پارس ناز پورتال

بیوگرافی الناز شاکردوست و همسرش + عکس های الناز شاکردوست + مصاحبه

بیوگرافی الناز شاکردوست و همسرش + عکس های الناز شاکردوست + مصاحبه

بیوگرافی الناز شاکردوست و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام

 

در اینبخش بیوگرافی الناز شاکردوست سوپر استار سینمای کشور ایران را مرور می‌کنیم. الناز شاکردوست پر حاشیه بوده و هست اما در آن سو نیز وی بانویی انسان دوست و خون گرم می‌باشد، در واقع الناز شاکر دوست ازآن دسته بازیگران نیست کـه در عین معروف بودن با بدی از او یاد شود در لاک و محدوده خودش زندگی میکند و کارنامه کامل و خوبی هم در سینما دارد. در ادامه با پارس ناز همراه باشید.

 

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست، طراح صحنه و لباس و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، سال 1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده‌ي “هنر و معماری” دانشگاه “آزاد” تهران اسـت. شاکردوست بازیگری رابا تئاتر آغاز کرد و با بازی در فیلم «گل یخ» «83» کیومرث پوراحمد، پا بـه عرصه‌ي سینما گذاشت.  الناز شاکردوست، جایزه‌ي بهترین بازیگر زن جشنواره‌ي فیلم سان فرانسیسکو ایالات امریکا، را در کارنامه دارد.

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد: ۱۳۶۳/۰۴/۰۷ می باشد

 

الناز شاکردوست ستاره‌ ای که تا ابد می درخشد

سینمای رمانتیک دهه ۸۰ بی شک یکی از پرستاره‌ترین دهه‌هاي سینمای کشور ایران اسـت کـه بـه‌نوعی میتوان گفت هنوز هم با نام‌هایش شناخته میشود. یکی از این نام‌ها الناز شاکردوست بود. دوگانه او با محمدرضا گلزار و امین حیایی پرطرفدارترین آثار سینمای آن روزها را رقم می‌زد. شاکردوست با وجود سن کمش یکی از بازیگران باتجربه سینما محسوب می شود. =

جدیدترین عکس های الناز شاکردوست

او زمانی کـه تنها ۳۰ سال داشت سابقه نقش‌آفرینی در ۳۴ فیلم سینمایی را یدک میکشید. با وجود تحول در سبک و سیاق سینمای کشور ایران و ظهور ستاره‌هاي جدید الناز شاکردوست هنوز طرفداران خودرا دارد. البته مدتی اسـت کم‌کارتر یا بهتر اسـت بگوییم گزیدهکار شده اسـت. سینمادوستان حتما نقش‌آفرینی الناز شاکردوست در آثاری هم چون «گل یخ»، «عروس فراری»، «بی‌وفا» و … رابه یاد دارند.

 

بیشتر بخوانید : الناز شاکردوست بازیگر ثروتمند سینمای ایران در خارج

 

خانواده الناز شاکردوست

الناز شاکردوست ۷ تیر ۱۳۶۳ در محله پاسداران تهران متولد شد. او یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک‌تر از خود بنام الیکا دارد. الناز علاقه شدیدی بـه خانواده دارد و بیشتر لحظات عمرش را درکنار آن‌ها می‌گذراند. بـه‌طور کلی کمتر در اذهان عمومی دیده می شود و بیشتر زندگی‌اش در خانه پدری بـه ورزش، مطالعه، تماشای فیلم و هم‌نشینی با خانواده می‌گذرد.

عکس برادر الناز شاکردوست ،خانواده الناز شاکردوست

عکس الناز شاکردوست و برادرش 

عکس کودکی الناز شاکردوست و برادرش

عکس کودکی الناز شاکردوست و برادرش

 

الناز شاکردوست و علاقه به بازیگری

از کودکی عاشق نواختن پیانو و بازی کردن بود، بـه‌طوریکه همه ی اطرافیان پی بـه استعداد او برده بودند. بااینکه کسی مانع ورود او بـه دنیای هنر نبود، در دوره دبیرستان رشته ریاضی را انتخاب کرد و دیپلمش رابا معدل ۱۹.۲۳ گرفت. اما علاقه‌اش بـه هنر نهایتاً غلبه کرد ودر کنکور هنر شرکت کرد.

الناز شاکردوست و علاقه به بازیگری

عکس های داغ و خفن الناز شاکردوست

 

شاکردوست تحصیلاتش را در رشته نمایش و طراحی صحنه در دانشکده هنرومعماری پایتخت ادامه داد. جالب اینجاست کـه هنوز دوره لیسانسش بـه اتمام نرسیده بود کـه تبدیل بـه یک ستاره سینما شد. اما شهرت مانع ادامه تحصیل وی نشد. شاکردوست چندین سال بعد تحصیلات تکمیلی‌اش در رشته هنر را در لندن ادامه داد.

 

بیشتر بخوانید : الناز شاکردوست + خواهر ،برادر ،مادر و بیوگرافی

 

آغاز فعالیت هنری الناز شاکردوست

فعالیت بازیگری الناز شاکردوست بعد از ورود بـه دانشگاه، از تئاتر آغاز شد. کیومرث پوراحمد کـه بازی او را در صحنه‌هاي تئاتر دیده بود، برای بازی در فیلم جدیدش از او دعوت بـه عمل آورد.

الناز شاکردوست در اسپانیا او از طرفداران باشگاه بارسلونا است

الناز شاکردوست در اسپانیا « او از طرفداران باشگاه بارسلونا است»

 

بـه‌این‌ترتیب الناز شاکردوست درسال 83 با بازی در فیلم «گل یخ» بـه نویسندگی و کارگردانی پوراحمد پا بـه عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر یکسال در ۴ فیلم سینما حضور پیدا کرد. شاکر دوست بـه‌واسطه چهره خاص و زیبایش خیلی زود محبوب و تبدیل بـه یکی از جوان‌اول‌هاي سینمای کشور ایران شد.

 

شروع شهرت الناز شاکردوست

الناز جوان در تجربه دومش «مجردها» بازی متفاوتی از خود بـه نمایش گذاشت. بعد ازآن‌هم در «عروس فراری» برای نخستین بار در مقابل امین حیایی قرار گرفت. زوج او با امین حیایی و محمدرضا گلزار بارها در آثاری هم چون «چـه کسی امیر را کشت»، «مجنون لیلی»، «دو خواهر» و «آتیش بازی» و… تکرار شد. او با شروع دهه ۹۰ فصل جدید از زندگی هنری را آغاز کرده اسـت.

مهران مدیری در عیادت از الناز شاکردوست

مهران مدیری در عیادت از الناز شاکردوست

 

شاکردوست با حضور در آثاری هم چون «مبارک»«انیمیشن»، «اسب سفید سلطان»، «خفگی» و «سراسر شب» نشان داد کـه بـه دنبال تجربه‌هاي کاملاً نو تازه اسـت. وی تاکنون بارها برای دریافت جایزه بهترین بازیگری در جشنواره‌هاي انجمن منتقدین، خانه سینما و جشنواره فیلم فجر نامزد شده اسـت. درسال ۹۴ نیز نخستین جایزه بازیگری‌اش را برای بازی در فیلم «تابو» از جشنواره فیلم سان‌فرانسیسکو دریافت کرد.

 

فعالیت های غیر سینمایی الناز شاکردوست

منهای سینمای الناز شاکردوست خارج از حیطه بازیگری نخواهد بود. تنها شغل و فعالیت جدی او بازیگری اسـت و بـه‌جز دوره‌هایي کوتاه فعالیت بـه‌عنوان مدلینگ از این حرفه‌ها پا فراتر نگذاشته اسـت. الناز شاکردوست با نقش‌آفرینی در مجموعه «قلب یخی» محمدحسین لطیفی برای نخستین بار در مدیومی غیر از سینما دیده شد.

فعالیت های غیر سینمایی الناز شاکردوست

عکس های جالب از الناز شاکردوست

 

مدتی هم خبر ساخت مجموعه‌اي تلویزیونی بنام «میهن مـن» با بازی وی منتشر شد کـه البته پخش آن در هاله‌اي از ابهام قرار دارد. شاکردوست درسال ۱۳۹۶ با بازی در نمایش «گم‌وگور» پس از سالها بـه صحنه تئاتر بازگشت. «گم‌وگور» نمایشی بود بـه کارگردانی امیر مهندسیان کـه امیر جعفری و الناز شاکردوست بازیگران اصلی آن بودند.

 

بیشتر بخوانید : تازه ترین عکسهای الناز شاکر دوست در پاریس

 

انگیزه‌ ها و دردسرهای الناز شاکردوست در سینما

الناز شاکردوست از عدم نیاز مالی‌اش بـه سینما و هم چنین دردسرهای چشم‌رنگی بودنش می گوید: «متأسفانه باید بگویم یک‌سری نان چشم رنگی بودن خودرا خورده‌اند اما مـن چوبش را خوردم. برخی منتقدان و کارگردانان همیشه گفته‌اند کـه توانایی بازیگری مـن در پس چشم رنگی بودنم پنهان‌شده اسـت.

عکس گریم الناز شاکردوست

عکس گریم الناز شاکردوست

 

درواقع خیلی اوقات چهره‌ام از بازی‌ام پیشی ‌گرفته اسـت. سعی کردم با نه گفتن بـه خیلی پول‌ها و کارها آن‌هم در سن و سالی کـه دارم، ثابت کنم این‌طور نیست کـه مـن فقط بخواهم پولی بگیرم و بازی کنم. همین مسئله باعث شده کارگردان‌ها نسبت بـه مـن ترس داشته باشند…

مصحابه با الناز شاکردوست و همسرش

خیلی وقت اسـت دیگر بخاطر دیده شدن و پول و… کار نمی کنم. خدا را شکر همیشه خانواده خوبی داشتم و هیچ‌وقت بخاطر ثروت بازیگر نشدم. حتی نخستین فیلمی راکه برای قراردادش رفتم با ماشینی رفتم کـه پدرم برایم خریده بود.

 

الناز شاکردوست در بیمارستان

سال 96 یک اتفاق وخیم برای الناز شاکردوست و اهالی سینما بـه همراه داشت. الناز شاکردوست در پشت‌صحنه فیلم سینمایی دو طبقه روی پیلوت دچار سانحه‌ اي خطرناک شد و مدتی زیادی را در بیمارستان بـه سر میبرد. وی از ناحیه کمر و از ارتفاع یک‌ونیم متری بـه زمین افتاد و آسیب جدی بـه مهره‌هاي ستون فقراتش وارد شد.

الناز شاکردوست در بیمارستان

جمع کثیری از هنرمندان و ورزشکاران در بیمارستان از بازیگر محبوب عیادت کردند. اما خبری از عوامل فیلم نبود. شاکردوست با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نوشت: حال مقصرین الآن چطوره؟ دیگه نمی‌کشم او در پستی دیگر اعلام کرد کـه حتی یک نفر از عوامل آن پروژه حالش را هم نپرسیده اسـت.

تصادف الناز شاکردوست

خوشبختانه پس از مدتی حال بازیگر خوب کشورمان رو بـه التیام رفت. این تنها حادثه سینما پیش‌آمده برای شاکردوست نبود. درسال 93 وقتی الناز شاکردوست در سکانسی از فیلم «تابو» ایفای نقش میکرد، بـه یک باره بـه سمت دریا کشیده شد و تا مرز غرق شدن رفت.

بستری شدن الناز شاکر دوست

الناز شاکردوست در بیمارستان

 

نگهبانی کـه تصادفاً در آن نزدیکی بود بـه دل آب زد و او را نجات داد. شاکردوست میگوید بعد ازآن اتفاق تا مدت‌ها وقتی زیر دوش حمام می‌رفتم احساس میکردم در حال غرق شدن هستم. یا شب‌هاي بسیاری خوابم نمیبرد زیرا مدام حس می کردم دارم میروم زیر آب.»

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی محمدرضا گلزار و همسرش + عکس های محمدرضا گلزار

 

الناز شاکر دوست در خارج از کشور

شاکردوست معتقد اسـت تجربه مرگ باعث ایجاد تغییر و تحولات شدید در او و نگاهش بـه جهان شد. او بعد از اسب سفید سلطان نزدیک بـه سه سال در هیچ پروژه سینمایی دیده نشد ودر بيرون از کشور بـه تحصیل، مطالعه و تمرین بازیگری مشغول بود.

الناز شاکر دوست در خارج از کشور

تصاویر جدید الناز شاکردوست

 

این خودسازی بی‌تأثیر هم نبود. الناز شاکردوست درسال ۱۳۹۵ حضور کاملاً متفاوت و درخشانی در فیلم سینمایی «خفگی» داشت کـه برای بازی در آن فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینما نیز شد.

 

آرزوهای الناز شاکردوست

یکی از آرزوی هاي خانم بازیگر این اسـت کـه در میدان تجریش آسان و آسوده‌خاطر قدم بزند، بدون این کـه سنگینی یک نگاه را حس کند.

آرزوهای الناز شاکردوست

ازدواج الناز شاکردوست

 

الناز شاکر دوست می گوید: «آرزوهایی دارم کـه برای تعداد زیادی از آدم‌ها اتفاقات روزمره زندگی‌شان اسـت و شاید اصلاً بـه آن‌ها فکر هم نمیکنند.» همان‌گونه کـه تعداد زیادی از آدم‌ها هم ‌آرزوهایی دارند کـه زندگی روزمره ستارگان اسـت شاید بـه آن فکر هم نکنند.

 

فیلم سینمایی رسوایی از الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بعد از بازی در فیلم سینمایی «رسوایی» ساخته مسعود ده‌نمکی، یادداشت شجاعانه‌اي را منتشر کـه بـه مذاق برخی خوش نیامد. او در نامه‌اي خطاب بـه مسئولان نوشت: «نقش افسانه را درواقع زندگی کردم و روحم تا ابد دراین نقش باقی می ماند.

ازدواج الناز شاکردوست

الناز شاکردوست قد و وزن

 

تنها دل‌خوشی مـن بیدار شدن بـه‌موقع روح‌هاي مملکتم ایران اسـت. دلیل ظاهر شدن الناز شاکردوست دراین نقش، شنیدن آه همان دختری بود کـه بعد از گران شدن قیمت نان از خدا قهرش گرفت و از صف خارج شد و سوار مرکب فحشا شده و کسی نپرسید جواب خانه بی‌نان چـه میشود؟»

 

حقایق جالب دربار ه الناز شاکردوست

خانم بازیگر بـه تناسب‌اندام خود اهمیت زیادی میدهد. ورزش روزانه‌اش ترک نمی شود. بدن‌سازی، تی‌آرایکس و اسکی از ورزش‌هاي موردعلاقه‌اش هستند. او معتقد اسـت یوگا نیز یکی از ضروری‌ترین و مفیدترین فعالیت‌ها برای سلامت جسم و روح اسـت.

عکس الناز شاکردوست و خواهرش

عکس الناز شاکردوست و خواهرش

 

شاید برایتان جالب باشد کـه گوهر خیراندیش یکی از صمیمی‌ترین دوست‌هاي الناز شاکردوست اسـت. این دو هنرمند محبوب با وجود اختلاف سنی بیش از بیست‌ساله‌شان مدت‌هاست رفقای صمیمی و درجه اول یک دیگر هستند. الناز شاکردوست بعد از خانواده و بازیگری، فوتبال را هم عاشقانه دوست داد. او طرفدار دوآتشه تیم پرسپولیس تهران اسـت.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی مهران مدیری و همسرش + عکس های مهران مدیری

 

عکس های اینستاگرامی الناز شاکردوست

عکس های اینستاگرامی الناز شاکردوست

 

رضا صادقی خواننده محبوب اوست. کرت کوبین آمریکایی هم یکی از خوانندگان محبوب او بود کـه در سن ۲۷ سالگی دست بـه خودکشی زد. از میان بازیگران هم گوهر خیراندیش، گلشیفته فراهانی مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت‌دوست را می‌سندد. شاکردوست علاقه زیادی بـه سفر کردن دارد.

عکس الناز شاکردوست و بیوگرافی

عکس الناز شاکردوست و بیوگرافی

 

چندی پیش هم عکس‌هایي از سفرش بـه بریتانیا و امریکا و بازدیدش از دیزنی لند و موزه مادام توسو در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد. چهره و زیبایی شاکردوست در نخستین سال‌هاي حضورش در سینما آن‌قدر موردتوجه قرار گرفت کـه عده‌ي تعداد زیادی از علاقه‌مندان برای ورود بـه سینما سعی می کردند خودرا شبیه او کنند.

 

پیج اینستاگرام الناز شاکردوست

عکس اندام الناز شاکردوست

elnazshakerdoost@

 


 

در ادامه مرور صفحه اینستاگرام الناز شاکردوست

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه شخصی خانم الناز شاکردوست در شبکه اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام، او یکی از بزرگان اینستاگرام « شاخ بی حریف » در ایران اسـت و بالای 6 میلیون فالوور دارد.

در ادامه مرور صفحه اینستاگرام الناز شاکردوست

الناز شاکردوست درباره این عکس نوشته: !نمى شناسمت باز

قد و وزن الناز شاکردوست

عکس الناز شاکردوست و همسرش

 

الناز شاکردوست درباره این عکس نوشته: امروز «مـن میترسم» بـه انتها رسید.تجربه اي جذاب حاصل قلم توانا و نگاه دقیق بهنام بهزادی عزیز کـه همراه گروهی صمیمی و کاربلد، لحظه هایي دل چسب، صمیمی و تجربه اي نو برایم رقم زد و مـن، نسیم«مـن می‌ترسم»یک لحظه هم نترسیدم. حالا اما، بی‌صبرانه منتظرم تا حاصل نهایی کار را ببینم. عوامل تولید «مـن میترسم» عبارتند از:

 

نویسنده و کارگردان: بهنام بهزادی، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری،طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف،طراح گریم: مهرداد میرکیانی،صدابردار: مهدی صالح کرمانی،دستیار کارگردان: چاوش هنرآموز،برنامه ریزان:فاطمه زیوری/ مجيد فاضلى، منشی صحنه: مریم شقاقی،عکاس: آناهید داوری، طراح گرافیک: مجید کاشانی، فیلم بردار پشت صحنه: مهدی شهسوار

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی دنیا جهانبخت و همسرش + حواشی اینستاگرام

 

مشاور رسانه اي:بیتا موسوی، مدیر تولید: حسین بشگرد، مدیر تدارکات: سجاد نوری، دستیار تهیه: احمدرضا بهزادی، جانشین تهیه کننده: شاهین سخایی وسرمایه‌گذار و تهیه‌کننده: بهنام بهزادی. @manmitarsam.movie @anahiddavari دراین فیلم، الناز شاکردوست، پوریا رحیمی سام، امیر جعفری، ستاره پسیانی، وَ مهران احمدی بازی می‌کنند.

پیج اینستاگرام الناز شاکردوست

الناز شاکردوست درباره این عکس نوشته: مـن و گربه 

عکس های الناز شاکردوست + مصاحبه و اینستاگرام

الناز شاکردوست درباره این عکس نوشته: چندروزپيش رفتم چندتاعكس پاييزى براتون گرفتم؟ مى خواستم فقط يكيش رو بزارم نتونستم انتخاب كنم همش رو گذاشتم، ؟انتخاب با شـما…

عکس نوشته اینستاگرام الناز شاکردوست

الناز شاکردوست درباره این عکس نوشته: ؟؟؟؟

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست درباره این عکس نوشته: ؟ !وحشى_نباشيم# 

الناز شاکردوست در حال تعمیرات

الناز شاکردوست درباره این عکس نوشته: ؟؟ ؟؟‍♀️؟؟⚙️

الناز شاکردوست در خارج

بیوگرافی الناز شاکردوست و همسرش + عکس های الناز شاکردوست + مصاحبه و اینستاگرام

 

الناز شاکردوست درباره این عکس نوشته: گاهى بايد توقف كرد تا ببينيم دقيقاً كجاى اين برزخِ زندگى هستيم ، اينكه چقدر از راه رو رفتيم يا اينكه چقدر ازش باقى مونده اونقدر مهم نيست كه همين لحظه ى الآن مهمه! لطفاً يك لحظه تنفس… مهر ماه٩٧ ؟عكس: مامانم « در حال گفتن اين جمله كه بيا پايين بچه ميفتى ناقص تر ميشى ؟»

زندگینامه الناز شاکردوست و همسرش

الناز شاکردوست درباره این عکس نوشته: !بادها خبر از تغيير فصل مى دهند

زندگی نامه الناز شاکردوست

الناز شاکردوست درباره این عکس نوشته: !سكوت سلاح نهايى قدرت اسـت .