پارس ناز پورتال

لیست بهترین فیلم های کارآگاهی هیجان انگیز

مجموعه : اخبار سینما
لیست بهترین فیلم های کارآگاهی هیجان انگیز

لیست بهترین فیلم های کارآگاهی هیجان انگیز 

برخی از فیلم های کاراگاهی هستند که شما نمی توانید تا لحظه های آخر فیلم اصل ماجرا را مطلع شوید. ما به شما این فیلم ها را معرفی می کنیم. برخی فیلم ها اینقدر جذاب هستند که هنگام تماشایشان حتی دوست ندارید یک صحنه را هم از دست بدهید و این تمایل را درتان ایجاد میکنند که بخواهید قبل از اینکه بازیگران کاری بکنند خودتان حدس بزنید.

 

اگر از طرفداران این دست فیلم ها هستید امروز در بدونیم لیستی ارزشمند از فیلم های کارآگاهی را به شما معرفی میکنیم که دیدنشان حسابی مشغولتان خواهند کرد.

 

The Life of David Gale ( 2002 )

لیست بهترین فیلم های کارآگاهی هیجان انگیز

بتسی بلوم روزنامه نگاری است که با دیوید گیل پرفسوری مشهور و مخالف سرسخت اعدام مصاحبه ای انجام می دهد. دیوید گیل محکوم به قتل یک فعال اجتماعی است و در سه روز آینده قرار است که اعدام شود. بتسی هرچه بیشتر با پرفسور ارتباط برقرار می کند بهتر درک می کند زندگی او در دستانش است و باید ثابت کند که گیل بی گناه است. این فیلم بسیار دراماتیک است و پایان غافلگیرکننده برایتان دارد.

 

Trance ( 2013 )

لیست بهترین فیلم های کارآگاهی هیجان انگیز

در طول یک دزدی سیمون که کارمند یک حراجی است از ناحیه سر آسیب می بیند و در حالی که فراموشی گرفته در بیمارستان به هوش می آید. تنها او می داند نقاشی که میلیون ها دلار ارزش دارد کجاست. تابلو نه داخل صندوق است نه در دتسان سارقین. سارقان نقاشی سیمون را می دزدند اما جوابی نمی توانند از او بگیرند.

 

آنها یک متخصص هیپنوتیزم به نام الیزابت را استخدام می کنند که می تواند هر چیزی را از حافظه بیرون بکشد. فیلمی فوق العاده جذاب است که اتفاقات به گونه ای غافلگیر کننده رقم می خورند که شگفت زده خواهید شد.

 

Gone Baby Gone ( 2007 )

لیست بهترین فیلم های کارآگاهی هیجان انگیز

یک دختر چهار ساله در حومه شهر و زمانی که مادرش خانه نبوده دزدیده میشود. تمام اعضای پلیس درگیر بازجویی می شوند اما بعد از گذشت چند روز عملیات جستجو به هیچ نتیجه ای نمی رسد. عمه ( خاله ) دختر گمشده از یک کارآگاه خصوصی کمک می گیرد، کسی که با قبول کردن این پرونده نه تنها شهرتش بلکه جان خود را به خطر می اندازد. این فیلم کارآگاهی  زیبا توسط بن افلک کارگردانی شده است.

 

The Girl on the Train ( 2016 )

لیست بهترین فیلم های کارآگاهی هیجان انگیز

هر روز قطار ریچل را از کنار یک کلبه روستایی عبور می دهد که در نگاه اول محل زندگی یک زوج فوق العاده است. اما یک روز همه چیز تغییر میکند. ریچل چیزی میبیند که نباید می دیده و به داستانی پیچیده کشیده میشود. فیلمی است فوق العاده بر اساس رمانی با همین نام نوشته پائولا هاوکینز.

 

Zodiac ( 2007 )

لیست بهترین فیلم های کارآگاهی هیجان انگیز

به مدت ۲۵ سال قاتل سریالی که زودیاک نام دارد کل سان فرانسیسکو را در ترس فرو برده است. او از طریق خبرنگاران با مسئولین ارتباط برقرار میکند و در نامه هایش پلیس ها را به خاطر بی مسئولیت بودنشان سرزنش میکند. پائول آوری و رابرت سیلور اسمیت، دو کارمند روزنامه به این نامه های اسرار آمیز علاقه مند میشوند

 

و تصمیم میگیرند به پلیس برای گرفتن رد این قاتل کمک کنند. اما گرفتن این قاتل آنقدرها هم ساده نیست. این فیلم ساخته دیوید فینچر است و بر اساس رخداد هایی واقعی ساخته شده است.

 

Mulholland Drive ( 2001 )

لیست بهترین فیلم های کارآگاهی هیجان انگیز

بعد از یک تصادف ماشین دختری حافظه خود را از دست می دهد و نام ریتا را از یک پوستر تبلیغاتی برای خود انتخاب می کند. او سعی می کند یک زندگی جدید در هالیوود شروع کند. اما رازهای مربوط به گذشته اش مصرانه در تعقیبش هستند. آن دو مردی که هنگام تصاودف با او در ماشین بودند چه کسانی بودند

 

و چه کسی در آن تصادف مرد؟ و چرا بتی دوست جدیدش گاه و بیگاه در زندگی اش ظاهر می شود؟ فیلمی غیر معمول با تغییراتی غافلگیر کننده و پایانی دور از انتظار.

 

The Number 23 ( 2007 )

لیست بهترین فیلم های کارآگاهی هیجان انگیز

والتر اسپارو یک مامور کنترل حیوانات شروع به خواندن رمانی می کند به نام شماره ۲۳ که همسرش به او داده. هرچقدر بیشتر این کتاب را می خواند بیشتر متوجه می شود آنچه برای شخصیت اصلی داستان اتفاق می افتد درست مانند آن چیزی است که برای زندگی خودش اتفاق افتاده.

 

برای تغییر آینده والتر باید به راز شماره ۲۳ پی ببرد. در غیر اینصورت والتر مرتکب همان قتل بی رحمانه ای می شود که شخصیت اصلی کتاب انجامش داده. این فیلم باب میل کسانی است که به فیلم های درام و اصرار آمیز علاقه دارند و البته اگر از جیم کری خوشتان می آید که دیگر فیلم برایتان لذت بخش تر هم خواهد شد.

 

Memento ( 2000 )

لیست بهترین فیلم های کارآگاهی هیجان انگیز

لئوناردو شلبی از یک نوع نادر فراموشی رنج می برد: او قبل از اینکه دچار این بیماری شود وقایعی را به خاطر می آورد. حافظه او فقط این را یاد آور می شود که همسرش به قتل رسیده و حالا تلاش می کند بفهمد چه کسی این کار را انجام داده. برای بازسازی وقایع گذشته نزدیک، لئوناردو از همه چیز عکس می گیرد تا کمکش کنند قطعات این پازل را کنار هم بچیند. فیلمی غیر معمول که پیوسته بیننده را در شک نگه می دارد.

 

Prisoners ( 2013 )

لیست بهترین فیلم های کارآگاهی هیجان انگیز

کلر دوور با یکی از بدترین کابوس های هر پدر و مادری روبرو می شوند: دختر شش ساله اش به همراه دوستش نا پدید می شوند. تنها سرنخ خانه متحرکی است که در خیابان پارک بوده. کارآگاه لوکی راننده را بازداشت می کند اما خیلی زود به دلیل کمبود سرنخ او را رها می کند تا برود.

 

پلیس در درستی مدارک تردید دارد و کلر که دیگر تحمل ندارد تصمیم می گیرد پرونده را خود به دست بگیرد. فیلمی دلهره آور و اکشن که توجه بیننده را در تمام طول فیلم جلب خود می کند.

 

Fracture ( 2007 )

 

ویلی بیچام دستیار دادستان منطقه قبل از اینکه به کمپانی دیگری برود مشغول پرونده تد کراوفورد می شود که به سر همسرش شلیک کرده است. بیچام فکر می کند این مورد به سادگی حل می شود، چون اعتراف جنایتکار به قتل را هم دارند. اما نتیجه بازجویی ها منجر می شود به اینکه متهم هیچگونه مدرک جرمی که دال بر جنایتش باشد علیه خود ندارد.

 

پس دقیقا چه چیزی به سر همسرش شلیک کرده است؟ فیلم کارآگاهی هیجان انگیز که تا لحظه آخر همه چیز را برای بیننده اش رو نمی کند.

 

Before I Go to Sleep ( 2013 )

 

کریستین لوکاس شخصیت اصلی این فیلم از مشکلی که برای حافظه اش پیش آمده رنج می برد. هر روز صبح از خواب بیدار می شود و هیچ چیزی به خاطر نمی آورد و هر بار تلاش می کند وقایع زندگی خودش را به یاد بیاورد. او همسری دارد که برایش اهمیت قائل است و کمک می کند به یاد بیاورد که چه کسی است.

 

در پی اجرای توصیه پزشکش کریستین شروع به ضبط ویدئوهایی از خود می کند که به بازگشت حافظه اش کمک کنند و به لطف همین روش جزئیات وحشتناکی از گذشته اش را به یاد می آورد که نه تنها باعث وحشت خودش می شود، بلکه طبیعت واقعی بعضی افراد را نیز افشا می کند. فیلمی اسرار آمیز که به زیبایی دشواری های زندگی را به نمایش در می آرد.

 

Mystic River ( 2003 )

لیست بهترین فیلم های کارآگاهی هیجان انگیز

جیمی مارکوم، دیوید بویل و شان دوین از کودکی دوستانی جدا نشدنی بودند. مانند تمام پسرهای هم سن خود به بازی هاکی و دردسر درست کردن علاقه داشتند اما روزی یک تصادف زندگی همه آنها را تغییر می دهد. ۳۰ سال بعد یک تراژدی جدید این پسرها را یکبار دیگر دور هم جمع می کند. دختر جیمی به قتل رسیده

 

و شان این کیس را برداشته و تلاش می کند حلش کند. با این وجود جیمی ترجیح می دهد تحقیقات خود را انجام دهد و به این مشکوک است که دوستش دیو قاتل باشد چون مشخصاتش با مجرم شباهت زیادی دارد. فیلمی حیرت انگیز که جایزه اسکار را نیز برای خود کرده است.

 

Flightplan ( 2005 )

لیست بهترین فیلم های کارآگاهی هیجان انگیز

در طول یک پرواز از برلین به نیویورک کایل پرات دختر کوچکش را گم می کند. او که بعد از مرگ همسرش استرس های احساسی زیادی را تحمل می کند تلاش می کند به خدمه هواپیما و مسافران که به او اعتماد ندارند این موضوع را ثابت کند. شرایط خیلی نا معقول شده طوری که او خودش نیز به آنچه واقعا رخ داده شک می کند.

 

بعلاوه همه چیز نشان می دهد که دخترش اصلا سوار هواپیما نشده است. اما کایل حس می کند یک جای کار می لنگد بنابراین تصمیم می گیرد به هر شکل ممکن به قلب این مشکل بزند. فیلمی اصرار آمیز و هیجان انگیز که تا پایان آن نمی توانید خود را از صفحه نمایش جدا کنید.

 

And Then There Were None ( مینی سریال ) ( ۲۰۱۵ )

لیست بهترین فیلم های کارآگاهی هیجان انگیز

هشت نفر که هیچکدام یکدیگر را نمی شناسند به قلعه ای بزرگ در یک جزیره دعوت می شوند. وقتی همگی دور یک میز جمع می شوند مهمان ها متوجه می شوند که میزبان غایب است و تنها ساکنان قلعه یک زوج هستند – خدمتکاران. آنها یک صفحه گرامافون ضبط شده را پخش می کنند که تمام افراد حاضر در قلعه را به قتل متهم می کند

 

و قول می دهد که آنها را مجازات خواهد کرد. هر روز یکی در قلعه می میرد اما اگر هیچکس غیر از آنها در جزیره نیست پس چه کسی این اعمال را انجام می دهد؟ این مینی سریال بر اساس رمانی با همین نام نوشته آگاتا کریستی ساخته شده است.

 

The Oxford Murders ( 2007 )

لیست بهترین فیلم های کارآگاهی هیجان انگیز

 به گزارش پارس ناز مارتین یک دانشجوی معمولی است که برای شنیدن سخنرانی آقای سلدوم ریاضی دان و منطق دان مشهور به دانشگاه آکسفورد می رود. مارتین زمانی پا به دانشگاه می گذارد که تعدادی قتل مرموز در آن اتفاق افتاده است. مارتین به همراه پرفسور تحقیقات خود را آغاز می کند و بیشتر و بیشتر کنجکاو به کشف گوشه های پنهان این دانشگاه معروف می شود. فیلمی فوق العاده که کمک می کند از روز خود لذت ببرید.