پارس ناز پورتال

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه + بیوگرافی

 

در اینبخش نگاهی داریم بـه کلکسیون ماشین هاي سیلوستر استالونه بازیگر مشهور فیلمهای اکشن، او خصوصا در ایران طرفداران زیادی دارد. سیلوستر استالونه بـه واسطه شهرت و ثروت خود کلکسیون هاي زیادی دارد و کلکسیون خودرو هـای او سوژه امروز مـا اسـت. با کمی دقت روی ماشین هاي او خواهید فهمید کـه استالونه یک اسپرت باز حرفه اي اسـت و گرانترین ها را در اختیار خود دارد.

 

نخستین نسخه از فیلم راکی تنها با بودجه‌اي حدود ۱ میلیون دلار ساخته شد و این فیلم فروشی 213 میلیون دلاری داشت تا استالونه جوان را یک شبه بـه میلیونر و ستاره‌اي پرفروغ در دنیای سلبریتی‌هاي هالیوود تبدیل کند. موفقیت‌ فیلم‌هاي بعدی استالونه نیز درکنار افتخار، ثروت زیادی برای او بـه دنبال داشت و وی مانند سایر سلبریتی‌ها در ولخرجی و خرید خودرو هـای گران‌قیمت ید طولایی دارد.

 

از آنجایی کـه سیلوستر استالونه سلیقه خوبی در انتخاب فیلم‌ها دارد و بیشتر فیلم‌هایي کـه در آن‌ها حضور پیدا کرده محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند بی شک سلیقه خوبی نیز باید در انتخاب ماشین داشته باشد. با این حساب قصد داریم در ادامه باهم نگاهی بـه خودروها جذاب سیلوستر استالونه داشته باشیم کـه تعداد زیادی از هواداران آرزوی این خودروها را دارند.

 

ماشین مرسدس‌ بنز اس‌ ال 65 ای‌ ام‌جی سری مشکی

این اتومبیل در مدل‌هاي مختلفی عرضه شده و تمامی آن‌ها در گروه خودرو هـای لاکچری و لوکس قراردارند اما انصافاً باید گفت حساب سری مشکی مرسدس‌بنز اس‌ال ۶۵ اي‌ام‌جی فرق می کند و با لوکس‌ترین خودروی این سری طرف هستیم کـه امکانات ویژه‌ و جذابیت زیادی دارد. این ماشین بـه لحاظ قدرت نیز راننده‌اي مانند سیلوستر استالونه را کاملاً راضی نگه می‌دارد.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

یک پیشرانه توربوشارژ از نوع V12 در آن تعبیه شده کـه میزان ۶۶۱ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد. بدنه این اتومبیل نیز از جنس فیبر کربن ساخته شده تا وزن کمتری داشته باشد و از این طریق راننده بـه مانور بیشتری در خیابان‌ها دست پیدا کند.

 

ماشین بک‌ درَفت ریسینگ آر‌تی 3 «BackDraft Racing RT3»

سلبریتی‌ها همیشه بـه تمایل تمایز می گردند و استالونه نیز برای این کـه علاقه خود بـه خودرو هـای کلاسیک را نشان دهد و با سایر سلبریتی‌ها فرق داشته باشد یک خودروی کلاسیک بک‌درفت ریسینگ آر‌تی۳ را انتخاب کرده اسـت.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

این اتومبیل کـه ظاهر قدیمی و آنتیک آن بی شک یادآور روزهای خوش گذشته برای سیلوستر استالونه اسـت درکنار ظاهر زیبا از پیشرانه‌اي نیرومند نیز بهره گرفته اسـت و یک موتور از نوع V8 را در آن شاهد هستیم کـه میزان ۵۵۰ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌‌دهد.

 

ماشین بوگاتی ویرون

اگر نگاهی بـه کلکسیون خودرو هـای سلبریتی‌ها داشته باشید متوجه خواهید شد کـه بوگاتی ویرون یک پای ثابت کلکسیون آن‌هاست و استالونه هم برای این کـه از این قافله عقب نماند یک مدل بسیار زیبا از بوگاتی ویرون را در گاراژ خود دارد. بوگاتی ویرون سیلوستر استالونه از پیشرانه‌ توربوشارژ چهارگانه از نوع W16 بهره میگیرد و قدرتی برابر با هزار اسب‌ بخار نیرو را در اختیار استالونه قرار می دهد.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

نیروی این موتور نیرومند بـه چهار چرخ اتومبیل منتقل می شود و بوگاتی ویرون بـه گونه‌اي طراحی شده تا این نیروی زیاد رابه اسانی مهار کند. بوگاتی ویرون قیمت گزافی دارد اما پس از خرید نیز تنها افرادی از عهده نگه داری و تعمیرات این ماشین برمی‌آیند کـه ثروت و مکنت بی‌حسابی داشته باشند. جالب اسـت بدانید هر کدام از لاستیک‌هاي بوگاتی ویرون چیزی حدود ۲۵ هزار دلار قیمت دارد.

 

ماشین فراری 599 جی‌ تی‌ بی فیورانو

این ماشین یکی از خودرو هـای پیشتاز فراری در مسابقات از سال‌هاي ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ بودو بعنوان یکی از بهترین خودرو هـای فراری بـه‌حساب می آید ودر زمان تولید خود بـه‌عنوان نیرومند‌ترین اتومبیل برای رانندگی در جاده‌هاي شهری و بیرون شهر شناخته می‌شد. در فراری ۵۹۹ جی‌تی‌بی فیورانو شاهد حضور یک پیشرانه از نوع V12 هستیم کـه ۶۱۲ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

جالب اسـت بدانید خودرو هـای فراری ازآن دسته خودروهایی نیستند کـه با‌گذشت سال‌هاي زیاد از قیمت آن‌ها کاسته شود و بـه قول قدیمی‌ها همانند قالی کرمان بـه هر اندازه کـه عمر این خودروها بیشتر شود بـه همان اندازه قیمت آن‌ها نیز افزایش پیدا میکند. در نتیجه بی شک تعمیر و نگه‌داری فراری ۵۹۹ جی‌تی‌بی فیورانو هزینه زیادی روی دست استالونه باقی می گذارد.

 

ماشین مرسدس‌ بنز جی 63 ای‌ ام‌ جی

این شاسی‌بلند مرسدس‌بنز ازآن دسته خودروهایی کـه در گاراژ تعداد زیادی از سلبریتی‌ها بـه چشم میخورد و دلیل آن را میتوان قدرت و ابهت این خودروی شاسی‌بلند بزرگ دانست. مرسدس‌بنز برای این خودروی خود یک پیشرانه توربوشارژ دوگانه از نوع V8 تعبیه کرده اسـت.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

این پیشرانه کـه ظرفیتی برابر با ۵.۵ لیتر دارد قادر اسـت بـه اسانی ۵۳۶ اسب‌ بخار نیرو را در اختیار راننده قرار دهد. مرسدس‌بنز جی ۶۳ اي‌ام‌جی بـه لحاظ امکانات و تجهیزات داخلی نیز چیزی کم و کسر ندارد و بعنوان خودروی شناخته‌ شده و قابل اعتمادی در بازار شناخته می شود.

 

ماشین رولزرویس فانتوم

انصافاً باید اعتراف کرد هر زمان کـه صحبت از خودرو هـای لوکس و اشرافی مطرح میشود یاد برند لاچکری رولزرویس می‌افتیم ودر بین تمامی خودرو هـای رولزرویس، مدل فانتوم این اتومبیل کـه ساخت نخستین نسخه آن بـه چیزی حدود یک قرن پیش باز میگردد توانسته اصالت خودرا همیشه حفظ کند و مدل‌هاي جدید رولزرویس فانتوم را در گاراژ بیشتر سلبریتی‌ها شاهد هستیم.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

رولزرویس فانتومی کـه استالونه در اختیار دارد مدلی بسیار نیرومند از این اتومبیل اسـت و بـه یک پیشرانه ۶.۷۵ لیتری از نوع V12 مجهز اسـت کـه قدرتی برابر با ۴۵۳ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد. قدرت این اتومبیل بـه اسانی توسط راننده مهار میشود و بـه لحاظ فنی چیزی کم و کسر ندارد.

 

ماشین پورشه پانامرا

طرفداران برند پورشه درسال ۲۰۰۹ از طراحی خودرو هـای اخیر این برند دل خوشی نداشتند و پورشه خودروی پانامرا را برای بدست آوردن دل هواداران معرفی کرد. این اتومبیل امکانات خوبی داشت و بعنوان یک پورشه چهار در، گزینه خوبی بـه‌حساب می‌آمد. این موارد باعث شد تا سیلوستر استالونه نیز بـه این ماشین روی خوش نشان دهد و یک دستگاه پورشه پانامرا رابه گاراژ خود اضافه کند.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

فروش چشمگیر پورشه پانامرا ادامه داشت تا این کـه مراکز تعمیرات این ماشین از هزینه‌هاي بالای نگه داری آن خبر دادند و کار بـه‌قدری بالا گرفت کـه بعضی از فروشنده‌ها از گارانتی کردن پورشه پانامرا بدلیل هزینه‌ بالای قطعات آن صرف‌نظر کردند. در نتیجه پورشه پانامرا بـه خودرویی تبدیل شد کـه تنها سلبریتی‌ها و مولتی‌میلیاردرها از عهده خرید و نگه داری آن برمی‌آیند.

 

ماشین مرسدس‌ بنز ای‌ 63 ای‌ام‌جی

این سدان جذاب مرسدس‌بنز سال‌هاي زیادی اسـت کـه تولید میشود و مدل‌هاي جدید آن همیشه نسبت بـه مدل قبلی بـه لحاظ ابعاد بزرگ تر طراحی شده‌اند. در نتیجه با یکی از بزرگ ترین سدان‌هاي مرسدس‌بنز طرف هستیم کـه بـه لحاظ قدرت نیز حرف‌هاي زیادی برای گفتن دارد.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

مرسدس‌بنز اي‌ ۶۳ اي‌ام‌جی کـه سیلوستر استالونه در گاراژ خود نگه داری میکند مربوط بـه سال ۲۰۱۰ اسـت و این اتومبیل در زمان معرفی بعنوان قویترین سدان دنیا شناخته می‌شد. یک پیشرانه V8 توربوشارژ دوگانه دراین اتومبیل جا گرفته اسـت و تجهیزات پیشرفته‌ و لوکسی را در داخل این اتومبیل شاهد هستیم.

 

ماشین بنتلی کنتیننتال جی‌ تی‌ سی

دراین قسمت بـه یکی از محبوب‌ترین خودرو هـای سیلوستر استالونه رسیدیم کـه سوار بر این اتومبیل بـه دفعات در خیابان‌هاي لس‌آنجلس مشاهده شده اسـت. بنتلی کنتیننتال جی‌تی‌سی ظاهری پرابهت دارد و بـه لحاظ فنی نیز با خودروی بسیار قدرتمندی طرف هستیم کـه باب دل استالونه اسـت.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

یک پیشرانه ۶.۰ لیتری از نوع W12 در قلب بنتلی کنتیننتال جی‌تی‌سی جای گرفته اسـت و میزان ۵۵۲ اسب‌ بخار نیرو را در اختیار راننده قرار میدهد. این ماشین چیزی بیشتر از ۲ تن وزن دارد و همین امر باعث شده تا در بنتلی کنتیننتال جی‌تی‌سی با پیشرانه‌اي نیرومند طرف باشیم کـه بـه اسانی وزن بسیار سنگین این ماشین را تحمل کند.

 

ماشین رولزرویس وریث کوپه «ROLLS-ROYCE WRAITH COUPE»

وقتی صحبت از خودرو هـای لاچکری بـه میان می آید سلبریتی‌ها خساست بـه خرج نمی دهند و سعی می کنند با خرید گران‌ترین خودروها، مال و منال خود رابه رخ سایر سلبریتی‌ها و هواداران بکشند. این امر باعث شد تا سیلوستر استالونه بـه فکر خرید یک رولزرویس وریث کوپه ۳۵۰ هزار دلاری بیافتد.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

این ماشین بـه لحاظ ابعاد از رولزرویس گوست کوچک تر اسـت اما پیشرانه‌ نیرومند V12 را در قلب خود جای داده و ۶۲۴ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد. بیشتر خودرو هـای رولزرویس اصالت زیادی دارند و ریشه‌هاي ساخت مدل وریث این ماشین نیز بـه یک قرن پیش باز میگردد.

 

ماشین فورد موستانگ جی‌تی شخصی‌سازی شده

فورد توانست با ساخت موستانگ نام این ماشین را در صنعت خودروسازی جاودانه کند و با یکی از نیرومند‌ترین و بهترین اتومبیل هاي دنیا طرف هستیم کـه در سرتاسر جهان طرفدار زیادی دارد. فورد موستانگ ممکن اسـت نسبت بـه سایر خودرو هـای این لیست قیمت گزافی نداشته باشد اما همیشه افزایش قیمت بـه معنای کیفیت بیشتر نیست و فورد موستانگ جی‌تی چیزی از سایر خودورهای این لیست کم ندارد.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه پنجمین نسل از فورد موستانگ جی‌تی را در گاراژ خود دارد، این اتومبیل بـه یک پیشرانه V8 مجهز اسـت و از آنجایی کـه شخصی‌سازی شده، قدرت و جذابیت خاصی در حد سلبریتی‌ سرشناسی مانند استالونه دارد.

 

ماشین شورولت کامارو

شورولت کامارو ازآن خودروهایی اسـت کـه همیشه طرفدار داشته و انصافاً باید گفت هر کدام از مدل‌هاي این ماشین جذابیت خاص خودرا دارند اما کاماروهای جدید ابهت بیشتری دارند ودر نگاه فردی مانند استالونه کـه عاشق قدرت و ابهت اسـت بیشتر جلوه میکنند.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

شورولت کامارو در کشور آمریکا خودروی بسیار گرانقیمت و لاچکری بـه‌حساب می آید و یک کاماروی جدید را می توان بـه قیمت کمتر از ۳۰ هزار دلار خریداری کرد و استالونه نیز کـه این پول‌ها برای او همانند پول خرد اسـت یک دستگاه شورولت کامارو بـه گاراژ خود اضافه کرده اسـت تا علاقه خود رابه این برند محبوب ثابت کند.

 

ماشین کادیلاک سی‌تی اس وی

درسال ۲۰۰۴ شاهد رونمایی سری سی‌تی‌اس از خودورهای کادیلاک بودیم، این اتومبیل بـه لحاظ طراحی ظاهری جذاب و پرابهت دارد ودر قسمت‌هاي داخلی آن نیز تجهیزات لاکچری و بسیار شیکی استفاده شده اسـت. نخستین مدل سی‌تی‌اس وی کادیلاک بـه لحاظ فنی بهینه‌سازی‌ها را در قسمت موتور شاهد بوده و یک پیشرانه نیرومند V8 کـه ۴۰۰ اسب‌ بخار نیرو تولید می کند دراین اتومبیل جای گرفته اسـت.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

این اتومبیل نیز نسبت بـه خودرو هـای سلبریتی‌ها قیمت گزافی ندارد اما ابهت کادیلاک باعث شده تا سیلوستر استالونه نتواند ازآن چشم بپوشد و یک مدل کادیلاک سی‌تی اس او را در گاراژ این چهره سرشناس شاهد باشیم.

 

ماشین مرسدس‌بنز سی‌ال‌کی 55 ای‌ام‌جی

با نخستین نگاه بـه کلکسیون خودرو هـای استالونه میتوان متوجه علاقه وی بـه برند مرسدس‌بنز شد، این امر باعث شده تا یک‌بار دیگر در لیست خودرو هـای این سلبریتی با مرسدس‌بنزی طرف باشیم کـه مدل اول آن در اوایل سال ۲۰۰۰ میلادی راهی بازار شد و سرصدای زیادی بپا کرد. مرسدس‌بنز سی‌ال‌کی ۵۵ اي‌ام‌جی در قسمت داخل خودرویی در حد سلبریتی‌هاست و تجهیزات لوکس زیادی دارد.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

این ماشین در فضای بیرون نیز از ظاهر جذابی برخوردار اسـت و پیشرانه‌اي نیرومند از نوع V8 دارد کـه ۳۴۲ اسب‌ بخار نیرو را در اختیار سیلوستر استالونه قرار می دهد. همان‌گونه کـه اشاره شد سال ساخت این مرسدس بنز بـه گذشته باز می گردد و با خودروی خیلی گران‌قیمتی طرف نیستیم اما بازهم عشق استالونه بـه برند مرسدس‌بنز باعث حضور این اتومبیل در کلکسیون او شده اسـت.

 

ماشین هیبوی هات‌ راد ۱۹۳۲ «1932 HIBOY HOT ROD»

این اتومبیل کـه ظاهر آن قدیمی و کلاسیک بنظر میرسد طراحی جالبی دارد و با نگاه اول بزرگی چشمگیر چرخ‌هاي عقب نسبت بـه چرخ‌هاي جلو نظر شـما را جلب میکند. جالب اسـت بدانید هیبوی هات راد چندین بار توسط استالونه در خیابان‌هاي لس‌آنجلس رانده شده اسـت و ازآن خودروهایی اسـت کـه بسیار مورد عنایت او قرار دارد.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

این اتومبیل بر خلاف ظاهری کـه دارد در گروه خودرو هـای گران‌قیمت کلکسیون سیلوستر استالونه قرار نمیگیرد و قیمت آن چیزی بین ۲۰ تا نهایتاً ۳۰ هزار دلار اسـت.

 

ماشین شورولت کوروت سی 3 شخصی‌ سازی شده

در بین تمامی شورولت‌هاي کوروتی کـه تا کنون ساخته شده‌اند مدل سی ۳ این ماشین آن چنان کـه باید و شاید نظر علاقه‌مندان بـه اتومبیل را جلب نکرد و مشخص نیست استالونه چرا این اتومبیل را در کلکسیون خود نگهداشته اسـت.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

شورولت کوروت سی ۳ بـه لحاظ ظاهر شاهد توجه علاقه‌مندان را جلب کند اما تجربه رانندگی خوبی ندارد و آنگونه کـه باید و شاید بـه لحاظ قدرت راننده را راضی نگه نمی‌دارد. با این حساب باید گفت عشق و علاقه استالونه بـه برند کوروت می تواند تنها دلیل حضور کوروت سی ۳ در کلکسیون او باشد.

 

ماشین تویوتا پریوس

سلبریتی‌ها از آنجایی بـه خوبی میدانند افراد زیادی سبک زندگی آن‌ها را دنبال می کنند گاهی اوقات دست بـه کارهایی برای ارتقا فرهنگ جامعه می زنند. یکی از این موارد استفاده از خودرو هـای کم مصرف و الکتریکی اسـت کـه در بین سلبریتی‌هاي سرشناس زیاد شاهد آن هستیم. دراین زمینه میتوان بـه حضور تویوتا پریوس در کلکسیون استالونه اشاره کرد.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

این اتومبیل کـه یکی از نخستین خودرو هـای الکتریکی و کم مصرف دنیا بـه‌حساب می‌‌آید توانسته اسم و رسم خوبی برای خود دست و پا کند و شرکت معتبر اوبر نیز ناوگان مجهزی از این خودروها را برای انتقال مسافر در اختیار دارد. استالونه زیاد سوار بر تویوتا پریوس مشاهده نشده اسـت.

 

ماشین آئودی A8

مدل‌هاي جدید آئودی A8 در گروه خودروهایی قراردارند کـه بیشتر سلبریتی‌ها دست‌کم یک مدل ازآن‌ها را خریداری و بـه کلکسیون خود اضافه کرده‌اند. سیلوستر استالونه نیز برای این کـه از قافله عقب نماند یک آئودی A8 را در اختیار دارد. مدل‌هاي جدید این اتومبیل قیمت گزافی دارند.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

از طرف دیگر برند آئودی انتخاب‌هاي مختلفی را برای خریداران بـه لحاظ قدرت موتور و تجهیزات داخلی عرضه کرده تا تنوع قیمت خوبی را دراین اتومبیل شاهد باشیم. مشخص نیست استالونه چقدر برای خرید آئودی A8 هزینه کرده اسـت اما بی شک بهترین مدل این ماشین را خریده و از امکانات پیشرفته آن لذت میبرد.

 

ماشین فولکس‌ واگن فایتون

گاهی اواقت سلبریتی‌ها هوس خرید محصولی بـه سرشان می زند کـه با عقل جور در نمی آید. دراین زمینه می توان بـه فولکس‌ واگن فایتونی اشاره کرد کـه در کلکسیون خودرو هـای سیلوستر استالونه شاهد آن هستیم. این ماشین ویژگی‌هاي زیادی دارد اما در قد و قواره خودروی یک سلبریتی بسیار شناس ظاهر نشده اسـت. فولکس‌واگن فایتون از یک پیشرانه W16 بهره می برد و قرار بدون این اتومبیل بـه یک سدان شیک و لاچکری تبدیل شود.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

در‌واقع هدف اصلی فولکس‌واگن از معرفی فولکس‌واگن فایتون رقابت با آئودی A8 بود. اما این ماشین هزینه‌هاي تعمیر و نگه داری سنگینی دارد و بعید بنظر میرسد جای خودرا برای همیشه در کلکسیون خودرو هـای سیلوستر استالونه حفظ کند.

 

ماشین موتورسیکلت شخصی‌ ساز

سیلوستر استالونه همانند سایر سلبریتی‌هاي مرد هالیوودی درکنار علاقه بـه ماشین از سوار شدن بر موتورسیکلت‌هاي جذاب بدش نمی آید ودر کنار خودروهایی کـه در کلکسیون این سلبریتی سرشناس شاهد هستیم یک موتورسیکلت شخصی‌ساز نیز بـه چشم می خورد کـه هیبت عجیب غریبی دارد.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

این موتورسیلکت کـه آن را در فیلم‌هاي مشهور The Expendables نیز شاهد بودیم با‌شخصیت و رفتار سیلوستر استالونه هم خوانی خوبی دارد و انصافاً باید گفت برازنده این هنرپیشه تنومند سینمای هالیوود اسـت.

 


 

در ادامه بیوگرافی سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه «Sylvester Stallone» در تاریخ 6 جولای 1946 «15 تیرماه 1325» در نیویورک سیتی بدنیا آمد. وی بازیگر، کارگردان و نویسنده آمریکایی اسـت. او فرزند ارشد خانواده‌اي اسـت کـه پدرش «فرانک استالونه» و مادرش «جکی لابوفیش» بود. پدرش آرایشگر و مادرش رقاص و منجم بود. برادر کوچک سیلوستر استالونه، فرانک استالونه، بازیگر و موسیقی‌دان اسـت.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

او دو خواهر هنرپیشه بنام‌هاي «جولی و تریشیا فلیون» دارد و مدرک دانشگاهی وی در رشته اقیانوس‌شناسی میباشد. بدلیل مشکلاتی کـه مادرش بر اثر کار ازآن‌ها رنج میبرد، در هنگام زایمان دکتر مربوطه وادار بـه استفاده از فورسپس بود، ولی بـه‌خاطر یک اشتباه، سیلوستر دچار مشکل عصبی و نوعی معلولیت در صورتش میشود. قسمت پایین سمت چپ صورت، شامل:

 

قسمتی از لب، زبان و چانه او فلج اسـت. در اثر این اتفاق بود کـه صورت سیلوستر حالت غم‌آلود بخود گرفته و نوع حرف زدنش نیز کمی نامفهوم اسـت. وی مسیحی کاتولیک اسـت. در اوایل ۱۹۵۰ پدر خانواده تصمیم می گیرد برای ادامه زندگی بـه واشینگتن برود تا در آن جا خود یک آرایشگاه و همسرش یک باشگاه ورزشی تأسیس کند. این زوج زمانی کـه سیلوستر ۹ ساله بود از هم جدا شدند و سیلوستر در ادامه بـه همراه مادرش زندگی کرد.

 

ازدواج سیلوستر استالونه

استالونه سه بار ازدواج کرده اسـت. همسر اول او «ساشاچاک» بود. او در نگارش فیلمنامه «راکی» کمک‌هاي شایانی بـه استالونه کرده اسـت و یک عکاس نیز بود. وقتی تست بازیگری داد برای بازی در نقش اول فیلم play it as it lays انتخاب شد ولی استالونه بـه او اجازه خروج از نیویورک را نداد و بهانه‌اش هم این بود کـه برای تایپ فیلمنامه‌هایش بـه او نیاز دارد.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

همسر دوم استالونه «بریجیت نیلسون» نام داشت کـه در فیلم «راکی ۴» با استالونه همبازی بود. ازدواج اول بریجیت با «کاسپر ونیرنیگ» موزیسین دانمارکی بود. او پس از جدایی از استالونه نیز با «مارک گاستینو» فوتبالیست آمریکایی نامزد شد و یک پسر از او دارد. بریجیت پس ازآن با «سباستین گوپلند» کارگردان و عکاس کـه پسرعموی «اوراندوبلوم» بود عروسی کرد.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

او در ماه مارس 2005 ودر ازدواج پنجم خود با «ماتیا دسی» یک کافه‌دار 28 ساله ایتالیایی پیوند زناشویی بست. ولی این ازدواج هیچگاه رسمی قلمداد نشد زیرا در آن هنگام او رسما از همسر چهارمش طلاق نگرفته بود. همسر سوم استالونه کـه همسر فعلی او نیز میباشد، «جنیفر فلیون» نام دارد کـه درسال 1997 با وی ازدواج کرد. سیلوستر استالونه پنج فرزند دارد.

 

ورود سیلوستر استالونه به دنیای بازیگری 

سیلوستر را عمدتا بـه خاطر نقش‌هاي اکشنش در فیلم‌هاي هالیوودی می‌شناسند. دو نقش بیادماندنی سیلوستر، یعنی رمبو و راکی از مهمترین نقش‌هاي او هستند کـه در بـه شهرت رساندنش بسیار تاثیرگذار بودند. وی علاوه بر بازیگری، نویسندگی تک‌تک قسمت‌هاي این فیلم‌ها را نیز بر عهده داشت. نخستین کار سینمایی او بازی در فیلم مهمانی در خانه کیتی نام داشت.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

سالها بعد، زمانیکه استالون بـه شهرت رسید، سازندگان این فیلم آن رابا نام جدید مرد ایتالیایی – اشاره بنام مستعار کاراکتر راکی بالبوآ در فیلم راکی – روانه بازار کردند. نقش‌هاي اولیه استالونه بسیار کوتاه و کم‌اهمیت بودند کـه ازآن‌ها میتوان بـه فیلم “موزها”ساخته وودی آلن اشاره کرد کـه استالون دریک پلان در نقش یک جیب بُر ظاهر شده اسـت.

 

استالونه یکی از طرفداران سینمای بالیوود اسـت. او دریک فیلم هندی بنام «عشق بیچاره» همراه با آکشی کومار و کرینا کاپور نیز درسال ۲۰۰۹ بـه ایفای نقش پرداخت. استالونه بعد از ایفای چند نقش کوتاه در فیلمهایی مانند “Klute” و “Bananas” متوجه شد کـه نمی تواند با این‌گونه فیلم‌ها راه بـه جایی ببرد! بنابر این تصمیم گرفت کـه خود فیلمنامه‌اي بنویسد.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

او بعد از نوشتن فیلمنامه مذبور کـه “راکی” نام داشت ، آن رابه کمپانی برای ساختن تحویل داد ، کمپانی موافقت خودرا برای ساخت آن اعلام کرد اما معتقد بود کـه سیلوستر نباید در نقش اصلی حضور داشته باشد اما سیلوستر مصمم بود کـه نقش را خودش بازی کند وگرنه رضایت نمی‌داد کـه فیلم ساخته شود.

 

بالاخره بعد از مدت‌ها بحث بین کمپانی و سیلوستر ، کمپانی قبول کرد کـه خود سیلوستر نقش اصلی را بازی کند. فیلم ساخته شد و سیلوستر توانست برای این فیلم کاندید دریافت اسکار بهترین فیلمنامه‌نویسی و بازیگری شود. افتخاری کـه سکوی پرتاب سیلوستر برای نقش آفرینی‌هاي بزرگ تر بود. وی سومین بازیگر تاریخ بود کـه بـه خاطر یک فیلمش، نامزد دریافت این دو جایزه شد.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

پیش از او فقط چارلی چاپلین و اورسن ولز بـه این افتخار نائل شده بوند. فیلم راکی علاوه بر دیگر موفقیت‌هایش توانست در لیست ملی ثبت فیلم و موزه اسمیتسونین نیز بـه ثبت برسد. استالونه کارگردانی رابا فیلم کوچه بهشت محصول سال ۱۹۷۸ آغاز کرد در حالی‌کـه فیلمنامه‌نویس و هنرپیشه آن نیز بود.

 

پس ازآن فیلم‌هاي زنده ماندن «دنباله‌اي بر فیلم تب شنبه شب»، راکی ۲، راکی ۳، راکی ۴، راکی بالبوآ «راکی ۶»، جان رمبو «رمبو ۴» و یکبار مصرف‌ها را کارگردانی کرد.سیلوستر استعداد نقاشی هم دارد و بـه گفته خود استالونه مهارت او در نقاشی خیلی بهتر از بازیگری اسـت.

بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

او کـه آفريننده صدها نقاشی اسـت، سال 2015 مجموعه‌ اي از آثار خودرا در موزه هنرهای مدرن شهر نیس در فرانسه بـه نمایش گذاشت. هم چنین، سال 2013 موزه دولتی روسیه در سن پترزبورگ برگزار کننده نمایشگاه بزرگی از نقاشی‌هاي سیلوستر استالونه بود.