پارس ناز پورتال

بیوگرافی احسان علیخانی مجری محبوب + نکات خواندنی و اینستاگرام

بیوگرافی احسان علیخانی مجری محبوب + نکات خواندنی و اینستاگرام

بیوگرافی احسان علیخانی + عکس های احسان علیخانی

در این بخش بیوگرافی احسان علیخانی مجری محبوب کشورمان را مرور می کنیم. احسان علیخانی را با برنامه پربیننده ماه عسل به یاد می آوریم، این مجری برخلاف کم کار بودنش هواداران بسیار زیادی دارد و تمام برنامه های او تماشاگران میلیونی دارند. آخرین برنامه احسان علیخانی عصر جدید بود که توانست نظر مثبت بینندگان را بدست آورد. در ادامه به طور کامل با او آشنا می شویم. با پارس ناز همراه باشید.

بیوگرافی احسان علیخانی مجری محبوب + نکات خواندنی و اینستاگرام

احسان علیخانی متولد: 15 / 8 / 1361 می باشد

 

احسان علیخانی کیست؟

احسان علیخانی متولد سال 1361 و آبان ماهی می باشد، او در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و از سال 1380 وارد تلویزیون شده است. احسان علیخانی فرزند حسین علیخانی و طوبی مظاهری می باشد. 

احسان علیخانی کیست؟

او فعالیت های خود را به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد و سپس به ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزرسازی و مستندهای کوتاه مشغول شد. او برای اولین بار در برنامه پسرهای ایرونی در قامت مجری ظاهر شد و بعد از چند سال فعالیت اجرا در برنامه ماه عسل به شهرت بالایی دست یافت.

 

در حال حاضر احسان علیخانی به عنوان تهیه کننده، کارگردان و سرگرمی ساز فعالیت های خود را ادامه می دهد و از دنیای اجرا کمی فاصله گرفته است. او تهیه کننده فیلم بدون تاریخ بدون امضا می باشد، این فیلم سینمایی حواشی زیادی داشت و جوایزی از جشنواره های خارجی هم کسب کرد. 

 

حتما بخوانید : بیوگرافی احسان علیخانی و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام

 

اولین روزهای شهرت احسان علیخانی

اولین روزهای شهرت احسان علیخانی

او می گوید: یادم می آید 20 سال داشتم، آیتمی تهیه می کردیم به اسم تیر چراغ برق که در آن آیتم زیر تیر چراغ برق با نوجوانان مصاحبه می کردیم، یک بار که به لاهیجان رفتیم تا آیتم را آماده کنیم 60 یا 70 نوجوان به سمت پاترول آمدند و از من امضا خواستند، من آن زمان حتی امضای ثابت هم نداشتم! روی هر برگه یک امضایی از خودم اختراع می کردم!

 

ازدواج و همسر احسان علیخانی

او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. از دید او ازدواج سخت ترین مرحله زندگی است. او اعتقاد دارد: یک انسان باید شخصیت کاملی داشته باشد تا بتواند برای زندگی مشترک بهترین را انتخاب کند.

 

میهمانانی متفاوت در برنامه ماه عسل

ازدواج و همسر احسان علیخانی

وجه تفاوت برنامه ماه عسلِ احسان علیخانی با دیگر برنامه ها میهمانان ماه عسل بودند، مردم عادی که داستان های جالبی داشتند نه بازیگران و خواننده هایی که به شرط دریافت مبالغ کلان حضور پیدا کنند. برخی از میهمانان او حتی تهران را هم ندیده بودند چه برسد به تلویزیون! او با ایده های متفاوت خود همیشه نظر مخاطبان را جلب کرده است.

 

من الگو نیستم!

احسان علیخانی

او خود را در جایگاهی نمی داند که بخواهد یک الگو باشد، علیخانی می گوید: این که مجری را الگوی جامعه بدانیم اصطلاح غلطی است. او همچنین مجریان و فوتبالیست ها را هم در جایگاهی نمی بیند که بخواهند الگو باشند. 

 

واکنش مردم به دیدن احسان واقعی!

واکنش مردم به دیدن احسان واقعی!

احسان علیخانی به یک شهربازی در مشهد می رود، و متوجه نگاه های عجیب مردم می شود، او می گوید: یک جوری نگاهم می کردند انگار پروفسور حسابی در خیابان بستنی یخی گاز می زند! زمانی هم رفته بوده تا در حرم امام رضا (ع) نماز بخواند، صدای بعضی را می شنیده که می گفتند: تلویزیون راهش نمی دهند و آمده به غلط کردم بیفتد!

 

نظر احسان علیخانی در مورد شهرت

نظر احسان علیخانی در مورد شهرت

او شهرت را بیشتر عامل دردسر می داند، به کسانی که هنوز به شهرت نرسیده اند توصیه می کند: تا وارد دنیای شهرت نشده اید خیلی راحت زندگی کنید و لذت ببرید! از نظر او شهرت از دور خیلی جذاب است اما وقتی وارد آن می شوید زندگی شما را به کلی تغییر می دهد.

 

مجری باید آراسته و مرتب باشد!

نکات خواندنی و اینستاگرام احسان علیخانی

از نظر او یک مجری باید آراسته باشد، نباید طوری لباس بپوشد که مردم با دیدن او یاد بدهکاری ها و بدبختی هایشان بیفتند! او می گوید: چه اشکالی دارد یک مجری خوشتیپ باشد؟ ترجیح می دهم کت و شلوار خوبم را برای مردم بپوشم.

 

ماجرای شایعه مرگ!

ماجرای شایعه مرگ احسان علیخانی

او دوبار خبر مرگ خودش را شنیده! یک بار وقتی در دانشگاه درس میخواند دوستانش با او شوخی کرده اند و یک بار هم این خبر در فضای مجازی پخش شده بود. او می گوید من خوابم برده بود و یکدفعه با صدایی بیدار شدم که می گفت: بخدا زندست الان همینجا خوابیده! همان زمان عادل فردوسی پور به او زنگ می زند تا از زنده بودنش مطمئن شود!

 

ممنوع التصویر شدن

ممنوع التصویر شدن احسان علیخانی

وقتی احمدی نژاد در جواب به اعتراض ها بخاطر گرانی روز افزون گفت: سرکوچه ما گران نیست و مردم می توانند از محله ما خرید کنند، احسان علیخانی در جواب گفته بود: گرانی هست، مردم هم می بینند اما نمی توانند از سرکوچه شما خرید کنند! او از سوی تلویزیون ممنوع التصویر، اما پس از 1 روز این خبر کذب اعلام شد.

 

من سیاسی نیستم!

عکس احسان علیخانی و مهران مدیری

او می گوید: ممکن است آگاهی سیاسی داشته باشم اما کنش سیاسی ندارم، چون سیاست را نمی فهمم! حرف هایی که من می زنم حرف های اجتماعی است، سیاست مختصات خودش را دارد و من دوست ندارم وارد آن شوم، در دنیای سیاست مجبوری کارهایی انجام دهی که نمی خواهی. فضای ذهنی من یک فضای اجتماعی است نه سیاسی.

 

پرسپولیسی دو آتیشه

صفحه اینستاگرام احسان علیخانی

او از هواداران تیم پرسپولیس است و قبل از اجرا هم به طور جدی فوتبال بازی می کرده تا جایی که وارد تیم نوجوانان پرسپولیس هم می شود. او می گوید: در یکی از دربی های معروف وقتی پرسپولیس 0-2 عقب بود و 3-2 بازی را برد، زمانی که ایمون زاید گل سوم را زد از شدت هیجان صندلی را به طرف ال سی دی پرتاب کردم!

 

نکات جالب در مورد احسان علیخانی

عکس احسان علیخانی و محمدرضا گلزار

برای او اجرا یعنی زندگی. خانواده اش مخالف ورود او به هنر بوده اند. عجول و بلند پرواز و زودرنج است. وقتی دلتنگ می شود موسیقی سنتی گوش می دهد. در حال حاضر تمام پشنهادهای بازیگری را رد می کند. مادی گرا و پول پرست نیست. بامعرفت است و حافظه خوبی دارد. برای دعوت میهمان به برنامه اش پول نمی دهد! او برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد 10 میلیارد پول جمع کرد و افراد زیادی آزاد شدند.

 

صفحه اینستاگرام احسان علیخانی

آدرس صفحه اینستاگرامی احسان علیخانی ehsanalikhani@ می باشد، او 2.7 میلیون دنبال کننده دارد و تا امروز بیش از 320 پست به اشتراک گذاشته است. 

 

اختصاصی از بخش بیوگرافی هنرمندان مجله پارس ناز