پارس ناز پورتال

پیام جالب بهنوش بختیاری درباره ازدواج نرگس محمدی

مجموعه : اخبار سینما
پیام جالب بهنوش بختیاری درباره ازدواج نرگس محمدی

پیام دیدنی بهنوش بختیاری درباره ازدواج نرگس محمدی 

بهنوش بختیاری بازیگر سرشناس سینمای کشور ایران به مناسبت ازدواج علی اوجی و نرگس محمدی در اینستاگرامش پیام تبریک منتشر نمود. چندی پیش عکسهایی از ازدواج نرگس محمدی هنرمند جوان کشورمون که با سریال ستایش در تلویزیون شناخته شد با علی اوجی بازیگر در حاشیه 1 در فضای مجازی منتشر شد.

 

به همین مناسبت بهنوش بختیاری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ازدواج این دو بازیگر را تبریک گفت.گفتنی هست؛ نرگس محمدی ۹ فروردین ۱۳۶۴ در شهر تهران متولد شد. به گزارش پارس ناز وی ابتدا به تئاتر مشغول شد. نخستین حضور جدی سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این اساس دارد و اکران آلبوم تلویزیونی ستایش نیز اساس شهرت او را فراهم کرد.

 

علی اوجی بازیگر تهیه‌کننده موسیقی و استندآپ کمدین اهل ایران هست. که پیش‌از این بعنوان یک تهیه‌کننده موسیقی شناخته می‌شد با بازی در آلبوم تلویزیونی پژمان «بازیگر مهمان» و سریال شوخی کردم وارد عرصه بازیگری شد.

 

بهنوش بختیاری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

پیام جالب بهنوش بختیاری درباره ازدواج نرگس محمدی

دو تا از برترین دوستانم….باهم ازدواج کردن….پردرآوردم…..الهی خوشبخت بشین علی و نرگس عزیز…..ازدواج برترین اتفاق دنیاس…..من خودم عاشقم و همۀ رو به ازدواج مفید تشویق می‌کنم……یارتو پیدا کنی….کوه رو میذاری رو دوشت….شیره سنگو میدوشی…..گاهیم پیش میاد که یارت یار نیست و خب اون هم چاره داره……با سوختن وساختن موافق نیستم…..ولی ازدواجت اگر خوبه…براش هر گذشتی میتونی بکن…..و همه ي انرژیتو واسه عشقت و زندگیت بذار.