پارس ناز پورتال

بهترین زمان برای گفتن دوستت دارم به فرد مورد علاقه

بهترین زمان برای گفتن دوستت دارم به فرد مورد علاقه

بهترین زمان برای گفتن دوستت دارم به فرد مورد علاقه 

گفتن دوستت دارم باید در زمان خود به کار برده شود،زمانی که طرف مقابل از شنیدن آن احساس خرسندی کند و جواب دهد. اما این زمان کی هست؟ اکثر ما در چنین وضعیتی بوده ایم، تجربه احساسی عمیق همراه با لرزش قلب. هر زمان که این فرد را میبینید احساس می‌کنید در دلتان کلی پروانه به پرواز در می‌آیند،

 

چشمان و حالتی که پیدا میکنید همه ي چیز را لو میدهد: دوستش دارید. اما این سوال قدیمی همچنان در جای خود باقی هست: باید بگویم یا خیر؟ چه زمانی دوستت دارم را بگوییم

 

عشق جذاب هست

عاشق بودن فوق العاده هست. پیدا کردن کسی که دوستش می دارید و مشترک شدن زندگی تان با او بسیار مفید هست، کسی که روزتان را با او شروع و به اتمام برسانید و از بازگشت مجددش شاد شوید.اما برای یک فرد پی بردن به این که چه زمانی باید به فردی دیگر اعتراف کند که عاشقش شده کار دشوار هست.

 

بعضی آن قدر شجاع میباشند که خود متوجه میشوند که آیا باید این مسئله را بگویند یا خیر. اعتراف به عشق واقعی کمتر اتفاق میوفتد مخصوصا در بین جوانان امروز که آنچنان اعتقادی به عشق ندارند.

 

برترین زمان بندی برای گفتن این کلمات جادویی

چندین چیز هست که باعث میشود در گفتن این کلمات جادویی تردید کنید.

ترس از رد شدن، ترس از آسیب مشاهده، امید نداشتن و درگیر غرور بودن.

 

اما این را بدانید، گفتن دوستت دارم در نقطه اي از زندگی بسیار مهم هست و ما میخواهیم کمکتان کنیم متوجه شوید چه زمانی دقیقا برای گفتن این جمله مناسب هست.

 

وقتی میدانید احساستان واقعی هست

ابتدا باید این را بفهمید که احساستان واقعی هست یا خیر. ممکن هست فقط شیفتگی باشد. اما همین که درمورد احساستان مطمئن شدید باید این را بدانید که دیگر راه بازگشتی نیست.با اینکار طرز نگاه یک فرد به خودتان را تا ابد تغییر خواهید داد. ما پیشنهاد می‌کنیم تا زمانی که فرد مقابل با شما به راحتی برسد صبر کنید.

 

این که خیلی عجولانه و در ملاقات سوم به یکی بگویید دوستت دارم اصلا جواب نمی‌دهد. همین که فرد مقابل کمی با شما احساس راحتی کرد، چند نشانه از این که دوستش دارید را بروز دهید.از شما نمیخواهیم خیلی با صراحت پیش بروید و باعث دست پاچه کردن دیگران بشوید، فقط بگویید که چقدر وقت گذارندن با وی را دوست دارید و چه قسمت بزرگی از زندگی تان را تشکیل می‌دهند. باید این را متوجه شوند که برای شما خاص میباشند.

 

این جمله معنای زیادی دارد، پس از بیان آن شما و فرد مقابل تبدیل به مهم‌ترین افراد زندگی همدیگر می‌شوید و یا ممکن هست خجالت زده شوید. پس به همین سادگی به زبان نیاوردیش چون بسیار قدرتمند هست.

 

رویکرد ساده را امتحان کنید

بعضی افراد میباشند که معتقدند این جمله باید به همراه مقدمات گفته شود. این یک تصور غلط هست. تا به حال داستان هاي زیادی درمورد افرادی که سعی کردند از چنین روش بهره گیری کنند و در پایان سرخورده شدند شنیده ایم.سعی کنید همه ي چیز را ساده نگه دارید به دنبال گل، شکلات یا کتاب مورد علاقه شان بروید. این کارهای مقدماتی میتوانند

 

 به گزارش پارس ناز گام بعدی تان را پشتیبانی کنند. اینکار را در مکانی به یاد ماندنی انجام دهید تا اگر مورد قبول واقع شدید بعدها داستانی بینظیر برای گفتن داشته باشید.

 

به دلیل داشته باشید که عشق را نمی‌توان زور کرد

یک چیز که دوست داری این جا به آن اشاره کنیم آن هست که عشق را نمی‌توان زور کرد. باز هم زمان دارید، مثل فیلمهای بالیوودی نمیتوانید یک فرد را به ستوه بیاورید تا عاشقتان شود! چنین چیزی واقعیت ندارد.مشکل درست کردن برای افراد، تعقیب کردنشان، صحنه سازی و جاسوسی کردن در کارهایشان قابل قبول نیست. عشق واقعی زوری نیست، گفتن دوستت دارم مدرک شما برای تصاحب افراد نیست.

 

صادق باشید، مثل عشقتان

مهم‌ترین چیز این هست که شجاع، با اعتماد بنفس و واقعی باشید، سطحی و کم عمق نباشید! خود را آماده بدترین چیز کنید، اما همچنان امیدوار باشید.این را بدانید که جمله دوستت دارم قدرت عظیمی در خود دارد. قدرت تغییر دادن زندگی. به عشق خود اعتراف کنید و نتیجه اش را در آغوش بگیرید و اگر قلبتان از نتیجه شکست دوباره برخیزید و لبخند بزنید.چون این زیباترین چیز هست. ازا ینکه چنین هدیه اي دریافت کرده اید باید شکرگزار باشید.