پارس ناز پورتال

بیوگرافی و عکس های پژمان جمشیدی بازیگر سینما

بیوگرافی و عکس های پژمان جمشیدی بازیگر سینما

بیوگرافی و عکسهای پژمان جمشیدی بازیگر سینما 

پژمان جمشیدی را دیگر این روزها باید بازیگر سینمای کشور ایران بنامیم تا فوتبالیست، وی در فیلمهای پرفروش زیادی نقش آفرینی نموده هست.پژمان جمشیدی «زاده 20 شهریور 1356 استان تهران» بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران هست. وی در سال 1392 در آلبوم تلویزیونی پژمان بعنوان بازیگر نقش‌آفرینی کرده‌هست.

 

پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران هست. وی در باشگاه‌هاي مطرح سایپا، پرسپولیس و پاس شهر تهران سابقه بازی دارد. پژمان جمشیدی تک گل ملی خود را مقابل گرجستان زده‌هست.

 

پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۲ در آلبوم تلویزیونی پژمان بعنوان بازیگر نقش‌آفرینی کرده‌هست. طرح نخست این سریال با ایده خود پژمان جمشیدی شکل گرفته‌هست. پس از آن در تئاتر و سریال کارهای مختلفی ارائه کرده هست. پژمان جمشیدی پیروز‌ترین فوتبالیستی هست که وارد عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر شده هست.

 

زمان زیادی از حضور پژمان جمشیدی در عرصه عکس نمی‌گذرد، اما حضور در فیلم‌هایي که موفقیت بسیاری در گیشه کسب کرد و سریال‌هاي پرمخاطب، پژمان جمشیدی را به‌عنوان بازیگر اکثر به مخاطب معرفی کرد.
بیوگرافی و عکس های پژمان جمشیدی بازیگر سینما

پژمان جمشیدی، بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران هست

 

به بهانه پرکاری این روزهای جمشیدی در عرصه هنرهای نمایشی و تصویری، پای حرف هاي او نشستیم تا برای ما و شما از روند ورودش به بازیگری و جدایی از دنیای فوتبال بگوید. این شما، این هم حرف هاي «پژمان جمشیدی»؛ بازیگر بعد از این!

 

دوست داشتم پیمان قاسم خانی را ببینم
همۀ آدم هاي دنیا به فوتبالیست شدن و بازیگر شدن علاقه دارند، ولی من هیچ وقت فکر نمی‌کردم بازیگر بشوم. تئاتر را خیلی دوست داشتم اما کار عکس را اصلا. ایده اي داشتم درمورد فوتبالیستی که کارش در فوتبال تمام شده و شهرتش از دست رفته، چون فوتبال در کشور ما با شهرت مقطعی همراه هست و با هیچ کاری در ایران قابل مقایسه نیست. پایان ناگهانی دارد اما در بازیگری می‌توانید نقش هاي گوناگون را بازی کنید، از کودک گرفته تا پدربزرگ و مادربزرگ.

 

فوتبالیست زمان محدودی دارد که یک روز تمام می‌شود. در ایران ورزشکار اگر قهرمان المپیک هم بشود – که اتفاق مهمی برای اوست – و به خیابان بیاید، شاید به اندازه یک بازیکن نیمکت نشین تیم استقلال و پرسپولیس شهرت نداشته باشد. همۀ وقت} به این موضوع فکر میکردم. سال 89 با پیمان قاسم خانی درمورد این موضوع صحبت کردم. آن موقع پیمان گرفتار ساختمان پزشکان بود.

 

من سال 81 در مراسمی با خانم رهنما آشنا شدم و همۀ وقت} دوست داشتم پیمان را ببینم. چند گفت و گو از او خواندم و به نظرم آدم جذابی آمد. خانم رهنما گفت شوهرم پرسپولیسی هست و یک شب شام من را به خانه شان دعوت کرد. من و پیمان خیلی دوست شدیم. با هم به فوتبال می رفتیم و فوتبال میدیدیم. اکثر بحث هاي ما آن زمان فوتبالی بود.

 

طرح از پژمان جمشیدی
من ایده ام را به پیمان گفتم که او گفت بامزه هست و شاید یک روز کار کردیم. نمیخواستم بازیگری را شروع کنم، آن هم از تلویزیون. مهر یا آبان 91 بود که یک روز پیمان زنگ زد و گفت در تلویزیون طرح تو را تعریف کردم، خیلی خوش شان آمد و گفتند برای عید نوروز بنویسیم.

 

به شوخی گفتم اگر سریال را ساختید، باید بزنید طرح از پژمان جمشیدی! پیمان هم به شوخی می‌گفت نه دیگر، من طرح را سرقت کردم! بعد گفت می‌شود از اسم خودت برای شخصیت اصلی بهره گیری کنم؟ گفتم بله. گفت شخصیت سریال کمی ابله هست. گفتم اشکال ندارد.

 

مجبور شدم بازیگری را ادامه بدهم
پیمان گفته بود فقط در صورتی فیلمنامه را مینویسد که یک فوتبالیست بازی کند. دوباره گفت دوست داری خودت بازی کنی؟! چند روز مهلت خواستم برای فکر کردن. پیمان گفت به من اعتماد کن و من قبول کردم. از زمانی که بازی در سریال را پذیرفتم تا شروع تصویربرداری، سه هفته طول کشید، بنابراین زمان کافی برای آموزش بازیگری و کمک گرفتن از کسی نداشتم.

 

من پژمان سریال نبودم
گروه آن قدر مفید بود و متن وکارگردانی هم همینطور که من واقعا کار خارق العاده اي نکردم. شاید هر کس دیگری هم جای من بود، همین قدر مفید دیده می شد. انها که نمی توانستند منکر مفید بودن سریال پژمان باشند ولی خیلی هم با بازیگری من موافق نبودند، میگفتند او خودش را نقش بازی کرده هست.

 

نمی‌توانم بگویم واقعا خودم بودم یا نه، چون آن شخصیت بلاهت و حسادت زیادی داشت اما پایان ماجرا شیرین بود. طبیعی هست که به شخصیت خود من خیلی نزدیک نبود اما چون اتفاقات همان چیزهایی بود که برای من رخ می داد، شاید به بازی ام کمک کرد.

 

پیمان مشاور پژمان
وقتی سریال پژمان را بازی کردم، روند کاری ام به سمتی رفت که مجبور شدم ادامه بدهم. سپس نمایش «بادی که تو را خشک کرد، مرا برد» «به کارگردانی علی نرگس نژاد» پیش آمد و خب تئاتر را خیلی اکثر دوست داشتم. بدون این که متن را بخوانم کار را قبول کردم.

 

همزمان با سریال پژمان، بازی در سریالهای دیگر یا فیلم هیا شبکه خانگی چندان توصیه می شد اما همۀ وقت} با پیمان مشورت می‌کردم. حتی برای «آتش بس 2» پیمان متن کوتاهی راکه قرار بود بازی کنم، خواند. خودم هم مراقب بودم اشتباه نکنم. حالا که به این وادی آمده بودم، نمی‌خواستم خراب کنم.
بیوگرافی و عکس های پژمان جمشیدی بازیگر سینما

پژمان جمشیدی، در سال ۱۳۹۲ در سریال پژمان نقش‌آفرینی کرده‌هست

 

مربیگری در فوتبال را دوست دارم
دیگر نمیتوانم فوتبال بازی کنم اما خیلی دوست دارم با یک موقعیت مفید به دنیای فوتبال برگردم. کلاس هاي مربیگری را تا سطح B رفته ام و دلم می‌خواهد مربیگری کنم که به نظرم سخت ترین کار دنیا هست ولی دوست دارم در جای مفید و با یک گروه مفید اینکار را انجام بدهم.

 

به مخالفینم احترام میگذارم
همه ي ایران از سریال پژمان استقبال کردند. بحث هایي که باعث شد کسانی با بازیگری من مخالفت و انتقاد کنند، بعد از این که در تئاتر بازی کردم و قرار شد در این عرصه ماندگار شوم، به وجود آمد. آدمی که سرشناس می‌شود، باید جنبه داشته باشد که همۀ آدم ها درمورد او نظر بدهند، بخصوص در کشور ما که همۀ در مورد هم حرف می‌زنیم.

 

از این موضوع نگرانی و ناراحتی ندارم و به مخالفینم نهایت احترام را گذاشته ام. هر شخصی می‌تواند نظرش را بدهد. نظر شخصی من این هست هر آدمی در دنیا می‌تواند هر ورزش یا هنری که توانایی اش را داشته باشد، انجام بدهد.اگر یک هنرمند کارهای کودک و نوجوان بتواند به تیم ملی برود و مفید بازی کند، خیلی هم خوشگل هست.

 

برای نظر کسانی که می‌گویند بازیگر خواننده نشود و فوتبالیست بازیگر نشود، احترام قائلم اما همۀ وقت} به هوادارانم و نوجوان ها می‌گویم این دنیا با همه ي امکاناتش برای همه ي هست؛ به همین علت هر کاری که فکر می‌کنید در آن توانایی دارید، انجام بدهید، چون حرف همۀ وقت} هست.

 

از حفظ قضیه هندسه تا حفظ دیالوگ نمایش
برای حفظ دیالوگ مشکلی نداشتم. تنها خصوصیت خوبم در زندگی، حفظیاتم هست. من ریاضی خوانده ام. تمام قضایای هندسه را حفظ میکردم. اگر در امتحان یک عدد عوض میکردند بدبخت می‌شدم ولی بازی در تئاتر، بخصوص نمایش «آرسنیک…»، نسبت به کارهای قبلی ام سخت تر بود.

 

تئاتر کار سختی هست چون خودتان هیچ تعریفی از اینکار ندارید و کنار بازیگرانی بازی میکنید که یک سری از آن ها تئاتری میباشند. عده اي هم از کار عکس آمده اند و تحصیلاتشان در این ارتباط هست. به همین علت وقتی در کنار این بچه ها بازی میکنید، هر کاری بکنید، معلوم نیست درست باشد. مانند وقتی که یکی از بچه ها کنار من فوتبال بازی میکند و زیرچشمی نگاه میکند که بازی اش درست بوده و این حرکت در فوتبال تعریف شده یا نه؟

 

من وقتی به کاری وارد میشوم، سعی می‌کنم بازی نکنم، بلکه آدمی بشوم که نقشش را برعهده دارم. فکر می‌کنم اگر آن آدم بود، همین رفتار را می‌کرد. شاید در بازی ام ایراداتی باشد اما دارم تلاش می‌کنم تا بهتر بشوم.

 

عکسهای پژمان جمشیدی
بیوگرافی و عکس های پژمان جمشیدی بازیگر سینماپژمان جمشیدی
بیوگرافی و عکس های پژمان جمشیدی بازیگر سینماعکسهای پژمان جمشیدی
بیوگرافی و عکس های پژمان جمشیدی بازیگر سینما

بیوگرافی پژمان جمشیدی

بیوگرافی و عکس های پژمان جمشیدی بازیگر سینماعکسهای اخیر پژمان جمشیدی

بیوگرافی و عکس های پژمان جمشیدی بازیگر سینماجدید ترین عکسهای پژمان جمشیدی
بیوگرافی و عکس های پژمان جمشیدی بازیگر سینماعکسهای اینستاگرام پژمان جمشیدی
بیوگرافی و عکس های پژمان جمشیدی بازیگر سینماعکسهای پژمان جمشیدی بازیگر
بیوگرافی و عکس های پژمان جمشیدی بازیگر سینماعکسهای پژمان جمشیدی بازیگر ایرانی
بیوگرافی و عکس های پژمان جمشیدی بازیگر سینما