پارس ناز پورتال

تجاوزهای مکرر جنسی به دختر زیبای ورزشکار +عکس |تجاوز جنسی به دختر

تجاوزهای مکرر جنسی به دختر زیبای ورزشکار +عکس |تجاوز جنسی به دختر

تجاوزهای مکرر جنسی به دختر زیبای ورزشکار +عکس

 دختر بسکتبالیست جوان از تجاوز جنسی به خودش در دوران کودکی پرده برداشت که در خبرگزاری ها بازتاب گسترده ای داشت. تجاوز جنسی به زن بلند قد ورزشکار ستاره ورزشکار حرفه ای بسکتبال ” WNBA ” از این‌که بارها توسط همسایه خود مورد آزار واذیت و تجاوز جنسی قرارگرفته گفت.

 

خانم برنا استیورارت فوروارد بلندقد سیاتل استورم که سابقه قهرمانی در کالج و قهرمانی جهان با تیم زنان کشور کشور آمریکا را در کارنامه دارد با انتشار متنی در پایگاه خبری خاطره این اتفاق‌ های‌ شوم وشیطانی را تعریف کرد.

 

استیوارت با بیان جزئیاتی درباره بی توجهی خانواده‌اش به حضور یکی از همسایه‌ها در خانه آن‌ها و آزار و اذیت و تجاوز جنسی این همسایه تلاش کردخانواده‌ها را متوجه خطرات این اتفاق‌ های‌ به ظاهر غیر مهم کند.

تجاوزهای مکرر جنسی به دختر زیبای ورزشکار +عکس |تجاوز جنسی به دختر

استیوارت دربخشی ازمتنش نوشت اگر می‌توانستم فریاد بزنم، یک اسم یا حتی یک‌بار کلمه «بس کن» شاید هیچوقت آن اتفاقها نمی‌افتاد.به گزارش پارس ناز اگر کسی ازخواب بیدار میشد ودر تاریکی شب دلیل روشن بودن تلویزیون رابررسی می‌کرد می‌فهمید که مقابل تلویزیون چه خبر است.

 

من یک بچه 11ساله خجالتی بودم وهرگز نتوانستم به کسی چیزی بگویم تا زمانی که کمی بزرگ‌تر شدم ودرباره آن‌ صحبت کردم. پیش پلیس رفتیم ولی همه جزئیات را بخاطر نمی‌آوردم واتفاق زیادی نیفتاد.

 

پیک شماره یک درفت «سال 2016 WNBA » دراین متن از این گفت که حالا بعداز چند سال احساس میکند چیز زیادی ازنحوۀ مقابله با چنین اتفاق‌ هایی نمی‌دانسته است. استیوارت که درمتنش بارها از گریه‌های‌ شبانه و بی‌خوابی گفته درپایان نوشت حالا می توانم راحت بخوابم.

 

چند ورزشکار زن دیگر آمریکایی هم پیش از این تجربه قربانی تجاوز جنسی بودن خودرا رسانه‌ای کردند تا جامعه جهانی رابا این خطر جدی آشنا کنند.تجاوز جنسی به ورزشکار زن باعث خراب شدن روحیه وی و خاطره تلخ درزندگی اش شد.

تجاوزهای مکرر جنسی به دختر زیبای ورزشکار +عکس |تجاوز جنسی به دختر

تجاوزهای مکرر جنسی به دختر زیبای ورزشکار +عکس |تجاوز جنسی به دختر ،تجاوز به دختر ورزشکار،تجاوز جنسی به دختر بسکتبالیست،تجاوز جنسی مکرر به دختر بسکتبالیست جوان