پارس ناز پورتال

تبلیغات اینترنتی معجزه می کند

تبلیغات اینترنتی معجزه می کند

تبلیغات اینترنتی معجزه می کند 

تبلیغات اینترنتی هر روز بر اهمیت خود اضافه میکند,با بالاتر رفتن روز بـه روز نفوذ اینترنت بین مردم تبلیغات هم بـه سوی اینترنتی شدن سوق پیدا میکند. امروزه روش هـای متفاوت و بیشماری جهت انجام تبلیغات توسط شرکت هـای مختلف بـه کار گرفته می شود که میتوان یکی از اثرگذارترین این روش ها را تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات در دنیای مجازی قلمداد کرد.

 

تبلیغات اینترنتی مزایای زیادی دارد و از این رو در حال حاضر بـه یکی از اساسی ترین ابزار تبلیغاتی شرکت هـای بزرگ دنیا تبدیل شده است. در مقاله ذیل بـه ذکر چند نمونه از این مزیت ها خواهیم پرداخت:

تبلیغات اینترنتی معجزه می کند1. کم هزینه بودن

هزینه تبلیغات در فضای مجازی و شبکه هـای اجتماعی نسبت بـه سایر روش هـای تبلیغی بسیار پایین بوده و با اطمینان بیشتری می توان بابت آن سرمایه گذاری کرد.

 

2. گسترده بودن محدوده جغرافیایی

با توجه بـه این که اینترنت مانند یک دهکده جهانی بوده و همه ی ي اهالی شهرها و کشورها می‌توانند بـه راحتی و بدون پرداخت هزینه قابل توجهی در این فضا بـه جستجو و گشت و گذار بپردازند، تبلیغ در این فضا نیز بـه راحتی بـه سرتاسر نقاط کره زمین مخابره گشته و در سطح کشوری و جهانی رویت خواهد شد.

 

3. مخاطب بیشمار

هزینه بسیار پایین و در دسترس بودن اینترنت در هر زمان و هر مکان، میتواند قانع کننده ترین دلیل برای تبلیغات در این فضا باشد. چرا که میلیونها مخاطب در شبانه روز از این فضا جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کرده و خواه ناخواه در دسترس تبلیغات اینترنتی قرار خواهند گرفت.

 

4. حفظ محیط زیست

با استفاده از تبلیغات اینترنتی بـه جای چاپ هزاران تراکت و پوستر و کاتالوگ، میتوان بـه حفظ محیط زیست کمک بسیاری کرد و از اتلاف منابع طبیعی پیشگیری نمود.

 

5. قابلیت تعاملی

در تبلیغات اینترنتی، مخاطب بـه راحتی میتواند نظر، پیشنهاد و انتقاد خود را در ذیل آگهی درج نموده و تنها با چند کلیک با آگهی دهنده ارتباط برقرار کند.

 

6. ارزیابی دقیق

با استفاده از نرم افزارهای نه چندان پیچیده میتوان آمار و ارقام تعداد کسانی که تبلیغ ما را در هر ساعت از شبانه روز دیده اند، کلیک کرده اند و یا پیغام فرستاده اند دریافته و ارزیابی هـای لازم جهت اثرگذار بودن آگهی را انجام داد.
تبلیغات اینترنتی معجزه می کند7. مخاطب یابی هدفمند

شما میتوانید کشور، استان، شهر و یا حتی منطقه مورد نظر خود جهت تبلیغ را مشخص کرده و با توجه بـه مخاطب خود اعم از مرد یا زن، کودک یا بزرگ و … تبلیغات اینترنتی خود را هدفمند بـه انجام برسانید.

 

8. امکان ارائه اطلاعات بیشتر

امکان نمایش اطلاعات محدود در سایر روش هـای تبلیغی، میتواند انگیزه انجام تبلیغات اینترنتی را در آگهی دهندگان بیش از پیش گرداند. در تبلیغات اینترنتی میتوانید با رعایت اصول لازم، اطلاعات بیشماری را در اختیار مشتری بگذارید.

 

9. ارسال، نگهداری و بـه روز رسانی آسان

امکان بارگذاری سریع اطلاعات، ویرایش سریع و آسان و بـه روز رسانی مداوم و بی وقفه از دیگر ویژگی هـای تبلیغات اینترنتی است.

 

10. قابلیت فروش

فروش آنلاین نیز از اتفاقات ارزشمندی است که میتوان در راستای تبلیغات اینترنتی صورت گرفته و در سریع ترین زمان ممکن، تیر تبلیغات ما را بـه هدف بنشاند.

 

محمدرضا طاهری

 

جهت تبلیغات اینترنتی در سایت پارس ناز و مشاوره میتوانید با ما در ارتباط باشید.

 

پورتال جامع سایت پارس ناز با چندین سال تجربه و آمار بازدید بالا آماده انجام کارهای تبلیغاتی شما می‌باشد. موقعیتی بسیار مناسب برای تبلیغات ، کالا – سایت و… برای شما عزیزان باشد جهت اطلاعات کامل با ما در تماس باشید.

 

تماس با ما از طریق ایمیل : parsnaz.ir@gmail.com

 

شماره تماس : 09138200931

میلاد متقی

 

جهت مشاهده پلن هـای تبلیغاتی ما اینجا کلیک نمایید