پارس ناز پورتال

5 ساعت تجاوز جنسی به دختر 15 ساله توسط دو پسر

5 ساعت تجاوز جنسی به دختر 15 ساله توسط دو پسر

5 ساعت تجاوز جنسی به دختر 15 ساله توسط دو پسر 

پسران هوس بازی که بطور مکرر 5 ساعت با دختر 15 ساله رابطه جنسی داشتند عاقبت با مرگ دختر بیچاره مواجه شدند. قاتل دختر 15 ساله اي با نام Kayleigh Haywood به حداقل 35 سال زندان محکوم شد. قربانی که توسط همسایه قاتل به نام “لوقا هارلو” در فیس بوک اغفال شده بود به خانه لوقا رفت.

 

هارلو دختر نوجوان رابا چرب زبانی فریب داده بود که بدون اطلاع پدر ومادرش به قربانگاه اش برود. قربانی دراین خانه مخوف نخست از سوی هارلو قبل از دعوت همسایه خود، استفان بیدمن به خانه اش مورد تجاوز قرار گرفت. سپس استفان بیدمن او را مورد تجاوز قرار داد و او را به قتل رساند.

 

 قاضی دادگاه در جلسه محاکمه متهمان رسانه هاي اجتماعی را تراژدی خطرناکی برای نوجوانان و جوانان دانست و گفت این تکنولوژی جدید پدر و مادرهای نگران را در غم و اندوه و دنیایی از سرگردانی و بی خبری فرو برده و بدترین کابوس پدر و مادر ها شده است. اعضای خانواده قربانی با چشمانی اشک بار به بیانات قاضی دادگاه گوش می دادند. لوقا هارلو روز جمعه به اتهام فریب و تجاوز این دختر نوجوان به 12 سال زندان محکوم شد.

 

دو متهم قربانی را بیش از 5 ساعت به اسارت گرفته بودند. قاضی گفت هرگز مشخص نخواهد شد دقیقا در آن آپارتمان چه اتفاقی افتاده، اما ساعات اولیه روز 15 نوامبر سال گذشته قربانی نیمه لخت قصد فرار از این خانه را داشته که توسط بیدمن متوقف می‌شود. همچنین وی افزود: روز جمعه پلیس عکسهای کودک آزاری و پورنوگرافی بی شماری روی کامپیوتر بیدمن کشف کرده است.

 

وی قبل از مرگ بشدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بوده چراکه آسیب هاي وارده به چهره اش مانع از شناسایی شده بودو از طریق دندانهای وی تشخیص هویت صورت گرفت. بیدمن 29 ساله و هارلو 28 ساله هنگام قرائت حکم شان هیچعکس العمل خاصی از خود نشان ندادند. خانواده قربانی در گفتگو مطبوعاتی به نوجوانان نسبت به خطرات ناشی از رسانه هاي اجتماعی هشدار دادند.

 

پيکر این دختر سه روز پس از مرگ اش بعد از جستجوهای گسترده افسران پلیس در سراسر منطقه در پارک جنگلی زیر بوته ها پیدا شد. با توجه به چنین حوادث ي باید گفت افراد جوان در دسترس تهدید واقعی در رسانه هاي اجتماعی قراردارند و این امر حیاتی برای جوامع محسوب می‌شود که برای حفظ ایمنی کودکان و نوجوانان تدبیر کنند. طبق گزارش ها بیش از 3 هزار جنایات جنسی علیه کودکان از طریق اینترنت درسال گذشته در امریکا انجام شده است.

 

ماجرای نقشه شیطانی مرد 40 ساله برای دختر 13 ساله

اواخر سال 1396 یک زن جوان به همراه برادرزاده ۱۳ ساله‌اش به نام مهتاب به پلیس آگاهی تهران رفتو از یک مرد 40 ساله به نام احمد شکایت کرد.جزئیاتی درباره نقشه شیطانی برای دختر نوجوان را در ادامه بخوانیداین زن گفت: یک‌سال است که برادرم به خاطر حمل مواد مخدر به زندان افتاده است و همسرش همدر این مدت از او جدا شده است.

 

بهمین خاطر برادرزاده‌ام مهتاب گاهی اوقات را پیش مادرش میماند و بعضی شب‌ها رابه خانه من می آید. مدتی است متوجه شده‌ام برادرزاده‌ام به افسردگی مبتلا شده است. حالا که با او صحبت کرده‌ام فهمیدم به تله یک مرد افتاده و مورد سوءاستفاده قرار گرفته است

 

به دنبال شکایت این زن پلیس به بازجویی از دختر نوجوان پرداخت‌. مهتاب دختر 13ساله گفت: وقتی پدرمبه زندان افتاد و مادرم از او جدا شد بعضی شب‌ها در خانه مادرم و بعضی شب‌هادر خانه دوستانم و گاهی اوقات هم در خانه عمه‌ام می‌ماندم. تا اینکه مدتی پیشبه پیشنهاد یکی از دوستانم با یک مرد 40ساله آشنا شدم‌.احمد وقتی شرایط سخت زندگی‌ام را فهمید به من قول داد کمکم می کند‌. من حتی درباره احمد با مادرم هم صحبت کرده بودم.

 

مهتاب دختر نوجوان درباره ازار جنسی مرد 40ساله گفت ادامه داد: من بیشتر وقت‌ها به خانه مرد میانسال می‌رفتم‌. او به من مواد مخدرمی‌داد و وقتی از خود بی‌خود می شدم مرا اذيت می‌داد. من که پس از مدتی از این وضعیت خسته شده بودمخواستم ارتباطم رابا احمد تمام کنم، اما او دست از سرم بر نمی‌داشت. پدرم که از ماجرا مطلع شده بودحضانت مرا به عمه‌ام سپرد و عمه‌ام پیگیر ماجرا شد.

 

به دنبال اظهارات ضد و نقیض این دختر نوجوان قربانی اذيت جنسی که در بازجویی‌هاي بعدی مدعی شده بود احمد دوست پدرش بودهو وقتی از ماجرا ي زندانی شدن پدرش مطلع شده او را به تله شیطانی‌اش کشانده است احمد بازداشت شد، ولی جرمش را انکار کرد.

 

مرد 40ساله دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنیمحاکمه شد. قضات دادگاه این مرد رابه زندان و تبعید محکوم کردند.

 

ناگفته های تلخ دختر 14 ساله تهرانی از تعرض پسران جوان به او!

5 جوان، دختر نوجوانی را ربودند و با بستن دست و پایش در باغی او را هدف تعرض قرار دادندو مردی باغبان که متوجه شرایط بد دختر می‌شود به کمکش می آید و او را از چنگال پسران نجات داد.جزئیاتی رباره تعرض به دختر نوجوان را در ادامه بخوانید

5 ساعت تجاوز جنسی به دختر 15 ساله توسط دو پسر

۹۴ ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر با مراجعه مردی در جریان ناپدید شدن دختر ۱۴ ساله اي بهنام سهیلا قرار گرفتند. ماموران دراین مرحله پی بردند که دختر نوجوان دو روز قبل برای خریداز خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است ودر این مدت نیز پدر وی به بیمارستانها و بهزیستی سرکشی کرده است.

 

ماجرای مرموزی پیش روی ماموران قرار گرفته بود که بازپرس دستور داد تا تیمی ازمامورانپلیس آگاهی برای رازگشایی این ماجرا وارد عمل شوند.کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که روز جمعه دختر نوجوان همراه پدربزرگو مادربزرگش به پارک رفته و از همان شب سهیلا با پسر جوانی به صورت تلفنی در تماس بوده است.

 

همین سرنخ کافی بود تا ماموران با اقدامات فنی به سراغ پسر جوان که احسان نام دارد بروندو وی زماینکه با ماموران روبه‌رو شد ادعای عجیبی کرد.احسان گفت: عصر جمعه همراه 5 تن از دوستانم در پارک بودیم که با دختر نوجوانیکه به نزدیکی ما آمده بود آشنا شدم و همان شب با من تماس گرفت و ادعا کردکه میـــخواهد به خانه عمه اش در تجریش برود و خواست تا همراهش باشمکه من نیز سوار بر مترو او را تا مترو تجریش همراهی کردم و سپس به خانه بازگشتم.

 

تجسس ها برای ردیابی دختر جوان ادامه داشت تا این که ماموران گشت کلانتریولنجک در حال گشت زنی بودند که در برابر دختر نوجوانی قرار گرفتند که در تحقیقاتابتدایی این دختر که خودرا سهیلا معرفی کرده بود گفت: چندی پیش برای اعتراضاز خانه مان فرار کردم و ماموران زمانی که قصد داشتند او را در اختیار بهزیستی قرار دهند مشخص شد که این دختر همان نوجوان گم شده است.

 

ماجرای تعرض به دختر نوجوان تهرانی

سهیلا به ماموران گفت: پدرم شیشه اي است و روز فرار از من خواست تا برای تامینهزینه اعتیادش جلوی دوستانش که داخل خانه برای کشیدن مواد جمع شده بودند برقصم که از خانه فرار کردم.این ادعاها در حالی بود که مادر سهیلا با مراجعه به پلیس عنوان کرد که پدر سهیلا شیشه اینیست و دخترش از سوی چند جوان ربوده شده است.

 

سهیلا بار دیگر هدف تحقیق قرار گرفت و پرده از تلخ ترین صفحه زندگی اش برداشت و گفت:روز جمعه همراه خانواده ام در پارک بودم که با پسر جوانی به نام احسان آشنا شدمو اما من هیچ تماسی با او نگرفتم اما فردای آن روز پسر جوان با من تماس گرفت و خواست تا در محل قرار حاضرشوم.

 

وی افزود: وقتی با آرش روبه‌رو شدم وی مرا با تهدید سوار بر خودرویی کردو شب مرا در کارگاه زندانی کرد و فردای آن روز مرا به باغی بردند و سگی را دریک قدمی ام بستند تا نتوانم فرار کنم.سهیلا گفت: ۵ جوان در آن باغ حضور داشتند که ۲ تن از انها مرا مورد اذيت و اذیت قرار دادندکه در آخر مرد افغان که باغبان باغ بود مرا نجات داد.

 

بنا به این گزارش، بازپرس با توجه به فراری بودن متهمان دستورات ویژه را برای دستگیری انها صادر کرد و تحقیقات برای بازداشت آن ها ادامه دارد.

 

مراسم اعدام دو متجاوز به عنف در مشهد و در ملاعام

دو متجاوز به عنف مشهد صبح امروز در ملاعام به دار مجازات آویخته شدند. این دو اعدامی با تاکسی زنان و دختران رابه خلوتگاه برده و تجاوز می کردند.عکس هایي از مراسم اعدام دو متجاوز در مشهد را در ادامه مشاهده می‌کنید.ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ، متجاوز به عنف در مشهد به دار مجازات آویخته شدند.این اعدام در ملا عام اجرا شد.

5 ساعت تجاوز جنسی به دختر 15 ساله توسط دو پسر

اعضای این باند ۵ نفره خردادماه سال گذشته با یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک که علائم تاکسیتلفنی بر روی آن بود، پس از سوارکردن زنان و دختران تنها در خیابان‌هاي مشهد این افراد را بهخارج از شهر برده و پس از اذیت و اذيت دسته جمعی و همچنین سرقت لوازم با ارزش‌شان، این افراد را نیمه شب در خیابان‌هاي مشهد رها میکردند.این مراسم در انتهای خیابان کوشش ۳۲، بزرگمهر ۲۰، پارکینگ کوی پلیس مشهد برگزار شد.

 

فیلم رایانه دختر جوان، رضایت او را برای رابطه نشان دادمرد جوانی به جرم تعرض به یک دختر در دادگاه به اعدام محکوم شد اما هنگامیکه برای اجرای حکمدر برابر چوبه دار قرار گرفته بود وکیل مدافع این محکوم ۲۹ ساله توانست سندی از رایانه دختر به‌دست بیاورد و متهم را از اعدام نجات دهد.این دختر جوان اردیبهشت سال ۹۴ شکایت کرده بود که مرد ۲۹ ساله‌اي به نام غلام او را ربودهو در خلوتگاهش واقع در ماهدشت کرج به وی تعرض کرده است.

 

در پی این شکایت متهم جوان دستگیر شد در حالیکه گزارش دکتری قانونی هم نشان می‌دادمتهم با دختر جوان رابطه داشته است براین اساس غلام به اتهام تجاوز به عنف در شعبه یکم دادگاهکیفری استان البرز محاکمه شد و قضات دادگاه او رابه اعدام محکوم کردند.

 

این حکم مورد تأیید قضات دیوان‌عالی کشور قرار گرفت ودر حالیکه جوان محکوم قرار بود هفته گذشتهدر ندامتگاه کرج اعدام شود اما سرنوشت وی با تلاش وکیل تسخیری‌اش طور دیگری رقم خورد. غلام را یک شبانهروز قبل از اجرای حکم به سلول انفرادی منتقل کرده بودند اما وکیلش با جمع‌آوری اطلاعاتی از سیستم رایانهدختر جوان توانست به قضات اجرای احکام ثابت کند جوان محکوم به مرگ مرتکب تعرض به زور نشده است.

 

به سرعت پرونده برای رسیدگی دوباره به دادگاه کیفری یک استان البرز به ریاست قاضی رنجبر ارجاع شدو نمایش فیلمی که از رایانه دختر به‌دست آمده بود نشان داد این دختر با رضایت کامل خود تن به ارتباط داده استو به این ترتیب غلام از اعدام نجات یافت.

 

وی گفت: زندگی دوباره‌ام را مدیون وکیلم هستم ودر این چند روز که برای اعدام با خودم خلوت کرده بودمفرصتی بود که توبه کنم و حالا بدون هیچ تردیدی دریافته‌ام که خداوند توبه مرا پذیرفته استمن کارگر ساختمان هستم و تقریبا ده سالی است که از افغانستان به ایران آمده‌ام و نمیدانستم با یک هوس شیطانی چه بلایی سرم می آید.

 

ماجرای تجاوز جنسی به دختر سرمربی تیم ملی مراکش

سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش یعنی اِروی رنار تجاوز جنسی به دخترش را تأیید کرد. اِروی رنار که سابقه هدایت تیم لیل را دارد و اکنون سرمربی تیم ملی مراکش است با تأیید این خبر اعلام کرد که اقدامات قانونی دراین خصوص را انجام خواهند داد و اظهارنظر بیشتری دراین زمینه نکرده است.

5 ساعت تجاوز جنسی به دختر 15 ساله توسط دو پسر

کِندایس رنار، دختر ۲۱ ساله‌ سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش که برای شرکت در مسابقه «Koh-Lanta» نسخه فرانسوی از مسابقه «Survivor» یا همان «بازمانده» در جزیره فیجی به سر می برد، توسط یکیدیگر از شرکت‌کنندگان مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و شب گذشته «شنبه» به همراه یکی از اقوام خود با هواپیما به فرانسه بازگشته است.

 

این اتفاق در پایان روز چهارم فیلم برداری مسابقه «Koh-Lanta» یعنی سه‌شنبه شب رخ داد و دختر رنار بلافاصله پس از این اتفاق عوامل تولید این برنامه تلویزیونی را از موضوع مطلع کرده است. بعد از این ماجرا هم روان شناس حاضر دراین مسابقات با کندایس رنار صحبت کرده تا او رابه لحاظ روانی حمایت کند.شرکت‌کننده‌اي که متهم به تجاوز جنسی به دختر سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش است، این اتهام را رد کرده است.

 

«Koh-Lanta» و «Survivor» مسابقاتی است که تعدادی شرکت‌کننده دریک جزیره خاص با حداقل امکانات در دو گروه با یک دیگر به رقابت‌ میپردازند ودر پایان هر هفته یک شرکت‌کننده از این جمع وداع می کند تا در نهایت چهره قهرمان مشخص شود.

 

اذيت و اذیت عروس جوان توسط دو مرد در رستوان بین راهی جاده جاجرود

عمو و برادرزاده جوان، عروس یک خانواده را در رستوارنی در جاجرود هدف نیت شیطانی خود قرار دادند اما پس از دستگیری شان ادعای بی گناهی کردند.رسیدگی به این پرونده از اواخر آذر ماه سال 94 به دنبال شکایت زن 34ساله اي به نام سپیده در دستور کار پلیس جاجرود قرار گرفت.

 

این زن به پلیس گفت: پدر شوهرم صاحب یک رستوران در جاجرود – جاده هراز – است که آنرا از چند سال پیش به یک عمو و برادر زاده به نام هاي احمد و امیر اجاره داده است.وی افزود: من و همسرم در گرگان زندگی می‌کردیم و از دو ماه قبل که تصمیم گرفتیم برای زندگی به جاجرود بیاییم از این رواسباب و اثاثیه مان رابا اتومبیل به رستوران پدر شوهرم می فرستادیم تا در فرصت مناسب به جاجرود بیاییم و وسایل خانه را از انها بگیریم و به خانه جدیدمان منتقل کنیم.

 

این زن ادامه داد: همه ی وسایل را از رستوران به خانه جدیدمان برده بودیم و مقداری لوازم تزیینی در رستوران باقیمانده بود. من صبح زود ودر حالیکه همسرم سرکار بود به رستوران رفتم تا وسایل را از احمد و امیر تحویل بگیرم. رستوران خلوت بودو آن ها از من خواسته شد تا خودم به طبقه بالا رستوران بروم و وسایل را بردارم، اما به محض این که به طبقه بالا رفتم احمد و امیر هم به آنجا آمدند و مرا اذيت دادند.

 

به دنبال اظهارات این زن ردیابی احمد 31 و امیر 21ساله در دستور کار پلیس قرار گرفت و انها در رستوران بازداشت شدند، اما خودرا بی گناه خواندند و ادعا کردند قربانی توطئه زنانه شده اند.در حالی‌که احمد و امیر با قرار وثیقه سنگین آزاد شده بودند انها ظهر امروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

 

دراین جلسه زن جوان در حالی‌که اشک می ریخت، گفت: من، احمد و امیر را مانند برادرهایم می‌دانستم. بهمین خاطر به آن ها اعتماد داشتم اما وقتی به طبقه بالای رستوران رفتم از دیدن آن ها شوکه شدم. آن ها بدون توجه به التماس هاي من مرا اذيت دادند. انها حتی می‌خواستند مرا خفه کنند که از ترس سکوت کردم.

 

این زن ادامه داد: مدتی پیش خواهرشوهرم اتومبیل امیر را قرض گرفته و به او پس نمی داد بهمین خاطر امیر و احمد و خانواده شوهرم باهم اختلاف داشتند و پرونده اي نیز دراین رابطه در دادسرا در جریان بود. احمد و امیر هر بار مرا میدیدند پشت سر خواهر شوهرم حرف هاي نامربوط می زدند، اما من به آن ها گفته بودم این ماجرا ارتباطی با من ندارد. گمان می‌کنم انها برای انتقام گرفتن از خانواده همسرم و ترساندن آن ها برای پس دادن خودرو دست به این جنایت کثیف زده اند.

 

سپس احمد پشت تریبون دفاع ایستاد و گفت: هیچوقت این زن به تنهایی به رستوران ما نیامده است. چون پرونده خواهر شوهر او در جریان است و امیر از او شکایت کرده است حاضر به اعلام رضایت نشده است این زن برای نجات خواهرشوهرش ماجرا اذيت و اذیت را مطرح کرده تا ما رابه دردسر بی اندازد ودر عوض امیراز ترس آبروریزی اعلام رضایت کند.

 

وقتی نوبت دفاع به امیر رسید حرف هاي عمویش را تایید کرد و گفت: این زن میـــخواهد با دروغگویی هایش ما رابه دردسر بی اندازد . ماجرای اذيت این زن دروغ است.در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا پس از تکمیل تحقیقات و استعلام نظر دکتری قانونی رای صادر کند.