پارس ناز پورتال

تجاوز جنسی به دختر زیبای مدلینگ در فردیس البرز +عکس

تجاوز جنسی به دختر زیبای مدلینگ در فردیس البرز +عکس

پرونده جنجالی تجاوز به دختر زیبای مدلینگ در فردیس البرز

دختر مدلینگ وقتی به البرز آمد نمی دانست که چه ماجرای شومی در انتظارش هست. این دختر جذاب قصد بازی در یک ویدیو را داشت که در دام هوس بازان قرار گرفت. تجاوز به دختری که مدل شد , قربانی ماجرا پس از این که از ارابه شیطانی گریخت, با کمک چند جوان مرد نجات یافت و خود را به پلیس رساند و از پسرِ خلافکار شکایت کرد.

 

این درحالی بود که وی چندی بعد به دلیل دشواری های شدید روحی و روانی ناشی از تجاوز , به زندگی‌ اش اتمام داد.راز این واقعه هولناک از شامگاه هشتم «خرداد 1394» و هنگامی فاش شد که دختر جوانی وحشت‌ زده و با صدای بلنداز کارکنان یک رستوران در فردیسِ کرج برای نجاتش از دست یک پسر کمک خواست.

 

همان موقع چند مرد با شنیدن فریادهای او به طرفِ پراید مشکی دویدند و راننده که نتوانست دخترجوان را همراه خود ببرد, با سرعت پا به فرار گذاشت.با اعلام این موضوع به پلیس تیمی ازماموران وارد عمل شدند. دختر جوان هم گفت که از جانب پسرجوان فریب خورده و از جنوب کشور به کرج سفر کرده ولی طعمه هوس‌ هاي شوم پسر شیطان‌ صفت شده هست.

 

به گزارش پارس ناز نگار – 26 ساله – که خود را مدل لباس معرفی میکرد درشرح ماجرا گفت; “چندی گذشته دوستم “سارا” به‌ بهانه بازی در ویدئو ویدیو یک خواننده معروف زیرزمینی, مرا با پسر 25 ساله‌ اي به‌ اسم “پاشا” آشنا کرد و ما از طریق پیام‌ هاي تلگرامی با هم ارتباط گرفتیم. تنها 3 روز پس از آشنایی‌ مان, “پاشا” مرا به بهانه بازی در فیلمی به استان تهران دعوت کرد.حتی برایم بلیت هواپیما هم فرستاد

 

“پاشا” با وضعیتی نامناسب در برابرم ظاهر شد

بدین‌ ترتیب با یکی از بستگانم در استان تهران قرار گذاشتم تا چند روزی میهمان‌ شان باشم. به همین دلیل با تخیلی آسوده در فرودگاه مهرآباد از هواپیما پیاده شدم.تجاوز به دختری که مدل شد طبق هماهنگی‌ قبلی پاشا در فرودگاه منتظرم بود اما ادعا کرد باید برای بازی در ویدیو با خودروی او راهی محل فیلم برداری شویم و فرصت زیادی نداریم. پس از طی 45 دقیقه او مرا به آپارتمانی رساند که ادعا میکرد محل فیلم برداری هست.

 

با تعجب پرسیدم چرا سایر هنرمندان و عوامل فیلم نیامده‌ اند که اوبه من گفت; “تا تو حاضر شوی,بقیه هم از راه میرسند.” حدود نیم‌ ساعت در پذیرایی چشم براه ماندم که سکوت مرموز باعث وحشتم شد.تا این که “پاشا” با وضعیتی نامناسب در برابرم ظاهر شد و در حالیکه در را قفل کرد, مرا با ضرب و شتم به یکی از اتاق‌ ها کشاند و به‌ طور وحشیانه‌اي مورد آزار و آزار قرار داد.

 

من و او هیچ ارتباط رفاقت و آشنایی نداشتیم

دختر جوان با چشمان اشکبار ادامه داد; من و او هیچ ارتباط رفاقت و آشنایی نداشتیم و فقط به‌ عنوان هنرور, به استان تهران سفر کرده بودم. بعد از آن لحظه‌ هاي خوفناک “پاشا” مرا با تهدید سوار ماشین اش کرد.این درحالی بود که می دانستم سرنوشت شومی در انتظارم هست. با این حال لحظه خروج از آپارتمانش, پنهانی از نمای بیرون ساختمان تصویر گرفتم.

 

تا این که در خیابان وقتی سرعت اتومبیل کم شد, از فرصت بهره گیری کردم و از ماشین بیرون پریدم و فریادزنان کمک خواستم.”پس از طرح این شکایت با فرمان بازپرس شعبه اول دادسرای فردیس, “نگار” به پزشکی قانونی کرج معرفی شد که موضوع آزار و آزار‌ و چندین مورد جراحت وی تأیید شد.

 

سپس او از پسر شیطان صفت به انگ آزار و آزار به عنف و تهدید به انتشار فیلم سیاه شکایت کرد و در حالیکه هویت حقیقی و محل دقیق زندگی “پاشا” را نمیدانست, خواستار دستگیری‌ اش شد.سر انجام کارآگاهان با ردیابی‌ هاي تخصصی, محل زندگی “پاشا”را در منطقه فردیس کرج شناسایی کرده و دختر جوان با بیان جزئیات داخل آپارتمان, اوضاع محل را شرح داد.سپس آپارتمان پاشا به‌ طور نامحسوس تحت نظر پلیس قرار گرفت تا این که حدود یک ماه بعد او دستگیر و با قرار وثیقه توقیف شد.

تجاوز جنسی به دختر زیبای مدلینگ در فردیس البرز +عکس

اما ازطرف دیگر “نگار” که درپی بازگشت به منزل پدری, به‌ دلیل ضربه شدید روحی بشدت افسرده شده بود,یک شب خود را گلو‌ آویز کرد و دچار مرگ مغزی شد. زندگی نباتی او در بیمارستان, دو ماه طول کشید و بالاخره پزشکان, مرگ قطعی‌ اش را اعلام کردند.

 

پیگیری پرونده پس از مرگ دخترفریب خورده

با خواهش وکیل خانواده نگار, فرمان قضایی برای پژوهش از “سارا” و چگونگی آشنایی‌ اشبا “پاشا” و معرفی “نگار” به وی صادر شد.تجاوز به دختری که مدل شددختر جوان نیز اظهار کرد; “پاشا” از بستگان یکی از دوستانم بود و 2 سال پیش در استان تهران با هم آشنا شدیم. او در اولین دیدارمان از من خواستگاری کرد و قرار شد شرایط ازدواج‌ مان را فراهم کند.

 

“پاشا” ادعا میکرد در اساس تهیه و ساخت ویدئو ویدیو برای خوانندگان زیرزمینی فعالیت دارد و برای مدل نیاز به دختری جذاب و خوش قیافه دارد.از آنجا که “نگار”, مدل مانتو بود با او تماس گرفتم و بعد هم او را به “پاشا” معرفی کردم که 3 روز بعد هم راهی شهر تهران شد.

 

اما همان شب با پیام‌هایي تلخ وتکان دهنده, ادعا کرد مورد تجاوز قرار گرفته و مرا لعنت کرد. این در حالیاست که وقتی از “پاشا” سراغ”نگار” را گرفتم,گفت او را به کارگردان و گریمور معرفی کرده هست وکارها طبق روال پیش می رود.

 

در دادگاه چه گذشت؟

هم زمان با برگزاری جلسه دادگاه, نماینده دادستان خواستار اشد مجازات برای عامل جنایت سیاه شد. در ادامه نیز اولیای دم دختر جوان با حضور در دادگاه خواستار اعدام متهم شدند.سپس قاضی “هدایت رنجبر” رئیس شعبه یکم دادگاه کیفری کرج و دو قاضی مستشار دادگاه با استناد به گزارش پزشکی قانونی و پیامک‌ هاي مبادله شده از جانب متهم

 

در خصوص آزار و آزار قربانی پرونده, اقرار پاشا پس از دستگیری مبنی بر کشاندن”نگار” به منزل‌اش و نیز بیان کردن جزئیات داخل منزل‌ توسط دخترجوان گذشته از مرگ, از متهم خواستند به بیان آخرین دفاعیاتش بپردازد.اما ناگهان وکیل مدافع “پاشا” ادعای تازه‌اي را مطرح کرد.

 

وی برای نجات موکلش از مجازات گفت;””پاشا” از «سال 1388» به علت اضطراب خلقی در بیمارستان‌هاي گوناگون روانپزشکی تحت درمان بوده وبه علت دشواری های روحی از خدمت سربازی هم معاف شده هست.در سال 1390 هم پزشکی قانونی اعلام کرده وی مبتلا به افسردگی و اضطراب شخصیت مزمن هست

 

که میتواند دوره‌ هاي جنون کوتاه‌ مدت ایجاد کند. بنابراین “پاشا” در این ماجرا مسئول اعمال و رفتار خود نبوده و به دلیل اوضاع روحی‌ اش, خواهش فوری آزادی و درمانش را دارم.”

 

دادگاه حکم تشکیل پرونده متهم را صادر کرد

با این حال قاضی رنجبر, “پاشا” را با قرار توقیف موقت به حبس فرستاد و از کمیسیون روانپزشکی خواست در‌خصوص اوضاع روحی متهم و این که زمان وقوع جرم مسئول اعمال خود بوده یا خیر نظر بدهند.همین طور دادگاه حکم تشکیل پرونده متهم را صادر کرد تا از اوضاع خانوادگی, اجتماعی و اقتصادی‌ اش هم گزارشی تهیه شود.

 

پس از اعلام گزارش روشن و شفاف پزشکی قانونی مبنی بر این که متهم مسئول رفتارهایش هست و حتی در لحظه وقوع جرم و پس از آن به قدری مسلط بوده که طبقِ نقشه اقدام به صحنه‌ سازی و فرار از صحنه جرم و مجازات کرده هست, هیاتِ قضایی دادگاه وارد شور شدند و به رخداد آرا پاشا را به انگ تجاوز به عنف به اعدام با چوبه دار محکوم کردند.این درحالی هست که متهم طی 20 روز پس از ابلاغ حکم مهلت فرجام دارد.