پارس ناز پورتال

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت 

مسافر کشی که یکسال پیش زن جوانی را ربوده و به او تجاوز کرده بود، سرانجام پس از تولد نوزاد و گرفتن آزمایش دی ان اي نوزاد شناسایی و دستگیر شد، این مرد دراین دوران از زن جوان اخاذی هم میکرده است، پارسال زن جوانی به اداره پلیس رفت و مدعی شد از سوی راننده یک ماشین ربوده شده و مورد تعرض قرار گرفته است. جزئیات ماجرای تجاوز مردمسافرکش به زن جوان را در ادمه بخوانید.

 

تجاوز مرد مسافرکش به زن جوان

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

سحر در شکایت خود گفت روز حادثه از محل کارم در خیابان انقلاب بیرون آمدم تا به خانه‌ام در اسلامشهر بروم. اما وقتی سوار یک خودروی مسافربر شدم راننده بین راه از مسیر اصلی دور شد و پس از بیهوش کردن مرا مورد تعرض قرار داد. با شروع تحقیقات خیلی زود راننده بازداشت شد.

 

اما او منکر تعرض به این زن جوان شد وگفت اصلاً این زن را تا کنون ندیده است. از آنجا که مدرکی برای اثبات این ادعا وجود نداشت قضات متهم رابا قرار وثیقه آزاد کردند. چند هفته پس از این ماجرا سحر به دادگاه رفت و مدعی شد در جریان این جنایت سیاه باردار شده است.

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

باردار شدن زن جوان در تجاوز جنسی مرد مسافرکش

قضات در اولین مرحله از تحقیقات برای اثبات ادعای زن جوان دستور انجام آزمایش DNA را صادر کردند اما باید تا بدنیا آمدن نوزاد صبر میکردند. بدین ترتیب با تولد نوزاد قضات او را برای اثبات نسبت با این مرد شیطان صفت به آزمایشگاه معرفی کردند تا از طریق دی ان‌اي مشخص شود که این زن دروغ می گوید یا نه….

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

باتوجه به صدور گواهی DNA مشخص شد ادعای زن جوان درست بوده است .همچنین این زن در اظهارات دیگرش ادعا کرد این مرد با تهیه فیلم از من زمانی که بیهوش بودم چند بار با گرفتن پول از من اخاذی کرده است. وکیل او نیز مدارک این ادعا را در جلسه دادگاه ارائه داد که نشان می داد چندین بار این زن مبالغی رابه‌حساب مرد شیاد انتقال داده است. این در حالی بود که متهم این موضوع را هم انکار کرد وگفت:

 

چندین بار این زن برای رفت وآمد از خودروی من استفاده کرده بود واین مبالغ را برای پرداخت کرایه وبدهی که داشت پرداخت کرده بود. با توجه به جواب آزمایش دی‌ان‌اي و محتوای پرونده قضات دادگاه به ریاست قاضی عبداللهی و با حضور قاضی واعظی مستشار دادگاه دستور بازداشت راننده شیطان صفت را صادر کرده و برای صدور حکم و مجازات متهم وارد شور شدند.

 


 

در حادثه بعد ماجرای قتل خوفناک ابوالفضل پسر 12 ساله زنجانی

پسر بچه 12 ساله اي به نام ابوالفضل هاشمی برای بازی از خانه شان در منطقه اسلام آباد زنجان خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت. معمای گم شدن پسر 12ساله زنجانی پس از 5 روز با پیدا شدن پيکر تکه تکه شده اش سناریوی یک پرونده جنایی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی زنجان قرار داد. جزئیات قتل پسر 12ساله زنجانی در ادامه امئه است

 

قتل پسر 12ساله زنجانی

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

ظهر جمعه اولین روز تیرماه امسال پسر بچه 12 ساله اي به نام ابوالفضل هاشمی برای بازی از خانهشان در منطقه اسلام آباد زنجان خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت. ناپدید شدن این پسربچه کافی بود تا خانواده‌اش که نگران سرنوشت او شده بودند در تماس با پلیس برای پیدا کردن فرزندشان تقاضای کمک کنند.

 

قتل ابوالفضل هاشمی در زنجانی

تلاش ماموران پلیس ادامه داشت اما ردی از ابوالفضل به دست نیامد و همین کافی بود تا تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی زنجان برای افشاگری از راز این گم شدن پسربچه وارد عمل شوند. از زمانیکه ابوالفضل ناپدید شد ماموران برای پیدا کردن او تحقیقات خودرا آغاز کردند اما هیچ ردی از ابوالفضل به دست نیامد و از همان روز نخست ماموران یکی از بستگان نزدیک ابوالفضل را بعنوان مظنون دستگیر کردند.

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

تا این‌که پس از ۵ روز یعنی عصر سه‌شنبه ۵ تیرماه ماموران در جریان پیدا شدن پيکر تکه تکه شده اي در کانال آب نزدیک شهرک صنعتی عدد یک علی‌آباد زنجان قرار گرفتند. ماموران وقتی به کانال آب رفتند با پيکر تکه تکه شده پسر نوجوانی روبه‌رو می شوند و با توجه لباس و مشخصاتی که از ابوالفضل در اختیار ماموران بود خاطرجمعی پیدا کردند که پيکر همان پسر گم شده است.

 

ماموران پلیس آگاهی با توجه به خوفناک بودن جنایت حتی پيکر رابه خانواده ابوالفضل نشان ندادند و با تنها با نشان دادن یک تصویر و لباس‌هاي ابوالفضل از این هویت این پسر پيکر که متعلق به ابوالفضل بود خاطرجمعی پیدا کردند. پيکر ابوالفضل به دکتری قانونی منتقل شده و چند نفر نیز بعنوان مظنون دستگیر شده‌اند و تحقیقات در پلیس آگاهی زنجان ادامه دارد.

 


 

ودر اتفاق وخیم بعد ترس از شوهر برای تقاضای هاي شرم آوری که دارد

شوهرم با هزار ترفند و چرب زبانی مرا راضی می کرد تا در سرقت هایش با او همراه شوم . کار به جایی رسید که خودم به تنهایی سرقت هایم را انجام می دادم تا این‌که توسط یک مغازه دار گیر افتادم. ماجرای سرقت با همدستی شوهر را در ادامه بخواند.

 

سرقت با همدستی شوهر

زن نادم درباره ماجرای زندگی اش می گوید: ۱۷سال با بودو نبود همسرم ساختم و صاحب سه فرزند قد و نیم قد شدیم اما تا این ماجرای آخر این قدر تحقیر نشده و تحت فشار قرار نگرفته بودم. شغل همسرم آزاد بودو به زور زندگی مان را اداره می کردیم اما دست به سوی کسی دراز نمی‌کردیم. مدتی بود که به کارهای همسرم مشکوک شده بودم زیرا باوجود نداشتن شغل مناسب همیشه جیب اش پر پول بود.

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

هر وقت از او درباره منبع درآمدش سوال می کردم جواب درستی به من نمی داد و با سر هم کردن داستان هاي تخیلی و باورنکردنی به قول خودش من را قانع می کرد. یقین پیدا کردم که کاسه اي باید زیر نیم کاسه باشد. بعد از این‌که همسرم را تحت فشار قرار دادم بالاخره همه ی چیز را لو داد و گفت که مدتی است به خاطر بیکاری و البته طمع دست به سرقت میزند.

 

سرقت توسط زن با همدستی شوهر

با شنیدن این جملات خیلی خشمگین شدم و قصد ترک خانه را داشتم اما همسرم آنقدر در گوشم خواند و از آینده بچه ها گفت تا این‌که راضی و خام حرف هاي پوچش شدم و نه تنها کارش را تایید کردم بلکه همراهش شدم. روزها و ماه ها با همدستی شوهرم از مغازه ها و کسبه و گاهی نیز به تنهایی از آرایشگاه هاي زنانه لوازم آرایشی، گوشی و کیف پول سرقت می کردم . چنان مزه پول باد آورده سرقت زیر دندانم مزه کرده بود.

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

طلاق از شوهر سارق

یک روز به همراه بچه شیرخواره ام راهی بازار شدم تا روزی حرام کسب کنم. وقتی داخل مغازه اي رفتم ناگهان چشم ام به یک گوشی روی پیشخوان افتاد، سریع به دور از چشم صاحب مغازه آنرا برداشتم و فرار کردم. اما اینبار دستم رو و صاحب مغازه با خبر شد و دنبالم راه افتاد.

 

ماجرای طلاق بعد از سرقت با همدستی شوهر

هر چقدر دست و پا زدم که فرار کنم اما به خاطر بچه اي که در بغل داشتم سرعتم کند شد و خیلی زود گیر افتادم. زمانی که صاحب مغازه مچم را گرفت از خجالت دلم می‌خواست زمین دهان باز کند ودر آن فرو بروم ولی اینگونه خوار و خفیف نشوم. با التماس از شاکی تقاضای کردم که من را ببخشد. وقتی مرد خشمگین بچه شیرخواره را در بغل ام دید کمی آرام شد و گفت:

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

به خاطر بچه از سر تقصیرم می گذرد و من را تحویل پلیس نمی‌دهد. به من گفت از نوزادم خجالت بکشم که او را دراین کارهای زشت ام شریک میکنم. وقتی به خانه برگشتم خیلی به حرف هاي مرد فروشنده فکر کردم و به نوعی حرف هایش از صد بار زندان رفتن بیشتر روی من تاثیر گذاشت.

 

بعد ازآن اتفاق تلخ با همسرم اتمام حجت کردم که دیگر همراهی اش نمی‌کنم. با خودم فکر کردم شاید در آینده اي نزدیک شوهرم تقاضای هاي نامشروع دیگری از من بکند برای همین تصمیم گرفتم به دادگاه خانواده بیایم تا با جدا شدن از او به زندگی ام خاتمه دهم.

 


 

ودر اتفاق بعد سرقت مرد اعدامی زندان کرج از وکیل و دکتر تهرانی با ترفند قرعه کشی

باورتان می شود که یک زندانی از پشت میله هاي زندان هم دزدی کند ، آن هم از حساب وکیل و دکتر و مهندس! ماجرای سرقت زندانی اعدامی از افراد ساده لوح را دراین پست بخوانید. مرد اعدامی در زندان کرج با ترفند برنده شدن در قرعه کشی از حساب افراد مختلف که در بین انها حتی وکیل و دکتر هم بودند سرقت می کرد. ماجرای سرقت با برنده شدن در قرعه کشی از داخل زندان را در ادامه بخوانید.

 

سرقت با برنده شدن در قرعه کشی

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

چندی پیش با شکایت چند نفر از شهروندان به پلیس که در بین آنها دکتر و مهندس و وکیل نیز به چشم میخورد پرونده‌هاي کلاهبرداری در اداره آگاهی به جریان افتاد. تمامی آنها مدعی بودند افرادی با آنها تماس گرفته‌اند و خبر برنده شدن دریک مسابقه تلفنی یا تلویزیونی را دادند و به این بهانه آنها را پای دستگاه خودپرداز کشانده و با شگردی خاص موجودی حسابشان را خالی کرده‌اند.

 

به‌دنبال این شکایت‌ها بود که کارآگاهان اداره 14 پلیس آگاهی وارد عمل شده و مشخص شد این کلاهبرداری‌ها از داخل زندان صورت میگیرد و بدین ترتیب دو مرد و یک زن دراین ماجرا دستگیر شدند. یکی از این متهمان که در عملیات ویژه پلیس پایتخت دستگیر شده میگوید: 25 سال از عمر 50 ساله‌ ام را در زندان گذرانده و هنوز هم به‌خاطر جرایمی که مرتکب شده‌ام باید پشت میله‌هاي زندان بمانم.

 

او کلکسیونی از جرایم را در پرونده خود دارد از قتل و سرقت مسلحانه گرفته تا سرقت‌هاي معمولی. وی درباره شگرد کلاهبر داری‌ اش می گوید: باورتان نمیشود اگر بگویم رئیس بیمارستان و کارمند بانک و حتی وکیل دادگستری هم گول این نقشه ما را خورده‌ اند. از پشت میله‌هاي زندان شروع به عدد‌گیری میکردیم، برایمان فرقی نمیکرد چه عدد‌اي باشد. اوایل پیامک می‌دادیم اما همین حالا تماس تلفنی میگیریم.

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

هر شخصی گوشی را برمی‌داشت به او می گفتیم از رادیو جوان یا شرکت همراه اول تماس میگیریم وشما در مسابقه برنده شده اید. آنها رابا این ترفند به پای دستگاه‌هاي خودپرداز می‌کشاندیم و… یادم نمی آید اما 300 میلیون تومان هم داشتیم. آنها رابه مقابل دستگاه خودپرداز می کشاندیم و با ترفند پول هایشان رابه حساب هاي خودمان واریز می کردیم. کارت‌هاي خودپرداز را از معتادان می‌خریدیم از 50 هزار تومان گرفته تا 100 هزار تومان.

 

چند سال است اینکار را انجام می دهید؟ ۱۰ سالی میشود اما گاهی به خودم مرخصی می‌دادم و کمی از اینکار فاصله می گرفتم. در تمام این ۲۵ سال زندان بودم اما هر بار یا با سند از زندان مرخصی میگرفتم یا این‌که فرار میکردم. در هرحال وقتی پایم از زندان به بیرون میرسید سراغ کار خلاف می‌رفتم. سابقه قتل هم‌داری، چه کسی را کشته‌اي؟ پاپوش برایم درست کردند. قتلی در کار نبود.

 

به یک نفر تیراندازی کردم و او خودش را سر به نیست کرد از من به اتهام قتل شکایت کردند اما بعد از مدتی تبرئه شدم. دومین عضو این باند خشایار نام داد، محکوم به قصاص است و او هم در زندان رجایی شهر با پیامک‌ها و تماس‌هایي در رابطه با برنده شدن کلاهبرداری میکرد. به چه جرمی بازداشت شدي؟

 

به خاطر قتل. سال ۸۴ در شهرک ولیعصر دریک نزاع دست به قتل زدم و خانواده مقتول هم قصاص خواستند. همین حالا هم زیر حکم قصاص هستم. به غیر از قتل جرایم دیگری هم داری؟ بله، سرقت و آدم ربایی و تخریب. آن زمان در کار خرید و فروش مواد بودم و به یک نفر 30 میلیون تومان مواد فروختم اما پولم را نمی‌داد. برای همین او رابه شرکتم بردم تا پولم را نقد کنم و او هم از من به‌خاطر آدم ربایی شکایت کرد.

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

از چه کسانی کلاهبرداری میکردید؟ فرقی نمیکرد. فقط جالبی ماجرا این جا بود که افراد تحصیلکرده تا دل‌تان بخواهد فریب این پیامک‌ها و تماس‌ها را میخوردند. یکی از اعضای دیگر این باند کلاهبرداری زن جوانی است که تصویربردار مجالس عروسی است. چطور اینکار را انجام می‌دادید؟

 

از این ماجرا هیچی نمیدانستم. ناخواسته وارد این ماجرا شدم. سه ماه قبل در تلگرام با یکی از این متهمان آشنا شدم. او کم کم با من طرح دوستی ریخت و وقتی فهمید از شوهرم جدا شدم و وضع مالی خوبی ندارم گفت به من کمک میکند. با این ترفند عدد کارت مرا گرفت و یکبار دو میلیون تومان و بار دیگر ۶ میلیون تومان به حساب من پول واریز کرد. یک‌بار از من خواست با پولی که به حسابم ریخته بود برای اویک سکه طلا بخرم.

 

دفعه دوم هم یک گوشی آیفون ایکس خریدم و بهمین طریق به او دادم. یعنی نمیدانستی که متهم از داخل زندان اینکار را انجام می دهد؟ اصلاً، او برایم مدام از خودش عکس می‌فرستاد و تصور این ماجرا خیلی بعید بود. دستگیر که شدم متوجه شدم که او محکوم به حبس ابد است و از داخل زندان با من ارتباط تلفنی داشته است.

 


 

ودر پیشامد بعدی کلاهبرداری میلیاردی رویا زنی 29 ساله از متقاضیان خرید اتومبیل در تهران

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

زن 29 ساله 1 میلیارد تومان از متقاضیان خرید ماشین گرفت و گریخت. در پی شکایت تعدادی از مالباختگان درباره کلاهبرداری از خریداران اتومبیل در دادسرای ناحیه 5 تهران روشن شد ده‌ها نفر در شرکتی تحت عنوان «تینا ماشین» ثبت‌نام کرده بودند تا با شرایط اقساطی اتومبیل تحویل بگیرند، اما مدیرعامل این شرکت بدون انجام تعهداتش پول‌هایي راکه به حساب شرکت واریز کرده بود به جیب زده بود.

 

کلاهبرداری از خریداران اتومبیل

به این ترتیب پرونده‌اي دراین خصوص با موضوع «کلاهبرداری» در شعبه هشتم بازپرس دادسرای ناحیه 5 تهران تشکیل شد و پرونده جهت شناسایی و دستگیری مدیرعامل فراری در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. سرهنگ احمد نجفی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به نحوه فعالیت غیرقانونی این شرکت گفت:

 

کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با مراجعه به محل شرکت «تینا ماشین» در محدوده بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، به بررسی اسناد و مدارک این شرکت پرداخته و روشن شد که این شرکت فاقد هر گونه مجوز قانونی و لازم جهت فعالیت در زمینه فروش اقساطی ماشین است. اما از چندی پیش با انتشار آگهی در تعدادی از روزنامه‌هاي کثیرالانتشار اقدام به جذب متقاضیان برای فروش اتومبیل کرده است.

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

کلاهبرداری زن جوان از خریداران اتومبیل

در ادامه تحقیقات مشخص شد مدیرعامل شرکت قلابی زن 29 ساله‌ اي به‌نام رویا است که تمامی پول‌هاي مالباختگان به حساب بانکی او «تحت عنوان شرکت تینا ماشین» واریز شده است.

 

با این سرنخ‌ها متهم در محدوده غرب تهران شناسایی و دستگیر شد.رئیس پایگاه دوم ادامه داد: بررسی‌هاي مقدماتی نشان داده است بیش از 60 متقاضی خرید خودروی اقساطی، بین 4 تا 25 میلیون تومان پول به حساب بانکی این زن واریز کرده‌اند.

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

زن جوان با کسب نزدیک به یک میلیارد تومان، بدون انجام حتی یک مورد از تعهداتش از دفتر اجاره‌اي شرکت متواری شده بود. با دستگیری این زن شیاد، تمامی مالباختگانی که در مراجعه به شرکت غیرقانونی تینا ماشین مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند می توانند جهت پیگیری شکایت‌هاي خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در جنت آباد‌شمالی- خیابان شاهین شمالی مراجعه کنند.

 


 

و اما ماجرای سرقت دو دستگاه خودپرداز در میرداماد تهران

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

شب گذشته سارقان اقدام به سرقت دو دستگاه خودپرداز بانک کارآفرین در بلوار میرداماد کردند. پنجشنبه شب دو دستگاه خودپرداز بانک کارآفرین در حوالی میدان مادر از سوی سارقان مورد سرقت قرار گرفت.جزئیات سرقت دستگاه خودپرداز را در ادامه بخوانید.

 

سرقت دستگاه خودپرداز

سرهنگ حیدری رییس کلانتری 103 گاندی، با تایید این خبر گفت: ماموران کلانتری رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و اقدامات برای دستگیری سارقان ادامه دارد. تحقیقات اولیه ماموران نشان می دهد این سارقان که پنج نفر غیرمسلح بودند با یک دستگاه ماکزیما و مزدا باری در حوالی ساعت چهار صبح به محل سرقت در محدوده میدان مادر مراجعه کرده اند. مبلغ داخل دو دستگاه حدود 24 میلیون تومان بودو تحقیقات برای دستگیری این افراد ادامه دارد.

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

سرقت دستگاه خودپرداز در تهران

پیش از این نیز در روزهای پایانی اسفندماه پنج سارق با پوشاندن صورت با خودروی آزرا پلاک نامشخص و یک دستگاه خودروی وانت نیسان سرقتی در ساعت 2:30 در خیابان شیخ بهایی نبش طالقانی ، با سرقت دستگاه خودپرداز بانک سامان به وزن 900 کیلو گرم که مبلغ 67 میلیون تومان داخل آن بود، و گذاشتن آن بر روی وانت نیسان از محل متواری شده بودند.

 

مسئولان آموزشگاه موسیقی پارس در محدوده خیابان ملاصدرا در تماس با پلیس از سرقت دستگاه خودپرداز آموزشگاه خبر دادند. بلافاصله ماموران کلانتری 145 ونک برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. ماموران در بررسی هاي دوربین متوجه شدند چهار سارق پس از تخریب در ورودی آموزشگاه وارد محوطه شده و دستگاه خودپرداز بانک سامان رابه سرقت برده و با یک دستگاه وانت از محل متواری شدند. این دستگاه حاوی 677 میلیون ریال پول بود.

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت +اخبار داغ روز

این سرقت در حالی رخ داده که موسسه به سیستم دزدگیر مجهز بوده که در شب حادثه غیر فعال بوده است.تلاش پلیس برای شناسایی سارقان ادامه دارد. گفتنی است دوهفته قبل هم سارقان دستگاه خودپرداز بانک 24 ساعته درکنار مرکز خرید ونک رابه سرقت برده بودند.