پارس ناز پورتال

بهترین و جدیدترین فیلم های روز دنیا در اینجاست

مجموعه : اخبار سینما
بهترین و جدیدترین فیلم های روز دنیا در اینجاست

بهترین و جدیدترین فیلم های روز دنیا در اینجاست

فیلم های جدید که برای فصل پاییز آماده شده اند و شما می توانید از بین آن ها فیلم های محبوب خود را انتخاب کنید و به تماشای آن ها بنشینید. کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند

 

را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

بهترین و جدیدترین فیلم های روز دنیا در اینجاستاولین فیلمنامه اقتباسی اوریجینال جی. کی. رولینگ به دنیای هری پاتر بازمی گردد، ولی به ده ها سال قبل از آنکه هری متولد شود و در کشوری کاملاً متفاوت با کشوری که او در آن زاده شده است. فیلم سینمایی “جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها” (Fantastic Beasts and Where to Find Them) که در دهه بیست قرن نوزدهم در نیویورک اتفاق می افتد،

 

داستان نیوت اسکمندر (با بازی ادی ردمین) را دنبال می کند که چمدان جادویی او که پر از جانوران شگفت‌انگیز است جابجا می شود و هم برای دنیای جادوگران و هم برای دنیای مشنگ ها دردسر درست می کند. دیوید ییتس که چهار فیلم قبلی هری پاتر را کارگردانی کرده بود، این فیلم را کارگردانی کرده که قرار است

 

روز 18 نوامبر 2016 اکران گردد و تیم بازیگرانی مانند کاترین واترستون، کالین فارل، الیسون سودول، دن فاگلر، ازرا میلر، سامانتا مورتون، جان وویت، ران پرلمن، جان ماری و فیث وود-بلاگرو را در کنار خود جمع کرده است.

بهترین و جدیدترین فیلم های روز دنیا در اینجاست

پس از موفقیت فیلم “تنها عاشقان زنده ماندند” در میان منتقدین، جیم جارموش دو فیلم دیگر را به جشنواره کن امسال آورد. فیلم “پَتِرسون” (Paterson) که روز 28 دسامبر در سینماهای دنیا به نمایش درمی آید، داستان کاراکتری معمولی به نام پترسون (با بازی آدام درایور) اهل شهر پترسون نیو جرسی را به تصویر می کشد

 

که راننده اتوبوس و در عین حال یک شاعر است. این فیلم خیلی زود یکی از فیلم های محبوب منتقدین شد. فیلم دیگر جارموش مستندی به نام “به من خطر بده” (Gimme Danger) است که روز 28 اکتبر اکران می شود و درباره گروه موزیک افسانه راک استوجز است. این مستند با رویکرد ساده و صریحش نسبت به موضوع راک، منتقدین را شگفت زده کرد و نقدها مثبتی دریافت کرد.
بهترین و جدیدترین فیلم های روز دنیا در اینجاستسومین تجربه کارگردانی فیلم بلند دنزل واشینگتن، فیلمی اقتباسی از نمایشنامه برنده جایزه پولیتزر و تونی آگوست ویلسون درباره مردی (با بازی دنزل واشینگتن) است که در تقلا با روابط نژادی در ایالات متحده در دهه پنجاه است و در عین حال تلاش می کند تا خانواده اش را بزرگ کند.

 

به گزارش پارس ناز از دیگر بازیگران این فیلم می توان به وایولا دیویس، میکلتی ویلیامسون، جووان ادپو، راسل هورنزبی، سانیا سیدنی و استیون هندرسون اشاره کرد. فیلم “حصارها” (Fences) روز 16 دسامبر روی پرده سینماها خواهد رفت.
بهترین و جدیدترین فیلم های روز دنیا در اینجاستدر جشنواره کن، آخرین فیلم اولیویه آسایاس، “خریدار شخصی” (Personal Shopper) بین منتقدین و مخاطبین اختلاف انداخته بود. ولی هیئت داوران از داستانش درباره یک خریدار وسایل شخصی لوکس که در سوگ مرگ برادر دوقلویش است، خوششان آمد و اولین جایزه این کارگردان در جشنواره کن یعنی جایزه بهترین کارگردانی را به او و کارگردان دیگری به نام کریستین مونجیو اهدا کردند.

 

کریستن استوارت در این فیلم نقش آفرینی کرده است، ولی انتظار یک “ابرهای سیلز ماریا”ی دیگر را از این کارگردان نداشته باشید. این فیلم، فیلمی درباره روح و البته فیلمی نامتعارف است، هر چند که از کسی که فیلم “شیطان‌دوست” را ساخته انتظار دیگری نمی توان داشت. این فیلم قرار است 10 مارس 2017 در ایالات متحده اکران شود.
بهترین و جدیدترین فیلم های روز دنیا در اینجاستاولین فیلم وارن بیتی به عنوان نویسنده و کارگردان پس از “بول‌ورث” محصول سال 1998، یک کمدی رمانتیک با بازی لیلی کالینز در نقش هنرپیشه ای به نام مارلا مابری و الدن ارنرایک در نقش راننده هاوارد هیوز به نام فرنک فوربس است.

 

تیم بازیگران این فیلم از هنرپیشه های معروف و توانایی مانند هیلی بنت، الک بالدوین، اد هریس، متیو برادریک، مارتین شین، آنت بنینگ، الیور پلت، کندیس برگن و استیو کوگان تشکیل شده است. فیلم سینمایی “قوانین صدق نمی کنند” (Rules Don’t Apply) روز 23 نوامبر روی پرده سینماها خواهد رفت.
بهترین و جدیدترین فیلم های روز دنیا در اینجاستآخرین فیلم مایک میلز به ماجرای دوروتیا فیلدز (با بازی آنت بنینگ) در سال 1979 می پردازد که زنی است که به تنهایی پسرش جیمی (لوکاس جید زومان) را در سانتا باربارا بزرگ می کند. ابی (با بازی گرتا گرویگ) هنرمندی است که به دوروتیا کمک می کند و جولی (ال فنینگ) دختر نوجوان همسایه است

 

که جیمی از او خوشش می آید. “زنان قرن بیستم” (20th Century Women) روز هشتم اکتبر در جشنواره فیلم نیویورک برای اولین بار اکران می شود و روز 25 دسامبر در سینماها به نمایش عمومی در می آید.
بهترین و جدیدترین فیلم های روز دنیا در اینجاستدر فیلم سینمایی “فضای بین ما” (The Space Between Us) که روز 16 دسامبر اکران می شود، آسا باترفیلد نقش گاردنر الیوت، اولین انسانی که روی مریخ زاده شده، را ایفا می کند. تا شانزده سالگی وی فقط 14 نفر از انسان های سیاره زمین را دیده است و به این فکر می کند که پدرش کیست و زمین چه شکلی است.

 

وقتی الیوت دوستی آنلاینی با دختری به نام تولسا (با بازی بریت رابرتسون) برقرار می کند، جواب بعضی از سوالاتش را می یابد، ولی زمانی که بالاخره فرصتی برای رفتن به زمین پیدا می کند، دانشمندان درمی یابند که بدن او در جو زمین طاقت نمی آورد، بنابراین گاردنر و تولسا با زمان مسابقه می دهند تا اسرار وجود و هستی او را کشف کنند.

بهترین و جدیدترین فیلم های روز دنیا در اینجاست

کوین جیمز در فیلم سینمایی “خاطرات واقعی یک آدمکش بین المللی” (The True Memoirs of an International Assassin) نقش سم لارسون را بازی می کند، نویسنده ای مبتدی که با انتشار رمانش به عنوان یک زندگی نامه، به جای یک آدمکش اشتباه گرفته می شود. وقتی کتابش به موفقیت می رسد،

 

او را می ربایند و از او می خواهند که در نقشه ترور یک نفر شرکت داشته باشد. خوشبختانه لارسون همکار زن توانمندی (با بازی زولای هنائو) دارد که به او کمک می کند. جف وادلو این فیلم اکشن کمدی را که اندی گارسیا هم در آن بازی کرده کارگردانی می کند و قرار است یازدهم نوامبر در نتفلیکس پخش شود.
بهترین و جدیدترین فیلم های روز دنیا در اینجاست“بیابان” (Desierto) ساخته جوناس کوارون، در سال 2015 در جشنواره فیلم بین المللی تورنتو به نمایش درآمد و نقدهای مختلفی دریافت کرد. این فیلم بالاخره روز چهاردهم اکتبر در سینماهای منتخب ایالات متحده پخش خواهد شد. داستان آن درباره کاراکتر گائل گارسیا برنال است که تلاش می کند

 

از مرز آمریکا مکزیک بگذرد، ولی آدمکشی روانی که کاراکتر جفری دین مورگان استخدام کرده، به او حمله می کند. شاید این کاراکتر، تست غیررسمی مورگان برای بازی در سریال “مردگان متحرک” در نقش نیگان بوده باشد!
بهترین و جدیدترین فیلم های روز دنیا در اینجاستاخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

 

• فیلم “سکوت” (Silence) ساخته مارتین اسکورسیزی روز 23 دسامبر بطور محدود منتشر خواهد شد، ولی در ماه ژانویه اکران عمومی خواهد داشت.

 

• جاستین لین، کارگردان فیلم “پیشتازان فضا ماورا” قرار است فیلم “چرخ های داغ” (Hot Wheels) را بر اساس محصولات ماتل کارگردانی نماید. (منبع: Variety)

 

• وینستون دوک قرار است نقش کاراکتر منفی امباکو را مقابل چدویک بوزمن در فیلم “پلنگ سیاه” (Black Panther) به کارگردانی رایان کوگلر بازی کند. (منبع: Variety)

 

• ترنس وینتر قرار است فیلمنامه جاناتان هرمان را برای فیلم باز خلق شده “صورت زخمی” (Scarface) آنتوان فوکوآ ویرایش نماید. (منبع: Variety)

 

• جیک جیلنهال و کری مولیگان در اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند پل دینو به نام “حیات وحش” (Wildlife) بر اساس رمانی از ریچارد فورد بازی خواهند کرد. (منبع: Variety)

 

• جولیا رابرتز نقش کِلی پیترز را در فیلم Framed بازی خواهد کرد. پیترز متهم به داشتن مواد مخدر می شود تا او را از سمت ریاست انجمن اولیا و مربیان مدرسه فرزندش اخراج شود. (منبع: Variety)

 

• دیزی ریدلی و الیزابت دبیکی در کنار رز بایرن و جیمز کوردن در فیلم اکشن زنده/انیمیشن “پیتر خرگوشه” (Peter Rabbit) به کارگردانی ویل گلاک هنرنمایی خواهند کرد. (Variety)

 

• وایولا دیویس قرار است در فیلم “مطلقه ها” (Widows) ساخته استیو مک‌کوئین بازی خواهد کرد که فیلمی مهیج بر اساس مینی سریال بریتانیایی سال 1983 است و توسط جیلیان فلین برای نسخه سینمایی اقتباس می شود. (منبع: Variety)

 

• آماندا استنبرگ در فیلم “تاریک ترین ذهن ها” (Darkest Minds) اقتباسی از سه گانه الکساندرا براکن به کارگردانی جنیفر یو نلسون بازی خواهد کرد. (منبع: THR)

 

• میندی کیلینگ و اما تامپسون در یک کمدی بازی می کنند که درباره مجری یک برنامه تاک شوی نیمه شب (با بازی تامپسون) است که در خطر از دست دادن شغلش به خاطر استخدام اولین نویسنده زن (کیلینگ) است. کیلینگ نویسنده این فیلم است. (منبع: Variety)

 

• پس از موفقیت فیلم “کتاب جنگل”، جان فاورو انیمیشن باز خلق شده اکشن زنده/سی جی آی از کارتون “شیر شاه” (The Lion King) را کارگردانی خواهد کرد.

 

• میشل فایفر، دیزی ریدلی، مایکل پینا و جودی دنچ به جانی دپ، لزلی اودوم جی آر، تام بیتمن و درک جاکوبی پیوستند تا در فیلم اقتباسی کنث برانا از کتاب “قتل در قطار سریع السیر شرق” (Murder on the Orient Express) نوشته آگاتا کریستی بازی کنند. (منبع: THR)

 

• مایکل شنون در حال مذاکره برای بازی در نقش توماس وستینگ‌هاوس در کنار بندیکت کامبربچ در نقش توماس ادیسون در فیلم “جنگ کنونی” (The Current War) است. (منبع: Variety)

 

• ریچل وایس قرار است فیلمی اقتباسی از رمان “نافرمانی” (Disobedience) نوشته نائومی الدرمن را تهیه کرده و در آن بازی کند. (Variety)