پارس ناز پورتال

بهترین سریال های روز دنیا برای تابستان 2017

مجموعه : اخبار سینما
بهترین سریال های روز دنیا برای تابستان 2017

بهترین سریال های روز دنیا برای تابستان 2017 

برای تابستان سال 2017 و گذراندن اوقات فراغت خود میتوانید از سریال هاي برتر دنیا مشاهده کنید که ما در این مقاله معرفی نموده ایم. گاردین گزارشی منتشر کرده که در آن لیست آثاری راکه قرار هست از شبکه هاي تلویزیونی گوناگون در دنیا اکران شود، ذکر کرده هست. به نظر میرسد شبکه ها بعد از مدتی رخوت دوباره به بحبوحه بازگشته اند.

 

پزشک هو

شبکه اکران کننده: بی.بی.سی/ فصل 26

 

باورتان میشود این سریال از سال 1963 در حال اکران هست و هنوز هم مخاطب دارد؟ سریال ماجراهای کاراکتری به نام تیم لورد هست که به نام «پزشک» شناخته میشود و با بهره گیری از اتومبیل زمانی به نام تاردیس دنیا را کشف می‌کند. سیدنی نیومن، سی.دبلیو وبر و دونالد ویلسون خالقان این سریال میباشند.
بهترین سریال های روز دنیا برای تابستان 2017

این سریال دیگر جزیی از فرهنگ بریتانیا محسوب میشود. گرچه اکران سریال در طول این چهل و چند سال به صورت مداوم نبوده. در حقیقت سریال تا سال 1989 اکران شد. برای احیای آن تلاش ناموفقی در سال 1996 داشتند اما سال 2005 بود که سری اخیر آن روی آنتن رفت. پیتز کابالدی دوازدهمین بازیگری هست که نقش قهرمان فیلم را بازی میکند. حتی با وجود تکنولوژی هاي اخیر باز هم سریال «پزشک هو» در اصل انگار برای بچه ها ساخته شده.

 

* اگر دوستش دارید این‌ها را هم مشاهده نمایید: کشیش، بلیک 7

 

بازماندگان

شبکه اکران کننده: اچ.بی.او/ فصل سوم

 

سریال فانتزی/ ماجراجویانه/ روانشناسانه دیمون لیندلوف و تام پروتا خیلی زود تبدیل به کالت شد. با موسیقی درجه یک ماکس ریشتر در فصل اول و بازی جاستین ترو در نقش اصلی. این سومین و آخرین فصل از سریال «بازماندگان» هست. داستان سریال سه سال قبل از یک حادثه جهانی به نام «خروج ناگهانی» اتفاق میوفتد. سه سال بعد یک اتفاق عجیب میوفتد: ناپدید شدن همزمان و غیرقابل توضیح 140 میلیون نفر، دو درصد از جمعیت دنیا در اکتبر سال 2011.

بهترین سریال های روز دنیا برای تابستان 2017

فصل اول حول خانواده اي به نام گاروی می‌گردد که با یک شهر تخیلی در نیویورک آشنا میشوند. کوین گاروی رییس پلیس هست. در فصل دوم خانواده به یک شهر خیالی دیگر نقل مکان میکنند. سومین و آخرین فصل سه سال بعدتر یعنی 2018 اتفاق میوفتد درست 14 روز قبل از هفتمین سالگرد «خروج ناگهانی».

 

* اگر دوستش دارید اینها را هم مشاهده نمایید: لاست، خط خون

 

کشیش

شبکه اکران کننده: اي.ام.سی/ فصل اول

 

تیم بامزه ست روگن، سام کاتلین و اوان گلدبرگ این بار در تلویزیون دور هم جمع شده اند تا دیوانه بازی هایشان را به نمایش بگذارند. با این وجود سریال «کشیش» با کمدی هاي مرسوم انها فرق دارد. ترکیبی از درام و کمدی سیاه هست و اقتباسی از یک کمیک بوک که توسط کمپانی سرشناس دی.سی منتشر شده هست.

 

سریال قرار بود در 10 قسمت سال 2016 اکران شود اما بعد سازندگان آن اعلام کردند نسخه جدیدی را در 13 اپیزود سال 2017 به نمایش در می آورند.

بهترین سریال های روز دنیا برای تابستان 2017

کمیک بوک قصه مردی به نام جسی کاستر را روایت می‌کند که کشیشی در یکی از شهرهای کوچک تگزاس هست. به صورت تصادفی یک موجود ماوراالطبیعه وی را تسخیر می‌کند. یک جور مقابله میان فرشته و شیطان. سریال سرشار از حس شوخ طبعی هست و دیوانگی روگن و گلدبرگ این جا در بحبوحه خودش قرار دارد.

 

* اگر دوستش دارید اینها را هم مشاهده نمایید: پسران هرج و مرج.

 

سیلیکون ولی

شبکه اکران کننده: اچ.بی.او/ فصل پنج

 

کمدی ساخته مایک جاج، جان آلتشولر و دیو کرینسکی سال 2014 برای نخستین بار روی آنتن رفت. فصل او هشت اپیزود داشت. شهرت سیلیکون ولی به علت قرارگرفتن شرکت هاي بزرگ و سرشناس انفورماتیک در این منطقه هست. سریال در حقیقت درمورد تعدادی از مغزهای نخبه اي هست که در این نقطه از کشور آمریکا فعالیت میکنند. جایی که هزاران شرکت استارتاپ وجود دارد و یک سوم سرمایه گذاری هاي ریسک پذیر کشور آمریکا در این منطقه صورت می‌گیرد.

بهترین سریال های روز دنیا برای تابستان 2017

قهرمان سریال ریچارد هندریکس برنامه نویس خجالتی و عزلت نشینی هست که در یک شرکت بزرگ اینترنتی کار می‌کند. در آخر فصل قبل ریچارد و همکارانش از لحاظ کاری و مالی دچار بدشانسی هاي زیادی شده بودند و عقب گردی در کارشان داشتند. سریال رتبه 177 را میان 250 سریال برتر imdb دارد

 

و کاربران هم امتیاز مفید 8.6 را از 10 به آن داده اند. منتقدان شوخی هاي هوشمندانه سریال را تحسین می‌کنند و باید گفت «سیلیکون ولی» از فصل دوم به بعد کاملا روی غلتک افتاده هست.

 

* اگر دوستش دارید این‌ها را هم مشاهده نمایید: گسترش شکست خورده «arrested development»

 

داستان ندیمه

شرکت اکران کننده: هولو/ فصل اول

 

پدیده سریالهای 2017 که هم مخاطبانش و هم منتقدان را تسخیر کرد. این سریال روشنفکرانه اقتباسی از یکی از کتاب هاي مارگارت آتوود هست که سال 1985 منتشر شد و بروس میلر سراغش رفته و یک سریال درجه یک از روی آن ساخته هست. موفقیتش آنقدر عمده بود که تصویب شد فصل دومش هم ساخته و سال 2018 اکران شود.

بهترین سریال های روز دنیا برای تابستان 2017

داستان در ویرانشهری در آینده نزدیک رخ می‌دهد. جایی که اداره دولت به دست نیروهای تندرو و توتالیتر هست و به نظر میرسد یک جنگ داخلی دیگر ایالات امریکا را تهدید میکند. جامعه کاملا طبقه بندی شده هست و جایگاه زنان در آن بسیار نازل. زنان اجازه کار یا داشتن پول یا حتی خواندن ندارند.

 

در این میان اوضاع یکسری بدتر هست: زنانی که به آن ها ندیمه می‌گویند و مجبورند در منزل اشراف کار کنند و خواسته هاي آن ها را برآورده کنند. امتیاز سریال در imdb خیلی مفید و 8.8 از 10 هست. منتقدان سریال را زنده و برانگیزاننده میدانند.

 

* اگر دوستش دارید این‌ها را هم مشاهده نمایید: آینه سیاه، مرد در قلعه بلند

 

استاد هیچ

شبکه اکران کننده: نت فلیکس/ فصل دوم

 

این کمدی- درام تلویزیونی توسط عزیز انصاری و آلن یانگ ساخته شده و انصاری کمدین و نویسنده هندی- آمریکایی در نقش اول سریال بازی هم می‌کند. دو «با بازی انصاری» جوان سی ساله اي هست که تلاش می‌کند راهش را برای زندگی در ابرشهر نیویورک باز کند. فصل اول که منتقدان تحسین اش کردند در حال حاضر جزو 10 سریال برتر سال هست

 

و نامزد چند جایزه هم شده. فصل اول آن سال 2015 روی آنتن رفت و قرار بود فصل دوم سال 2016 اکران شود که یک سال به تعویق افتاد. اسم سریال ضرب المثلی هست که به اشخاصی اشاره دارد که در هر کاری مهارت مختصری دارند اما در هیچ اساس اي متخصص و عمیق نمیشوند.

بهترین سریال های روز دنیا برای تابستان 2017

منتقدان 91 امتیاز به سریال دادند و آن را برترین کمدی سال و یک کمدی- رمانتیک بالغانه نامیدند. از اپیزود دوم این فصل سریال بحبوحه می‌گیرد و بامزه می‌شود. برداشت هایي منحصر به فرد از غذا، روابط و چیزهای به ظاهر پیش پاافتاده دیگر دارد. حضور انصاری هم درگیرکننده و هوشمندان هست.

 

* اگر دوستش دارید اینها را هم مشاهده نمایید: پارک ها و تفریحگاه ها

 

کیمی اشمیت شکست ناپذیر

شبکه اکران کننده: نت فلیکس/ فصل سوم

 

این سیت کام زیبا را تینا فی، کمدین سرشناس آمریکایی ساخت کرده هست. روبرت کارلاک هم کنارش قرار گرفته تا یکی از زیبا ترین محصولات کمدی تلویزیون روی آنتن برود. الی کمپر نقش اصلی سریال را بازی میکند و اصلا نطف سریال وقتی شکل گرفت که تهیه کننده هاي شبکه NBC از تینا فی خواستند برای بازیگر و کمدین آمریکایی، الی کمپر یک سریال بنویسد تا توانایی هایش را گسترش بدهد.
بهترین سریال های روز دنیا برای تابستان 2017فی گفت که انها در صورت کمپر یک جور معصومیت و در عین حال قدرت کشف کردند. اول قرار بود داستان سریال از این قرار باشد که کمپر از کمای طولانی مدت بیرون بیاید اما این ایده به دلیل خط داستانی تکراری اش رد شد. در فصل اول کیمی اشمیت «با بازی کمپر»، برای پانزده سال دزدیده میشود و دوستانی پیدا می‌کند

 

که با هم فرار می‌کنند. کیمی بعد از فرار ترجیح می‌دهد در نیویورک زندگی کند و پرستار پسر 10 ساله زنی به نام ژاکلین میشود. در فصل دوم او از کارکردن برای ژاکلین خسته شده و دنبال کار جدیدی برای خودش میگردد.

 

* اگر دوستش دارید این‌ها را هم مشاهده نمایید: خانواده مدرن، 30 راک

 

قله هاي دوقلو

شبکه اکران کننده: شو تایم/ فصل اول

 

سال 1990 دیوید لینچ، کارگردان بزرگ سینما درامی جنایی در دو فصل ساخت که مورد دقت مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. داستان این فصل اخیر که در حقیقت احیای آن سریال هست 25 سال بعد از این می گذرد که ساکنان آن شهر عجیب و دیدنی از جنایت ملکه شان شوکه و مبهوت شده اند. در واقع این فصل ادامه اي برای همان سریال ABC هست که داستانش در همین فصل روایت و در 18 اپیزودش تمام می‌شود.

بهترین سریال های روز دنیا برای تابستان 2017

لینچ و همکارش مارک فراست، سال ها روی این ایده کار کردند. بازگشت دیوید لینچ به تلویزیون آنقدر مهم بود که دو قسمت اول این سریال در جشنواره کن قرار هست به نمایش دربیاید و رونمایی شود. درمورد داستان این سریال هنوز داستانی منتشر نشده اما مدیر شبکه شوتایم اظهار کرده که: «قلب سریال داستان همان قهرمان سریال 1990 یعنی بازرس کوپر هست

 

که سفر اودیسه واری را آغاز می‌کند.» بازیگران نقش هاي اصلی همان قبلی ها میباشند. لینچ بعد از متوقف شدن سریالش در سال 1991 فیلمی به همین عنوان ساخت.

 

* اگر دوستش دارید اینها را هم مشاهده نمایید: چیزهای عجیب، گمشده «لاست»

 

منزل پوشالی

شبکه اکران کننده: نت فلیکس/ فصل پنجم

 

نخستین تیزری که از فصل پنجم این سریال منتشر شد طرفدارانش را میخکوب کرده هست. فصل اخیر اواخر این ماه اکران خواهدشد. مهمترین درام سیاسی این سال هاي تلویزیون دیگر نیاز چندانی به معرفی ندارد. اقتباسی از یک سریال انگلیسی محصول شبکه بی.بی.سی که در آنجا مرد متوسط اما زیرک و آب زیرکاهی برای رسیدن

 

به اولیه وزیری تلاش میکرد. از روی مینی سریال بی.بی.سی بو ویلیمون سریالی ساخت که در حقیقت سیاست هاي امروز ایالات امریکا را زیر سوال می‌برد.

بهترین سریال های روز دنیا برای تابستان 2017

سریالی که مایه هاي «مکبث» را می‌شود در آن پیدا کرد. فرانک آندروود «با بازی کوین اسپیسی» نماینده کنگره تشنه قدرت هست که در طول چهار فصل قبلی به هر ترتیبی شده خودش را به ریاست جمهوری آمریکار سانده. همسرش، کلر هم در طول این مسیر با زیرکی وی را همراهی می‌کند

 

در حالی‌که روابط خودشان عمده درخشان نیست اما هر دوی آن ها خواستار حضور در ساختار قدرت میباشند. می‌گویند فصل اخیر سریال به ریاست جمهوری ترامپ و جمهوری خواهان هم انتقاداتی وارد خواهدکرد.

 

* اگر دوستش دارید این‌ها را هم مشاهده نمایید: بال غربی، همسر مفید

 

بازی تاج و تخت

شبکه اکران کنند: اچ.بی.او/ فصل هفتم

 

برای دوستداران این سریال فانتزی جنگ میان اژدها و گرگ و بقیه خاندان ها بر سر رسیدن به تخت آهنین به نقطه بحبوحه خودش رسیده هست. فصل ششم دو اپیزود داشت که منتقدان به شدت تحسین اش کردند. فصل هایي که کاملا سینمایی ساخته شده بود و در بین انها صحنه هاي نبرد مورد دقت زیادی قرار گرفت.

 

این سریال اکثر از هر سریال دیگری در طول تاریخ دانلود شده: چه قانونی و چه غیرقانونی و این فصل یکی مانده به آخر آن هست که احتمالا رکوردهای زیادی بزند.

بهترین سریال های روز دنیا برای تابستان 2017

گرچه مسئولان شبکه نگران میباشند مبادا بعد از تمام شدن «بازی تاج و تخت» کفگیر اچ.بی.او به ته دیگ بخورد، اخیرا اعلام کرده اند که چهار اسپین آف برای سریال خواهندساخت که بعد از تمام شدن قصه اصلی اکران میشود. دعوا در فصل اخیر میان سرسی لنیستر، دنریس تار گرین و سانسا استارک

 

و جان اسنو خواهدبود. از طرف دیگر خطر وایت واکرها هم جدی تر شده هست. این سریال با نشانه هاي اسطوره شناسی تا به حال چند جایزه مهم به منزل برده هست.

 

* اگر دوستش دارید این‌ها را هم مشاهده نمایید: منزل پوشالی، وایکینگ

بهترین سریال های روز دنیا برای تابستان 2017