پارس ناز پورتال

بهترین مواد خوراکی برای دختردار شدن | با این روش تغذیه نوزاد دختر به دنیا آورید

بهترین مواد خوراکی برای دختردار شدن | با این روش تغذیه نوزاد دختر به دنیا آورید

بهترین مواد خوراکی برای دختردار شدن 

اگر می‌خواهید دختردار شوید بشما میگوییم که چه مواد خوراکی را بخورید تا به این خواسته خود برسید و صاحب فرزند دختر شوید. اگر بعنوان زوجی که قصد بدنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، فراموش نکنید که برخی مواد غذایی در طبیعت وجود دارند که شانس فرد را برای بدنیا آوردن نوزاد دختر افزایش میدهند. این مواد غذایی عبارتند از:

 

1. مصرف توت به منظور افزایش شانس دختر بودن جنین

به یاد داشته باشید که مصرف انواع مختلفی از توت ها و میوه ها مانند زغال اخته، توت فرنگی و زالزالک کمک می‌کند تا تخمک زنان به یک نوزاد دختر تبدیل شود، چون مصرف این نوع میوه ها به تنظیم pH واژن زنان کمک زیادی کرده و شرایط محیط مهبل «واژن» انها را برای زنده مانده اسپرم هاي به وجود آورنده پسر سخت خواهد کرد.

 

طبق نظریه کارشناسان کم کردن مقدار کالری محیط بدن با مصرف این نوع میوه ها، برای زنده ماندن اسپرم دختر مناسب بوده و شانس فرد را برای داشتن نوزاد دختر افزایش میدهد.از طرفی دیگر، شما هم مانند تعداد زیادی از مادران باردار دیگر، برای پیشگیری از بالا رفتن قندخون و خطر ابتلا به دیابت مخصوص دوران حاملگی،

 

بهتر است مصرف میوه هاي شیرین را در دوران قبل و بعد از آغاز دوران بارداری خود کاهش دهید. فراموش نکنید که مصرف انواع توت ها که مقدار بالایی از قند کنسرو شده را دارند، برای بدن تمام افراد ناسالم و مضر هستند.

 

2. مصرف بیشتر غلات سبوس دار برای تعیین جنسیت جنین دختر 

دلیل اصلی مصرف دانه هاي گندم سبوس دار به منظور دختر شدن جنین، وجود منیزیم و سلنیوم در انها است. به یاد داشته باشید که گندم سبوس دار به غیر از افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن، سبب تقویت استخوان هاي فرد مصرف کننده شده و سرشار بودن آن از موادمعدنی نیز احتمال حامله شدن نوزاد دختر را افزایش می‌دهد.

 

بعنوان خانمی که قصد بدنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به یاد داشته باشید که دوز توصیه شده منیزیم توسط متخصصان تغذیه برای یک زن سالم، روزانه درحدود 310 میلی گرم است.اما زمانی که خانمی در حال تلاش برای باردار شدن، مخصوصا بارداری یک جنین دختر است، نیاز او به مصرف غلات سبوس دار

 

درحدود 400 میلی گرم در روز افزایش خواهد یافت. عده اي از مواد غذایی که از غلات کامل و سبوس دار تهیه می‌شوند و برای دختر شدن جنین انسان نیز مفید هستند، عبارتند از: برنج قهوه اي، بلغور جو دوسر، گندم سیاه، ذرت، گندم کامل، برش نان و غلات جوانه زده .

 

3. مصرف حبوبات به منظور افزایش شانس دختر بودن جنین

در همین ابتدا، به یاد داشته باشید مصرف انواع مختلفی از حبوبات مانند لوبیا، سویا، عدس، لوبیا قرمز و لوبیا سیاه و سفید برای زنانی که در حال تلاش برای باردار شدن یک نوزاد دختر هستند، کمک زیادی خواهد کرد. ازآن جاییکه حبوبات حاوی درصد بالایی از منیزیم و فیبر هیتند، برای دختر شدن جنین موجود در رحم زنان بسیار حیاتی می باشند.

 

همچنین، بدلیل این‌که حبوبات حاوی مقدار کمی چربی هستند، بنابر این قرار دادن انها در رژیم غذایی زنانی که در حال تلاش برای بارداری یک نوزاد دختر هستند، ترجیح داده میشود. در نهایت، به خاطر داشته باشید که مصرف دانه هاي حبوبات در شکلهای مختلف، از بروز ناراحتی هاي گوارشی، نفخ و گاز در دوران بارداری زنان پیش گیری میکند.

بهترین مواد خوراکی برای دختردار شدن | با این روش تغذیه نوزاد دختر به دنیا آورید

مصرف انواع مختلفی از حبوبات مانند لوبیا، سویا و عدس برای دختر دار شدن مفید هستند

 

4. مصرف شیر و افزایش شانس دختردار شدن

همان طور که میدانید شیر یک منبع غنی از کلسیم است و باید در رژیم غذایی همه ی افراد ودر هر رده سنی، مخصوصا در رژیم غذایی زنانی که مایل به داشتن فرزند دختر در آینده هستند، قرار داده شود. در واقع، می-توان ادعا کرد که این افراد نیاز دارند تا مصرف شیر روزانه خودرا حداقل سه ماه قبل از زمان لقاح، به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

 

بدلیل این‌که شیر دارای PH حدود 6.5 و حاوی اسید لاکتیک فراوان است، در ساخت محیط اسیدی واژن زنان بسیار موثر بوده و آنرا برای زنده ماندن اسپرم به وجود آورنده دختر مطلوب میکند.اما فراموش نکنید که نوشیدن بیش از 750 میلی لیتر شیر در هرروز می‌تواند منجر به افزایش اسید معده در زنان شده و مشکلاتی مانند ریفلاکس معده و زخم معده را برای فرد مصرف کننده به وجود آورد.

 

برای پیشگیری از بروز چنین مشکلات گوارشی، شما باید مطمئن شوید که میزان مصرف مقدار شیر روزانه توسط متخصص تغذیه ارزیابی شود. برای زنانی که خواهان نوزاد دختر هستند و نوشیدن شیر زیاد در بدن انها مشکلاتی را ایجاد می‌کند، توصیه میشود که بجای نوشیدن سه فنجان شیر در روز، ماست طبیعی را جای گزین آن کنند.

 

5. مصرف ماهی قزل آلا کنسرو شده و بارداری جنین دختر 

ازآن جاییکه مواد غذایی کنسرو شده مانند ماهی قزل آلا، منابع غنی از پروتئین، ویتامین D و اسیدهای چرب بشما می‌روند، بهمین دلیل همه ی مواد لازم برای تبدیل نمودن محیط واژن زنان به یک محیط اسیدی را دارا هستند.

 

در واقع، مصرف این نوع مواد غذایی، محیط واژن زنان به را برای زنده ماندن طولانی تر اسپرم به وجود آورنده دختر مطلوب می سازد. بر خلاف کنسرو ماهی آزاد، ازآن جاییکه ماهی قزل آلای دودی حاوی مقادیر بالاتری از نمک است، بنابر این زنان در حال تلاش برای باردار شدن باید آنرا از منوی غذایی خود حذف کنند.

 

بعنوان خانمی که قصد بدنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به یاد داشته باشید برای این‌که ماهی آزاد کنسرو شده طعم جالبی داشته باشد، شما می‌توانید هنگام گرم کردن و خوردن، پنیر تکه تکه شده را بر روی آن بریزید. بدلیل این‌که خود پنیر هم یک منبع غنی از کلسیم است، محیط بدن فرد مصر کننده رابه نفع بقای سلول هاي اسپرم به وجود آورنده دختر تغییر خواهد داد.

 

همچنین، شما می‌توانید برای افزایش حالت اسیدی بدن خود در سالادهای روزانه خود از تخم مرغ، کنسرو ماهی آزاد، سبزیجات برگ سبز، لیمو، سرکه و آوکادو هم استفاده کنید. همه ی مواد تشکیل دهنده این سالاد، شرایط را در بدن فرد مصرف کننده برای دختر شدن جنین افزایش خواهند داد.

 

6. تعیین جنسیت جنین با مصرف آجیل و تخمه ها

بعضی از تخمه ها و آجیل ها سرشار از منیزیم و کلسیم بوده و مصرف انها توسط زنان، محیط مهبل را برای بقای کروموزوم X که عامل به وجود آورنده نوزاد دختر است مطلوب مي نماید.با این حال، افرادی که خواهان نوزاد دختر در آینده هستند، باید از خوردن دانه کدو تنبل، شاه بلوط و بادام که محیط را برای بقای کروموزوم Y که عامل به وجود آورنده پسر است، مناسب میکنند، اجتناب کنند.

 

تصور می‌شود که مصرف آجیل بدلیل دارا بودن سطح بالایی از کلسیم و منیزیم برای دختر شدن جنین مورد نیاز است. همچنین، ازآن جاییکه انواع آجیل ها حاوی اسیدهای چرب اولئیک می باشند، بنابر این مصرف انها محیط واژن زنان را اسیدی ترکرده و برای زنده ماندن اسپرم دختر مناسب خواهد کرد.

 

اما فراموش نکنید بدلیل این‌که انواع آجیل ها و تخمه ها بسیار غنی از کالری هستند، باید در مصرف آنها حد اعتدال را نگه داشت و به اندازه نیاز روزانه خورد، چون مصرف زیاد آنها مشکلاتی مانند اضافه وزن و بالا رفتن چربی ها را در بدن فرد مصرف کننده به دنبال خواهد داشت.

 

7. مصرف توفو به منظور افزایش شانس دختر بودن جنین

بدلیل این‌که توفو حاوی موادمعدنی حیاتی مانند کلسیم، منیزیم، آهن، سدیم، مس و روی است، بنابر این مصرف این ماده غذایی در حفظ سلامت دستگاه تناسلی زنان کمک زیادی خواهد کرد.

 

همچنین، ازآن جاییکه توفو یک منبع غنی از کلسیم می‌باشد، باعث تقویت شانس فرد مصرف کننده در داشتن نوزاد دختر خواهد شد. اما، بعنوان خانمی که قصد بدنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، فراموش نکنید که نیاز روزانه هر زن در حال تلاش برای باردار شدن، صد گرم توفو می‌باشد.

 

8. مصرف انجیر برای دختر شدن جنین 

بدلیل این‌که انجیر حاوی اسید کلروژنیک و ویتامین هاي K، A، B و E است، مصرف آن محیط واژن زنان را اسیدی تر کرده ودر نتیجه، شانس دختر شدن جنین رابه طور طبیعی افزایش خواهد داد.یادتان باشد مصرف انجیر در تنظیم سطح pH خون زنان نیز بسیار مفید است. تنها اشکال خوردن مقادیر بالاتری از انجیر این است که میتواند سطح قندخون مصرف کننده را بالا ببرد. از این رو، پزشکان تغذیه توصیه میکنند که تمام افراد، این ماده غذایی را در حد اعتدال استفاده کنند.

 

9. انواع شکلات ها را بخورید تا جنینتان دختر شود

مصرف شکلات توسط زنانی که در حال تلاش برای باردار شدن هستند، کمک می‌کند تا سطح اسیدیته محیط واژن و دستگاه گوارش انها افزایش یابد. در نتیجه، محیط بدن این زنان را برای زنده ماندن کروموزوم به وجود آورنده دختر مطلوب خواهد کرد، چون در محیط اسیدی واژن، جنین دختر خوب رشدکرده و زنده خواهد ماند.

 

اما بعنوان خانمی که قصد به دینیا آوردن نوزاد دختری را دارید، فراموش نکنید که بیشتر از شکلات تیره استفاده کنید، چون مصرف آن کمک میکند تا از افزایش قندخون و چاقی مفرط در بدن تان پیشگیري شود.بدلیل این‌که همه ی شکلات ها سرشار از قند هستند، پس میتوانند سطح قندخون فرد مصرف کننده رابه شدت افزایش دهند. از این رو، همیشه سعی کنید که در مصرف تمام شکلات ها حد اعتدال را نگه دارید.

 

افزاش مصرف کلسیم در رژیم غذایی

مصرف مواد غذایی غنی از کلسیم با تغییر PH بدن میتواند شانس شما را برای دختر دار شدن بالا ببرد. از جمله منایع غنی کلسیم میتوان به شیر و لبنیات کم چرب، بادام، سویا، اسفناج، شلغم، ماهی ساردین و توفو جزو منابع غنی از کلسیم هستند.

 

بیشتر منیزیم بخورید

جوانه گندم، کاکائو، سویا، مخمر ماء شعیر، گردو، سبزیجات برگ سبز دار، چغندر، گندم سبوس دار، اسفناج، کاشو و گردو جزو منابع پرمنیزیم هستند که در ترکیب با کلسیم احتمال دخترزایی را افزایش میدهد.

 

نمک را حذف کنید

نمک به دلی داشتن سدیم امکان زنده ماندن اسپرم هاي پسردار با بالاتر میبرد بنابر این اگر دختر می‌خواهید باید نمک و انواع منابع غذایی غنی از سدیم را از برنامه غذایی تان حذف کنید. از جمله این ترکیبات میتوان به ماهی آزاد و ماهی دودی، میگو، تن ماهی، کالباس، گوشت هاي فراوری شده، پنیر شور، اسنک هاي شور، زیتون و سیب زمینی و بعضی از اواع نان ها و بیسکوئیت ها اشاره کرد.

 

پتاسیم را در برنامه غذایی روزانه تان به حداقل برسانید

برگه زردآلو، خرما، آلو، حبوبات، جزو منابع غذایی پتاسیم دار هستند که اگر میخواهید جنین تان دختر شود باید میزان این عنصر را در برنامه غذایی روزانه تان کم کنید. آرد نخود چی، هویج، موز و جگر گوساله نیز از دیگر منابع غذایی پتاسیم هستند.

 

غذا هاي مجاز و غیر مجاز برای دختر دوست ها

هیزل فیلیپز و تسا هیلتون در کتاب «دختر می‌خواهید یا پسر؟» که توسط انتشارات قدیانی به اثبات رسیده غذا هاي مجاز و غیر مجاز برای دختر دوست ها را آن گونه معرفی میکند.

 

غذا هاي ویژه دختر‌دوستان

شیر 3 لیوان در روز
سه قوطی کبریت گوشت یا ماهی در طی روز
تخم مرغ و کره
خامه، ماست و دوغ
پنیر بدون نمک
انواع دسرهای تهیه شده از شیر و محصولات لبنی
شرینی هاي بدون نمک
گندم، برنج و ماکارونی
شلغم، تره فرنگی، خیار، تربچ، فلفل سبز، گوجه فرنگی و شنگ
گردو، بادام و فندق
سیب و گلابی و توت فرنگی

بهترین مواد خوراکی برای دختردار شدن | با این روش تغذیه نوزاد دختر بدنیا آورید