پارس ناز پورتال

تجاوزهای مکرر مرد 100 ساله برملا شد

تجاوزهای مکرر مرد 100 ساله برملا شد

تجاوزهای مکرر مرد 100 ساله برملا شد 

مردی که از زمان های قدیم تاکنون افراد بسیاری را مورد آزار جنسی قرار داده بود اکنون باید در مقابل قانون در انتظار مجازات باشد. رالف کلارک انگلیسی در سال ۱۹۱۵ متولد شد. در جوانی راننده کامیون بود. در سال ۱۹۷۴ این مرد آزار جنسی دختران و پسران ۷ ساله را شروع کرد.

تجاوزهای مکرر مرد 100 ساله برملا شد

او برای فریب دادن قربانیان خود به آنها شکلات تعارف می‌کرد و داخل کامیون می‌برد و بعد برای آنکه با آنها دوست بماند دوچرخه آنها را مجانی تعمیر می‌کرد. سالها گذشت و هیچ یک از قربانیان این مرد جرات نکردند در مورد کاری که این مرد با آنها کرده صحبت کنند تا آنکه با باب شدن صحبت در مورد آزار جنسی کودکان در شبکه‌های اجتماعی قربانیان این مرد هم به حرف آمدند.

 

خبر تولد ۱۰۰ سالگی این مرد زمانی که روی کیکش نوشته بود «زندگی زیبایی که من داشتم» خشم دو نفر از قربانیان را برانگیخت و تصمیم گرفتند آبروی این مرد را بریزند. یکی از قربانیان پسری بود که این مرد بین ۹ تا ۱۴ سالگی بارها به او تجاوز کرده بود. بعد از اعتراض این دو قربانی ۲۱ قربانی دیگر هم اینکار را کردند.

 

این مرد در مقابل دادگاه به دلیل کودک آزاری و آزار جنسی به ۱۸ ماه زندان محکوم شد که البته از نظر بسیاری از قربانیان مجازات کمی بوده است.

تجاوزهای مکرر مرد 100 ساله برملا شد

 

مطالب مرتبط :

رابطه جنسی منشی جوان شرکت با دو مدیر

دوستی دختر باکره در پارک با مرد متاهل و تجاوز جنسی

تجاوز جنسی همزمان 5 جوان به دختر 14 ساله در باغ

تجاوز جنسی 30 مرد به طور مکرر به دختر 12 ساله

زن شوهردار و رابطه کثیف شبانه با مرد غریبه