پارس ناز پورتال

بیوگرافی و عکس های رعنا آزادی ور بازیگر ایرانی

بیوگرافی و عکس های رعنا آزادی ور بازیگر ایرانی

بیوگرافی و عکس های رعنا آزادی ور بازیگر ایرانی 

رعنا آزادی ور بازیگر ایرانی هست که بسیار گزیده کار می‌کند و بین طرفداران محبوبیت خاصی دارد. او در فیلم مارمولک شناخته شد. 

 

نام :رعنا
نام خانوادگی :آزادی ور
تاریخ تولد:17 فروردین ماه 1362
محل تولد:استان تهران
پیشه :بازیگر

بیوگرافی و عکس های رعنا آزادی ور بازیگر ایرانی

«متولد 17 فروردین 1362 در استان تهران» بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران هست.وی با بازی در فیلم مارمولک «کمال تبریزی، 1382» فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقیعت خود را در سینما تثبیت کرد.رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی «فریدون جیرانی، 1385»

 

برای بار اولیه بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درمورد الی نقش همسر یکی از زوج هاي جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر هست و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت هاي داستان با اتفاقات روبرو میشود.

 

رعنا آزادی ور بازیگر جوان سینما فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم مارمولک کمال تبریزی در سال 82 آغاز کرد او در این فیلم نقش دختری رو داشت که در طی مسیر به همراه مادرش داخل کوپه رضا مارمولک در قطار بود و دیالوگ هایي که در این بین برقرار شد پس از گذشت سال ها هنوز ماندگار هست .

 

وی به شدت گزیده کار و محتاط هست هست و در گزینه نقش ها دقت کافی را انجام می‌دهد او در جشنواره فیلم فجر 93 با سه “فیلم منزل دختر”، “داره صبح میشه” و “این سیب هم برای تو “حضور موفقی داشت که در فیلم منزل ي دختر نقش دختری را ایفا می‌کند که به علت سوظن خانواده نامزدش به دوشیزه بودن او مسیر زندگی اش عوض میشود. وی در جشنواره فیلم فجر 94 هم با فیلم خشم و هیاهو چهارمین تجربه کارگردانی هومن سیدی حاضر خواهد شد.
بیوگرافی و عکس های رعنا آزادی ور بازیگر ایرانی

بیوگرافی و عکس های رعنا آزادی ور بازیگر ایرانی

گریم وحشتناک رعنا آزادی ور

 

بابک اسکندری گریمور سینما عکسی از تست گریم غوغایی و وحشتناک از رعنا آزادی ور در فیلم سینمایی که کارگردان آن هومن سیدی می باشد منتشر نمود.رعنا آزادی ور بازیگر سینما و تلویزیون با بازی در فیلم مارمولک فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد.

 

وی در فیلم درمورد الی نقش همسر یکی از زوج هاي جوان فیلم را بازی میکند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر هست و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت هاي داستان با اتفاقات روبرو میشود.
بیوگرافی و عکس های رعنا آزادی ور بازیگر ایرانی

به تازگی تصویری از “رعنا آزادی ور” بازیگر در فضای مجازی در حال دست به دست شدن می باشد که کاربران با دیدن آن دچار وحشت و ترس میشوند.گفتنی هست؛کارگردانی این فیلم برعهده هومن سیدی می باشد.

بیوگرافی و عکس های رعنا آزادی ور بازیگر ایرانی

رعنا آزادی ور در محمد رسول الله

رعناآزادی ور بازیگر نقش جملیه در فیلم «محمدرسول الله«ص»» به مناسب پخش عمومی اخرین اثر مجید مجیدی نوشته هست:«همکاری با گروهی که در مقیاس جهانی معتبر میباشند، برای هر شخصی تجربه بی نظیر اي هست. شما بعنوان بازیگر وقتی مقابل دوربین فیلمبردار چیره دستی مثل ویتوریو استورارو می‌روید،

 

نکاتی را تجربه می‌کنید و می آموزید که بینظیر هست. من این شانس را داشته ام که مقابل دوربین بعضی از فیلمبردارهای بزرگ سینمای کشور ایران بازی کنم، اما وقتی پلان هاي ثبت شده توسط آقای استورارو را می‌بینیم، اکثر شبیه تابلوهای زیبای نقاشی میباشند. همکاری با این گروه بین المللی که همه ي با سوابق آن ها آشنا هستیم، برای من توامان با ترس و لذت بود.

بیوگرافی و عکس های رعنا آزادی ور بازیگر ایرانی

خداوند را شاکرم که در کارنامه ام با کارگردان هایي همکاری کرده ام که همگی از برترین هاي سینمای کشور ایران میباشند. اما چیزی که در مورد آقای مجیدی برایم خوشگل بود، این بود که ایشان به خوبی می دانستند قرار هست هر پلان را چگونه اجرا کنند و در هدایت بازیگران و نحوه دکوپاژ کاملا با آگاهی سر صحنه حاضر می شدند.

 

شیوه هدایت ایشان خیلی شیوه مستقیم و بی دردسری بود، با اینکه در بعضی موارد زحمت بسیاری می‌کشید تا چیزی که مد نظر دارد، به خوبی اجرا شود. تک تک پلان ها با تایید ایشان و حساسیت بسیار فیلم برداری شد و من بعنوان بازیگر احساس می‌کردم مدام زیر ذره بین آقای مجیدی قرار دارم و حتی یک حرکت انگشت بی جهت نمی‌توانم داشته باشم و این بسیار به من احساس امنیت میداد.

بیوگرافی و عکس های رعنا آزادی ور بازیگر ایرانی

فرم لباسهای رعنا آزادی ور

فرم لباس هایي که رعنا آزادی ور در جشنواره فجر 33، به تن داشت، اغلب کژوال بود که می‌توان از آن ها در مجامع عمومی نیز بهره گیری کرد. او گرچه به نسبت قد بلندش از لباسهای کوتاه تری بهره گیری کرده بود. در این فستیوال، معمولا در هر یک از لباسهای آزادی ور بخشی زیبا وجود داشت؛ یا بهره گیری از پوتین خاص،

 

یا بهره گیری از مانتویی که روی آن طراحی شده بود. بهره گیری از خطوط و طرح عمودی به بلندقدتردیده شدن او در این دوره از جشنواره کمک کرده بود. او در این سال با پوشیدن شنل، اضافه بر اینکه باز راهی جسته بود به بلندقامت تربه نظررسیدن، راهی هم باز کرده بود برای بازیگران حاضر در سال بعد جشنواره؛

 

بهره گیری از این شنل، در میان بازیگران حاضر در سی وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال بعد، اکثر رواج پیدا کرد تا آزادی ور به نوعی جاده صاف کن شنل پوشی در سینمای کشور ایران باشد. پوشش رعنا آزادی ور در پانزدهیم جشن حافظ در اردیبهشت ماه سال قبل لباسی بود پیچیده که از بخش هاي مختلفی شامل شلواری گشاد و دامنی

 

با طراحی خاص و بلوز و کت کوتاه روی آن تشکیل شده و در کنار هم قرار گرفتن این لباس ها به گونه اي بود که لایه لایه بودن آن جلب دقت میکرد و شکل متفاوت شلوار و طرح عجیب دامن که قسمت هاي پایین آن گره زده شده از قسمتهای متمایز کننده ي لباس او به شمار می رفت .

بیوگرافی و عکس های رعنا آزادی ور بازیگر ایرانی

تصویر اخیر رعنا آزادی ور
او در جشن حافظ قبلی، لباسی عامه پسند تر به تن داشت. نقطه چشمگیر لباس او مانتوی زرد جلوبازی بود که کنار رنگ مشکی، خودنمایی میکرد.در مراسم پخش فیلم «آگهی تسلیت برای روزنامه»؛ با نقاشی هاي قدیمی رعنا آزادی ور در پخش فیلم «آگهی تسلیت…» مانتوی فشن و به روزی به تن داشت

 

که دارای طرحی ساده بود اما نقش پارچه لباس طرح گل و مرغ هاي نقاشی هاي قدیمی بود؛ همین هم باعث زیبایی لباس شده بود.رعنا آزادی ور در افتتاحیه جشنواره 34، لباسی به تن داشت که شاید صرفا برای این مراسم تدارک دیده بود؛ لباس زیبایی از جنس مخمل و ساتن با رنگ مشکی و آبی که ترکیب مناسبی داشت

 

که اگر برای پوشش بخش زیرین لباس، تمهید بهتری می اندیشید، می شد از آن بعنوان یکی از زیباترین لباسهای افتتاحیه نام برد؛ لباسی که بتوان از آن در مراسم هاي گوناگون رسمی بهره گیری کرد. او در روزهای دیگر جشنواره، روند کژوال پوشی را در پیش گرفته بود که گاه با لباسی عام تر و شیک، و در روزهایی نیز طراحی شده و متفاوت همراه بود. در پوشش او در جشنواره 34 نیز میتوان انتخابهایی را دید که کمی جرأت میخواهد

بیوگرافی و عکس های رعنا آزادی ور بازیگر ایرانی

زندگینامه رعنا آزادی ور
با نگاهی به شکل پوشش رعنا آزادی ور در مراسم فجر 33، جشن هاي حافظ و فجر 34، می‌توان گفت او همه ي وقت سعی در نوعی متفاوت بودن در گزینه هاي خود دارد؛ طرح لباسهای او معمولا بخشی متفاوت و غیر معمولی را در خود گنجانده هست؛ فرمی عجیب یا دامنی غیر معمول با… .

 

حتی این موضوع را می‌توان در رنگ ها هم دیدن کرد. در لباسهای مشکی او، بخش هایي مثل شال سرخابی یا ساتن آبی یا ترکیب خطوط سفید یا جوراب هاي بلند طوسی و یا حتی بهره گیری از ستاره هاي کوچک روی لباس، حجم مشکی بودن را می شکند و خودنمایی میکند. این حاصل گزینش هاي متفاوت رعنا آزادی ور هست که در همه ي استایل هایش میتوان دیدن کرد.

بیوگرافی و عکس های رعنا آزادی ور بازیگر ایرانیسینما

خشم و هیاهو «فیلم 1394» «هومن سیدی، 1394»
محمد رسول الله «مجید مجیدی، 1393»
این سیب هم برای تو «سیروس الوند، 1393»
منزل دختر «شهرام شاه حسینی، 1393»
داره صبح میشه «یلدا جبلی، 1393»
نخودی «جلال فاطمی، 1388»
شهر تهران در جستجوی زیبایی «مهدی کرم پور، 1387»
درمورد الی «اصغر فرهادی، 1387»
خاک آشنا «بهمن فرمان آرا، 1386»
پارک وی «فریدون جیرانی، 1385»
زاگرس «محمدعلی نجفی «فیلم ساز»، 1384»
کارگران مشغول کارند «مانی واقعی، 1384»
هوو «علیرضا داوودنژاد، 1384»
مارمولک «کمال تبریزی، 1382»
آفتاب پشت برف «رضا سبحانی، 1382»