پارس ناز پورتال

این گونه بوی غذا در خانه را از بین ببرید

این گونه بوی غذا در خانه را از بین ببرید

این گونه بوی غذا در خانه را از بین ببرید 

بسیاری اوقات پیش می آید که بوی غذا در خانه می پیچد و شما سعی در برطرف کردن آن دارید. ما راهکار آن را به شما خواهیم گفت. داشتن پنجره کوچک در آشپزخانه ما باعث شده هست که بوی غذا همه ی وقت در این فضا بماند و همین مسئله برای من مشکل ساز شده هست. آیا راهی برای از بین بردن بوی غذا در آشپزخانه وجود دارد؟

 

بعد از پخت غذا در آشپزخانه برای از بین بردن بوی آن، پنجره ها را باز کنید و هود و هواکش را روشن کنید تا کوران هوا و جریان اکثر به از بین بردن بوی بد خانه کمک کنند. گرچه باید بدانید که اینکار انرژی زیادی را هدر می دهد. می‌تواند حوله نمناکی را درون فضای خانه بچرخانید تا مقداری بوی سوختگی را جذب کند. برای جلوگیري از اکران شدن بوی مواد خوراکی

 

 به گزارش پارس ناز سرخ کردنی در خانه گذشته از سرخ شدن انها، مقداری سرکه سفید را در ظرفی ریخته و آن را کنار اجاق گاز قرار دهید. به خاطر داشته باشید که برای طبخ هر خوراکی گذشته از اقدام به روشن کردن گاز، هواکش و هود را روشن کنید.بعد از اکران شدن بوی نامطبوع مثل سوختگی در خانه این راه حل را انجام دهید: قابلمه ای حاوی آب را روی اجاق گاز قرار دهید و چند برش لیمو ترش درون آب بیندازید.

 

زمانی که آب به جوش می آید، بخار لیموترش به از بین بردن بوی سوخته غذا کمک می‌ کند.قابلمه ای کوچک که حاوی آب، چوب دارچین و وانیل هست هم می تواند در از بین بردن بو و معطر کردن فضای خانه تاثیر زیادی داشته باشد. همین طور می‌تواند دارچین و وانیل را کمی درون ماهی تابه تف دهید تا بوی آن فضای خانه را پر کند. مقداری از برگ خرد شده جعفری هم اینکار را انجام می دهد.