پارس ناز پورتال

بیوگرافی استاد رزیتا دغلاوی نژاد زیباترین دختر ایران و جهان / نابغه علم و هنر و شعر و ادبیات

بیوگرافی استاد رزیتا دغلاوی نژاد زیباترین دختر ایران و جهان / نابغه علم و هنر و شعر و ادبیات

بیوگرافی رزیتا دغلاوی نژاد زیباترین دختر ایران و جهان

در اینبخش بیوگرافی رزیتا دغلاوی نژاد مشهور بـه خاله فرشته مهربون و دختر عروسکی ایران را مرور می‌کنیم. رزیتا دغلاوی نژاد با نام هنری خاله فرشته مهربون زاده ۲۹ آذرماه سال ۱۳۶۷ در شیراز اسـت وی دارای مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی گرایش روابط عمومی ودارای تحصیلات عالیه روانشناسی و مقالات متعدد داخلی وخارجی دراین زمینه می باشد.

 

نام و نام خانوادگی : رزیتا دغلاوی نژاد

شهرت و نام هنری :

دختر معروف و مشهور عروسکی ایران

خاله رزیتا

خاله فرشته مهربون

اسطوره زیبایی جهان

زیباترین دختر ایران و جهان

سیندرلای ایران

ملکه زیبایی جهان

بیوگرافی رزیتا دغلاوی نژاد زیباترین دختر ایران و جهان

استاد رزیتا دغلاوی نژاد دختر معروف و مشهور عروسکی ایران « دختری با صدا و چهره ای کاملا عروسکی و شگفت انگیز بدون هیچ گونه عمل زیبایی » با نام هنری خاله رزیتا و خاله فرشته مهربون متولد بیست و نهم آذرماه سال ۱۳۶۷ در شیراز می باشد .اصالتا خوزستانی و بسیار خونگرم و مهربان است.

 

وی فرزند موفق ، صالح ، پر افتخار و نجیب و پاکدامن خانواده ای با اصل و نسب ، اصیل ، نجیب زاده و فرهیخته می باشد.پدر ایشان تحصیلکرده آمریکا و بازنشسته شرکت نفت و مادر ایشان فرهنگی و بازنشسته آموزش و پرورش می باشد.

 

دارای یک خواهر زیبا و جذاب و قد بلند به نام یاسمن می باشد که یک سال از رزیتا بزرگتر و متولد سال ۱۳۶۶ و دارای دکتری تخصصی زبان انگلیسی است.

بیوگرافی استاد رزیتا دغلاوی نژاد زیباترین دختر ایران و جهان / نابغه علم و هنر و شعر و ادبیات

دارای تحصیلات کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی گرایش روابط عمومی و تحصیلات عالیه روانشناسی و دارای مقالات متعدد پذیرش و چاپ شده داخلی و خارجی می باشد که آخرین مقاله ایشان نیز از سایت جهانی سیویلیکا هولوگرام طلایی دریافت کرد.

 

زندگینامه رزیتا دغلاوی نژاد

زندگینامه رزیتا دغلاوی نژاد

رزیتا از همان اوان کودکی همیشه موفق و شاگرد اول مدرسه بود و در مسابقات علمی و حتی المپیادهای ریاضی موفق به کسب رتبه های ممتاز و افتخار آفرینی های بیشمار بود.

 

رزیتای عزیز و نابغه در سن شش الی هفت کتاب هایی از قبیل خانه قانون زده و الیور تویست اثر چارلز دیکنز ، بینوایان اثر ویکتور هوگو ، ظهور و سقوط رایش سوم اثر ویلیام شایرر نبرد من اثر آدولف هیتلر جنگ و صلح اثر تولستوی و بسیاری از شاهکارهای ادبی و معاصر جهان را مطالعه کرده بود .

 

اولین جرقه پیدایش استعدادهای این اعجوبه و نابغه همه فن حریف از سن هفت سالگی توسط معلمین و مسیولین مدرسه کشف شد.

بیوگرافی رزیتا دغلاوی نژاد زیباترین دختر ایران و جهان

و با حمایت مدرسه و همچنین اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز رزیتا توانست موفقیت های بیشماری را از همان کودکی به نام خود رقم بزند و ثبت کند .رزیتا دغلاوی نژاد همان خاله رزیتا و خاله فرشته مهربون مجری برتر و مشهور برنامه های کودک و نوجوان می باشد.

 

رزومه ها و سوابق و فعالیت های ایشان به قدری فزون و بیشمار است که در این مطلب قادر به درج همگی این سوابق و رزومه های درخشان در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی و هنری و ادبی نیستیم و تنها به بخش کوچکی از اسامی فعالیت ها و رزومه های درخشان ایشان می پردازیم.

سوابق و رزومه های های استاد رزیتا دغلاوی نژاد و زمینه های فعالیت

سوابق و رزومه های های استاد رزیتا دغلاوی نژاد و زمینه های فعالیت :

 

1 – گفتاردرمانگر ، مشاور و روانشناس

۲ – مدلینگ جذاب و فوق حرفه ای

۳ – برترین مجری کودک کشور

۴ – داور بین المللی تیم سلامت و هنر « شبکه جهانی یوسرن »

۵ – سرپرست و کارگردان گروه کودک بین المللی فرشته مهربون « ستاره صحنه کشور »

۶ – تهیه کننده

۷ – کارگردان و دستیار کارگردان

۸ – ترانه سرا ، شاعر و نویسنده

۹ – نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس

۱۰ – منشی صحنه

۱۱ – طراح صحنه و لباس

۱۲ – خواننده و مقلد صدای چندین زبانه کودک

۱۳ – مدرس حرفه ای استایلینگ و مادلینگ باحجاب اسلامی

۱۴ – معلم دنس و بازیگری دنس رئال

۱۵ – ایده پرداز حرفه ای و تولید کننده محتوا

۱۶ – مدرس کلاس های فن بیان و سخنوری، مجریگری کودک ، دوبله ، گویندگی ، بازیگری در رده سنی کودک و نوجوان از جمله شرکت سینمایی هلیافیلم به مدیریت جناب آقای استاد حمید اصغری توتماچ

۱۷ – تهیه کننده و برگزار کننده جنگ شادی

۱۸ – پژوهشگر

۱۹ – معلم هنر

۲۰ – ورزشکار

۲۱ – هنرجوی موسیقی

۲۲ – عکاس ، فیلمبردار و تصویر بردار

۲۳ – دیزاینر

۲۴ – قصه گو

۲۵ – گوینده ، بازیگر ، مدلینگ حرفه ای تیزر های تبلیغاتی

۲۶ – بلاگر حرفه ای

۲۷ – بازیگر تئاتر ، سینما ، تلویزیون

۲۸ – مدیر داخلی شرکت سروا هنر « تهیه تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری »

و…

 

فعالیت فشن شویی رزیتا دغلاوی نژاد

استاد رزیتا دغلاوی نژاد زیباترین مدل ایرانی سوپرمدل مشهور سابقه همکاری با برندهای مشهور جهان از جمله گوچی ، ویولت و آرمانی را دارد.وی بخاطر استایل ساعت شنی و چهره عروسکی و دلبرانه اش لقب اسطوره زیبایی جهان را نیز از آن خود کرده است.

 

خاله رزیتا طی مدت زمان کوتاهی توانست نظر طرفداران بسیار زیادی را نسبت به خود و زیبایی های چشمگیر و هنرهای فاخر و وزین خود معطوف و جذب کند.وی یکی از سلبریتی های بسیار محبوب و شاخ های معروف اینستاگرام محسوب میشود. اکثر طرفداران وی را آقایان و کودکان تشکیل می‌دهند‌.

 

همانگونه که میدانید خاله رزیتا به حمایت بسیاری از پیشکسوتان عرصه هنر و سلبریتی های فعال در سازمان صداوسیما و سینما به جای عمو پورنگ و خاله شادونه به عنوان خاله اصلی تلویزیون انتخاب و برگزیده شد که ایشان در مهرماه سال ۱۳۹۸ انصراف خودش را از ورود به این عرصه به حمایت کنندگان اعلام کرد.

از جمله کتاب های فاخر به نویسندگی استاد رزیتا دغلاوی نژاد می توان به کتاب های نخبگان قهرمان ، فرشته کوچولو به المپیاد ریاضی می رود ، فرشته کوچولوی مؤدب ، وروجک قهرمان و…در ژانر کودک و نوجوان و به کتاب هایی همچون تجسمانه یک باور « کتابی در غالب خودشناسی ، روانشناسی مثبت نگر ، انسانیت و ترویج انسانیت » ، کتاب حقیقت در عین واقعیت و بسیاری از کتاب های دیگر در ژانر بزرگسال اشاره کرد.

 

از جمله ترانه های شاد و محبوب و پرطرفدار کودکانه ایشان می توان به ترانه شاد کودکانه باغ خانواده ، پاییز ، دردونه عزیز من تولدت مبارک ، پرنسس آناستازیا ، گل‌های باغ ایمان ، بادبادک‌های رنگی ، دستابالا قند و عسلا و…اشاره کرد.

 

خبر ویژه برای کودکان عزیز اینکه ترانه جدید شاد کودکانه خاله رزیتای عزیز و مهربون با نام شهر نی نی ها نیز به زودی در سایت های مجاز و رسمی کشور پخش و در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

خاله رزیتا سفیر بین المللی نخبه پروری و سفیر لبخند ایتام و یکی از حامیان جدی حیوانات می باشد.استاد رزیتا دغلاوی نژاد مورد تایید و تشویق کلیه ارگان های دولتی و دارای تقدیر نامه های بیشماری از طرف ریاست های محترم این ادارات از جمله ریاست اداره آموزش و پرورش ، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، هیئت بیت الاحزان ، دبیرخانه مساجد ، بهزیستی ، سپاه ، خانه سلامت ، اداره ورزش و جوانان و… می باشد.

با آرزوی توفیقات روز افزون برای استاد رزیتا دغلاوی نژاد نابغه همه فن حریف ایرانی مایه افتخار ایران و غرور ملی