پارس ناز پورتال

حمایت بهنوش بختیاری از تغییر جنسیت دوجنسه ها

حمایت بهنوش بختیاری از تغییر جنسیت دوجنسه ها

حمایت بهنوش بختیاری از تغییر جنسیت دوجنسه ها 

بهنوش بختیاری که حامی افراد ترنس نیز هست,حمایت خودرا از عمل تغییر حنسیت ترنس ها اعلام نموده و از سختیهای زندگی آنان سخن گفته است. بهنوش بختیاری , بازیگر سینما , تلویزیون و تئاتر در صفحه اینستاگرامش نوشت: «اگر فتوای امام نبود, در ایران تغییر جنسیت صورت نمیگرفت! مسأله ترنس وجوددارد

 

و اگر درست نبود, امام خمینی «ره» فتوا نمی‌دادند! این حمایتم را از روی رضایت انجام می‎دهم و میگویم تا زمانی که توان دارم ادامه میدهم! اکثر این بچه‌ها پشت و پناه مالی ندارند. حتی خیلی‌هایشان از سوی جامعه مورد لعن قرار می گیرند.

 

مثلاً وقتی در اینستاگرام مطلبی درمورد این موضوع میگذارم, میبینم که عده‌اي فهم و درایت درک این موضوع را ندارند و قبول نمیکنند که تراجنسی وجوددارد.

حمایت بهنوش بختیاری از تغییر جنسیت دوجنسه هاحتی فتوایی هم از طرف امام خمینی «ره» دراین باره دادند که تغییر جنسیت «جنس» می تواند صورت بگیرد که اگر غیر از این بود که اصلا در ایران چنین کاری انجام نمی‌شد.

حمایت بهنوش بختیاری از تغییر جنسیت دوجنسه هاعلاوه بر این من فکر میکردم چرا سرشناس شدم,.اصلا زندگی من قرار نبود به سوی شهرت برود. اما وقتی این شرایط برای من پیش آمده است, حتماً خداوند رسالتی را برای من معین کرده است.

 

احساس کردم باید یک کار مهم و یک کار قشنگ از نظر خودم انجام بدهم.به ترنس‌ها فکر کردم و دیدم بی پشت و پناه هستند و خیلیها می ترسند درمورد این قشر و عزیزان صحبت بکنند.برای همین تصمیم گرفتم در موردشان حرف بزنم.

حمایت بهنوش بختیاری از تغییر جنسیت دوجنسه هاصحبت هاي بهنوش بختیاری درمورد تغییر جنسیت ترنس ها

 

اما باید بگویم چون هنوز جامعه مشخصی ندارند, بنده نه سفیر هستم نه سمتی دارم و نه چیز ناب دیگری. بنده فقط بعنوان یک هنرمند و حامی برای این بچه‌‌ها هستم و هیچ سوی و عنوان خاصی ندارم.خیلی از مردم از این اقدام من حمایت کردند و من انتظار چنین بازخورد مثبتی را نداشتم.

حمایت بهنوش بختیاری از تغییر جنسیت دوجنسه هااما خب عده‌اي هم بودند که چون متاسفانه این عزیزان را منحرف جنسی میدانند و ترنس‌ها رابا سایر گرو‌ه ها اشتباه می گیرند, در صورتی که تفاوت زیادی بین ترنس‌ها و سایر گرو‌ه ها وجوددارد, متاسفانه توهین کردند اما برای من مهم نیست.

 

برای من مهم آن تعداد افرادی هستند که حمایت کردند که تعدادشان شاید پنج برابر توهین‌کنندگان است.خدا را شکر فرهنگ مردم خیلی بالاتر رفته است.

حمایت بهنوش بختیاری از تغییر جنسیت دوجنسه ها

بهنوش بختیاری از جمله هنرمندانی است که عبارت «حامی ترنس‌ها» در بیوگرافی اینستاگرامش دیده میشود.