پارس ناز پورتال

بیانسه افسانه ای در سن 35 سالگی +عکس

بیانسه افسانه ای در سن 35 سالگی +عکس

بیانسه افسانه ای در سن 35 سالگی 

بیانسه را همه دنیا می شناسند,با آهنگ های او خاطره دارند و بازی های او را در فیلم ها دیده اند.این خواننده سرشناس 35 ساله شد. بیانسه ژیزل ناولز-کارتر، زاده 4 سپتامبر 1981 در هیوستون تگزاس، خواننده، ترانه سرا و هنرپیشه آمریکایی، از کودکی در مسابقات مختلف خوانندگی و رقص شرکت می کرد

 

و اواخر دهه ۱۹۹۰ بود که به عنوان خواننده اصلی گروه آراندبی Destiny’s Child به شهرت رسید. با مدیریت پدرش ماتئو ناولز، این گروه از پرفروش‌ترین گروه‌های موسیقی دخترانه شد. پس از وقفه‌ای چندساله، بیانسه اولین آلبوم خود به نامDangerously in Love را در سال ۲۰۰۳ منتشر کرد. این آلبوم برای او پنج جایزه‌ی گرمی به ارمغان آورد و دو آهنگCrazy in Love و Baby Boy، در صدر چارت ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد قرار گرفتند.
بیانسه افسانه ای در سن 35 سالگی +عکس

پس از آنکه گروه Destiny’s Child در سال ۲۰۰۵ منحل شد، بیانسه دومین آلبوم استودیویی خود به نام B’Day را که شامل آهنگ‌های موفق Déjà Vu، Irreplaceable و Beautiful Liar بود، در سال ۲۰۰۶ منتشر کرد. او در بازیگری نیز شانس خود را امتحان کرد و در فیلم های «دختران رؤیایی» (۲۰۰۶) و «پلنگ صورتی» (۲۰۰۶)

 

نیز بازی کرد و به خاطر فیلم «دختران رؤیایی»، نامزد جایزه بهترین بازیگر زن گلدن گلوب شد. بیانسه در سال ۲۰۱۰ مدتی از موسیقی فاصله گرفت و در چهارمین آلبومش به نام «۴» سری به قالب‌های موسیقی فانک دهه‌ی ۱۹۷۰، پاپ دهه‌ی ۱۹۸۰ و سول ۱۹۹۰ زد. پنجمین آلبوم تحسین‌شده‌ی او از سوی منتقدین، Beyoncé در سال ۲۰۱۳ منتشر شد.

 

ششمین آلبومش به نام Lemonade در سال ۲۰۱۶ و متعاقب فیلمی به همین نام، منتشر شد.وی در طول فعالیت ۱۹ ساله‌اش، بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ را به عنوان خواننده‌ی سولو و بیش از ۶۰ میلیون با گروه Destiny’s Child فروخته است و به این ترتیب یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان تمام تاریخ است.

 

او ۲۰ جایزه‌ی گرمی برنده شده است و یکی از بیشترین نامزدشدگان زن تاریخ گرمی است. مجله تایم در سال 2013 بیانسه را در لیست 100 فرد پرنفوذ و قدرتمند دنیا قرار داد.در سال 2008 بود که او با ستاره رپ، جی زی، ازدواج کرد و در سال 2012 صاحب دختری شدند که نامش را بلو آیوی گذاشتند. بیانسه خواهری به نام سولانژ و برادری ناتنی به نام نیکسون دارد.

 

به مناسبت زادروز بیانسه حقایقی در مورد او جمع آوری کرده ایم که شاید پیش از این نمی دانستید:

1. نام بیانسه از نام دختری مادرش تینا، یعنی «بییینسه» مشتق شده است.

 

2. قبل از آنکه گروه دستینیز چایلد معروف شود، پدر بیانسه، ماتئو دختران گروه را مجبور می کرد تا در حال آواز خواندن بدوند تا نیرو و قدرت بدنی شان برای اجرا قوی شود.
بیانسه افسانه ای در سن 35 سالگی +عکس

3. هیوستون، تینا ترنر و مدونا بیانسه را تشویق می کردند تا روی اجرای آنها مطالعه کند، درست مانند تیم های فوتبال که نوار بازی رقبای خود را بررسی و بازبینی می کنند.

 

4. بیانسه می گوید که وقتی مدرسه می رفته به خاطر گوش هایش اذیتش می کردند و می گفتند گوش هایش از سرش بزرگتر است.

 

5. قبل از آنکه گروه دستینیز چایلد روی نام Destiny’s Child به توافق برسند، چند نام دیگر مانند Gyrls Time، the Dolls و Cliche را نیز امتحان کرده بودند.

 

6. وقتی بیانسه برای اولین بار در سن 7 سالگی در برنامه استعدادیابی شرکت کرد، آهنگ «تصور کن» از جان لنون را اجرا کرد که باعث شد همه سر پا او را تشویق کنند.

 

7. وقتی بیانسه بچه بود از والدینش نفری 5 دلاری می گرفت تا بگذارد اجرایش را تماشا کنند.

 

8. بیانسه که از بچگی به هنر علاقه داشت، از سن 17 سالگی نقاشی را شروع کرد و به گفته خودش تحت تأثیر هنرمندانی مانند ونسان ونگوگ است و از سبک او تقلید می کند.

 

9. بیانسه بیانسه می گوید که بازدید اولش از کلیسای سیستین و مشاهده اثر میکل آنژ یکی از شگفت انگیزترین تجربه های تمام عمرش بوده است.

 

10. ژان-میشل باسکیت و کیث هیرینگ دو هنرمند محبوب بیانسه هستند.

 

11. در سال 2000، بیانسه مدتی دچار افسردگی شد که دلیلش این بود که لاتیویا رابرسون و لوتویا لاکت گروه دستینیز چایلد را ترک کرده و پدرش را به جرم سوء مدیریت تحت پیگرد قانونی قرار دادند. وی در سال 2006 برای مجله Parade در مورد این دوره از زندگی اش گفته بود: «هیچی نمی خوردم. تو اتاقم می موندم

 

و در موقعیت بدی از زندگیم قرار داشتم و دوره تنهایی سختی رو می گذروندم و همش از خودم می پرسیدم “من کی هستم؟” “دوستام کی هستن؟” زندگیم زیر و رو شد.»

 

12. ساشا فیرس – شخصیت ثانویه بیانسه – روی صحنه موزیک ویدئوی «مجنون عشق» در سال 2003 خلق شد.

 

13. در سال 2006 بیانسه به مجله Parade گفت: «اگر جایی غیر از روی صحنه ساشا رو می دیدم ازش خوشم نمیومد. چون این شخصیت زیادی تهاجمی، قوی، بی ادب و زیادی جذابه که بخوام باهاش دوست بشم.»

 

14. حول و حوش سال 2010 بود که بیانسه دیگر به ساشا فیرس به شکل فردی کاملاً جداگانه نگاه کرد و در این باره به مجله Allure گفته بود: «دیگه به ساشا فیرس نیازی ندارم. چون بزرگ شدم و حالا می تونم این دو تا شخصیت رو در هم ادغام کنم. می خوام مردم منو ببینن و می خوام ببینن که کی هستم.»
بیانسه افسانه ای در سن 35 سالگی +عکس

15. آنطور که کلی رولند می گوید بیانسه آدم نچسب و شلخته ای است: «خیلی چیزا تو ذهنش می گذره و از روی محیطی که توش زندگی می کنه می تونین بفهمین که ذهنش خیلی درگیره.»

 

16. اوایل دوران حرفه ای انفرادی اش، بیانسه صحنه عکسبرداری برای یک فتوشوت را ترک کرد به این دلیل که عکاس، دیوید لاشاپل، از او خواسته بود که بدون لباس مناسب برای دوربین ژست بگیرد.

 

17. بیانسه عاشق تور کنسرت است زیرا قبل از برنامه کل روز را می تواند هر کاری دلش خواست انجام دهد و درباره این موضوع می گوید: «می تونم تا ساعت سه بعدازظهر بخوابم. می تونم دراز بکشم و تمام روز کارتون تماشا کنم. می تونم برم موزه، رستوران و پارک.»

 

18. وقتی از او می پرسند که اگر کاملاً گمنام بودی دلت می خواست چکار کنی جواب می دهد که دوست داشت در میدان تایمز قدم بزند، زیرا هرگز نتوانسته چنین کاری بکند.

 

19. پس از برنامه سوپربول، بیانسه به خودش پاداش داد و یک روز کامل غذاهای سرخ کردنی خورد.

 

20. تنها زن تاریخ که تابحال 6 جایزه گرمی را در یک شب برده، بیانسه است.