پارس ناز پورتال

بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام

بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام

بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام 

اگر سوال در ذهن شماست که در چه ساعتی از شبانه روز در اینستاگرام میتوانید لایک ها و دقت بیشتری را به خود جلب کنید ما جواب آن را برای شما داریم. برترین زمان برای ارسال پست در رسانه‌هاي اجتماعی زمانی هست که افراد مورد نظر شما در شبکه میباشند. در این جا به اطلاعاتی درمورد برترین زمان ارسال پست در شبکه‌هاي اجتماعی از قبیل لینکدین و اینستاگرام میپردازیم.

 

هر پست زمانی و هر کامنت مکانی دارد!با برترین زمان برای ساخت محتوا در رسانه‌هاي اجتماعی آشنا شویداین اطلاعات از چندین منبع به دست آمده‌اند که شامل موارد زیر می شوند:

 

داده‌هاي تحقیقاتی و جمع‌آوری‌شده Neil Patel در Quick Sprout
تحقیقات جمع‌آوری‌شده Elle & Co
تحقیقات جمع‌آوری‌شده SurePayroll
تحقیقات جمع‌آوری‌شده Huffington Post
تحقیقات جمع‌آوری‌شده Fast Company
تحقیقات TrackMaven
تحقیقات جمع‌آوری‌شده Chro

 

چه زمانی باید در لینکدین پست گذاشت؟

برترین زمان ارسال پست در اواسط هفته ساعت ۵-۶ بعدازظهر هست. روز سه‌شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح. سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح، ۱۲ ظهر و ۵-۶ بعدازظهر.هر پست زمانی و هر کامنت مکانی دارد!با برترین زمان برای ساخت محتوا در رسانه‌هاي اجتماعی آشنا شوید

 

طبق Quick Sprout، برترین روزها برای ارسال پست در لینکدین در طول روزهای کاری و ترجیحا سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه هست. بیشترین تعداد کلیک‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها در روزهای سه‌شنبه انجام می شوند. براساس گفته Elle & Co، برترین روزها برای ارسال پست سه‌شنبه و پنج‌شنبه بین ساعات ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح و ۵ تا ۶ بعدازظهر هست.

 

درHuffington Post آمده هست که افراد بهتر هست در طول ساعات کاری در روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه پست‌هاي خود را ارسال کنند. به‌علاوه گفته می شود که روز سه‌شنبه ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح بیشترین کلیک‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها را به خود اختصاص داده هست.

 

بدترین زمان ارسال پست در لینکدین بین ساعات ۱۰ شب تا ۶ صبح هست. همین طور در Fast Company آمده هست که برترین زمان هنگام ظهر و نیز بین ۵-۶ بعدازظهر و بدترین زمان بعد از ۸ شب هست. طبق تحقیقات Chron، بهتر هست پست‌ها در اوایل عصر از ساعت ۵-۶ بعدازظهر ارسال شوند. برترین روزها نیز اواسط هفته از روز سه‌شنبه تا پنج‌شنبه هست. همین طور روزهای بعد از تعطیلات هفتگی برای ارسال پست مناسب نیستند.

 

مخاطبان اینستاگرام در تمام طول روز از این برنامه بهره گیری می کنند. فقط ممکن هست در روزهای بعد از تعطیلات آخر هفته از میزان دقت آن‌ها به این برنامه کاسته شود.

 

دوشنبه و پنج‌شنبه در هر ساعت به غیر از ۳-۴ بعدازظهر.
ویدئوها روزانه در ساعت ۹ تا ۸ شب.

 

هر پست زمانی و هر کامنت مکانی دارد!با برترین زمان برای ساخت محتوا در رسانه‌هاي اجتماعی آشنا شوید

 

طبق تحقیقات Quick Sprout، بهره گیری از اینستاگرام بسیار مستحکم هست و در روزهای دوشنبه با افزایش و در روزهای بعد از تعطیلات با کاهش مواجه میشود. به طور کلی، تمام روزهای هفته برای ارسال پست در اینستاگرام مفید میباشند. طبق Patel، اکثر کاربران این برنامه در خارج از ساعات کاری از آن بهره گیری میکنند.

 

در تحقیقات Elle & Co آمده هست که برترین روز برای ارسال پست در اینستاگرام روز دوشنبه هست. از آنجا که کاربران اینستاگرام همۀ وقت} فعال میباشند، افراد میتوانند در تمام طول روز پست بگذارند.

 

با این حال در ساعات بین ۳-۴ بعدازظهر از این فعالیت کمی کاسته میشود. براساس تحقیقات Huffington Post، برترین زمان ارسال پست در این برنامه ۲ ظهر و ۵ بعدازظهر هست. ساعت و روز بحبوحه فعالیت‌ها چهارشنبه ساعت ۷ عصر هست. در TrackMaven نیز آمده هست که برترین زمان برای ارسال فایل‌هاي ویدئویی بین ساعت ۹ شب تا ۸ صبح هست.

 

ارسال تصویر هاي در تمام روزهای هفته مناسب هست اما در روزهای پنج‌شنبه و دوشنبه این میزان کمی افزایش می‌یابد. گرچه ناگفته پیداست که باید شرایط بومی و ساعات کشورمون را لحاظ کنیم.