پارس ناز پورتال

تاثیرات فوق العاده بازاریابی محتوایی که باید بدانید

تاثیرات فوق العاده بازاریابی محتوایی که باید بدانید

تاثیرات فوق العاده بازاریابی محتوایی که باید بدانید 

تولید محتوا برای بازاریابی میتواند بسیار کارساز عمل کند, راه هاي زیادی برای بازاریابی محتوا وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. بازاریابی محتوایی, نوعی از بازاریابی هست که در آن شما به مخاطبین محتوای رایگان می دهید و باعث جلب اعتماد آن‌ها می شوید که کاری بسیار کم‌خرج هست و می توانید به‌وسیله آن تبلیغات خود را به گوش هزاران مخاطب برسانید و نتیجه مطلوبی از آن بگیرید.

 

امروزه برندها با بهره گیری از محتوا می توانند اکثر از گذشته با مخاطبین خود در رابطه باشند و محصولات خود را با روش ساده‌تری به آن‌ها معرفی کنند «شبکه‌هاي اجتماعی»برای نمونه تحقیقات یک برند نشان داده که زمانی که در محتوای خود حکایت مطرح میکند مردم به آن برند دقت بیشتری نشان میدهند.

 

بازاریابی محتوایی را دست‌کم نگیرید!

اما شما چطور میتوانید کاری کنید که بازاریابی محتوایی برای شما مؤثر باشد؟ در زیر 4 نکته وجود دارد که باعث بهبود برنامه تبلیغاتی شما می شود:

 

۱.سؤال بپرسید

فرآوری محتوا با فرمت تعاملی به شما اجازه می دهد به‌صورت مستقیم با مخاطبین خود رابطه برقرار کنید. اینکار باعث جلب اکثر اعتماد افراد میگردد.

 

۲.نظر مخاطبین

مردم از برندهایی که به آن اعتماد دارند خرید می کنند, اما اگر از کیفیت محصولات خود اطمیان دارید, بگذارید آن‌ها نظر سایر خریداران را در مورد محصول شما بدانند. شما با اینکار به مخاطبین نشان میدهید محصولات شما چه قابلیت‌هایي دارد و آن‌ها تمایل بیشتری برای خرید از شما پیدا می کنند.

 

۳.سئو را نادیده نگیرید

فراموش نکنید, یکی از اهداف شما این هست که مردم بتوانند شما را در اینترنت جستجو کرده و به‌سادگی در مورد شما اطلاعات کسب کنند. پس سئوی خود را بالا ببرید تا در موتورهای جستجوی گوگل رقیبانتان جای شما را نگیرند. دیده شدن در صفحه اول گوگل باعث افزایش میزان اعتماد مردم می شود.

 

۴.از دعوت به اقدام بهره گیری کنید

گاهی محتواهایی ساخت کنید که از مخاطبین می خواهد کاری انجام دهد و آن‌ها را به سمتی که تمایل دارید هدایت کنید. مثلا همین الآن این محصول را مشاهده نمایید. خوانندگان علاقه دارند بدانند چه‌کاری باید انجام دهند در غیر اینصورت آن‌ها مطلب شما را می خوانند و صفحه شما را ترک می کنند.با انجام کارهای گفته شده, اعتماد مشتریان شما افزایش یافته و در نتیجه اکثر از شما خرید میکنند.