پارس ناز پورتال

بهترین مدل موهای مردانه مد سال 2018

بهترین مدل موهای مردانه مد سال 2018

بهترین مدل موهای مردانه مد سال 2018 

در مدل های سال 2018 موی مردانه می توان بسیاری از بهترین آرایش های مو را دید که جذابیت یک مرد را چندین برابر می کنند. در آستانه سال جدید میلادی قرار داریم و با اینکه کریسمس برای ما سال جدید به حساب نمی آید اما بعد از آن اتفاقاتی می افتد که اگر بدانیم بد نیست.

 

هر سال با شروع سال جدید میلادی انواع مد ها و رنگ هایی که در سال جدید قرار است بیشتر مورد توجه قرار بگیرند معرفی می شوند. ما هم گفتیم بد نیست مدل های موی مردان که در سال 2018 قرار است مد شوند را به شما معرفی کنیم.مجله مد و زیبایی fashionbeans پس از مصاحبه هایی که با معروفترین آرایشگران لندن داشته این مدل های موی مردانه را به عنوان مد های سال 2018 میلادی برگزیده:

 

پر نگه داشتن بالای موها

بهترین مدل موهای مردانه مد سال 2018

در سال 2017 این مدل مو را با نام خامه ای می شناختیم یعنی یک فرد دور موها را خالی می کرد و بالای موها را کمی بلندتر می گذاشت.

 


حتما بخوانید : مدل مو مردانه


 

در سال 2018 بالای موها کمی بلندتر خواهد بود و می توانید مطابق میل خود موها را به یکی از دو سمت، بالا و یا روی پیشانی حالت دهید.

 

از آرایشگر خود بخواهید موهای دو سمت سر و پشت آن را کوتاه کند و تنها بالای موها را بلند نگه دارد. مسلما برای چنین مدل مویی باید ابتدا اجازه دهید موهای بالای سر تا اندازه مناسبی بلند شود.

 

موهای بلند

بهترین مدل موهای مردانه مد سال 2018

امسال خواهیم دید که موهای بلند بین مردان محبوبیت بیشتری پیدا خواهد کرد. شاید دلیلش تمایل نشان دادن مدل ها به موهای بلند باشد و یا دیده شدن بازیگران محبوب در فیلم ها با چنین موهایی. اما دلیل هرچه باشد سال 2018 موهای بلند تا شانه از مدل موهایی می شود که زیاد خواهید دید.

 

داشتن موهایی بلند آن هم تا شانه برای یک مرد به مدتی از خود گذشتگی و مراقبت نیاز دارد. پس اگر خواستید به سمت چنین مدل مویی بروید ابتدا خود را آماده کنید.

 

فرق باز و رو به عقب

بهترین مدل موهای مردانه مد سال 2018

این مدل مو در واقع یکی از آن مدل های قدیمی است که در سال 2018 دوباره مد خواهد شد. باز هم موهای بلند یکی از نقش های اصلی است. شاید سال گذشته کمتر کسی را می دیدید که فرق باز کند. برای این مدل مو باز هم مجبورید موها و مخصوصا قسمت بالای سر را بلند کنید. سپس اطراف و پشت مو را به صورت لایه ای باید کوتاه کرد تا چنین حالتی پیدا کند.

 

رنگ کردن بالای مو

سال 2018 ممکن است استفاده از رنگ های پاستیلی و برجسته برای آقایان تبدیل به چیزی معمولی شود.همین حالا هم می توانید خیلی از ستاره ها و افراد مشهور را ببینید که قسمت بالای سر خود را رنگ کرده اند. اما علاوه بر رنگ کردن این قسمت پاستیلی بودن رنگ را نیز باید به این مد جدید اضافه کنید.

 

مسلما این مد چیزی نیست که هر کسی بتواند مورد استفاده قرار دهد، مثلا فرض کنید با این وضعیت به مدرسه یا دانشگاه بروید یا بدتر به اداره بروید!شما مختارید هر کاری دوست دارید با موهای خود بکنید اما اگر تصمیم دارید یکی از مدهای سال 2018 را مورد استفاده قرار دهید سعی کنید چیزی انتخاب کنید که باعث نشود کارتان را از دست بدهید.