پارس ناز پورتال

بهترین روش ها برای این که 5 سال جوان تر شوید

بهترین روش ها برای این که 5 سال جوان تر شوید

بهترین روش ها برای این که 5 سال جوان تر شوید 

به شما روش هایي را معرفی می‌کنیم که با بهره گیری از انها می‌توانید جوان تر و شاداب تر به نظر برسید و از همۀ لحاظ سالم باشید. مصرف آب خیار منجر به پاکسازی کبد، لاغری و صاف کردن پوست می‌شود و شما را زیبا تر می‌کند.

 

 جامعه امروزی همچنان دنبال جوان بودن و جوان ماندن هست و راههای زیادی را گزینش میکند در این خصوص باید یاد آوری کرد با نوشیدن آب خیار 5 سال جوان تر شوید. مصرف آب خیار منجر به پاکسازی کبد، لاغری و صاف کردن پوست میشود و شما را خوشگل تر می‌کند.

 

-هنگام خرید خشکبار مخصوصا تخمه آفتابگردان از خرید ارقام چینی آن خودداری کنید این ارقام به خاطر مصرف بالای سموم و کودهای شیمیایی به شدت مسموم بوده و در صورت مصرف چندان باعث مسمومیت و مشکلات کبدی خواهد شد

 

-به هیچ وجه نباید با گوشی در حال شارژ صحبت وکار کنید این کار باعث صدمه به قلب و مغز میشود حتی درمواردی انفجار گوشی گزارش شده هست.

 

کبد در حین خواب نیز به پاکسازی بدن، سنتز آنزیم ها و سوخت و ساز بدن مشغول هست. خوردن یک قاشق عسل گذشته از خواب باعث سلامت کبد و داشتن خوابی راحت میشود.

 

-آب یخ نخستین وبزرگترین خاطر نابودی کبد محسوب میشود، هرگز با شکم خالی آب یخ ننوشید! نوشیدن آب سرد بعد از فعالیت شدید بدنی از مهم‌ترین دلایل ابتلا به کبد چرب هست!