پارس ناز پورتال

تاثیر فوق العاده پیاز در رشد موها

مجموعه : نکات سلامت مو
تاثیر فوق العاده پیاز در رشد موها

تاثیر فوق العاده پیاز در رشد موها 

پیاز میتواند برای موها بسیار خوب عمل کند، پیاز منجز به تقویت ریشه مو و همینطور افزایش رشد آن ها خواهد شد. محصولات تعداد زیادی از پیاز برای موها وجوددارد. رشد مو های کمی دارید و دنبال درمان برای این مشکل هستید؟ درمان رشد مو های شما در منزل تان هست. پیاز به خوبی میتواند بشما کمک کند تا رشد موهایتان سریعتر و اکثر شود.

 

شاید به نظرتان خوشایند نیاید از این محصول که بوی زننده ای دارد بهرهگیری کنید اما پس از آنکه متوجه خواص آن شدید نظرتان عوض خواهد شد.اگر متوجه شدید رویش موهایتان کم شده و وقتی فرق باز می کنید خط رویش موهایتان طوریست که قسمت زیادی از سرتان مشخص میشود باید هر چه سریعتر به فکر درمان باشید چرا که هر چه سریعتر اقدام کنید نتیجه بهتر و سریعتری نیز می‌گیرید.

 

چگونه پیاز میتواند به رشد مو کمک کند؟
اگر هنوز مردد هستید که آیا پیاز می تواند واقعا به رشد مو کمک کند یا خیر، جواب بله هست چرا که پیاز سرشار از سولفور هست. سولفور ماده ایست که برای مو در بدن مورد نیاز هست. اضافه بر آن، این ماده باعث میشود جریان خون بهتر و روان تر صورت بگیرد که همین مساله کمک میکند تا فولیکل های مو به میزان کافی مواد مغذی دریافت کرده و بهتر رشد کنند.

 

اضافه بر اینها، پیاز خواص ضدعفونی کننده نیز دارد. این خاصیت این محصول آلودگی هایی که ممکن هست روی پوست سرمان باشند، که یکی از دلایل ریزش مو های مان میباشند – را از بین ببرند. همینطور وجود نوعی آنزیم به نام کاتالایز نیز در پیاز برای مو خوب هست.

 

این آنزیم همانند یک آنتی اکسیدان عمل می کند و باعث می شود سفیدی های زودرس موهایتان کم شود. برای این که بهتر از این خواص پیاز بهره مند شوید باید از آب آن برای موهایتان بهرهگیری کنید. آسان ترین روش برای بهره بردن از خواص پیاز، این هست که پیاز ها را تکه تکه کرده و داخل مخلوط کن بریزید.

 

مخلوط کن به خوبی می تواند پیاز را تا جای ممکن خرد کرده و آب آنرا جدا کند. ماده بدست آمده رابا آب بجوشانید یا بطور مستقیم فقط از این ماده روی موهایتان بریزید و سپس سر را ماساژ دهید. یا درکنار یکی از این ترکیبات برای رشد موهایتان بهرهگیری کنید.