پارس ناز پورتال

بهترین فیلم های پرفروش جهان در سال 2017

مجموعه : اخبار سینما
بهترین فیلم های پرفروش جهان در سال 2017

بهترین فیلم های پرفروش جهان در سال 2017 

دراین پست برترین فیلم های پرطرفدار هالیوودی که در گیشه بسیار پیروز بوده اند را بررسی و بشما معرفی خواهیم نمود. ده ماه از 2017 گذشت و اکنون در یازدهمین ماه آن قرار داریم, طی این چند ماه فیلمهای گوناگونی پا به گیشه گذاشتند و به موفقیت هاي قابل دقت اي هم رسیدند, بهمین خاطر تصمیم گرفتیم نگاهی داشته باشیم به پرفروش ترین فیلمهای سال جاری تا نوامبر سال جاري که در ادامه این پست تقدیمتان خواهد شد.

 

در 11 ماهی که از سال 1027 قبل طبق انتظار فیلم دیو و دلبر با نقش آفرینی اما واتسون و ﺩﻥ ﺍﺳﺘﯿﻮﻧﺰ تا امروز پرفروش ترین فیلم سال جاری میلادی بوده هست, فیلم مهیج سرنوشت عصبانی نیز به لطف افتتاحیه 532 میلیون دلاری و فروش بی امثال اکنون در جایگاه دوم قرار گرفته هست.

 

دراین میان من نفرت انگیز 3 همان طور که انتظار داشتیم پیروز به فروش میلیاردی شده و نسخهخ اخیر فیلم مرد عنکبوتی هم در حال آماده چهارمین فیلم پرفروش 2017 هست, «Thor; Ragnarok» دوهفته ایست که پا به گیشه گذاشته هست و به زودی فیلم ابرقهرمانانه «Justice League» هم از راه میرسد, بنابر این تا پایان سال این چارت تغییرات گوناگونی رابه خودش خواهد دید. بررسی فیلمهای پرفروش سال و ادامه این لیست را در ادامه این پست خواهید خواند. ما با همراه باشید.

 

1. دیو و دلبر «Beauty and The Beast»

کارگردان; بیل کاندون

امتیاز در متاکریتیک; 65 از 100

مجموع فروش; 1,263.5 میلیون دلار

 

خلاصه حکايت; دخترجوانی به اسم بل عاشق یک دیو می شود و علی رغم هجمه هاي مردم کنار او میماند ودر انتها معلوم می شود که دیو یک پرنس جوان هست که طلسم شده.

بهترین فیلم های پرفروش جهان در سال 2017نظر منتقدان

جو والش «سینه وو – 80 از 100»; طرفداران این قصه کلاسیک پریان که انیمیشن دیزنی را هم دوست دارند از مشاهده این نسخه قطعا دلسرد نخواهند شد. دیزنی یکبار دیگر توانسته آن طلسم جادویی اش را روی پرده بیاورد و همه ی چیز رابه برترین نحو کنار هم بچیند. آنها یک افسانه رمانتیک نوین تعریف میکنند

 

که از نظر بصری هم باشکوه هست و بازی هاي بازیگران هم سرگرم کننده هست. فیلمنامه درست مانند بقیه خوانش هاي نوین از افسانه هاي قدیمی رویکرد روانشناسانه اي انتخاب کرده هست.

 

دن کالاهان «درپ – 45 از 100»; این اثر اخیر دیزنی نسخه بارها روایت شده داستانی هست که اکنون بیل کاندون کارگردانی اش کرده و چیزی هم به آن افزون نکرده هست. فیلم راکه مشاهده نمایید به نظرتان می‌رسد سرسری و با بی مبالاتی ساخته شده. برای شمار زیادی از نقش هاي کلیدی فیلم, بازیگران غلطی انتخاب شده اند که وقتی برای نقش شان تقلا می‌کنند همه ی چیز بدتر می شود.

 

2. سرنوشت عصبانی «The Fate of Furious»

کارگردان; اف. گاری گری

امتیاز در متاکریتیک; 56 از 100

مجموع فروش; 1,235.8 میلیون دلار

 

خلاصه حکايت; یک زن مرموز دام را فریب می‌دهد و وی را به دنیای تروریسم و خیانت به کسانی می کشاند که آدم هاي نزدیک زندگی او میباشند.

بهترین فیلم های پرفروش جهان در سال 2017

نظر منتقدان

کیمیر مایرز «پلی لیست – 83 از 100»; تقریباً غیرممکن هست که این فیلم را دوست نداشته باشید. فیلم دقیقا به همان چیزی میرسد که هدف این سری فیلم ها بوده هست. به طرز موفقیت آمیزی قسمت رضایت بخشی ذهن تان را روشن می کند و از تمام امکاناتش برای ساخت یک اکشن جذاب بهرهگیری می کند.

 

دن کالاهان «درپ – 40 از 100»; این فیلم فقط یک سکانس قابل اشاره دارد. همین و بس. خودرو ها باهم مسابقه می گذارند ودر هوا پرواز میکنند. مخاطبان این فیلم برای مشاهده بازیگرانی از نژادهای گوناگون به سینما نمیروند بلکه می‌روال تا جنگ خودرو ها را ببینند.

 

3. من نفرت انگیز 3 «Despicable Me 3»

کارگردان ها; ﮐﺎﯾﻞ ﺑﺎﻟﺪﺍ, ﭘﯽﯾﺮ ﮐﺎﻓﯿﻦ و Eric Guillon

امتیاز در متاکریتیک; 49 از 100

مجموع فروش; 1,031.8 میلیون دلار

 

خلاصه حکايت; گرو که اکنون ازدواج کرده و با دخترهایش به خوبی و خوشی زندگی می کنـد, برادر دو قلوی جذاب, سرزنده, و خیلی پیروز خودش را بعد از مدتها دوری دیدار می کند, او که درو اسم دارد می خواهد با گرو برای آخرین سرقت مسلحانه تبهکارانه اش مشارکت کنـد و …..”

بهترین فیلم های پرفروش جهان در سال 2017نظر منتقدان; 

ویونکا ویاواهارا «تایم – 50 از 100»; اگر چه گرما و حرارت من نفرت انگیز 1 را ندارد اما اگر به شمار عمده تفنگ ها, آدامس هاي بادکنکی و ربات ها اهمیتی نمیدهید, این فیلم خوشگل و دوست داشتنی برای یک‌بار مشاهده می‌تواند سرگرم کننده باشد.

 

جاناتان پایل «امپایر – 67 از 100»; فیلم من نفرت انگیز 3 از لحاظ کیفیت هم درجه سه را می‌گیرد. اما انرژی و هیجان آن به اندازه اي هست که امتیاز این را داشته باشد که بارها با موفقیت نمایش داده شود.

 

4. مرد عنکبوتی; بازگشت به منزل «Spider-Man; Homecoming»

کارگردان; جان واتـس

امتیاز در متاکریتیک; 73 از 100

مجموع فروش; 880.0 میلیون دلار

 

خلاصه حکايت; پیتر جوان که از مشارکت اش با انتقام جویان همان‌ گونه هیجان زده و شاد هست, به منزل باز می‌گردد. او با زن عموی جوانش که “می پارکر” اسم دارد «با بازی ﻣﺮﯾﺴﺎ ﺗﻮﻣﻪ» زندگی می کند و اکنون زیر نظر مربی جدیدش باید چطور قهرمان شدن را ذکر بگیرد, تونی استارک «با بازی ﺭﺍﺑﺮﺕ ﺩﺍﻭﻧﯽ ﺟﻮﻧﯿﻮﺭ» اکنون مربی پیتر هست.

 

حال پیتر تلاش می کند که زندگی اش رابه روال عادی بازگرداند و مانند بقیه زندگی کند, مدرسه برود درس بخواند و با دوستانش وقت بگذارند, اما وقتی که سر و کله کرکس «با بازی ﻣﺎﯾﮑﻞ ﮐﯿﺘﻮﻥ» خبیث پیدا می شود, پیتر تمام زندگی اش را در خطر می‌بیند و …

بهترین فیلم های پرفروش جهان در سال 2017نظر منتقدان;
بتسی بُزدِک «کامان سنس مدیا – 48 از 100»; هوشمندانه, طنز و وفادار به روح مرد عنکبوتی, این تور نورد مورد علاقه همه ی, واقعا سرگرم کننده و جالب هست.

 

نیک دی سملین «امپایر – 65 از 100»; شخصیت ها و سناریوها آشنا میباشند, اما یک ریمیکس طنز و جالب هست که باعث می شود انها مجدد حس تازگی کنند. افزون بر این, تا حد زیادی خالی از درس هاي زندگی عمه مِي هست.

 

5. نگهبانان کهکشان بخش ۲ «Guardians of the Galaxy Vol. 2»

کارگردان; ﺟﯿﻤﺰ ﮔﺎﻥ

امتیاز در متاکریتیک; 67 از 100

مجموع فروش; 863.6 میلیون دلار

 

خلاصه حکايت; حکايت رسمی هنوز توزیع نشده, اما می‌دانیم که Guardians of the Galaxy Vol. 2 با ماجراجویی هاي خارج از جهانِ هستی تیم نگهبانان ادامه مییابد. نگهبانان باید برای حفظ خانواده تازه پیدا کرده خود بجنگند در حالیکه آنها در پی حل رمز و رازهای اصل و نسب پیتر کوییل میباشند. اما مهمترین رخداد در قسمت دوم این هست که دشمنان قدیمی تبدیل میشوند به متحدان اخیر!

بهترین فیلم های پرفروش جهان در سال 2017نظر منتقدان;
اوون گلیبرمن «واریتی – 62 از 100»; عمده نقش “حامیان” را عمقدار تر نمی‌کند, بلکه جنبه کمدی قویتری را عرضه میدهد تا به یک چیز بزرگ تر ودر عین حال نه عمده عمیق برسد.

 

کریس هویت «امپایر – 73 از 100»; شاید به اندازه اولی مفرح و جالب نباشد اما موفقیت کوئیل بسیار جالب بود.

 

6. زن شگفت‌انگیز «Wonder Woman»

کارگردان; پتی جنکینز

امتیاز در متاکریتیک; 76 از 100

مجموع فروش; 821.8 میلیون دلار

 

خلاصه حکايت; در زمان حال و بعد از رويدادها بتمن در برابر سوپرمن; طلوع عدالت, شاهدخت دایانا که در پاریس به سر میبرد از طرف بروس وین تصویر قدیمی‌اش راکه مرتبط به جنگ جهانی اول بود دریافت میکند و با مشاهده تصویر آغاز کم کم خاطرات خود میکند. شاهدخت دایانا تنها کودک جزیره تمیسکیرا هست

 

که به همراه گروهی از زنان قبیله آمازون که همگان جنگجویانی ماهر میباشند, زندگی می کند. دایانا بسیار در مورد آموختن نبردهای رزمی کنجکاو هست و مدام به مادر خود یعنی ملکه هیپولیتا که رهبر آمازون نیز هست پافشاري می کند که بگذارد او فنون رزمی را ذکر بگیرد؛ اما مادرش با اینکار مخالف هست.

 

در برابر خالهٔ دایانا یعنی ژنرال آنتیوپ میـــخواهد به دایانا جنگیدن را بیاموزد. اینکار گرچه در ابتدا با مخالفت هیپولیتا روبه‌رو می شود, اما با پافشاري دایانا او قبول می کند و دایانا زیر نظر خاله خود آغاز به تمرین میکند…

بهترین فیلم های پرفروش جهان در سال 2017نظر منتقدان;
سندی آنگولو چن «کامان سنس مدیا – 80 از 100»; گدوت که به جهان آمده تا نقش «زن شگفت انگیز» را بازی کند ثابت می کند که زن می‌تواند قوی, وفادار و دلسوز باشد و به کارگردانی پتی جکینز حکايت اصلی رابه خوبی ایفا می کند.

 

دیوید ادلستین «ولتر – 45 از 100»; نقدهای فراوان زن شگفت انگیز نشان میدهد که مردم این فیلم را در طول یک منحنی بزرگ ارزش گذاری می‌کنند, اما سرعت کم داستانگویی آن ترجیح دارد بر سرعت بسیار بالای فیلمهای دیگر از این دست.

 

7. دزدان دریایی کارائیب 5; مرده ها قصه نمیگویند «Pirates of the Caribbean; Dead Men Tell No Tales»
کارگردان ها; ﺍﺳﭙﻦ ﺳﻨﺪﺑﺮﮒ ﻭ ﯾﻮﺍﺧﯿﻢ ﺭﺍﻧﯿﻨﮓ

امتیاز در متاکریتیک; 39 از 100

مجموع فروش; 794.8 میلیون دلار

 

خلاصه حکايت; ﮐﺎﭘﯿﺘﺎﻥ ﺳﺎﻻﺯﺍﺭ ﺩﺷﻤﻦ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺟﮏ ﺍﺳﭙﺎﺭﻭ, ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺧﺪﻣﻪٔ ﺍﺷﺒﺎﺣﺶ پیروز به فرار ﺍﺯ ﻣﺜﻠﺚ ﺑﺮﻣﻮﺩﺍ شده ﻭ اکنون نیت ﺩﺍﺭﺩ که تمام ﺩﺯﺩﺍﻥ ﺩﺭﯾﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻗﺘﻞ برساند, مخصوصا جک را! ﺟﮏ ﺍﺳﭙﺎﺭﻭ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﻏﻠﺒﻪ ﺑﺮ ﺳﺎﻻﺯﺍﺭ به ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻧﯿﺰﻩ ﺍﺳﻄﻮﺭﻩﺍﯼ ﺧﺪﺍی ﺩﺭﯾﺎﺳﺖ «ﭘﻮﺯﺋﯿﺪﻭﻥ» ﺗﺎ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﺩﺭﯾﺎ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺩﺳﺖ ﮔﯿﺮﺩ

 

ﻭ ﻋﻠﯿﻪ ﺳﺎﻻﺯﺍﺭ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﺪ. دراین راه, جک وادار می شود که ﺑﺎ ﮐﺎﺭﯾﻨﺎ ﺍﺳﻤﯿﺖ, ﯾﮏ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺷﻨﺎﺱ ﺩﺭﺧﺸﺎﻥ ﻭ ﺯﯾﺒﺎ, ﻭ ﻫﻨﺮﯼ, ﯾﮏ ﻣﻠﻮﺍﻥ ﺟﻮﺍﻥ ﻟﺠﺒﺎﺯ ﺍﺯ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺩﺭﯾﺎﯾﯽ ﺳﻠﻄﻨﺘﯽ, ﻣﺘﺤﺪ ﺷﻮﺩ.

بهترین فیلم های پرفروش جهان در سال 2017نظر منتقدان;
جو مورنگنسترن «وال استریت ژورنال – 50 از 100»; این یک مطالعه موردی دریک مکتب فیلمسازی هست که هر چیزی قابل قبول هست و هیچ چیز مهم نیست.

 

دیوید ادلستین «ولتر – 35 از 100»; آیا فیلم هایي با این سر و صدا و گیج کنندگی شما را سرگرم نگه می دارند و باعث خنده و هیجان و سرمایه گذاری روی شخصیت ها میشوند؟

 

8. آن «IT»
کارگردان; ﺍﻧﺪﺭﺱ ﻣﻮﭼﯿﺘﯽ

امتیاز در متاکریتیک; 70 از 100

مجموع فروش; 683.0 میلیون دلار

 

خلاصه حکايت; این فیلم حکايت گروهی از بچه ها را روایت می کند که به “باشگاه بازنده ها” مشهور میباشند و تصمیم میگیرند که به مصاف یک موجود شیطان صفت, دلقکی ترسناک و نیرومند به اسم ﭘﻨﯽﻭﺍﯾﺰ «با نقش آفرینی Bill Skarsgard» بروند ودر این مسیر با بزرگ ترین ترس هاي زندگی خودشان روبه‌رو میشوند. آنها از همه ی طرف از طریق شیطان احاطه شده اند, اما با این حال تصمیم می‌گیرند که یک‌بار برای همه ی وقت وی را نابود کنند!

بهترین فیلم های پرفروش جهان در سال 2017نظر منتقدان;
اندرو بارکر «واریتی – 50 از 100»; دقیقا بر قسمت هاي زمان کودکی کتاب کینگ تمرکز دارد که آلبوم اي از تصویر هاي کابوس وار ترسناک, هذیان آور و غیرمنطقی هست.

 

اي.اُ. اسکات «نیویورک تایمز – 65 از 100»; فیلم گروهی از کوچولوهای کله خراب رو دور هم جمع می کند که هرکدام از آنها, مانند قشون فیلمهای جنگ جهانی دوم, یک سازی برای خودشان میزنند.

 

9. ثور; راگناروک «Thor; Ragnarok»
کارگردان; تایکا وایتیتی

امتیاز در متاکریتیک; 73 از 100

مجموع فروش; 650.1 میلیون دلار

 

خلاصه حکايت; پس از رخدادهای انتقام‌جویان; عصر اولتران, ثور بدون چکش خود میولنیر در دنیای دیگر زندانی شده هست ودر آنجا باید به غرض بازگشت به هنگام به آسگارد و پیش گیری از رویداد محتمل الوقوع راگناروک «نبرد پایانی و فرجام کار جهان در اساطیر اسکاندیناوی», از طریق شخصیت بد ذات هلا دریک مبارزه به سبک گلادیاتورها در برابر دوست قدیمی‌اش هالک قرار گیرد.

بهترین فیلم های پرفروش جهان در سال 2017نظر منتقدان;
جیمز دایر «امپایر – 70 از 100»; به تند و تیزی یک ساندویچ فلافل و دو برابر باحال تر, کاری از وایتیتی هست و جسورانه ترین و مفرح ترین فیلمی هست که شرکت مارول ساخت کرده هست.

 

مایکل اوردونا «کامان سنس مدیا – 75 از 100»; بی پرواترین فیلمی تا حالا وارد دنیای سینمایی مارول شده, سومین فیلم ثور با انتخاب هاي جسورانه, وحشی آنجا می‌رود ودر شمار زیادی از سطوح پیروز عمل می کند.

 

10. لوگان «Logan»

کارگردان; جیمز منگولد

امتیاز در متاکریتیک; 77 از 100

مجموع فروش; 616.8 میلیون دلار

 

خلاصه حکايت; در آینده نزدیک لوگان خسته و دلزده از پروفسور ایکس در مرز کشور مکزیک مواظبت می کند. لوگان تلاش دارد که از جهان و میراثش خودش را مخفی کند اما با آمدن تازه واردی که تحت تعقیب نیروهای تاریکی هست همه ی چیز عوض می شود.

بهترین فیلم های پرفروش جهان در سال 2017

نظر منتقدان

شری لیندن «هالیوود ریپورتر- 80 از 100»; فیلم به نرمی و یکپارچکی میراث اسطوره شناسی مارول رابا اسطوره شناسی غرب ترکیب کرده هست. جیمز منگولد فیلم موثری ساخته که هم موجز هست و هم سرپا و یکی از دلایلش هم هیو جکمن هست که در نقش یک قهرمان لجباز ودر عین حال از هم پاشیده نکات ظریف و دقیقی را در بازی اش رعایت می کند.

 

برای طرفدارانی که نسخه کمیک بوک را حفظ میباشند اینبخش از سری فیلمهای «ولورین» اثبات می کند که میتواند از نظر احساسی هم راضی کننده باشد.

 

استفانی زاخارک «تایم – 40 از 100»; این فیلم بیشتر از هر چیزی کسل کننده و ملال آور و ناخوشایند هست. مایه شرمندگی بازیگران و عواملی هست که در آن حضور دارند. جکمن تمام تلاش اش را در فیلم می کند. فیلم به طرز غمناکی نیهیلیستی هست. بنظر می‌رسد فیلمنامه نویسان گریبانگیر همان ناامیدی بعد از انتخابات شده اند که برای خیلی ها در ابتدای سال 2017 رخ داده هست.