پارس ناز پورتال

بهناز جعفری هیچ وقت ازدواج نمیکنم و بچه دار نمی شوم

مجموعه : اخبار سینما
بهناز جعفری هیچ وقت ازدواج نمیکنم و بچه دار نمی شوم

بهناز جعفری هیچ وقت ازدواج نمیکنم و بچه دار نمی شوم 

بهناز جعفری طی گفت و گو اي غوغایی درمورد اینکه اصلا علاقه اي به ازدواج ندارد گفت و اینکه از بچه دار شدن هم اصلا خوشش نمی‌آید. من ازدواج نکردم چون اگر بخواهم زندگی مشترک داشته باشم باید بازیگری را بگذارم کنار و هرگز اینکار را نخواهم کرد بنابرین هیچ وقت ازدواج نمی‌کنم.

 

به گزارش پارس ناز بهناز جعفری با حضور در برنامه من و شما به تهیه کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی پور که روزهای جمعه از شبکه شما اکران می‌شود, از آن رخداد غوغایی در نشست خبری زیر پای مادر و زندگی شخصی و اینستاگرام و…گفت.

 

وی در ابتدا عنوان کرد; بعد از ماجراهایی که در آن نشست خبری پیش آمد من قرار بود سفر بروم و به هرحال بیرون از کشور هم که بودم شبکه های مجازی و تمام حاشیه هاي این حکایت را پیگیری می کردم مدام می خواستم چیزی بنویسم و توضیحی بدهم اما نشد و حتی آن سفر هم به من نچسبید.

 

سرانجام در تقویم دنبال مناسبتی گشتم و روز خبرنگار برترین فرصت بود چون من برای شهرت و هایلات شدن که آن حرف را نزدم و از رویدادها بعدش غمگین بودم اما می خواستم با آرامش این ماجرا حل شود. به هرحال یک سال برای آن سریال زحمت کشیده شده بود و من از آقای نعمت الله خیلی شرمنده شدم که نتیجه زحمت هایشان با آن رخداد تحت تأثیر قرار گرفت

 

وی در جواب به این سوال آرش ظلی پور درمورد پشتیبانی خاص رامبد جوان گفت; به هرحال این همکاران من پشتیبانی کردند که برای من عزیز و مغتنم بود احتمالا من بودم هم همین کار را می‌کردم جعفری درمورد فعالیت گزیده و مختصرش در شبکه های مجازی گفت; من تازه به اینستاگرام پیوستم و خیلی فعالیت خاصی ندارم

 

و احتمالاً این را از صفحات همکارانی یاد گرفتم که تحسینشان کردم. اکثر کوشش کردم به وسیله اینستا پشتیبان حیوانات باشم, از کمپین ها بگویم یا پست هاي موقت دیگر چون دوست ندارم به خودشیفتگی نزدیک بشوم و مانند عده اي هرجا می‌روم از خودم تصویر بگذارم , من زبل خان که نیستم!

 

این بازیگر در اتمام این صحبت برای نخستین درمورد زندگی خصوصی اش گفت; من ازدواج نکردم چون اگر بخواهم زندگی مشترک داشته باشم باید بازیگری را بگذارم کنار و هرگز اینکار را نخواهم کرد بنابرین هیچ وقت ازدواج نمی کنم.