پارس ناز پورتال

بیوگرافی و نکات شخصی زندگی اما واتسون

بیوگرافی و نکات شخصی زندگی اما واتسون

بیوگرافی و نکات شخصی زندگی اما واتسون 

اما واتسون بازیگر زیبارو و محبوب هالیوودی هست که بازی خود را در فیلم هری پاتر آغاز و قدم را فراتر نهاد و به ستاره هالیوود تبدیل شد.اما واتسون در سال 1990 در شهر پاریس بدنیا آمد و تا سن 5 سالگی نیز در فرانسه حضور داشت. اما پس از اینکه پدر و مادرش از یکدیگر جدا شدند وی به همراه مادر و برادرش به شهر اکسفوردشیر انگلستان نقل مکان کردند.

 

اما واتسون در انگلستان به بازیگری علاقمند شد و اضافه بر اجرای برنامه هاي نمایشی در مدرسه به صورت پاره وقت در بخش آموزش تئاتر استیج کوچ شهر آکسفورد به فراگیری بازیگری پرداخت. وی در دوران کودکی یکی از محبوب ترین بازیگران خردسال مدرسه بود و در برنامه هاي نمایشی نیز حضور فعالی داشت.

 

اما نقطه عطف دوران بازیگری اما واتسون واتسون خیلی زود در سن 9 سالگی به سراغش آمد یعنی سالی که او در یک آزمون سخت با حضور صدها بازیگر دختر پیروز شد نقش هرمیون در فیلم هاي محبوب هری پاتر را بدست بیاورد. فیلمی که هشت قسمت از آن ساخته شد و توانست بعنوان یکی از پرفروش ترین اقتباس هاي سینمایی در تاریخ سینما ثبت شود.

 

او با بازی در فیلم‌هاي هری پاتر پیروز به دریافت جایزه‌هاي بسیار شد و حدود 10 میلیون پوند نیز ثروت کسب کرد. او در سال 2009 برای نخستین بار به حرفه مانکن‌ ها وارد شد.

بیوگرافی و نکات شخصی زندگی اما واتسون

نکاتی که احتمالا درمورد اما واتسون واتسون نمیدانید :

با 15 سال سن  تبدیل به جوان ترین شخصی شد که بر روی کاور مجله Teen Vogue ظاهر شده.

 

به هاکی تنیس و ماهیگیری علاقه مند هست.

 

گفته که بازیگر مرد مورد علاقه اش جانی دپ و بازیگر زن محبوبش جولیا رابرتز هست.

 

پدر و مادرش وکیل بودند.

 

مجله فوربس در سال 2007 اعلام کرد که درآمد سالیانه واتسون 4 میلیون دلار می باشد.

 

گفته که دوست دارد با دو کارگردان کار کند آلفونسو کوارون و گیلرمو دل تورو.

 

نامش بعنوان سودآورترین بازیگر زن دهه در کتاب رکوردهای رکوردهای گینس ثبت شده هست. فروش فیلم هاي واتسون در دهه آغازین قرن بیست و یکم به رقم 5٫4 میلیارد دلار رسید.

 

همبازیانش در فیلم هاي هری پاتر دوستان صمیمی اش می باشد. وی از دنیل ردکلیف و روپرت گرینت بعنوان برادران خود نام برده هست.

 

قرار بود نقش سیندرلا را در فیلم سیندرلا  ایفا کند اما بازی در این نقش را نپذیرفت.

 

خوانندگان مورد علاقه اش جاستین تیمبرلک و آلنیس موریسته هست.

بیوگرافی و نکات شخصی زندگی اما واتسون

مهم ترین آثار اما واتسون واتسون:
Harry Potter and the Sorcerer’s Stone
Harry Potter and the Chamber of Secrets
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Harry Potter and the Goblet of Fire
Harry Potter and the Order of the Phoenix
Harry Potter and the Half-Blood Prince
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2
The Perks of Being a Wallflower
Noah
beauty and the beast
بیوگرافی و نکات شخصی زندگی اما واتسون

به گزارش پارس ناز در سال 2007 اما برای نخستین بار بازی در فیلمی غیر از هری پاتر را تجربه کرد و در فیلم تلویزیونی کفش‌هاي باله نقش پائولین فوسیل را بازی کرد. و در یک سال بعد در انیمیشن افسانه دسپرو حضور یافت و نقش شاهزاده پی را دوبله کرد. همین طور پس از آن در فیلم هفته‌اي که با مریلین گذراندم در نقش لوسی مشغول به کار شد او همین طور در فیلم مزایای سر به زیر بودن نقش بازی کرده هست.

 

در فیلم حلقه بلینگ محصول 2013 اما واتسون در نقش نیکی ظاهر شد. این فیلم بر اساس حوادث حقیقی گروه سارق حلقه بلینگ ساخته شده و در آن اما واتسون یک نسخه ساختگی از شخصیت الکسیس نیرسا راکه یک شخصیت تلویزیونی و یکی از هفت نوجوانی هست که در سرقت‌ها دست داشته‌اند نقش بازی کرده هست.

 

در حالیکه نقدهای این فیلم حالتی ضد و نقیض داشته‌اند، ولی به عکس کشیدن شخصیت نیکی توسط اما واتسون کمتر مورد دقت انها بوده هست.

بیوگرافی و نکات شخصی زندگی اما واتسون

در همین حال پرده سینماها در سال 2013 شاهد نقش‌ آفرینی اما واتسون در قالب یک نقش مکمل در یک کمدی آخرالزمانی نیز بود. این فیلم این پایان هست نام داشت که در آن بازیگرانی مثل سث روگن جیمز فرانکو، اما واتسون و خیلی‌هاي دیگر یک نقش اغراق‌آمیز از خود را نقش بازی کرده‌اند. وی در مورد حضور در این فیلم گفته هست

 

که نمی‌توانسته فرصت نخستین کمدی‌اش را در کنار بعضی از برترین کمدین‌هاي سینما از دست بدهد.در ژوئن 2012 مشخص شد که اما واتسون برای بازی در نقش ایلا در فیلم نوح به کارگردانی دارن آرونوفسکی گزینه شده هست. فیلم برداری این اثر از چند ماه بعد از آن آغاز شد و پخش آن در مارس 2014 صورت گرفت.

 

یکی از فیلم‌هاي اما واتسون تریلر رگرسیون هست که نویسندگی و کارگرادانی آن بر عهده آلخاندرو آمنابار بوده هست و زمان پخش آن سال 2015 بود. در این فیلم اما واتسون در نقش مقابل اتان هاوک قرار می گیرد.کلنیا فیلم دیگر اما واتسون هست که در سال 2015 پخش شد. اما واتسون همین طور در نقش بل در فیلم دیو و دلبر نیز نقش‌ آفرینی کرده هست.اما برای بازی در این فیلم توصیه بازی در نقش میا در فیلم لالالند را رد کرد.
بیوگرافی و نکات شخصی زندگی اما واتسونفشن و مد

در سال 2005 میلادی اما واتسون کار مدلینگ خود را با گرفتن یک عکس برای مجله تین ویگ شروع کرد و جوان‌ترین ستاره‌اي بود که بر روی جلد این مجله قرار می گرفت.سه سال بعد خبرگزاری بریتیش پرس گزارش داد که اما واتسون قرار بوده که جایگزین کیرا نایتلی بعنوان چهره کانال فشن هاوس شود، ولی این موضوع توسط هر دو طرف رد شده هست.

 

در ژوئن سال 2009 بعد از چند ماه که از شایعات می‌گذشت اما واتسون تأیید کرد که برای مد پاییز و زمستانه بوربری با این شرکت همکاری خواهد کرد. اما در شش حالت گوناگون مبلغی حدود 8 میلیون پوند دریافت کرد. وی همین طور در مد بهاره و تابستانه بوربری در 2010 در کنار برادرش الکس واتسون و جورج کریگ موزیسین و مت گیلمور و مکس هورد مدل ظاهر شد.

 

در فوریه 2011 اما واتسون پیروز به کسب عنوان استایل آیکون از بریتیش اله توسط دیم ویویان وستوود شد.در همین حال کار اما واتسون در اساس فشن و مد با گزینش وی بعنوان چهره لنکوم در مارس 2011 ادامه یافت.
بیوگرافی و نکات شخصی زندگی اما واتسونزندگی شخصی

او به رقص و ورزش علاقه زیادی دارد و از بازی‌هاي هاکی و تنیس لذت می برد و ماهیگیری را نیز می‌پسندد. او معمولا وقت خود را با بازی‌هاي رایانه‌اي و تنیس روی میز می‌گذراند. خانواده او دارای دو گربه به نام‌هاي دومینو و بابلز هست که متعلق به او و برادرش میباشند. بازیگران مورد علاقه او جانی دپ و جولیا رابرتز هست.همین طور او در وب‌سایت رسمی خود علاقه‌اش را به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اعلام کرد.

بیوگرافی و نکات شخصی زندگی اما واتسون

بیوگرافی و نکات شخصی زندگی اما واتسون

بیوگرافی بازیگران خارجی،عکسهای اما واتسون،

بیوگرافی و نکات شخصی زندگی اما واتسون

عکسهای اما واتسون،بیوگرافی اما واتسون،

بیوگرافی و نکات شخصی زندگی اما واتسون

بیوگرافی و نکات شخصی زندگی اما واتسون

زندگی شخصی اما واتسون،اما واتسون

بیوگرافی و نکات شخصی زندگی اما واتسون

بیوگرافی و نکات شخصی زندگی اما واتسون

بیوگرافی و نکات شخصی زندگی اما واتسون