پارس ناز پورتال

بیوگرافی و عکس های مجید یاسر و همسرش

بیوگرافی و عکس های مجید یاسر و همسرش

بیوگرافی و عکس های مجید یاسر و همسرش 

مجید یاسر بازیگر ایرانی هست که اکثر او را در نقش هاي خنده دار دیده ایم، وی در سینما و تلویزیون ایران نقش هاي بسیاری نقش بازی کرده  هست.مجید یاسر نخستین فیلم خود را در سال 84 به نام پادری و با کارگردانی محمد حسین لطیفی به ایفای نقش کرد مجید یاسر در تعداد زیادی از سریال ها و فیلمهای جذاب نقش آفرینی نموده هست او طرفداران زیادی دارد بازیگر ۴۱ ساله کشورمون متاهل و همسرش مهشید حبیبی و دارای یک دختر به نام آریسا می باشد.

 

مجید یاسر بازیگر سینما و تلویزیون که اکثر در ژانر خنده دار فعالیتهایی داشته هست.مجید یاسر در پشت صحنه سه و نیم با همسرش مهشید حبیبی آشنا شد و با وی ازدواج کرد که حاصل آن یک فرزند پسر می باشد.مجید یاسر متولد ۲۲ تیر ۱۳۵۵بازیگر سینما و تلویزیون هست.مجید یاسر در سریالهای پادری ، صاحبدلان ، سه در چهار و استان تهران پلاک یک به ایفای نقش پرداخته هست .

بیوگرافی و عکس های مجید یاسر و همسرش

اشنایی مجید یاسر و مهشید حبیبی

آقا مجید می‌گوید: «من و همسرم مهشید حبیبی در پشت صحنه برنامه شبکه سه و نیم آشنا شدیم در آن مقطع ایشان بعنوان یکی از عوامل پشت صحنه فعالیت می‌کردند وقتی ایشان را دیدم حس کردم به لحاظ رفتاری به انچه که در ذهن دارم بسیار نزدیک میباشند و همان فردی میباشند که همواره برای زندگی مشترک به دنبالش بودم.»

 

یاسر میگوید: «من و همسرم با وجود این که سال ها از ازدواج مان می گذرد، اما نه تنها در طول این سال ها، از عشق و علاقه ما کم نشده، بلکه هر روز هم که می گذرد به نوعی به آن اضافه هم می شود، بخش زیادی از این موضوع را به درک متقابلی که بین ما وجود دارد ربط می‌دهم.»

 

مریم امیرجلالی مادر زن مجید یاسر !

ماجرایی که خانم مریم امیرجلالی مادرزن من میباشند یک شایعه هست.حتی ایشان یک مقاله تندی در اینستاگرام خود نوشته بودند و نمی دانم چرا از من دلخور بودند. نوشته بودند مجید یاسر هیچ نسبتی با من ندارد و… من هم چیزی نگفتم.راستش در یک مراسم تولد در یک رستوران بودم که خانم امیرجلالی و دخترشان هم حضور داشتند. خانم من هم حضور داشتند.

 

چند تا تصویر گرفتیم و خودشان هنگام گذاشتن یکی از تصویر‌ها در شبکه اجتماعی به اشتباه عکسی که من و دخترشان با هم در تصویر بودیم با هم دانلود می شود و از آنجا که آن دوران چند کار مشترک با خانم امیرجلالی داشتم همین تصویر سوژه شد و به سرعت در سایت‌ها پیچید.

 

از آن موقع هر چقدر هم تکذیب میکنم کسی باور نمی کند و همۀ از من درمورد خانم امیرجلالی و ارتباط من و مادرزنم می‌پرسند.

 

شایعه مریم امیرجلالی مادر زن مجید یاسر

بیوگرافی و عکس های مجید یاسر و همسرش

مجید یاسر فعالیت خود را در اوایل دهه هشتاد با تئاتر شروع کرد

 

در سال ۸۴ بصورت رسمی نخستین کار حرفه اي خود را در سریال صاحبدلان به کارگردانی محمد حسین لطیفی آغاز کرد و یک سال بعد نخستین تجربه خود را نیز در سینما بدست آورد.

 

همکاری متعدد با محمد حسین لطیفی

محمد حسین لطیفی جدا از این که یک کارگردان مفید هست، یک رفیق هست و این رفاقت باعث شده اعتماد عمیقی بین ما به وجود بیاید و در نهایت اکثر در کارهای ایشان حضور دارم.

 

مجید یاسر و همسرش مهشید حبیبی

بیوگرافی و عکس های مجید یاسر و همسرش

علاقه به ژانر خنده دار

شخصا علاقمند به همکاری و ایفای نقش در فیلمهای آقایان داریوش مهرجویی و اصغر فرهادی هستم در اغلب ژانرهای سینمایی و تلویزیونی فعالیت کرده ام اما ژانر اجتماعی که گرایش به خنده دار دارد را می‌پسندم.

 

شروع تهیه کنندگی مجید یاسر

در ابتدا نمیخواستم تهیه کنندگی فیلم اسب سفید پادشاه را بر عهده بگیرم چرا که دغدغه اصلی من بازیگری هست و فکر میکردم ورودم به عرصه ساخت درست نباشد اما با صحبت هایي که با آقای لطیفی داشتیم تهیه کنندگی این اثر را بر عهده گرفتم. وی در عین حال گفت :نقش یاشار از همان ابتدا برای شخصیت خودم نوشته شد و از آنجا که حضورم در این فیلم قطعی بود برای تهیه کنندگی آن نیز اقدام کردم.

 

آلبوم هاي تلویزیونی مجید یاسر

● پادری – ۱۳۸۴ – ۸۵
● صاحبدلان – ۱۳۸۴
● شبکه سه و نیم – ‌۱۳۸۴
● راه بی‌پایان – ۱۳۸۶
● سه در چهار – ۱۳۸۷
● استان تهران پلاک ۱ – ۱۳۹۱

 

فیلمهای سینمایی مجید یاسر

● قبر مشترک – ۱۳۹۰
موبایل رئیس‌جمهور – ۱۳۹۰
● قبرستان غیرانتفاعی – ۱۳۸۹
● پایان دوم – ۱۳۸۹
● چراغ قرمز – ۱۳۸۸
● دلداده – ۱۳۸۷
● توفیق اجباری – ۱۳۸۶
● روز سوم – ۱۳۸۵
● اسب سفید پادشاه – ۱۳٩٣

بیوگرافی و عکس های مجید یاسر و همسرش

بیوگرافی و عکس هاي مجید یاسر،مجید یاسر و همسرش،مجید یاسر ازدواج،تصویر هاي مجید یاسر،زندگینامه مجید یاسر