پارس ناز پورتال

بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی 

آزاده صمدی بازیگر سینما و تلویزیون سینمای کشور ایران هست که گزیده کار می کند و نقش هاي متفاوتی را از وی دیده ایم، او با معروف ترین کارگردان هاي سینمای کشور ایران کار کرده هست. نام : آزاده

 

بیوگرافی

نام خانوادگی : صمدی
تاریخ تولد : 17 دی 1357
محل تولد : لاهیجان
همسر : هومن سیدی جدا شده از «۱۳۸۵–۱۳۹۲»
پیشه : بازیگر

 

آزاده صمدی «متولد ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان» بازیگر تئاتر و تلویزیون ایرانی هست. صمدی با بازی در آلبوم تلویزیونی راه بی‌پایان به شهرت رسید.

بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس‌هاي بازیگری کارنامه «با مدیریت پرویز پرستویی» گذراند. در تئاتر «بی‌شیر و شکر» حمید امجد ایفای نقش کرد.وی پس از تئاتر «بی‌شیر و شکر» در تله‌تئاتر «دریاروندگان» محمد عاقبتی بازی و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی «راه بی‌پایان» با کارگردانی همایون اسعدیان گزینه شد.

 

وی در فیلم کوتاه «۳۵ متری سطح آب» و «دندان آبی» با کارگردانی هومن سیدی و «هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی گوید» نیز نقش بازی کرده‌هست.

بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

ازدواج آزاده صمدی با هومن سیدی

 

هومن سیدی بازیگر و کارگردان مشهور اصالتی از خته شمال دارد متولد شهر رشت هست و آزاده صمدی نیز اصالتی شمالی و متولد شهر لاهیجان هست . آزاده در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۲ از وی طلاق گرفت.
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

این دو بازیگر معروف در سال 1386 پس از بازیگری در سریال راه بی پایان به یکدیگر علاقه مند شدند و در همان سال تصمیم به ازدواج گرفتند . ازدواج انها پر سر صدا برگزا شد و تعداد زیادی از مجله هاي روز آن وقت تیتر اول خبر انها ازدواج هومن سیدی و آزاده صمدی بود .
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

تائید طلاق آزاده صمدی از طرف همسرش

 

زندگی همه ي ما انسان هاي دارای یکسری موالفه هایي هست که دوست داریم در یک حیطه اي از پشت پرده هاي حریم خصوصی خود باقی بماند اما از اینکه این چنین دل سوزانه حواشی زندگیم را به تن میخرید دوست داشتم خبری را بین شما طرفداران گرامی منتشر کنم . نزدیک به یک سالی هست که از سرکار خانم آزاده صمدی جدا شده ام .

 

خواهشی که از شما دارم موضوع متاسفیم , چرا ؟ , باب گفتگو , اضهار نظر و … مختومه گردد و در پایان برای همه ي شما دوستداران عزیز آرزوی سلامت می کنم .

بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

زوجی خوشبخت که زندگی مشترکشان پایان یافت

خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار “راه بی پایان” شناختند. انها با وجود اینکه پیش از آن سریال هم نقش آفرینی هایي داشتند اما با پخش این سریال بود بر سر زبان ها افتادند.جدای از داستان سریال و ویژگی هایي که نقش این دو داشت خبر ازدواج آن ها نیز علت دیگری برای این مطرح شدن بود.

 

صمدی وسیدی در این سالها همکاری هاي مشترک زیادی با هم داشتند. آزاده در سال ۹۱ در فیلم همسرش “آفریقا” بازی کرد و با اینکه این فیلم نخستین تجربه رسمی سیدی در اساس کارگردانی بود خیلی مورد دقت قرار گرفت.
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانیآزاده صمدی در فیلم آفریقا

 

آفریقا نام فیلمی ایرانی به کارگردانی هومن سیدی هست، که در سال ۱۳۸۹ ساخته و در اواخر سال ۱۳۹۱ در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. هومن سیدی پس از ساخت شش فیلم کوتاه نخستین فیلم بلند خود را با نام آفریقا جلوی دوربین برد. وی برنده دیپلم افتخار برترین بازیگر نقش اول زن «بخش آثار ویدیویی» از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم آفریقا شد.
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

فیلم آفریقا

 

آزاده صمدی در فیلم طبقهٔ حساس
طبقهٔ حساس فیلمی کمدی به کارگردانی کمال تبریزی و محصول سال ۱۳۹۲ هست. این فیلم به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و فیلمنامه‌نویسی پیمان قاسم‌خانی می‌باشد. رضا عطاران برای این فیلم سیمرغ بلورین نقش اول مرد را در سی و دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

آزاده صمدی در فیلم ارغوان

 

ارغوان فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی محصول سال ۱۳۹۳ هست.این فیلم داستان یک زن و مرد هست که در شب مرگ یک موزیسین مشهور، برخورد اتفاقی‌شان روی قبل و آینده هر دوی آن ها تاثیر میگذارد.

 

آزاده صمدی در فیلم 50 کیلو آلبالو
۵۰ کیلو آلبالو فیلمی به کارگردانی مانی واقعی، نویسندگی فرهاد توحیدی و مانی واقعی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته و محمد شایسته محصول سال ۱۳۹۴ هست.این فیلم که از نوروز ۱۳۹۵ در سینماهای استان تهران به نمایش درآمد و بیش از ۱۳ میلیارد تومان فروش داشت «پس از فیلمهای «فروشنده» و «من سالوادور نیستم» سومین فیلم پرفروش‌ سال بود.
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

فیلم 50 کیلو آلبالو

 

آزاده صمدی در فیلم مفید، بد، جلف
مفید، بد، جلف فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری محصول سال ۱۳۹۴ هست. فیلم برداری این اثر در زمستان ۱۳۹۴ انجام شد و نخستین بار در بهمن ۱۳۹۵ در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بنمایش درآمد.این فیلم از تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ در سینماهای ایران پخش شده هست. در نظرسنجی سایت پارس ناز این فیلم به عنوان برترین فیلم نوروز ۱۳۹۶ گزینش شد.
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

فیلم مفید، بد، جلف

 

آزاده صمدی در سریال راه بی پایان
راه بی پایان نام آلبوم‌اي تلویزیونی ساخت ایران هست که در بهار ۱۳۸۶ از شبکه سوم سیما به نمایش درآمده هست. نام این آلبوم در زمان ساخت بوی گندم بود که در هنگام پخش به راه بی‌پایان تغییر نام داد. تاکنون این سریال توانسته هست بیشترین درصد رضایت‌مندی مخاطبان «۹۱/۱ درصد» را از آن خود کند آزاده در این فیلم با همسر سابقش همبازی بود.
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

سریال راه بی پایان

 

آزاده صمدی در سریال انقلاب جذاب
آزاده صمدی در سریال انقلاب جذاب به کارگردانی بهرنگ توفیقی نقش جذاب را بازی کرد. داستان سریال جذاب و حامد به تازگی ازدواج کرده اند. بازگشت پدر جذاب از خارج پس از سال ها باعث یادآوری خاطره و ماجرای تلخی در سال ها پیش می‌شود که خانواده ها را تا مرز از هم پاشیدگی پیش می‌برد. در این میان اما ماجرای بزرگتر و خطیرتری در پس این اتفاق جریان دارد که زندگی همه ي را تهدید می کند.
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

سریال انقلاب جذاب

 

آزاده صمدی در سریال علیجناب
سریال عالیجناب به نویسنده کارگردانی سام قریبیان و از شبکه نمایش خانگی در 6 قسمت پخش خواهد گردید. داستان سریال عالیجناب اجتماعی هست و درمورد زندگی دو رقیب در فضای انتخاباتی را روایت می کند و برخلاف تصور عمومی اثری سیاسی نیست.
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

سریال علیجناب

 

نمایش رویای یک شب نیمه تابستان
این نمایش به کارگردانی مصطفی کوشکی و بازیگران: «به ترتیب ورود به صحنه» آزاده صمدی، محمد صادق ملک، سجاد باقری، شهروز دل افکار، روشنک گرامی، مجید نوروزی، نازآفرین کاظمی، هومن کیایی، علیرضا کیمنش، خاطره حاتمی، غزل شجاعی روی صحنه رفت.

 

فیلمهای سینمایی آزاده صمدی

۱ آفریقا ۱۳۸۹ هومن سیدی
۲ سیزده ۱۳۹۱ هومن سیدی
۳ طبقهٔ حساس ۱۳۹۲ کمال تبریزی
۴ ارغوان ۱۳۹۳ امید بنکدار و کیوان علیمحمدی
۵ گاهی ۱۳۹۴ محمدرضا رحمانی
۶ ۵۰ کیلو آلبالو ۱۳۹۴ مانی واقعی
۷ مفید، بد، جلف ۱۳۹۴ پیمان قاسم‌خانی
۸ ساعت ۵ عصر ۱۳۹۵ مهران مدیری
۹ لابی ۱۳۹۵ محمد پرویزی
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

تولد آزاده صمدی در سر صحنه فیلم ساعت ۵ عصر

 

آلبوم تلویزیونی آزاده صمدی
۱ راه بی‌پایان ۱۳۸۶ همایون اسعدیان
۲ گاوصندوق ۱۳۸۸
۳ سی امین روز ۱۳۹۰ جواد افشار
۴ حیرانی ۱۳۹۱ امید بنکدار و کیوان علیمحمدی
۵ انقلاب جذاب ۱۳۹۳ بهرنگ توفیقی
۶ پشتبام استان تهران ۱۳۹۴ بهرنگ توفیقی
۷ عالیجناب «شبکه خانگی»[۸] ۱۳۹۴
۸ دیواربه‌دیوار ۱۳۹۵–۱۳۹۶ سامان مقدم
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانیآزاده صمدی

 

تئاتر آزاده صمدی
بی شیر و شکر «حمید امجد»
مشروطه بانو «حسین کیانی»
دریا روندگان «محمد عاقبتی»
روایت ناتمام یک فصل معلق «هومن سیدی»
بالاخره این زندگی مال کیه؟ «اشکان خیل نژاد»
یه کلیک کوچولو «احمد سلیمانی»
نمایش P2 «سید مرتضی میرمنتظمی»
ملودی شهر بارانی «هادی مرزبان»
نمایش زبان اصلی «رسول کاهانی»
نمایش رؤیای یک شب نیمه تابستان «مصطفی کوشکی»
پنج ثانیه برف «مرتضی میر منتظمی»
آیس لند «آیدا کیخایی»
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانیآزاده صمدی

 

فیلم کوتاه
۳۵متری سطح آب «هومن سیدی»
دندان آبی «هومن سیدی»
هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی گوید«امید بنکدار و کیوان علیمحمدی»

 

جوایز آزاده صمدی
۱۳۸۹ بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برترین بازیگر نقش اول زن آفریقا برنده «بخش آثار ویدیویی»
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانیآزاده صمدی

 

بازیگری برای آزاده صمدی چه تعریفی دارد؟
اگر بخواهم درمورد بازیگری بگویم، باید به دوران بچگی‌ام برگردم. بچه خیال‌پردازی بودم و دوست داشتم رویاپردازی کنم. در خیالاتم خودم را جای آدم‌هاي گوناگون می‌گذاشتم و بازی می کردم. رویای زندگی و زیستن به جای دیگران همۀ وقت} با من بود. هنوز هم این بازی برایم ادامه دارد، تنها فرقش این هست که همین حالا جلوی دوربین بازی میکنم.

 

گرچه بازیگری تعریف آکادمیکی هم دارد، اما برای من معنا و تعریفش این هست. این‌که جای آدم‌هاي گوناگون، زندگی و فکر کنم، هنوز هم مانند دوران کودکی دیدنی هست.
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

آزاده صمدی

 

آزاده صمدی در «خندوانه»
وی در برنامه خندوانه درمورد خودش گفت: «به این فکر می کنم که دوره‌اي را بعنوان دوره بازنشستگی‌ام در نظر بگیرم. مزرعه‌اي داشته باشم که در آن سبزی خوردن بکارم. چیزی بنویسم یا همت کنم زبانم را تقویت کنم و تا آن موقع بتوانم ترجمه کنم.» , «لایف استایلی راکه هم اکنون دارم دوست ندارم و اگر به دلیل شغلم نبود شهر تهران نمی‌ماندم.»
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانیبرنامه خندوانه

 

آزاده صمدی برای موفقیت از چه چیزهایی گذشت
اکثریت دوست دارند چه از نظر بحث مالی و چه به دلیل اکثر دیده و مطرح شدن، چندان کار کنند اما من به این میل غلبه کردم و سعی کردم گزیده کاری خودم را حفظ کنم و هر کاری را قبول نکنم. طبیعتا خیلی سخت هست اما با تعریفی که من از موفقیت دارم اکثر هم خوانی دارد و فکر می کنم برای رسیدن به آن اهدافی که در نظر دارم باید سختگیر باشم و هر کاری را قبول نکنم.
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانیآزاده صمدی

 

آزاده صمدی در دورهمی
صمدی در پاسخ به سوال مدیری درمورد اینکه شایعاتی وجود دارد که شما جدی و بد اخلاق هستید، گفت: من خیلی آدم خوش اخلاق و خوش خنده‌اي هستم؛ احتمالا خیلی اذیتم کردند که این اتفاق افتاده هست. در حیطه کاری ما خیلی از مناسبات رعایت نمی شود. متاسفانه آدم‌ها برای کار خود احترام قائل نیستند.

 

تکرار این مسئله ممکن هست آدم را برنجاند و عصبانی کند. برای من مهم هست هوای دل همدیگر را داشته باشیم اما متاسفانه در حرفه ما اکثر به وظیفه خودشان بدون در نظر گرفتن خیلی چیزها می پردازند.
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانیبرنامه دورهمی

 

در پنجمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با رقابت لباس‌هاي آزاده صمدی، شقایق فراهانی، شبنم مقدمی و نیکی کریمی به کار خود پایان داد که در نهایت آنا ثانی با طراحی لباس آزاده صمدی پیروز شد بیشترین آرا را به خود اختصاص دهد. در این مراسم وزیر ارشاد هم خواستار توقف ورود لباس‌هاي ترک به کشور شد.
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانیآزاده صمدی

 

چه چیزی آزاده صمدی را غصه‌دار و چه چیز خوشحالش می کند
«اینکه آدم‌ها یادشان میرود هدف‌شان از زندگی کردن چیست و پایشان را روی سر و کله هم می گذراند تا به جاهای خفن‌تری برسند غصه‌دارم میکند و همۀ وقت} بودن در جمع حالم را سر جایش می‌آورد.»