پارس ناز پورتال

تجاوز جنسی جوان هوسباز به دختر دانشجوی باکره

تجاوز جنسی جوان هوسباز به دختر دانشجوی باکره

تجاوز جوان هوس باز به دختر دانشجوی باکره 

دختری که در فضای مجازی دل به پسری داده بود نمیدانست که در دام چه کسی افتاده است ودر انتها به وی تجاوز شد. شهریور سال جاری, دخترجوانی به ماموران مراجعه کرد و گفت پسری که در شبکه مجازی با او آشنا شده, وی را مورد آزارواذیت قرار داده و سپس متواری شده است.

 

زمانی که ماموران تحقیقات خودرا در اینباره آغاز کردند, با ردیابی تلفن‌همراه پسر جوان وی را شناسایی و بازداشت کردند و متهم برای انجام بازجویی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.او در بازجویی‌ ها تعرض به دختر جوان را رد کرد و مدعی شد او نیز به این رابطه راضی بود. متهم گفت

 

این دختر به من گفته بود پدر‌و‌مادر ندارد و تنها زندگی میکند و من هم برای این که او از تنهایی و بی‌کسی بیرون بیاید با او رابطه داشتم, بعد از مدتی من رابه خانه‌ اش دعوت کرد و باهم رابطه داشتیم وقتی رابطه‌ام رابا او قطع کردم از من شکایت کرد.با توجه به این که دکتری قانونی نیز تایید کرده بود دختر جوان مورد اذيت قرار گرفته است, پرونده تکمیل و برای رسیدگی آماده شد.

 

در جلسه رسیدگی ابتدا دختر جوان در جایگاه قرار گرفت او یک‌بار دیگر شکایتش را مطرح کرد و گفت من در شهرستانی در جنوب کشور زندگی می کردم و تنها بودم.پدرومادرم فوت کرده بودند و از آنجایی که من ازدواج هم نکرده بودم, کسی کنارم نبود.

 

در اینستاگرام با پسری جوان آشنا شدم. او دانشجوی مهندسی بود,به من گفت اگر به تهران بیایم و باهم ارتباط بیشتری داشته باشیم با من ازدواج می‌کندمن هم که کسی را نداشتم که به خاطرش در شهرستان بمانم, به تهران آمدم باهم قرار گذاشتیم.

 

راستش همان اول وقتی وی را دیدم پشیمان شدم چون با عکس‌ هایي که در اینستاگرام داشت خیلی فرق می کرد و من نمی خواستم به این رابطه ادامه دهم تا این که یک روز به من گفت می خواهد مرا ببیند.آدرس خانه‌ ام را ندادم اما نمی دانم از کجا پیدا کرد و به خانه‌ ام آمد و من را مورد اذيت قرار داد و فرار کرد.بعد ازآن چندبار با او تماس گرفتم دیگر تلفنش را جواب نداد و من هم شکایت کردم.

 

بعد از گفته‌ هاي دختر جوان, متهم در جایگاه حاضر شد. او اتهام تجاوز به عنف را رد کرد و گفت آدرس خانه را دختر جوان خودش به من داد وگرنه من چطوری می‌توانستم وی را پیدا کنم.این دختر دروغ می گوید رابطه ما با رضایت خودش بود اما بعد از این رابطه چون من دیگر نمی خواستم با او دوست باشم و ارتباطی باهم داشته باشیم, شکایت کرد.

 

من دانشجو بودم و میخواستم درس بخوانم برای خودم زندگی و آینده درخشان متصور بودم و اگر با او ازدواج میکردم زندگی‌ ام نابود میشد چون اینکار را نکردم او به من گفت که شکایت می کند و همین کار را هم کرد.بعد از دفاعیات متهم و وکیل مدافع او, هیئت قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند

 

از آنجایی که ارتباط بین دختر و پسر جوان از قبل وجود داشت و دختر برای نزدیک‌ بودن به پسر جوان به تهران آمده بودو با توجه به سایر مدارک بدست‌ آمده که نشان می‌داد دختر خودش آدرس را در اختیار پسر جوان قرار داده, پسر جوان از تجاوز به عنف تبرئه شده و به یکسال تبعید و صد ضربه شلاق محکوم شد.او به این رای اعتراض کرد اما شعبه 42 دیوان عالی کشور آنرا تایید نکرده و اعتراض پسر جوان را رد کرد.

 

مطالب مرتبط :

رسم تجاوز و همخوابی با دختران باکره در مالاوی

عاقبت رابطه نامشروع دختر 15 ساله با دو مرد مسن

عاقبت این خانم متاهل که از رابطه نامشروع بچه دار شد

حاملگی حرام و نامشروع مادر از پسرش

رابطه جنسی برادر شوهر با عروس خون به پا کرد

زن و مردی به علت رابطه جنسی در اتوبوس محکوم شدند