پارس ناز پورتال

تجاوز جنسی مرد روستایی به زنان در مزرعه

تجاوز جنسی مرد روستایی به زنان در مزرعه

تجاوز جنسی مرد روستایی به زنان در مزرعه

مرد روستایی به طور وحشیانه افراد را پس از کشاندن به مزرعه مورد تجاوزهای مکرر قرار می داده و سپس آن ها به قتل می رسانده است. یک مرد کشاورز روستایی به مازوخیسم جنسی مبتلا بود و زن و مردهای جوان را به مزرعه اش دعوت می کرد و پس از رابطه جنسی با آنان برای اینکه به دام پلیس نیفتد آنها را زنده زنده زیر خاک مدفون می کرد.

 

جنایتکار امریکایی که بتازگی ازسوی پلیس ایالت کارولینای شمالی درامریکا دستگیرشده است راز قتل‌های سریالی‌اش را فاش کرد.جنایتکار۴۵ ساله که «تاد کول هیپ» نام دارد، اعتراف کرده ۷ زن ومرد را به شکل‌های مختلف به مزرعه‌اش کشانده و پس از آزار و شکنجه، قربانیانش رابه قتل رسانده

 

و اجساد آنها را در مزرعه دفن کرده است. این جنایتکارهزارچهره همزمان با فرار یک زن از اسارتگاه شیطانی دستگیرشد. «کالا براون» که وحشتزده خود را به پلیس رسانده بود به مأموران گفت: حدود ۲ ماه قبل ازسوی صاحب مزرعه‌ای ربوده شده و پس ازانتقال به شکنجه گاه مخوف، همچون یک سگ به زنجیر کشیده وبارها مورد تجاوز قرارگرفته است.

 

زن جوان گفت: روز حادثه همراه نامزدم در حال پیاده روی در یک منطقه روستایی و در نزدیکی مزرعه مرد شیطان صفت بودیم که قاتلبه ما نزدیک شد و نامزدم را در مقابل چشمانم با شلیک گلوله کشت ومرا با زور وتهدید اسلحه به مزرعه‌اش کشاند. اما درفرصتی مناسب توانستم ازآنجا فرار کنم.

 

مأموران پلیس که همراه این زن راهی مزرعه مورد نظرشده بودند پس از دستگیری مرد جنایتکار، جسد نامزد این زن به نام «چارلز کارور» ۳۲ ساله را که گوشه‌ای ازمزرعه دفن شده بود کشف کردند. پزشکی قانونی نیز تأیید کرد که برخی از قربانی بر اثر شلیک چندین گلوله به قتل رسیده است و تهدادی از این قربانیان نیز زنده زنده دفن شده اند.

 

پس از کشف این جسد، جست‌و‌جوهای گسترده مأموران وسگ‌های پلیس دراین مزرعه آغازشد و مأموران سه جسد دیگرنیز کشف کردند. این درحالی است که قاتل سریالی تاکنون به قتل هفت زن و مرد – ازجمله یک دختر۱۳ ساله – طی سال‌های گذشته اعتراف کرده است.این در حالی است که «کالا براون» معتقد است اجساد بیشتری در مزرعه این جنایتکار دفن شده‌اند.

 

ازسوی دیگر تحقیقات کارآگاهان پلیس نشان داد نام «تاد» به‌عنوان یک مجرم جنسی در فهرست مجرمان جنسی قرار داشته است. وی سال ۱۹۸۷ میلادی هم به اتهام آدم ربایی در آریزونا بازداشت شده و پس از گذراندن دوران محکومیت خود آزاد شده بود.

 

قاتل زنجیره‌ای چندی قبل در فیس بوک خود نوشته بود: «قاتلان سریالی بیش از حد نیازمند محبت هستند.» این جانی روانی در اتاق خواب خود مقدار زیادی اسلحه و مهمات داشته و اکنون مأموران پلیس سعی دارند با وارسی اطلاعات رایانه وی به مدارک بیشتری علیه این متهم دست یابند.

 

مطالب مرتبط :

این مرد به دوستانش گفت در حمام به زنش تجاوز جنسی کنند

تجاوزهای جنسی مکرر دو پسر به دختران دبیرستانی

دختری که 4 سال با پدرش همخوابی می کرد

تعرض جنسی 8 مرد همزمان به دختر 17 ساله

ازدواج دختر 8 ساله و مرگ بخاطر فشار رابطه جنسی

دختر قربانی تعرض جنسی درخواست مرگ کرد

ارتباط جنسی با مادر دوست دختر و عاقبت کار

همخوابی با زن برادر و عاقبت قتل خانوادگی

سفیر عربستان در رومانی به منشی خود تجاوز کرد

تجاوز مرد 27 ساله به زن 100 ساله چینی

رابطه جنسی و پنهانی زن شوهردار و قتل در چیتگر