پارس ناز پورتال

بیوگرافی رزیتا غفاری و همسرش + عکس های رزیتا غفاری + مصاحبه و اینستاگرام

بیوگرافی رزیتا غفاری و همسرش + عکس های رزیتا غفاری + مصاحبه و اینستاگرام

بیوگرافی رزیتا غفاری و همسرش

در اینبخش بیوگرافی رزیتا غفاری بازیگر محبوب و البته بی حاشیه کشورمان را مرور میکنیم. رزیتا غفاری با سریال قلب مـن شناخته می شود، او بـه غیر از بازیگری ورزشکاری حرفه ای هم می باشد. رزیتا غفاری در حال حاضر  بـه مربی اسکی هم میپردازد، از آخرین کارهای او می‌توانیم بـه سریال «دیگری» اشاره کنیم. در ادامه بطور کامل با رزیتا غفاری آشنا میشویم. با پارس ناز همراه باشید.

بیوگرافی رزیتا غفاری و همسرش + عکس های رزیتا غفاری + مصاحبه و اینستاگرام

رزیتا غفاری متولد 27 / 10 / 1351 می باشد

 

رزیتا غفاری کیست ؟

رزیتا غفاری ۲۷ دی ۱۳۵۱ در شهر تهران بدنیا آمد. وی دارای لیسانس کارگردانی اسـت ودر دانشکده محل تحصیل خود با بازیگری آشنا شد. همسر وی عباس صالحی گریمور اسـت و یک دختر بـه نام تارا دارد. رزیتا غفاری یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و جوانترین بازیگرانی اسـت کـه دراین سال ها در تلویزیون درخشیده اسـت.

بیوگرافی رزیتا غفاری و همسرش + عکس های رزیتا غفاری + مصاحبه و اینستاگرام

وی درسال 72 با بازی در سریال «در پناه تـو» وارد عرصه بازیگری شد و سپس در سریال «در قلب مـن» بازی کرد و با درخشندگی دراین دو سریال در ذهن مخاطبین ماندگار شد. وی درکنار بازیگری، کارگردانی تئاتر و کارگردانی انیمیشن نیز انجام داده اسـت.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی باربد بابایی و همسرش + عکس های اینستاگرامی

 

بازی رزیتا غفاری در سریال قلب من

سریال در قلب مـن بـه کارگردانی حمید لبخنده درسال 1377 ساخته شد و از شبکه 3 سما پخش شد. این مجموعه در تابستان سال ۱۳۹۵ از شبکه آی فیلم بازپخش شده اسـت.

بیوگرافی رزیتا غفاری

استان این سریال روایتگر زندگی دو خانواده از قشر فقیر و ثروتمند اسـت کـه دختر خانواده ثروتمند یعنی سارا بـه رضا و دایی سارا بـه لیلا علاقه‌مند بوده ودر این رابطه دراماتیک پاره‌ای از مسائل اجتماعی نیز بـه تصویر کشیده می شود. رزیتا غفاری دراین سریال درکنار بازیگرانی هم چون حمیده خیرآبادی، ثریا قاسمی، فریده صابری، پارسا پیروزفر، لعیا زنگنه ایفای نقش کرده اسـت.

 

ازدواج و همسر رزیتا غفاری

رزیتا غفاری در سن 27 سالگی با عباس صالحی ازدواج‌کرده اسـت. عباس صالحی تحصیلاتش درزمینهٔ طراحی بـه اتمام رسانده اسـت و شغل اصلی‌اش طراحی گریم اسـت و چند سال خارج از ایران زندگی کرده اسـت و علاقهٔ خاصی بـه تئاتر دارد و عاشق کارش اسـت. این زوج دارای یک دختر بـه نام تارا صالحی هستند.

ازدواج و همسر رزیتا غفاری

رزیتا غفاری میگوید «همسرم در زندگی همراه و کمک بسیار خوبی اسـت و همین همکاری و حس صمیمیت مشترک مـا با هم باعث شده کـه هرلحظه از زندگی‌مان با خاطرات قشنگی همراه شود. عباس قبل از اینکه یک همسر مهربان و دلسوز برای مـن باشد، یک دوست خوب برایم اسـت».

 

مخالفت خانواده رزیتا غفاری با شغل بازیگری

رزیتا غفاری در رشتهٔ کارگردانی تئاتر تحصیل‌کرده اسـت و بهمین خاطر علاقه زیادی بـه بازیگری دارد، در همین رابطه میگوید کـه مـن عاشق بازیگری بودم و تصمیم گرفتم کـه بازیگری رابه‌عنوان شغلم انتخاب کنم کـه در ابتدا خانواده و بخصوص پدرم با بازیگری مخالف بودند و تمایلی نداشتند کـه این شغل را انتخاب کنم.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی سیده آناشید حسینی زیباترین مدل ایرانی +عکس همسرش

 

مخالفت خانواده رزیتا غفاری با شغل بازیگری

اما پس از مدتی با این محیط آشنا شدند و شناخت پیدا کردند و متوجه علاقه‌ام بـه بازیگری شدند و هم چنین شناختی کـه نسبت بـه مـن داشتند، نه‌تنها مانع انتخابم نشدند، بلکه تشویق‌هایشان هم شامل حال مـن شد. هم چنین میگوید کـه خانواده‌ام حتی پس از ازدواجم، پیگیر کارهایم هستند.

صفحه اینستاگرام رزیتا غفاری

هنوز مانند روزهای اول کارم با تشویق‌هایشان، مـن را دلگرم می کنند و بـه‌یقین می توانم بگویم، مادرم یکی از بهترین منتقدانم اسـت و بادید منتقدانه و جدیت بسیار، فیلم‌هایم را دنبال میکند تا بـه‌درستی درباره آن‌ها نظر بدهد. گفتنی اسـت پس از اینکه با عباس صالحی ازدواج کردم، او بهترین مشاور و منتقدم شده اسـت.

 

رزیتا غفاری و مربی اسکی

رزیتا غفاری علاوه بر بازیگری بـه مربیگری اسکی نیز مشغول اسـت وی میگوید کـه از ابتدا ورزش جزی از زندگی مـن بودو سالیان طولانی اسـت کـه عضو فدراسیون بین‌ المللی اسکی و مربی اسکی هستم اما از زمانی کـه ازدواج‌کرده‌ام و تارا بدنیا آمده اسـت، پرداختن بـه این‌گونه کارها برایم سخت شده اسـت.

 

رزیتا غفاری و دست‌ پخت و آشپزی عالی همسرش

رزیتا غفاری مثل خیلی از زنان ایرانی کدبانویی کامل اسـت، دست‌پخت خوبی دارد و غذا هاي خوشمزه‌ای هم درست می کند. فکر نکنید کـه هنرپیشه‌ها غذا درست نمی کنند. وی می گوید: قورمه‌سبزی نخستین غذایی بود کـه پس از ازدواجم درست کردم.

از آنجایی‌ کـه خیلی نگران بودم مبادا قورمه‌سبزی بسوزد، مدام بـه آن آب اضافه میکردم و این باعث آبکی شدن آن شد. مسلماً غذا هاي ایرانی بهتر از غذا هاي فرنگی اسـت، چون بنظر مـن سالم‌تر و خوشمزه‌تر هستند و وقت بیشتری برای پختن آن‌ها صرف می شود. همسرم در خانه غذا می‌پزد ودر آشپزی نیز بـه مـن بسیار کمک می کند.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی پردیس پورعابدینی و همسرش + عکس های جدید پردیس پورعابدینی

 

رزیتا غفاری و رضا صادقی

مـن از همسرم خیلی آشپزی یاد گرفتم، از آنجایی‌ کـه مـن کار بیرون را انجام می دهم همسرم نیز در کارخانه بسیار بـه مـن کمک میکند، بارها پیش‌آمده کـه مـن ۴۰-۵۰ مهمان داشته‌ام و سرکار بودم، اما وقتی بـه خانه بازگشتم غذای مهمانان حاضر بودو آن‌ها توسط همسرم بـه بهترین نحو پذیرایی شده بودند.

 


 

صفحه اینستاگرام رزیتا غفاری rozitaghafariofficial@

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرامی خانم رزیتا غفاری و از زاویه نزدیک تری با او و فعالیت هاي مجازی اش آشنا میشویم. رزیتا غفاری بیش از 200 هزار دنبال کننده دراین شبکه اجتماعی دارد.

او درباره این عکس نوشته: ليلا و بهنام بازيگران سريال “شب افتابى ” بعد از ١٩ سال همكارى مجدد!!!!!

او درباره این عکس نوشته: از خدا براتون ارامش و سلامتى خواستارم ?

او درباره این عکس نوشته:

کم نيستند شادي‌ها حتي اگر بزرگ نباشند

آن قدر دست نيافتني نيستند

کـه تـو عمري‌ست کز کرده‌ای گوشه جهان

و بر آسمان چوب خط مي‌كشي بـه انتظار

حبس ابد هم حتي، پايان دارد

پاياني بزرگ و طولاني

چـه راحت تماشاگر سبقت ثانيه‌هاييم

و بـه عبورشان مي‌خنديم

چـه راحت لحظه‌ها رابه کام هم تلخ مي‌کنيم

و چـه ارزان مي‌فروشيم لذت با هم بودن را

چـه زود دير مي‌شود

و نمي‌دانيم کـه ؛ فردا مي‌آيد

شايد مـا نباشيم

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی سام درخشانی و همسرش + عکس های جدید همسر و فرزندانش

 

او درباره این عکس نوشته: تصوير بالا جوى اب در ژاپن و تصوير پايين جوى اب در كشور خودمان..!!! اين مستقيم بـه خودمون و رفتار اشتباه خودمون بر ميگرده… پس اينبار بـه گردن كسى ننداز!!!! واقعا اين تصوير چـه وجه مشتركى با فرهنگ چند هزار ساله مـا داره!!!!

بیوگرافی رزیتا غفاری

 

او درباره این عکس نوشته: سال ها پيش دوست نزديك پدرم ، دكتر شيبانى كه متخصص سرطان بودند.. اين دعا رابه مـن ياد دادند.. معجزه اى در ان نهفته اسـت كه دراين شب ها حيف اسـت از ان بهره نبريم…!! ارزو ميكنم كه هيچوقت گرفتار نباشين.

او درباره این عکس نوشته: الهى… مرا ان ده كه ان بـه…

او درباره این عکس نوشته: خدايا… چشم ناپاك را از كشورم دور كن??امين. سال روز ازادى خرمشهر مبارك.

او درباره این عکس نوشته: همديگرو دور ميزنيم… تا زودتر بـه مقصد برسيم… غافل از اينكه زمين گرد اسـت… باز بـه هم ميرسيم…