زیر ارائه نموده ایم که واقعا کارساز میباشند. اگر پوست دست هایتان خیلی خشن هست, بهتر هست از فرمول زیر بهره گیری کنید ;

 

۲ شماره زرده تخم مرغ, ۲2 قاشق چایخوری روغن بادام شیرین, 25 گرم گلاب, 26 قطره تنتور ساده بنژوان.

 

مواد بالا را کاملا مخلوط کنید و به شکل خمیر در آورید و شب, دستها را با قشر نازکی از آن بپوشانید. سپس با دستکش نخی بزرگتر از دستهایتان, انها را بپوشانید و صبح روز بعد دستها را بشویید.اینکار سبب می‌شود که دستها نرم و لطیف شود. از این ماسک یک تا دوبار در ماه میتوانید بهره گیری کنید.

 

خانمهای پاریسی, در قبل از ماسک زیر برای نرم کردن دستها بهره گیری می کرده اند ;

 

یک شماره سفیده تخم مرغ, یک قاشق چایخوری گلیسرین, 28 گرم عسل, اندکی پودرجو.این مواد را مخلوط کنید و به مدت یک تا دو ساعت روی دستها بگذارید, سپس با آب نیمگرم بشویید.

 

لیمو ترش

لیمو ترش معجزه گر دستهاست و در سفیده کردن و لطافت بخشیدن به آن نظیر ندارد.لیمو ترش افزون بر خاصیت نرم و سفیده کنندگی پوست دست, ناخنها را هم تمیز می‌کند.اگر نصف لیمو ترش را به پوست دست و ناخنها بمالید, به میزان اثر بخشی آن پی خواهید برد.لیمو ترش افزون بر خواص بالا, خاصیت دیگری هم دارد و آن بوزدایی هست. بوی ماهی, سیر, پیاز و یا هر نوع ماده بدبویی را از دست می‌گیرد.

 

بادام

بادام و روغن آن بسیار خوب هست. شیره بادام را با کمی شیر مخلوط کنید و به دستها بزنید. سپس دستها را با دستکش نخی بپوشانید و پس از چند ساعت با آب نیمگرم بشویید.روغن بادام با زرده تخم مرغ و چند قطره سرکه و یک قاشق غذاخوری عسل را مخلوط کنید و به دستها بزنید. دستها را با یک جفت دستکش نخی بپوشانید و چند ساعت بعد بشویید.

 

گلیسیرین و گلاب

گلیسیرین و گلاب از قدیم مورد بهره گیری بوده هست برای آمیختن این دو, 4 قاشق غذاخوری گلیسیرین را با نصف فنجان گلاب دریک ظرف بریزید و برای غلیظتر شدن آن دو قاشق سوپخوری گلیسیرین را حرارت دهید و دو قاشق غذاخوری آرد ذرت و نصف فنجان گلاب به آن بیفزایید تا به شکل کرم در آید.

 

شیوه دیگر بهره گیری از گلیسیرین ; گلیسیرین و گلاب را با کمی آب لیموترش با کمی سرکه و یک چهارم قاشق چایخوری عسل مخلوط کنید.

 

جو دو سر

جو دو سر از دیگر مواردی هست که برای نرم و لطیف کردن پوستهای خشن و یا سرخ به کار میرود.آرد جو دو سر را با کمی آب به شکل خمیر در آورید و به مدت ۲۰ دقیقه روی دستها بگذارید.شمار زیادی از خانمهای انگلیسی از آرد جو دو سر با آب و چند قطره تنتور ساده بنژوان و یک قاشق چایخوری شیره بادام برای سفید و لطیف کردن پوست دستهایشان مصرف میکنند.

 

کره کاکائو

کره کاکائو نرم کننده پوست هست. برای بهره گیری از آن میتوانید به اندکی مساوی روغن بادام شیرین و کره کاکائو و موم سفید را در ظرفی بریزید و حرارت دهید.پس از ذوب شدن, بگذارید سرد شود و سپس در ظرفی غیر فلزی و تیره بریزید.این کرم بسیار خوب و کارساز هست و برای چرب کردن دستها پس از شستشو میتوانید از آن بهره گیری کنید.

 

سیب زمینی- لیموترش

سیب زمینی در لکه زدایی بسیار کارساز هست. اگر دست و پا ناختان لک شده هست, میتوانید از یک ورقه سیب زمینی خام برای از میان بردن لک لستفاده کنید. برای نمونه لکه زردی که بر اثر سیگار کشیدن روی انگشتها باقی باقیمانده هست به وسیله یک ورقه سیب زمینی که بر روی آن قرار دهید از بین میرود. برای اینکار, یک ورقه سیب زمینی را به مدت ده دقیقه روی لک بگذارید و بعد بشویید.

 

لیموترش نیز لک بر خوبی هست. برای بهره گیری از آن, یک ورقه لیموترش را به مدت ۵ دقیقه روی محل لک بگذارید. و کمی ماساژ دهید, سپس بشویید.

 

اگر میخواهید دستهای زیبایی داشته باشید….

هنگام انجام کارهای منزل از دستکش لاستیکی بهره گیری کنید.
دستهایتان را همۀ وقت} با کرم چرب کنید.

 

برای کار کردن با مواد شیمیایی مثل پودرهای رختشویی یا مایعهای ظرفشویی, از دستکش بهره گیری کنید.

 

ناخنها را به شکل مدور سوهان بزنید و هرگز انها را نوک تیز نکنید

 

هرگز از ناخن مصنوعی بهره گیری نکنید.

 

زیر و اطراف ناخنها را با پرس تمیز کنید و در صورت سفید و تمیز نبودن با نصف یک شماره لیموترش, تیرگی را از آن بگیرید.