پارس ناز پورتال

بیوگرافی و عکس های شهاب شادابی بازیگر

بیوگرافی و عکس های شهاب شادابی بازیگر

بیوگرافی و عکس های شهاب شادابی بازیگر 

شهاب شادابی بازیگر ایرانی هست که در سریال نفس مهمان منزل هاي مردم در ماه رمضان از شبکه سوم تلویزیون هست. نگاهی داریم به زندگی شخصی و هنری وی. شهاب شادابی متولد ۱۳۶۳ در شهر تهران، بازیگر و مدل هست.شهاب شادابی فارغ التحصیل کارشناسی حرفه‌ اي مدیریت دیپلماسی و سه مدرک از پروسافت در اساس طراحی صفحات وب می باشد، نفر چهارم رشته‌ فیتنس و گذشته از آن هم در رشته‌ي بسکتبال قهرمان کشور شده هست.

 

شروع فعالیت مدلینگ

شهاب شادابی: هیچ وقت آرزو و فکر مدل شدن را در سر نداشتم. همۀ چیز اتفاقی بود. اینجاست که می‌گویند شانس یک‌بار به در منزل هر شخصی می‌آید و باید آن لحظه منزل باشی، چند سال پیش توسط یکی از دوستانم به یک مراسم در خارج از کشور دعوت شدم و در این مراسم طراحان بزرگ و افرادی که در کار دیزاین بودند نیز شرکت کرده بودند. در همین مهمانی بود که از طرف شرکت زارا دعوت به همکاری شدم.

 

همکاری و کلاس ها

شهاب شادابی: بعدها با کمپانی هاي دیگر هم قرا داد بستم گرچه برای مدل شدن آموزش هاي خاصی را هم دیدم، کلاس هاي زیادی برایم گذاشتند و سخت تمرین کردم.

 

فعالیت هنری

شهاب شادابی: نخستین بار زمانی که در دو تله فیلم به کارگردانی آقای حسین قاسمی جامی حدود سال ۱۳۸۶بعنوان بازیگر نقش اول، ایفای نقش کردم، بازی‌ا م مورد دقت ایشان قرار گرفت و جرقه‌ اي در ذهن‌شان زده شد که من می‌ توانم وارد عرصه‌ي بازیگری شوم.

 

ادامه و کلاس هاي بازیگری

شهاب شادابی: در همان سال ۸۶ ، دو کار با آقای قاسمی جامی انجام دادم و بعد از آن متوجه شدم که نسبت به هنرپیشه‌ هاي دیگر ضعف‌ هاي زیادی دارم؛ بنابراین در کلاس‌هاي مرحوم استاد سمندریان شرکت کردم.از بین ۳۰۰ نفر هنرآموز، ۳۰ نفر و سپس ۱۰ نفر گزینه شدند که به لطف خدا من یکی از آن ۱۰ نفر بودم، اما موفقیتم در این عرصه را مدیون محمود معظمی هستم.

بیوگرافی و عکس های شهاب شادابی بازیگر

شهاب شادابی فارغ التحصیل کارشناسی حرفه‌ اي مدیریت دیپلماسی هست

 

علاقه و بچگی
 شهاب شادابی: بازیگری دغدغه‌ي دوران کودکی‌ ام نبود، اما در آن دوران کتاب‌ هاي داستان زیادی می‌ خواندم و معمولا نقش و شخصیت اصلی آن کتاب‌ ها را در تنهایی خودم و به دور از چشم اهالی منزل، بازی می‌ کردم . 

 

دقت به خوش پوشی
 شهاب شادابی: در حال حاضر به‌ علت شرایط نامساعد مدلینگ در ایران و همین طور تصمیم خودم از صنعت مدلینگ کناره گرفته‌ ام زندگی تئاتری من را دستخوش تغییراتی قرار داده و فکر می کنم همین حالا خوش‌ پوشی فقط ۵۰ درصد برایم مهم و در اولویت باشد.

 

آدم معاشرتی نیستم
 شهاب شادابی: راستش خیلی آدم معاشرتی نیستم.  در این سال‌ ها با هیچ کدام از بازیگران ارتباطی برقرار نکرده‌ ام؛ گرچه با افردای مانند آقای رحیم نوروزی نشست و گفت‌و‌گو هایي داشته‌ ام. اکثر تلاش کرده‌ م با نویسنده‌ها و کارگردانان رابطه برقرار کنم.

 

مسافرت و ایده ال
شهاب شادابی:  ایده‌آلم اسپانیاست، اما روسیه را هم دوست دارم آن هم در زمستان. همۀ‌ي ما گرما را تجربه کرده‌ایم، اما شاید هیچ‌کدام از ما منفی ۱۸ یا ۲۲ درجه را تجربه نکرده باشیم. اما در روسیه می‌ توان آن را حس کرد.

 

ورزشکار حرفه اي
 شهاب شادابی: در کارنامه ورزشی خود مقام پنجمی مسابقات فیتنس ایران در سال ۱۳۸۵ و قهرمانی مسابقات بسکتبال نونهالان قهرمان استان تهران را دارد. وی همین طور ورزشکار رزمی هست و دان ۲ موی تای دارد، هنورد در مورد اوضاع تاهل وی اطلاعاتی در دست نیست.
بیوگرافی و عکس های شهاب شادابی بازیگر

شهاب شادابی دارای سه مدرک از پروسافت در اساس طراحی صفحات وب می باشد

 

سریالهای تلویزیونی
 ● نفس
● کیمیا
● زاویه هفتم
● فاخته
● سایبر
● و …

 

فیلمهای سینمایی
 ● لینا
● دعوتنامه
● فرشتگان قصاب
● و …

 

تصویر هاي شهاب شادابی

بیوگرافی و عکس های شهاب شادابی بازیگر

 شهاب شادابی
بیوگرافی و عکس های شهاب شادابی بازیگر

بیوگرافی و عکس های شهاب شادابی بازیگر

شهاب شادابی،شهاب شادابی فیتنس،بازیگر ایرانی شهاب شادابی،شهاب شادابی سریال نفس،بازیگر ایرانی شهاب شادابی